Říjen 22, 200717 r Je tady hodně psáno o problémech serva ale ten můj jsem nenašel, Prosím o radu čím by to mohlo být asi tak dva až tři krát týdně a to jezdím každý den se mi při prvním startu rozsvítí kontrolka serva a toto nefunguje po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém zmizí. Pohledem jsem zkontroloval manžety a ty jsou suché odhaduji problém na kontaktu snímače serva nebo málo kapliny v nádobce jestli tam je hlídač hladiny. K tomu abych se podíval do nádobky je nutná dmontáž baterie a vzduchového filtru včetně plastů a teď časově nestíhám odjíždím za tmy a opět za tmy přijíždím, děkuji za odpověď nebo názor. Ja to skor vidim na cidlo serva tie zvyknu odchcadzat. Kamarat ma tiez taky isty problem, tiez sa mu zcasu nacas rozsvieti servo ale zatial to neriesi. Bol sa pytat na to cidlo a nove stoji od 4-6000Sk. Ale najskor zistis co tomu je ked to napichnes na VAG.
Říjen 22, 200717 r dolil jsem 0,6 dcl oleje do serva na max. měrky a svítí pořád, náhodně jsem potkal chlápka, který měl ten samý problém a stačilo mu očistit kontakty na čidle serva ale problém je v tom, že není jednoduché se k tomu dostat tak až se mi to podaří dám vědět
Říjen 27, 200717 r Je tady hodně psáno o problémech serva ale ten můj jsem nenašel, Prosím o radu čím by to mohlo být asi tak dva až tři krát týdně a to jezdím každý den se mi při prvním startu rozsvítí kontrolka serva a toto nefunguje po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém zmizí. Pohledem jsem zkontroloval manžety a ty jsou suché odhaduji problém na kontaktu snímače serva nebo málo kapliny v nádobce jestli tam je hlídač hladiny. K tomu abych se podíval do nádobky je nutná dmontáž baterie a vzduchového filtru včetně plastů a teď časově nestíhám odjíždím za tmy a opět za tmy přijíždím, děkuji za odpověď nebo názor. Jako kdybych to psal já, tento problém jsem měl dlouho, ale vždy jen při ,,studených nocí" jednou jsem se dokonce tak kousnul, že jsem jel bez posilovače, ale bylo to snad ještě horší, než ve staré 105.... Tento problém zcela zaniknul při výměně autobaterie, protože pokud je slabá, tak při startu automaticky vypiná některé okruhy a hádej, který je první, jo, je to servo. Takže být Tebou, nechám si proměřit baterku, nebo nabít, nebo koupit novou a poté bych řešil co dále, kdyby to náhodou nepomohlo.... Protože je asi jasné, co znamená měnit servo u auta, které už není v záruce... Jednou se mi dokonce stalo, že mi museli měnit ten propojovací kablík, protože byl fakt kaput a taky to nebylo nejlevnější... Ale tím nebudu strašit, začni baterkou a uvidíš, podle mě to pomůže....
Listopad 7, 200717 r Ja som dnes vybral senzor, neviem či by na ňom mal byť názov TRW alebo KOYO. N a mojom nie je nič také akurat vo vnútri čidla je nápis DAV a vyrobene vo Francúzsku. Navrchu je číslo 6Q1423291. TRW podľa katalógov na internete má za číslom ktoré je s tymto zhodné ešte písmeno D a druný senzor TRW má písmeno E. Tak neviem aký senzor mám hľadať. Poraďte, je to súrne. Ďakujem. sonajuraj@gmail.com . Ešte dodatok, auto je vyrobené 08/2000. Upraveno Listopad 7, 200717 r od hurikan22
Listopad 7, 200717 r Mám stejný problém. Kontrolka serva se rozsvítila zničeho nic. Servo nefungovalo, týden potom fungovalo jak se mu chtělo, potom po týdnu nefunkčnosti při dešti fungoval 2 dny v kuse a od té doby asi 14 dní nic. Dnes jsem zkoušel vyndat čidlo úhlu natáčení ale vše vypadá v pořádku, neví někdo jaké hodnoty má čidlo mít? A jestli se to dá vůbec změřit. Nebo Co všechno se dá na konektorech serva změřit, nechci jezdit do servisu nemám na to čas a peníze. Díky Fabia 2002 1,4 Mpi
Listopad 7, 200717 r ja som problem vyriesil 50 na 50 chyba bola v tomto kable som rozmotal, hadicku oddelil a fenom vysusil servo ide na 95% ked je riadny lejak tak nejde... dnes som kupil 10m kabla a vsetky poskodene droty vymenim...
