Wittmann Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Takže to je na opravu serva? zatím to nech být, uvidíš, jak se to bude vyvíjet. Klidně může být i půl roku pokoj. Jen počítej s tím, že se to samo neopravilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.Pablo Vloženo 14. Květen 2016 Sdílet Vloženo 14. Květen 2016 Zdravím pánové. Jsem tu nový. Taky mám problémy ze servo řízením...a toto ukázala diagnostika -------------------------------------------------------------------------------Adresa 01: Motor Labely: Chyba poesmirování Oídící jednotka: 03D 906 033 C Díl: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 VCID: 1F4B87D49D82CDE6827-517C TMBPW16YX54310592 SKZ7Z0E2840289Nenalezena žádná chyba.Readiness: 1110 0101-------------------------------------------------------------------------------Adresa 09: Centrální elektrika Labely: 6Qx-937-049-C.lbl Oídící jednotka: 6Q1 937 049 D Díl: 0000 BN-SG. 1S34 Kódování: 01048 Dílna #: WSC 13765 VCID: 3C7150582C54B6FE875-517C2 závad nalezeno.01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01598 - napeti baterie 07-10 - signal prilis maly - Sporadická-------------------------------------------------------------------------------Adresa 15: Airbagy Labely: 6Q0-909-605-VW5.lbl Oídící jednotka: 1C0 909 601 A Díl: 0T AIRBAG VW51 0008 Kódování: 12372 Dílna #: WSC 13765 VCID: 1E35BAD09A88C4EE891-5160Nenalezena žádná chyba.-------------------------------------------------------------------------------Adresa 17: Poístrojová deska Labely: 6Y0-920-xx0-17.lbl Oídící jednotka: 6Y0 920 861 M Díl: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02 Kódování: 00102 Dílna #: WSC 13765 VCID: 468532B06298FC2EE11-5160 TMBPW16YX54310592 SKZ7Z0E28402894 závad nalezeno.01314 - ridici jednotka motoru 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01321 - ridici jednotka airbagu (J234) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01322 - ridici jednotka pro multifunkcni jednotku 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická-------------------------------------------------------------------------------Adresa 19: CAN Gateway Labely: 6N0-909-901-19.lbl Oídící jednotka: 6N0 909 901 Díl: 003C GATEWAY CAN 1S34 Kódování: 00012 Dílna #: WSC 13765 VCID: F0E93468B09C829EEBD-51601 nalezena chyba:01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická-------------------------------------------------------------------------------Adresa 44: Posilovae oízení Labely: SVO\6Q0-423-156.clb Oídící jednotka: 6Q0 423 156 AA Díl: LenkhilfeKYO V957 Kódování: 10140 Dílna #: WSC 13765 VCID: 6ED5AA102AA8146E791-51605 závad nalezeno.01321 - ridici jednotka airbagu (J234) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01314 - ridici jednotka motoru 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01312 - datovy BUS pohon 37-10 - defekt - Sporadická00566 - posilovac rizeni - provoz 27-10 - neverohodny signal - SporadickáKonec ------------------------------------------------------------------- Po vymyzání chyb a nastartování a prudce točení volantu tam a zpět opět vyskočily chyby... 18056 - datovy BUS pohonu vadny P1648 - 35-10 - - Sporadická18045 - datovy BUS pohonu P1637 - 35-10 - chybejici sdeleni od ridici jednotky centralni elektroniky - Sporadická18058 - datovy BUS pohonu P1650 - 35-10 - chybejici sdeleni od ridici jednotky panelu pristroju - SporadickáReadiness: 0010 0101Sobota,14,Kviten,2016,13:51:33:16145VCDS verze: SVO 12.12.3 Addresa 44: Posilovae oízení Labely: SVO\6Q0-423-156.clbObjednací eíslo oídící jednoky: 6Q0 423 156 AA Systém a/nebo verze: LenkhilfeKYO V957 Kódování: 10140 Eíslo dílny: WSC 13765 VCID: 6ED5AA102AA8146E791-517C4 závad nalezeno.01321 - ridici jednotka airbagu (J234) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01314 - ridici jednotka motoru 49-10 - zadna komunikace - Sporadická01312 - datovy BUS pohon 37-10 - defekt - SporadickáSobota,14,Kviten,2016,13:53:01:16145VCDS verze: SVO 12.12.3 Addresa 19: CAN Gateway Labely: 6N0-909-901-19.lblObjednací eíslo oídící jednoky: 6N0 909 901 Systém a/nebo verze: 003C GATEWAY CAN 1S34 Kódování: 00012 Eíslo dílny: WSC 13765 VCID: F0E93468B09C829EEBD-51601 nalezena chyba:01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 49-10 - zadna komunikace - SporadickáSobota,14,Kviten,2016,13:55:20:16145VCDS verze: SVO 12.12.3 Addresa 01: Motor Labely: Chyba poesmirováníObjednací eíslo oídící jednoky: 03D 906 033 C Systém a/nebo verze: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509 Kódování: 00021 Eíslo dílny: WSC 13765 Další informace: TMBPW16YX54310592 