Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Tak se mi taky rozsvítila kontrolka serva,na Vagu chyby:

Adresa 44

Řídící jednotka: 6Q0 423 156 E

Komponent: Lenkhilfe 0001

Kódování: 00110

Opravna #: WSC 00000

2 Nalezeny chyby:

00566 - Provoz servorizeni

27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky

00816 - Snimac servorizeni (G250)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

Zkontroloval jsem svazek vypadá,že je vše ok.Ještě ve Vagu naměřené hodnoty v klidu 4A při plném rejdu 58A.

V nádobě na servo olej je jen jsem nikde nenašel jestli to má být plný,až po okraj?

Tak zřejmě zbývá výměna senzoru natočení.Jen nevím jestli senzor vyměnit co nejdřív nebo pokud bude kontrolka serva svítit stále?Teď se rozsvítila po prvé po dalším nastartování,už nesvítila.Zas kdyby ta chyba byla stálá tak ve Vagu nebude uvedena jako sporadická ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

servo olej určitě vv nádobce po okraj nemůže být, na víčku je taková tyčinka a ta funguje jako měrka takže podle měrky a z toho co jsem tu pročetl a z toho co jsem měl za problem já usuzuji že nové čidlo si myslím není třeba, kdyby bylo třeba tak by proud v servě kolísal a to by jsi poznal aj na problikování osvětlení interieru a svěětel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chlapi. Tak jak bylo minuly tyden to teplo, tak servo naskocilo. Nicmene pro jistotu jsem v nedeli zkontroloval kabelovy svazek a vypadal OK. Jen trosku bordelu. Tak jsem to vycistil a vysusil. Potom smazal zavady a od te doby nic. Jede. Zkousel jsem jen kolik zere a pres VAG COM jsem natocil max proud 39A, ale nekde jsem se docetl ze to muze byt az 62A. Tesne po naskoceni trosku to servo knucelo, ale ted uz je v klidu. Tak nevim jestli si z toho mam delat hlavu nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prednedavnom som bol v servise a zo zvedavosti som si nechal preverit servo diagnostikou a vysledky su nasledovne: 7A v klude, 70A v plnom rejde...servisak hovoril ze je to v pohode. Servo knuci ako o zivot, ale stale rovnomerne. nakodovane na 00140.

Kedze ale svetla ani pristrojovka nepreblikava, len ked sa len trosku dotknem volantu svetla pohasinaju nie ale moc, nechcem rozoberat cidlo natocenia aby som nieco nedodrbkal... u inych aut som nic take nepozoroval...riadenie bolo menene TRW, olej v poriadku. rv01 1.4 AME...

mam sa strachovat ci neodide servo, alebo aj napriek obavam rozobrat to cidlo a vysusit ako tu pisete??? ci pokial to ide NERYPAT sa v TOM !!! :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Martinko: 1.čidlo je nerozebiratelné, ve většině škoda dílu chcou zpět to staré použité čidlo a za to ti oplátkou prodají nové

2. klidový odběr 7A je teda z mého poohledu dost hodně já mám 1.4MPI 44kW AZF takže skoro podobné jako ty a mě to v klidovém stavu nepřekročí 4A a to je vždy stálá hodnota nikam neposkakuje až když se dotknu volantu

3.Kodování 00140 je Normální posílení řízení pro »lehké vozy« bez airbagu a esp já jsem zkoušel i posílení s kodováním 10120 to je RS s Bagem a fakt v tom nepozoruju moc velký rozdíl tak nevím

4. mě to při max. rejdu a podržení volantu v max. rejdu ukazuje něco kolem 60Amax.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"rozobrat cidlo" som myslel tym len vytiahnut a pretesnit ako som to tu cital niekde :)

ja uz vazne neviem ci mam alebo nemam sa v tom vrtat ked to ide. ono ja vlastne s tym nemam ani momentalne problem, len nechcem zase neskor opravu za neviem kolko X tisic korun ( po novom zevraj 100viek eur) , stacilo mi riadenie za 14 t :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten odběr tak to nevím co má na to vliv jestli aj to kodování protože já jsem to řešil stím že jsem měl v haji čidlo takže nepovím zkus servis a uvidíš ale hlavně jim netvrd že máš vag bo tě pošlou do háje a řeknou ti že jsis to rozbil sám tím že používáš nelegální škodovácký software atd. pak tu hod jak jsi dopad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to taky nechapu, v tomhle ohledu jsou zlate S100-130, kde zavady byly jasne. Nicmene servo jede v poradku a beze zmen i kdyz zacalo mrznout a snezit. Tak uvidime.

