Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Ahojte, mám pravdepodobne problém so servom. Možno nie, ale potrebujem poradiť. Skoro vždy ked brzdím do nejakej odbočky a chcem odbočiť, tak mi brutálne zatvrdne volant a dosť ťažko sa s ním dá otočiť. Stáva sa mi to pri brzdení... :help: ..

Nič mi nesvieti, nič nebliká...

Ďakujem za odpoveď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som riesil problem servo.Tu som spominal moj problem svieti my kontrolka serva inokedy zhasne servo ide sem tam mam pocit ze stvrdne.

Moj postup:

1-pozrel som kable pod baterkou vyzerali suche.

2-kontrola hydraulickeho oleja je ho tam malo nieje po mierku je nad skrutkou treba doliat nemam zajtra kupim na benzin pumpe je zeleny

3-vybral som snimac bol zoxidovany precistil som ho kontoxom sprei,neodpajal som ho od cerpadlo tam to bolo suche dal som ho spat

4-pod krytom cerpadla bolo neuveritelne vlhko a voda susil som to fenom nemalo vyznam plastovy kryt sa neda dat dole lamal sa optrhal som ho dole oizolujem ho dakou paskou a zabalim do igelitu

5-nastartoval som to kontrolka svieti dalej ale servo ide v pohode zatra dolejem este olej a uvidim co dalej

Ak to budes demontovat treba mat jamu zlozit vnutorny blatnik,hmlovku,imbus som odrezal rozmer 4 mm a dal do orieska na dva dlhe nastavce dostanes sa tam od kolesa.

Mal by som tu este otazku cim by bolo vhodne oizolovt optrhanu hmotu na cerpadle od spodu ak to uz niekto riesil

Ahoj Jozo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja som mal tak isto problém s riadením na Fabii 1.4 44kw r.v.2000. Preblikovali mi kontrolky na pristrojovej doske, servoriadenie tuhlo-niekedy až celkom brutalne. Podľa rád z tohto fora som skontroloval hladinu oleja v čerpadle- vporiadku, vybral som snímač natočenia kvôli tomu, aby som zistil jeho typ, nenašiel som na ňom nejaký viditeľný nedostatok. Už som chcel kúpiť nový- v Košiciach chceli ze reparovaný 3500 SKK. Môjho kolegu brat pracuje v značkovom servise Škoda, a on mi cez neho odkázal, nech upriamym pozornosť na kable v motorovom priestore. Po odmotaní som zistil. že nabrali trojnasobný objem. Keď som iba troška za ne potiahol, tak sa roztrhli. Preto som všetky kable, boli komplet skorodované, v dlžke cca 60 cm vystrihol- až do zdravého vodiča- a letovaním som tam dal nové. Od tej doby šliape Fabia ako má. Zabralo mi to dosť času, ale vysledok ma potešil. Inač som si medzitým zohnal aj novú riadiacu jednotku, tú mi ako prvé chceli vymeniť v značkovom servise, ale ani to nepomohlo. Tak to sú moje skúsenosti s riadením, verím že som vám pomohol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problikává mi palubka a světla a jak sem se tu dočetl tak to bude nejspíš tim snímačem. Mám to starší provedení TRW. Když jsem ho chtěl odpojit od tyče řízení tak začal týct servo olej. Je to normální a jak na demontáž? Dík za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, vsechny, tak zase neco co tu asi jeste nebylo nebo jsem to nenasel :-)