Listopad 7, 200717 r No pekný humáč v tej kabeláži čo? Ako je už písané v "Káblovom zväzku" neštastie tejto prvej kabeláže je že kopíruke akoby zahnutie nosníku kasne a teda je nižšie kde tá vpda stojí. Nové majú jednak odmotaný zväzok a je kratší a teda tak "neovísa" Takže servo vyřešeno, moc jsem tomu do včera nevěřil, ale je to kabeláží. Tlustej svazek táhnoucí se pod baterkou, pod filtrem a řídící jednotkou motoru. Ve svazku je i hadicka na ostřikovač a to je podle mě největší kamen urazu, protože hlavním místem, kde je celý svazek poškozen nemrznoucí směsí do ostřikovače je pod filtem a řídící jednotkou v ohybu (kabely v tomto místě jsou tak 2x větší a uvnitř zeleně až černě zoxidované). Nastavili jsme 3 kabely co vedly k servu a bylo po problemu. Kontrolka serva konečně zhasla a z 5-ti pokusu nastartovaní servo pokaždé běželo (před tím z 20ti pokusu bezelo jednou).To same bylo čidlo teploty, kdy ukazovalo v garazi nesmyslné hodnoty -25°, opět nastavené asi 0,5m draty a teplota je ted ok. Ufff, jsem rád, ze se na to prislo bez servisu. Přikládám obrázky, omlouvám se za kvalitu mobil + noc.
Listopad 19, 200717 r Mám taky problém s řízením, připarkování jde volant velmi ztuha, ale kontrolka mi nesvítí a na vagu mi to žádnou chybu nenašlo. Na kabeláž jsem taky koukal a a ta je v pořádku. Myslíte si že by to mohlo být to servo a nebo něco jiného?
Listopad 25, 200717 r Mám taky problém s řízením, připarkování jde volant velmi ztuha, ale kontrolka mi nesvítí a na vagu mi to žádnou chybu nenašlo. Na kabeláž jsem taky koukal a a ta je v pořádku. Myslíte si že by to mohlo být to servo a nebo něco jiného? V servisu mě braly mrákoty z možných investic - pokud nesvítí kontrolka a nejde servo, je průšvih!!! 1) vadný jednokus - servo, nádobka, řídící jednotka - moc peněz, špatný přístup k nádobce (MPI), chytře dáno do jednoho kusu 2) olej teče do řízení - moc peněz V obou případech se jednalo o cca 15 - 20 tis. opravy. To jsem ještě nebyl moc zběhlý. Teď už vím: jednokus se sežene na vrakáči - brát co nejmladší kus, řízení generálkují ve Frýdlantě, kvalita je srovnatelná s novým. Cena v obou případech velká, ale mlže být větší. Já měl štěstí - o šroub u podběhu se obrousila hadička (nějaký přepad), oprava za 1000 Kč.
Listopad 25, 200717 r Ja som dnes vybral senzor, neviem či by na ňom mal byť názov TRW alebo KOYO. N a mojom nie je nič také akurat vo vnútri čidla je nápis DAV a vyrobene vo Francúzsku. Navrchu je číslo 6Q1423291. TRW podľa katalógov na internete má za číslom ktoré je s tymto zhodné ešte písmeno D a druný senzor TRW má písmeno E. Tak neviem aký senzor mám hľadať. Poraďte, je to súrne. Ďakujem. sonajuraj@gmail.com . Ešte dodatok, auto je vyrobené 08/2000. 6Q1423291 Jedna se o KOYO.
Listopad 25, 200717 r Asi před dvěma dny mi začala svítit kontrolka servořízení, ale problém s řízením zatím nepociťuji. Je možné že posilovač půjde do háje? Můžu s tím jezdit nebo radši nee?
Listopad 25, 200717 r Asi před dvěma dny mi začala svítit kontrolka servořízení, ale problém s řízením zatím nepociťuji. Je možné že posilovač půjde do háje? Můžu s tím jezdit nebo radši nee? Senzor uhlu riadenia to bude.
Listopad 26, 200717 r Asi před dvěma dny mi začala svítit kontrolka servořízení, ale problém s řízením zatím nepociťuji. Je možné že posilovač půjde do háje? Můžu s tím jezdit nebo radši nee? Senzor uhlu riadenia to bude. děkuji za radu. ale co teď s tím, je třeba to vyměnit, nebo se s tím dá jezdit? a kolik to v případě výměny bude stát? a jak tento problém mohl nastat? jsem tady v tom celkem úplný amik...
Listopad 26, 200717 r Da sa tak jazdit ale lepšie je ten senzor vymenit. Ked to svieti to je signal že maš poruchu. Tu si to cele prečitaj lebo myslim niekto pisal kde sa to da kupit lacnejšie.
Listopad 26, 200717 r před chvílí jsem byl na VAGu a nehodilo to žádné chyby... řekli mi že je třeba prověřit hladinu kapaliny a pak se uvidí. když bude málo kapaliny, tzn. že asi někde utíká a tím pádem bude třeba něco vyměnit??
