Torro Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 Dnes jsem chtěl vyměnit snímač, starej se rozpadl na dvě části a ta část co je zacvaklá v řízení prostě nejde ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelvacz Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 Bych to zkusil obalit hadrem a nastříkat WDčkem pořádně a nechat to přes noc třeba to trošku povolí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 (editace) Našrouboval sem do toho snímače nebo spíš toho co z něj zbylo vrut, chytil ho kleštěma a nic. Nejde to vytáhnout ani za nic :-D Mám podezření že to v servisu nalepili na silikon, protože do snímače pořád zatýkalo. Celý řízení bude muset ven, jinak to asi nevyndám. Editováno: 11. Duben 2015, autor: Torro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klocek Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Zdravím, mám občasný problém s tuhnoucím řízením při zatáčení. Olej v servu mám vyměněný čerstvě. Dělal jsem diagnostiku a ta mi ukázala, že je slabé napětí na baterce (nebo tak nějak, přesně nevím). Tak jsem vyměnil baterku za lepší, ale problém se sem tam objevuje, ale mnohem méně než předtím. Kontrolka řízení nesvítí. Někde jsem četl, že alternátor třeba nestíhá dodávat energii servu nebo můžou být snímače v háji? V případě snímačů by asi svítila kontrola řízení ne? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 môže byť niekde prechodový odpor na vedení alebo poškodený snímač - to by si si ale postrehol lebo by ti jemne poblikovali svetla, aj v interieri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klocek Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 To mi právě dělávalo u staré baterky. Když jsem stál na místě a točil volantem, tak mi jakoby slabě poblikávaly světla. Teď už to s novou baterkou nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Tak jsem dnes vyměnil snímač, protože ten starej se doslova rozpadnul. Po nastartování mi pořád svítí oranžová kontrolka volantu. Diagnostiku jsem sice nedělal, ale pamatuju si, že když jsem takhle čidlo vyměnil asi před 3 lety, tak po nastartování ta kontrolka zhasla. Na diagnostiku jedu příští týden, moc ale nedoufám, že když se vymaže závada z paměti tak to pomůže. Nemá někdo podobnou zkušenost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 kontrolka zhasne hneď ale závada ostane zapisaná ešte nejakú dobu... bude tam ešte nejaký problém, riadenie ti ide dobre? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Servo posiluje úplně stejně jako když byl snímač odpojenej asi na 50 % (je to nějakej nouzovej režim), servomotor normálně jde. Snímač jsem objednával repasovanej ze Slovenska, ještě dodávám, že je to TRW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Já mám tu zkušenost. Diag hlásila vadnej snímač, ale snímač jsem zkoušel jinej a hlásilo to furt to samý. Shledal jsem, že problém bude uvnitř servomotoru v elektronice. Asi to uvnitř zničila voda. Taky šel v nouzáku. Koupil jsem repasovaný čerpadlo a teď je to naprosto OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Ve čtvrtek to dám autoelektrikáři a uvidim no. Nestraš mě tim servomotorem v háji Snímač byl v háji určitě, občas se mi totiž rozsvicela oranžová kontrolka volantu a když sem chtěl ten snímač vyndat abych ho vysušil a zkusil jestli ještě chvíli půjde tak se mi po vymontování rozpadnul v ruce. Ještě přemejšlim jestli neni špatnej i ten novej snímač, přeci jen je to repasovanej díl tak se třeba nepovedl. Jinak Fabii mám už 10 let, snímač teď měnim po třetí, předtim asi 2 roky zpět sem měnil řízení a servomotor je pořád původní (14 let starej) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djastin Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 Ahoj, tak mě taky potkal problém s servem. Auto Fabia I r.v.2000 1.4 50kW AME najeto 104 000km. Měl jsem auto v servisu na výměnu oleje a výfuku a když to jel mechanik projet než mi to předá tak přestalo jít servo. První co udělal tak vyměnil shnilé kabely kabelového svazku jak tady píšete. To moc nepomohlo a jelikož si s tím nevěděl rady poslal auto na diagnostiku do škodovky. Tam řekli že je problém v ŘJ serva. Každopádně auto mám teď doma s neopraveným servem. Mě se závada projevuje tak že když jsem ráno přišel k auto a nastartoval studený motor