Dneska po zastavce u oblibeneho Mekace, ukonceni konzumace pochutin, nastartovani a toceni volantem se kazdych par centimetru otoceni volantem ozvalo lupnuti. Takove slabe lupnuti ... Takze pri toceni z krajni polohy do krajni polohy jich mohlo byt tak 20 ... Kontrolka nesvitila ani neblikala, servo servovalo. Nekde jsem zrovna nedavno cetl o ojetych fabkach ze tohle signalizuje nesetrne zachazeni s fabkou (http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/skoda-fabia-1999-2006/13487) dole. Nicmene me se to objevilo po rocnim uzivani (myslim hodne slusnem :-) ) Nebylo to ani tak citit jako spis slyset ... O jakou fabku jde: Combi, rok 2004, 1.4 16V, najeto 174 000 km ... Jinak nevite jake servo se tam montovalo ? Konkretne jde myslim o 2/2004, pravdepodobne asi KOYO ze ? Diky za rady, uklidneni, pripadne katastrofu ... Tenhle tyden jdu do servisu na pravidelnou tak jestli jim mam rikat at neco prekontroluji ... Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, vsechny, tak zase neco co tu asi jeste nebylo nebo jsem to nenasel :-)

Dneska po zastavce u oblibeneho Mekace, ukonceni konzumace pochutin, nastartovani a toceni volantem se kazdych par centimetru otoceni volantem ozvalo lupnuti. Takove slabe lupnuti ... Takze pri toceni z krajni polohy do krajni polohy jich mohlo byt tak 20 ... Kontrolka nesvitila ani neblikala, servo servovalo. Nekde jsem zrovna nedavno cetl o ojetych fabkach ze tohle signalizuje nesetrne zachazeni s fabkou (http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/skoda-fabia-1999-2006/13487) dole. Nicmene me se to objevilo po rocnim uzivani (myslim hodne slusnem :-) ) Nebylo to ani tak citit jako spis slyset ... O jakou fabku jde: Combi, rok 2004, 1.4 16V, najeto 174 000 km ... Jinak nevite jake servo se tam montovalo ? Konkretne jde myslim o 2/2004, pravdepodobne asi KOYO ze ? Diky za rady, uklidneni, pripadne katastrofu ... Tenhle tyden jdu do servisu na pravidelnou tak jestli jim mam rikat at neco prekontroluji ... Diky

Musis dat dole snimac tam v je vyrobne cislo podla toho budes vediet co to mas za cerpadlo bud TRW alebo KOYO Ty budes mat asi KOYO davalo sa do novsich rocnikov.Skus ho vybrat vyumyvaj ho liehom

riadne vysus fenom tak 20 min cely a skus zalozit.Pred tym ho daj na Wag tam my vypisalo chybu 01290050 referencne servoriadenie zkrat na plus zkrat na kostru.

Chcel som kupovat novy urobil som toto zatial ide.Hore som pisal co som robil postupuj tak isto dolial som aj olej je tam zeleny.Oklo snimaca aj pod neho na stycne plochy som dal cierny silikon aby sa tam nedostala vlhkost.

prajem vela uspechov Jozo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že tu máte více štěstí, než já. Stalo se mi přesně to, co většina tu píše, pohásínání světel, kontrolka serva a občasné jakoby lupnutí v řízení, ale servo mi nikdy nepřestalo chodit, pořád točí bez problému.

Tak jsem objednal čidlo řízení, vyměnil a ejhle.. pořád to bliká, pořád to škube, takže jsem vyhodil peníze za čidlo :-( Přemýšlím co dál.. ale nic mě nenapadá, i Vag předtím hlásil poruchu na čidle, takže malá záhada. Napadá někoho něco, když nepomohlo ani vyměnit to čidlo??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že tu máte více štěstí, než já. Stalo se mi přesně to, co většina tu píše, pohásínání světel, kontrolka serva a občasné jakoby lupnutí v řízení, ale servo mi nikdy nepřestalo chodit, pořád točí bez problému.

Tak jsem objednal čidlo řízení, vyměnil a ejhle.. pořád to bliká, pořád to škube, takže jsem vyhodil peníze za čidlo :-( Přemýšlím co dál.. ale nic mě nenapadá, i Vag předtím hlásil poruchu na čidle, takže malá záhada. Napadá někoho něco, když nepomohlo ani vyměnit to čidlo??