Listopad 26, 200717 r Asi před dvěma dny mi začala svítit kontrolka servořízení, ale problém s řízením zatím nepociťuji. Je možné že posilovač půjde do háje? Můžu s tím jezdit nebo radši nee? Senzor uhlu riadenia to bude. děkuji za radu. ale co teď s tím, je třeba to vyměnit, nebo se s tím dá jezdit? a kolik to v případě výměny bude stát? a jak tento problém mohl nastat? jsem tady v tom celkem úplný amik... Da sa tak jazdit ale lepšie je ten senzor vymenit. Ked to svieti to je signal že maš poruchu. Tu si to cele prečitaj lebo myslim niekto pisal kde sa to da kupit lacnejšie. Presne, prečítaj si to tu, aj ceny sú tu...
Listopad 27, 200717 r no jo chlapi, ale fakt to bude tím senzorem? zkontroloval jsem kapalinu v nádržce a je úplně prázdná...měl jsem asi decko toho oleje tak jsem ho tam nalil a je ho tam tak na dně...
Listopad 28, 200717 r no jo dal jsem ju nakonec do servisu, sám bych na to nepříšel co tomu je- senzor to podle týpka určitě není - ale jen tak bych se chtěl ještě zeptat chlapi...že prý to může být řízením (nové prý 15 patyků, starší 5) a to prý v lepším případě. v horším pumpa a ta kolem dvacky... je to možné že by byla pumpa v prdeli, i když mi servo fachčilo po celou dobu když jsem tam neměl kapalinu? (co se rozsvítila kontrolka jsem ujel asi jenom paďocha) myslím si že když mi fičelo servo - ani jednou jsem nepocítil že by to nějak zevlilo - tak by snad s pumpou nemuselo nic být?? a ještě jednu otázečku, může ten úbytek kapaliny zavinit třeba jen nějaká prkotinka, třeba prasklina, oděr někde ....? jsem totiž takový nedůvěřivý prd.. add: možná jste to tady všechno popisovali, ale nějak se s žádnými problémy nemůžu stotožnit, prostě se nevyznám. i nějaké ceny tu sou, ale každý tomu říká jinač ... budu vděčný za názor add2: snímač to asi nebude
Prosinec 1, 200717 r tak mám za sebou výměnu celého čerpadla serva, super akce za 9 tis. (r.v. 2000) To je cenovka jen za čerpadlo nebo i s prací..? Mám čerpadlo včetně hadic(trubek) a snímače volantové tyče za 5 000Kč
Prosinec 1, 200717 r tak mám za sebou výměnu celého čerpadla serva, super akce za 9 tis. (r.v. 2000) To je cenovka jen za čerpadlo nebo i s prací..? Mám čerpadlo včetně hadic(trubek) a snímače volantové tyče za 5 000Kč vše dohromady
Prosinec 7, 200717 r Tak som zistil, ze aj na mojej Fabke odisiel senzor natocenia kolies... zatial jazdim bez neho. Aky je rozdiel medzi senzormi Koyo a TRW? Podla mojich informacii by mali byt tie senzory rovnake, len by to mal byt iny vyrobca... TRW je original z Ciech. Takze by nemalo vadit pokial tam vrazim ten lacnejsi Koyo? Na slovensku som nasiel Koyo za 1180 a TRW za 2380 aj s dph.
Prosinec 7, 200717 r Tak som zistil, ze aj na mojej Fabke odisiel senzor natocenia kolies... zatial jazdim bez neho. Aky je rozdiel medzi senzormi Koyo a TRW? Podla mojich informacii by mali byt tie senzory rovnake, len by to mal byt iny vyrobca... TRW je original z Ciech. Takze by nemalo vadit pokial tam vrazim ten lacnejsi Koyo? Na slovensku som nasiel Koyo za 1180 a TRW za 2380 aj s dph. Není to zaměnitelné. Použiješ to čidlo jaké máš řízení. TRW je dražší než Koyo, tak to prostě je. Vím, že existuje i repase, ta je o něco levnější.
Prosinec 16, 200717 r Pokud někomu z vás u starších Fábií začnou problikávat kontrolky a ozývá se varovný signál, že něco není v pořádku, neřešte to nějakým senzorem, rozebíráním serva, kupováním nové baterie, atd., ale podívejte se laskavě, zda také nemáte shnilé drátky ve svazku, přes které jednou projde proud a podruhé ne. Přesně tohle jsem řešil před rokem. Od té doby, co mám nový svazek, nemám problémy žádné, a autíčko šlape jako švýcarské hodinky.
Prosinec 18, 200717 r Nevim co to je ,ale začalo mi knučet servo i když netočim volantem .Nevíte jestli je to čidlo?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.