K tomu cidlu: Ja jsem taky prolezl kde co, poptal se kde koho a vypada to, ze problem ma pouze cidlo k servu TRW (ci jak to je) a cidlo k servu KOYO tyto problemy nema (jak jsem videl fotky obou cidel, tak to bude dane konstrukci). Ale nemam praktickou zkusenost, jen co jsem se kde docetl/doslechl.

Editováno: , autor: Roman Herot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabia 1,4 combi 2001 95.000km týden vlastním vůz a po přečtení příspěvků o řízení je asi nejvíce poruchový posilovač .ten svazek kabelů mám v takové černé trubce nahoře volné. Řírení chodí ,prosim o radu zda mám svazek odmotat-připadá mě to jako trubka -divím se že to neudělali v servise.nikdo na to nešáhl.Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec FABIAŘI.Už jsem jednou psal,že mám problém ze servem.Koukal sem na hladinu kapaliny.PRÁZDNÁ!!!

Dolil jsem,ale po týdnu znova prázdná.Tak sem znovu podstoupil cestu k baňce na kapalinu a zase dolil.

Zajel sem na kanál a koukal sem kde mi to tak uniká.Kapalina totiž unikla vždy najednou a to z podprachovky která vede k čerpadlu.

V servisu mi borec řekl že se musí vyměnit celej díl / celé čerpadlo,zánovní / cca s prací 10.000,- kč !!!!!!!!

Prý pod tou prachovkou kde to asi teče,je nějaký díl který se nevyrábí a je nutno vyměnit to celé čerpadlo.

Je to tak a nebo servis klame?

Moc děkuji za každou odpověď :palec2::palec2::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím příznivce,mám fabku tdi1,9 a problém už nevím co stím.Byl jsem tady u nás na moravě v x servisech a nikde si stím neporadili.Před 2 měsíci se mi zbláznila palubovka a začlo vše blikat a řvát + přestalo zcela fungovat servo.Odvezl jsem to na diagnostiku a nic, tak mi tam odpojili nějaké káble aby to neřvalo. Skoušel jsem i jiné !autorizované!!! servisi a zase nic.Tak jsem koupil servo čerpadlo + snímač to mi vyměnili-dvě otáčky to fungovalo a zase nic. Můj chudák byl už 8krát rozebranej napíchlej na diagnostiku a už nevím kudy kam. Nevíte náhodou někdo co stím???

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řízení dnes také opět KO-asi zase čidlo TRW v háji-to je už 4ks-uvidím po vagu co píše-snad mě ho Sebo vymění na záruku-už mě to docela s..e jak nic TRW nevydrží

za 6 let 4 čidla

Editováno: , autor: bobo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak mám stejný problém. Nastartuji auto a pod baterkou se ozývá takové jako škubavé kolísání. Přitom přihasínají světla na celém vozu. Je to npravidelné a různě rychlé. Někdy to neudělá třeba 5 km nic a pak to začne opět. Musím ještě podotknout , že pokud to dělá, jde volant jako po másle. Malíčkem s ním otočíte i na místě, jinak pokud to nedělá jde už tíže. Takže k čemu se přikláníte ? Čidlo, řídící jednotka, nebo ten motor ? Předem Vám moc děkuji za odpověď jelikož toto je opravdu nemilá závada.

tak jsem vyměnil snímač úhlu natočení a je po problému. Bezva.

Editováno: , autor: Michalvb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

djnesty: Áno pokiaľ ti tečie zo serva olej, výmena celého serva býva spravidla jediné riešenie.

jeremy-u: Máš vyvesený káblový zväzok v motorovom priestore? Diagnostika ti hlásila aké chyby?

Toto si čítal?

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21515

Tak ten svazek je v husím krku pěkně schovanej.Diagnostika --prý-- hlásí že nejde proud do servočerpadla.Teď jsem zjistil, že pod autem je kalužička se sevo olejem :palec2: .Takže další investice.Myslíš, že po výměně tohoto dalšího dílu to už bude konečně fungovat :help: ? dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bum, kupil som fabiu 2001 a po tyzdni scista jasna kontrolka serva a volant stuhol.

precital som vsetkych 20 stranok tejto temy a vidim ze niesom sam.

mozno mi uslo,ale nevsimol som si tam moj problem.

vacsinou to zacalo vsetkym blikat a vynechavat po par km.

takze ak niekto mate skusenost s tym ked to nahle prestane ist,poradte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...