Skus ho uvolnit a nasunut dnu nezatahuj skrutky ja som vycistil aj mosadzny kruzok na hriadelke riadenia vo vnutri a nastartuj.ja ked som dotihol skrutky svietilo ked som skrutky uvolnil znova nasunul islo to dotiahol som to len prstami jemne zatial to funguje skus ho aj otocit a tak dat dnu zato nic nedas.

Editováno: , autor: Emanuel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera sa mi stala taká zaujímavá vec. Keď som sa pohýnal tak som vytočil volant celkom na maximum doľava a riadne som stúpol na plyn, výsledkom čoho bolo že mi prestalo fungovať servo a ozýval sa z pod kapoty taký drnčavý zvuk. Hneď som zastal a vypol motor, nevšimol som si či mi svietila kontrolka serva na palubke. Hneď po znovu naštartovaní bolo všetko OK. Aj dnes jazdím celý deň a všetko je v poriadku. Ráno som pozeral stav oleja v servočerpadle a na víčku od nádržky kde je odmerka nebolo ani stopy po oleji, čiže ho musím doliať, preto som sa pýtal aký tam ide. Chcem sa len opýtať čo mohlo zapríčiniť tento stav a či sa to niekomu nestalo? Ď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

dobrý den byl jsem dlouhodobě mimo tak jsem nemohl odpovědět, co se týče mého problému se servem tak stačilo vytáhnout snímač natočení volantu a bylo to jasné byl celý mokrý. Po vysušení a utěsnění silikonem při zpětné montáži začal normálně fungovat. Chtěl bych jen poradit , že než s touto závadou zajedete do servisu kde se tím zabývat nebudou a hned snímač vymění za nekřesťanské peníze zkuste tuto variantu. Problém je jen v tom , že musíte sundat plastový podběh levého kola a přední nárazník jinak se k tomu nedostanete nebo jo ale je to jednosušší demontovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamemu povedali v servise že sa to servo čerpadlo musi vymenit že tam ma skrat čiže nutna vymena tak skočil do Madarska a za 3000.-sk mu to opravili. Len som čumel! V servise ho strašili okolo 22000.-sk vymena.

To kupil v Madarsku cele cerpadlo za 3000 sk ci mu :horse: to opravili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všetkých.Mám fabiau 1.9 TDi rv 2001 nedávno kupenú v AAA.Po týždni použivania sa mi rozsvietlia kontrolka serva.Bol som s tým v servise autorizovanom samozrejme.Vypisalo na diagnostyke skrat o kostru +- opravar podla čísla poruchy zistil že sa jedna o vadný snímač natačania.Lenže problem je v tom že tam pred mojími očami vyskúšal tie čidla 3 a stale vykazovalo nulove hodnoty v tom programe čo na to majú.Pripadalo mi to také že ani on sám nevedel čo s tým je.Čiže by som chcel položiť otázku typu:Ked to nieje čidlo čo to može byť?Túto istú otázku som položil aj opravarovi no nevedel mi na nu odpovedať reagoval na to asi takto,že tie čidla čo tam dával nemusia spolupracovať s RJ a že mi skúsi objednať čidlo podla nejakého čísla priamo na moju RJ.Ešte by som sa chcel spytat ak ma niekto skusenosti s AAA,že kolko poskytuju záruku na jazdené autá a či už niekto takúto vec riešil s Autobazarom.Auto mam necelí mesiac najazdil som len cca 400 km.Fakt neveim čo si mám o tom myslieť.Za všetky odpovede vopred Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žial, to sú veci ktoré sa častokrát ani Škodovka nedozvie, čo je vnútri.

Firma dostane špecifikáciu, aké pripojenie, aký snímač, ako sa má dať diagnostikovať, na ktorých kanáloch čo, špecifikáciu o tlakoch čerpadla a urobia to ako chcú.

Nemůže te někdo sehnat schéma té elektroniky ?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...