SKZ7Z0E2840289 VCID: 1F4B87D49D82CDE6827-51601 nalezena chyba:18045 - datovy BUS pohonu P1637 - 35-10 - chybejici sdeleni od ridici jednotky centralni elektroniky - SporadickáReadiness: 0010 0101 už se nešlo spojit se servo řízení. je to Fabia r.v. 2005 1.2 HTP....děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gribo Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 Zdravím! Moc prosím o pomoc. Při startu vozu se mi zobrazí žlutý volant s vykřičníkem. Pokud motor vypnu a znova nasrartuju tak, že jakmile chytne okamžitě pustím klíč, vada zmizí a servo funguje v pořádku, pokud však otočím klíčkem a motor dál vytáčím i když už chytnul (třeba o půl sek déle), vada přetrvá a vůz funguje ale servo nejede. 1.4mpi 50kw DIAGNOSTIKA: chyba č. 01288 - +30, posilovač řízení - signál příliš nízký - přerušovaný Nějaké nápady či návrhy,co by to mohlo být? Děkuji předem za každou odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 Slabá baterka, stará nebo zasulfátovaná, případně velký úbytky napětí na napájecím vedení od + pólu baterky. nechej si zkontrolovat baterku, sám můžeš učunit kontrolu všech šroubovacích spojů od baterky přes páskovou pojistku na ní až k servu - oddělat, oškrábat nebo opilovat - NEBROUSIT ŠMIRGLEM!!! - a znovu utáhnout. Položka "+30" znamená přívod od baterky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 (editace) může to dělat i alternátor, či špatný kabel k servu. V bloku naměřených hodnot se dá napětí pozorovat. Mně se zdá divný, že se to později nechytne Editováno: 30. Červen 2016, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gribo Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 Jaké hodnoty by se správně měli naměřit na baterce,čidlech apod.? Právě se štourám v servu,odendal jsem baterií a airbox,zkontroloval hladinu oleje v servu (nejspíše). Hlavní napájení a konektory k čidlu nejsou zelený. Zatím to vypadá na tu baterii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Renovacio22 Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Cauky mam podobny problem Fabie i 1.4 tdi. Dva dny po sobe se mi rozsvitil volant a prestalo fungovat servo. Kdyz jsem vypnul motor a znovu nastartoval zase to fungovalo. Obcas mi problikavaji predni svetla a interierove svetlo. Muze to byt taky ten senzor na nataceni jak je nekde u hrebenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef kool Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Je to dost pravdepodobne. Mal som to iste ale kedze som behom mesiaca do auta vrazil viac ako som zarobil tak som to neriesil vymenou ale odpojil som konektor co je pri serve. Tusim su tam len dva jeden z nich som odpojil a uz to nerobilo. Sice kontrolka volantu svietila ale aspon mi nepreblikovali svetla ako na diskoteke. Ku konektorom som sa dostal z predu ako je krytka na pridavne svetlo hmlovku. Nerad spominam na tie casi. Tu fabiu som mal z aaa auto a behom mesiaca som nasiel tolko chyb ze az az. Ako aj odletujuce plechy s popod auta zajazdy a podobne. A ze garancia kvality. Troska som odbocil ale ked si pripomeniem fabiu musim reagovat pretoze bola fabia z aaaauto mojou nocnou morou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Pokud to úplně ztuhne (zastaví se servo), tak to ten spínač spíš nebude - zkus nejdříve zkontrolovat napájení včetně pojistek na baterce. Případně si někde nech udělat výpis z VAGu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Renovacio22 Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 před 5 hodinami, Jozef kool napsal: Je to dost pravdepodobne. Mal som to iste ale kedze som behom mesiaca do auta vrazil viac ako som zarobil tak som to neriesil vymenou ale odpojil som konektor co je pri serve. Tusim su tam len dva jeden z nich som odpojil a uz to nerobilo. Sice kontrolka volantu svietila ale aspon mi nepreblikovali svetla ako na diskoteke. Ku konektorom som sa dostal z predu ako je krytka na pridavne svetlo hmlovku. Nerad spominam na tie casi. Tu fabiu som mal z aaa auto a behom mesiaca som nasiel tolko chyb ze az az. Ako aj odletujuce plechy s popod auta zajazdy a podobne. A ze garancia kvality. Troska som odbocil ale ked si pripomeniem fabiu musim reagovat pretoze bola fabia z aaaauto mojou nocnou morou. JJ, aaa jsou sv*ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Renovacio22 Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 (editace) před 4 hodinami, Wittmann napsal: Pokud to úplně ztuhne (zastaví se servo), tak to ten spínač spíš nebude - zkus nejdříve zkontrolovat napájení včetně pojistek na baterce. Případně si někde nech udělat výpis z VAGu. Ano, rozsviti