tak svítila žlutá kontrolka volantu a servo nejelo, zároveň motor nedokázal udržet otáčky a chcípl, musel jsem chvíli stát na plynu aby nezhas. Pak jsem musel počkat než se motor zahřeje no a pak jsem vypínal a znova startoval motor než se servo chytlo. asi tak 6x Zajímavé je že jsem pak v průběhu dne jezdil (myčka,benzín,práce) a pokaždé po nastartováni servo hned jelo. V poledne zaparkuji auto doma a když jsem k němu po 3h přišel tak nastartuji a vše OK. Senzor natočení kol je prý také OK. Může byt opravdu problém jen v té ŘJ serva a přitom samotné servo je OK? Dá se vyměnit jen ta jednotka a nebo se musí měnit celé servo čerpadlo? A nebo chtěl škodovacký servis je vydělat a vyměnit celé to čerpadlo? Problém je že mi za 10 dní končí technická a tak mě tlačí čas. Nevíte o nějakém spolehlivém servisu nebo šikovném mechanikovi v Praze ideálně PH4 a okolí který by to poctivě opravil a nesnažil se mě jen odrbat? Stačil by i "garážista" který to umí a ví co dělá :-) dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 Ano, ŘJ může bejt vadná a čerpadlo v pohodě. Samotná jednotka se vyměnit nedá. Je to jeden díl "jednotka servočerpadla". Já kupoval repas za 5500Kč, už nevim kde. Závada se mi začala projevovat sporadicky. Občas se rozsvítilo servo a spadlo do nouzáku. Nedělalo to často. Pak jsem si všiml, že to dělá většinou za deště. Asi po dvou letech se ale frekvence zvýšila, až to zůstalo svítit trvale a jezdil jsem v nouzáku. Tzn. čerpadlo funguje, ale pouze na jeden a ten samej výkon a nebere v potaz rychlost otáčení volantu ani rychlost jízdy. Mě diag hlásila snímač na řízení, ale nebylo to tim. Takže problém musel bejt v jednotce uvnitř čerpadla. A taky byl. Zatejká tam voda a pak je problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 Jo jo je to tak jak ti píše SpeederBB. Samostatně se vyměnit nedá ŘJ a odejít může bez varování z ničeho nic. Záleží ještě jaký máš. TRW je jich dost a ceny nižší než KOYO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 "nevěděl si rady" "poslal auto do škodovky na diagnostiku" - začal bych jiným servisem. Pokud je to opravdu v ŘJ - tak podle popisu to vypadá na nějaký špatný spoj - dá se to rozebrat a opravit. Úplně bych nevyloučil přetrvávající chybu elektroinstalaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djastin Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Tak jsem se objednal na začátek května v servise Autodružstvo Praha v ulici Spojovací, říkal technik že na to kouknou a dají mi vědět kde je problém než to začnou opravovat. Prý pokud by to bylo servem tak to stojí cca 15 000 kč a tak bych si jej sehnal sám a oni mi to tam namontují. Zároveň mi rovnou udělají technickou a emise a přehodí na auto letní gumy. Tak uvidím jaká bude spokojenost. edt: dneska od rána žádný problém se servem Editováno: 24. Duben 2015, autor: djastin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 tam to znám - TK mají hned vedle - to oni se nějak dohodnou :-) Trochu nešťastný bude, pokud to opravdu dělá to servo - pravděpodobně to bude relativní prkotina (častý je studený spoj ve svorkovnici), akorát, že se to neopravuje. Pokud se v tom nepovrtáš sám, tak musíš koupit minimálně repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 djastin - zkontroluj ještě páskovou 50A pojistku č. 3 na akumulátoru, může tam být vlasová prasklina, která někdy vede a někdy nevede. Bývá i špatně vidět, proto doporučuju vyšroubovat obě matky a přezkoušet, jestli je plíšek celý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MattSK Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Zdravíčko, mne pri točení volantom ,,puká" niečo od predného kolesa na šoférovej strane (nieje to homokinetický kĺ a celý podbeh mam zaprskaný od oleja (servo kvapalina?). Pred včerom večer som naštartoval auto a volantom sa nedalo skoro ani pohnúť a pod kolesam (predné na soférovej strane) bol dosť veľký mastný fľak. Pozrel som stav kvapaliny v serve a bolo jej malo, dolial som asi pol deci(!) po max a všetko ide normálne, len to pukanie sa stale ozýva a takisto mam stále zamastený podbeh... Môže to byť servo čerpadlo? Nesvieti ni žiadna kontrolka a diagnostika tiež nič neukazuje... A ešte ako zistím či mám servo koyo alebo trw (bez toho aby som to musel rozoberať). R.v. 2002, kód