wiglegummi Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Tak to fakt nevím jak je to stěmi typy, jo a necituj prosímtě poslední příspěvky porušuješ tím pravidla, ať nedostaneš varování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Dekuji za upozorneni. Vi nekdo jak je to s temi typy?? Viz muj prispevek vyse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 Tak se mi taky rozsvítila kontrolka serva,na Vagu chyby: Adresa 44 Řídící jednotka: 6Q0 423 156 E Komponent: Lenkhilfe 0001 Kódování: 00110 Opravna #: WSC 00000 2 Nalezeny chyby: 00566 - Provoz servorizeni 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky Zkontroloval jsem svazek vypadá,že je vše ok.Ještě ve Vagu naměřené hodnoty v klidu 4A při plném rejdu 58A. V nádobě na servo olej je jen jsem nikde nenašel jestli to má být plný,až po okraj? Tak zřejmě zbývá výměna senzoru natočení.Jen nevím jestli senzor vyměnit co nejdřív nebo pokud bude kontrolka serva svítit stále?Teď se rozsvítila po prvé po dalším nastartování,už nesvítila.Zas kdyby ta chyba byla stálá tak ve Vagu nebude uvedena jako sporadická ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 servo olej určitě vv nádobce po okraj nemůže být, na víčku je taková tyčinka a ta funguje jako měrka takže podle měrky a z toho co jsem tu pročetl a z toho co jsem měl za problem já usuzuji že nové čidlo si myslím není třeba, kdyby bylo třeba tak by proud v servě kolísal a to by jsi poznal aj na problikování osvětlení interieru a svěětel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Bohužel žádnou tyčku jsem na víčku neměl,bylo mi to divný,že tam není žádná měrka. Tak uvidím jestli se bude závada vyskytovat dál.Zatím se ani kontrolka od té doby nerozsvítila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Zdravim chlapi. Tak jak bylo minuly tyden to teplo, tak servo naskocilo. Nicmene pro jistotu jsem v nedeli zkontroloval kabelovy svazek a vypadal OK. Jen trosku bordelu. Tak jsem to vycistil a vysusil. Potom smazal zavady a od te doby nic. Jede. Zkousel jsem jen kolik zere a pres VAG COM jsem natocil max proud 39A, ale nekde jsem se docetl ze to muze byt az 62A. Tesne po naskoceni trosku to servo knucelo, ale ted uz je v klidu. Tak nevim jestli si z toho mam delat hlavu nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Tak to nechápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinko_u Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 prednedavnom som bol v servise a zo zvedavosti som si nechal preverit servo diagnostikou a vysledky su nasledovne: 7A v klude, 70A v plnom rejde...servisak hovoril ze je to v pohode. Servo knuci ako o zivot, ale stale rovnomerne. nakodovane na 00140. Kedze ale svetla ani pristrojovka nepreblikava, len ked sa len trosku dotknem volantu svetla pohasinaju nie ale moc, nechcem rozoberat cidlo natocenia aby som nieco nedodrbkal... u inych aut som nic take nepozoroval...riadenie bolo menene TRW, olej v poriadku. rv01 1.4 AME... mam sa strachovat ci neodide servo, alebo aj napriek obavam rozobrat to cidlo a vysusit ako tu pisete??? ci pokial to ide NERYPAT sa v TOM !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 To Martinko: 1.čidlo je nerozebiratelné, ve většině škoda dílu chcou zpět to staré použité čidlo a za to ti oplátkou prodají nové 2. klidový odběr 7A je teda z mého poohledu dost hodně já mám 1.4MPI 44kW AZF takže skoro podobné jako ty a mě to v klidovém stavu nepřekročí 4A a to je vždy stálá hodnota nikam neposkakuje až když se dotknu volantu 3.Kodování 00140 je Normální posílení řízení pro »lehké vozy« bez airbagu a esp já jsem zkoušel i posílení s kodováním 10120 to je RS s Bagem a fakt v tom nepozoruju moc velký rozdíl tak nevím 4. mě to při max. rejdu a podržení volantu v max. rejdu ukazuje něco kolem 60Amax. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinko_u Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 "rozobrat cidlo" som myslel tym len vytiahnut a pretesnit ako som to tu cital niekde ja uz vazne neviem ci mam alebo nemam sa v tom vrtat ked to ide. ono ja vlastne s tym nemam ani momentalne problem, len nechcem zase neskor opravu za neviem kolko X tisic korun ( po novom zevraj 100viek eur) , stacilo mi riadenie za 14 t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Muj názor na to rozebrat a vyčistit, vysušit, utěsnit, je takový že je to nahouby něco v tom čidlu odešlo a prostě tím že ho jenom utěsníš nic nesprravíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinko_u Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 hmm tak toho som sa bal v pondelok rano ma zastavka v servise neminie... ten odber moze byt tym cidlom??? alebo len nastavenim toho serva??? ak servo odide tak je neco spatne diky za odpovede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Ten odběr tak to nevím co má na to vliv jestli aj to kodování protože já jsem to řešil stím že jsem měl v haji čidlo takže nepovím zkus servis a uvidíš ale hlavně jim netvrd že máš vag bo tě pošlou do háje a řeknou ti že jsis to rozbil sám tím že používáš nelegální škodovácký software atd. pak tu hod jak jsi dopad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 (editace) Ja to taky nechapu, v tomhle ohledu jsou zlate S100-130, kde zavady byly jasne. Nicmene servo jede v poradku a beze zmen i kdyz zacalo mrznout a snezit. Tak uvidime. K tomu cidlu: Ja jsem taky prolezl kde co, poptal se kde koho a vypada to, ze problem ma pouze cidlo k servu TRW (ci jak to je) a cidlo k servu KOYO tyto problemy nema (jak jsem videl fotky obou cidel, tak to bude dane konstrukci). Ale nemam praktickou zkusenost, jen co jsem se kde docetl/doslechl. Editováno: 16. Únor 2009, autor: Roman Herot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaro Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 fabia 1,4 combi 2001 95.000km týden vlastním vůz a po přečtení příspěvků o řízení je asi nejvíce poruchový posilovač .ten svazek kabelů mám v takové černé trubce nahoře volné. Řírení chodí ,prosim o radu zda mám svazek odmotat-připadá mě to jako trubka -divím se že to neudělali v servise.nikdo na to nešáhl.Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Mno, ja osobne bych se jen mrknul jestli ten svazek lezi v te prohlubni nebo ne. Pokud ano mozna bych to rozparal, ale pokud ne a je jiz uchycen nad touto prohlubni, tak bych to nechal tak. Ale pokud se ti do toho nechce, tak rozparat a prodratovat to muzes vzdy. Ale tohle je jen muj nazor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djnesty Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Zdarec FABIAŘI.Už jsem jednou psal,že mám problém ze servem.Koukal sem na hladinu kapaliny.PRÁZDNÁ!!! Dolil jsem,ale po týdnu znova prázdná.Tak sem znovu podstoupil cestu k baňce na kapalinu a zase dolil. Zajel sem na kanál a koukal sem kde mi to tak uniká.Kapalina totiž unikla vždy najednou a to z podprachovky která vede k čerpadlu. V servisu mi borec řekl že se musí vyměnit celej díl / celé čerpadlo,zánovní / cca s prací 10.000,- kč !!!!!!!! Prý pod tou prachovkou kde to asi teče,je nějaký díl který se nevyrábí a je nutno vyměnit to celé čerpadlo. Je to tak a nebo servis klame? Moc děkuji za každou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremy-u Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 Zdravím příznivce,mám fabku tdi1,9 a problém už nevím co stím.Byl jsem tady u nás na moravě v x servisech a nikde si stím neporadili.Před 2 měsíci se mi zbláznila palubovka a začlo vše blikat a řvát + přestalo zcela fungovat servo.Odvezl jsem to na diagnostiku a nic, tak mi tam odpojili nějaké káble aby to neřvalo. Skoušel jsem i jiné !autorizované!!! servisi a zase nic.Tak jsem koupil servo čerpadlo + snímač to mi vyměnili-dvě otáčky to fungovalo a zase nic. Můj chudák byl už 8krát rozebranej napíchlej na diagnostiku a už nevím kudy kam. Nevíte náhodou někdo co stím??? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 djnesty: Áno pokiaľ ti tečie zo serva olej, výmena celého serva býva spravidla jediné riešenie. jeremy-u: Máš vyvesený káblový zväzok v motorovom priestore? Diagnostika ti hlásila aké chyby? Toto si čítal? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21515 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 (editace) řízení dnes také opět KO-asi zase čidlo TRW v háji-to je už 4ks-uvidím po vagu co píše-snad mě ho Sebo vymění na záruku-už mě to docela s..e jak nic TRW nevydrží za 6 let 4 čidla Editováno: 1. Březen 2009, autor: bobo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 Já nevím mě se to čidlo posralo zatím jenom jednou a teď je vše v poořádku (ťuk ťuk), si myslím teda že budeš mít chybu asi nněkde jinde, že to čidlo odchází, a jak často to měníš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalvb Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 (editace) Ahoj, tak mám stejný problém. Nastartuji auto a pod baterkou se ozývá takové jako škubavé kolísání. Přitom přihasínají světla na celém vozu. Je to npravidelné a různě rychlé. Někdy to neudělá třeba 5 km nic a pak to začne opět. Musím ještě podotknout , že pokud to dělá, jde volant jako po másle. Malíčkem s ním otočíte i na místě, jinak pokud to nedělá jde už tíže. Takže k čemu se přikláníte ? Čidlo, řídící jednotka, nebo ten motor ? Předem Vám moc děkuji za odpověď jelikož toto je opravdu nemilá závada. tak jsem vyměnil snímač úhlu natočení a je po problému. Bezva. Editováno: 20. Březen 2009, autor: Michalvb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremy-u Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 djnesty: Áno pokiaľ ti tečie zo serva olej, výmena celého serva býva spravidla jediné riešenie.jeremy-u: Máš vyvesený káblový zväzok v motorovom priestore? Diagnostika ti hlásila aké chyby? Toto si čítal? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21515 Tak ten svazek je v husím krku pěkně schovanej.Diagnostika --prý-- hlásí že nejde proud do servočerpadla.Teď jsem zjistil, že pod autem je kalužička se sevo olejem .Takže další investice.Myslíš, že po výměně tohoto dalšího dílu to už bude konečně fungovat ? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanbee Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 bum, kupil som fabiu 2001 a po tyzdni scista jasna kontrolka serva a volant stuhol. precital som vsetkych 20 stranok tejto temy a vidim ze niesom sam. mozno mi uslo,ale nevsimol som si tam moj problem. vacsinou to zacalo vsetkym blikat a vynechavat po par km. takze ak niekto mate skusenost s tym ked to nahle prestane ist,poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 Jeremy-u: Si menil celé servo aj s čidlom a zase ti tečie? Bolo nové? Veď reklamuj. A to v akom stave máš káblový zväzok ti ja odtiaľto nepoviem. Máš to odizolované? romanbee: Na diagnostike si bol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.