motora AUA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Mě potkalo něco podobného. Sice to bylo beze zvuků, ale ztrácel se olej z čerpadla a byly louže pod autem. Na vině byl netěsnící hřeben řízení a olej vykapával z něj přes levou gumovou manžetu. Bylo třeba vyměnit kompletní hřeben, čerpadlo bylo v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 (editace) Taky jsem zpozoroval, že od kola řidiče jdou při plnym rejdu doslova rány, myslel sem, že odešel kinetak a tím jak to vypadá to není. Má někdo podobnou zkušenost a tuší čím to může bejt ? Před týdnem mi v servisu řízení vymontovali z auta protože byl utrženej šroub co drží ten snímač tak se to muselo odvrtat. Pak mi dali noví čepy řízení a udělali geometrii. Od tý doby to u řidiči při plnym rejdu bouchá nebo jako kdyby se tam něco o něco dřelo. Editováno: 25. Duben 2015, autor: Torro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djastin Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 (editace) Dula - dík za radu dnes na to kouknu půjčil jsem si KKL VAG-COM kabel abych si načetl seznam závad, po chvilce načítání mi to napíše : VAG-COM verze: Release 409.1-S Model: 6Y - Skoda Fabia Kontrola: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Řídící jednotka: Pozn.: Nadměrné množství přenosových chyb v čem může byt problém ? jedná se o takový modrý kabel, někde sem tu četl že je to čína horší kvalita, může to byt tím? edt: vyřešeno stačilo nastavit "stact bard" na 0 a "kp2 time" na 25 Editováno: 25. Duben 2015, autor: djastin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djastin Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Tak jsem si hrál s VAGEM a zjistil jsem tyto věci: Pokud po nastartování se servo chytne tak se k té RJ dá připojit a nejsou tam žadne chyby, pokud se servo nechytne tak mi to hlásí že k RJ se nedá připojit. dále mi to zjistilo tyto chyby: Adresa 01: Motor Řídící jednotka: 047 906 033 Díl: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ44 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 TMBNB46Y8Y3017210 SKZ7Z0X0408680 Nalezena 1 chyba: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0110 0101 - senzor teploty je vyměněný neboť mi občas neukazoval teplotu motoru na přístrojovce ale stejně to pořád zlobí Číslo dílu řídícího modulu: 6Y1 919 880 C Komponent a/nebo - verze: KOMBIINSTRUMENT VDO V06 Kódodvání softwaru: 16141 Kód opravny: WSC 00222 Dodatečná informace: TMBNB46Y8Y3017210 SKZ7Z0X0408680 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 09: Centrální elektrika Řídící jednotka: 6Q1 937 049 Díl: BORDNETZ-SG. 1S30 Kódování: 09362 Dílna #: WSC 22641 5 závad nalezeno. 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Sporadicka 01309 - ridici jednotka pro pomoc pri rizeni -(J500) 49-00 - 00920 - vytapene vnejsi zrcatko - (Z4/Z5) 28-10 - 00906 - Horn (H1) 28-10 - Short to B+ - Sporadická 00975 - vytápěné zadní sklo 28-10 - pomalu to na mě dělá dojem že problém není v servo čerpadle, ale že mám v háji elektriku někde - a teď babo raď kde ještě mám dotaz jakéj typ čerpadla mám? má zelené víčko nádržky s měrkou a je na něm napsané Pentosin chf 11s PA 6.6 dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 V háji elektrika - to znamená, že můžeš mít v háji i jen tu elektriku k servu, ne v celým autě. Udělej tu nejzákladnější věc - vem si vercajk, otevři haubnu, odpoj baterku a všecko co je namontovaný na jejím vršku, všecky kovový plochy, který se dotýkají a účastní se vedení proudu očisti oškrábáním nebo ošmirglováním (BACHA! NA VÝVODY BATERIE NESMÍŠ ŠMIRGL POUŽÍT!!!!! JEN OSTROU HRANU - TŘEBA PLOCHEJ ŠROUBOVÁK NEBO NŮŽ!!!), stejně tak všecky pojistky co jsou na vrchu na baterce a hlavně KOSTŘICÍ KABEL. Odšroubovat, očistit, nakonzervovat lehce vazelínou a znovu utáhnout. Pak běž od nejsilnější pojistky na baterce po kabelu k servu a všude kde najdeš nějakej šroubovej spoj ho oddělej, očisti, zlehka namázni vazelínou proti další oxidaci a zase ho utáhni - když všude pod šroubky a matičky nacpeš pérový nebo vějířový podložky, uděláš jedině dobře. A pak teprve připoj zpátky baterku a znovu zkus to servo, co to udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 tak tak, výměnu serva nech až jako poslení možnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.