se oranzovy volant, a volant ztuhne jako svina, sotva to otocim ke krajnici abych, vypnul a znovu nastartoval. Pojistky jsou v poho, jak muzu zkontrolovat to napajeni? Editováno: 26. Září 2016, autor: Renovacio22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 mrkni na svorkovnice jestli nejsou zoxidovaný. Začal bych ale tím VAGem - nedostatečné napětí na svorkách to vypíše. Může to ztrácet kontakt i s CANem - opět se pozná z výpisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raziel88 Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Zdravím tak Servo nakonec šlo pryč.. a dali mi jiné bohužel ne nové ale Repas servo jde trochu tužší ale jede ohodně lepe než nefunkčni. ale problém nastal když jsem dostal auto zpět. při zapnutém radiu a sešlápnutí brzdového pedálu nebo přehozeni dalkovych světel na z tlumených nebo jen nahození nekterého z blinkrů mi začne neuvěřitelně praskat v radiu dokonce mi v zatáčkách někdy pohasinaji opět světla. a to podotykam že se mi to do te vyměny nedělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Ahoj,pořád tam může být problém s kabeláží! A pokud ti de volant tíž než šel,mrkl bych Vagem na jeho kodování. Nevím jakou máš motorizaci. Ale pokud jsi to měl v servisu tak by mělo být vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raziel88 Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 (editace) Mno v servisu ono bylo v Novém Boru u autoelektrikaře kde se pokoušeli rozchodit stare servo ale to bylo definitivo mrtve. co se snim delo pak tady u toho servisaka fakt nevim ale od te doby co mi vyměnil to servo mi to takhle blbne... motorizace je 1.4 MPI 44 KW Editováno: 27. Září 2016, autor: Raziel88 necituj bezprostředně předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 Zdravím, mám problém se servořízením na Fabii z roku 2000 (1,4 mpi 50kW,bez ABS,bez ESP,TRW řízení).Občas se mi rozsvítí kontrolka serva a posilovač přestane fungovat.Pomůže vypnout klíček a znovu nastartovat (posilovač naskočí a kontrolka zmizí).Už byl měněn snímač řízení (G250),kontrolován kabelový svazek,přeměřen alternátor i čerpadlo serva.Chyby z diagnostiky: 00778-snímač řídícího úhlu,žádná komunikace,trvale 01324-řídící jednotka pohonu čtyř kol,žádná komunikace,trvale Je ještě nějaký snímač (G85) ve volantu i když nemám abs a esp?Případně pomůže základní nastavení snímače úhlu natočení volantu (G85)?Případně jak ji udělat.Tu druhou chybu beru jako nějakýho šotka.Děkuji.S pozdravem Jindra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 máš to nějak blbě nakódovaný. A servo nevypisuje žádnou závadu? Servo ti zdechne za jízdy, nebo se po nastartování nerozeběhne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 před 4 hodinami, Wittmann napsal: máš to nějak blbě nakódovaný. A servo nevypisuje žádnou závadu? Servo ti zdechne za jízdy, nebo se po nastartování nerozeběhne? Jen závady co jsem vypsal.Do kódování jsem nezasahoval.Auto jsme koupili někdy v březnu a problémy s řízením přetrvávají.Vypne za jízdy, ale ne pokaždé.Většinu času funguje normálně a ztoho se rozsvítí kontrolka řízení a posilovač neposiluje.Stačí zhasnout motor a znovu nastartovat a jede zase normálně.Zítra ještě zkusím vyměnit pojistky který se týkají serva, ale na pohled vypadjí dobře.Nevím jestli to může dělat řídící jednotka serva (servočerpadlo samotný?)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 Je možné,že ti i odchází elektronika serva. nic neobvyklého. Bohužel to pro tebe znamená zase druhé servo. Ty pojistky vyšroubuj a uvidíš. Zdánlivě vypadají fakt neporušeně,ale opak je pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 no očividně to auto má problém s elektrikou a nastavením jednotek - ta snaha o komunikaci s jednotkou čtyř kol není normální. Také není normální, že se zastaví servo a nikde o tom není záznam. Pokud jsi to nerozvrtal ty, tak už jsi to takto koupil, tohle se samo nestane. Zkus se spojit s ŘJ serva, co to ukazuje v bloku hodnot (napětí svorek), nejlépe v okamžiku, když to nefachá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 (editace) ted jsem si ještě všiml toho snímače natočení volantu - to také není normální - je špatně nakódovaná BSG (potažmo gateway). Je možné, že ji tam někdo vrazil z jiného auta aniž by ji přenastavil. Může to způsobovat i výpadky komunikace s ŘJ serva. EDIT: píšu jako prase, nemohl jsem se na to dívat :-) Editováno: 18. Říjen 2016, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 18. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2016 před 8 hodinami, Mirek 835 napsal: Je možné,že ti i odchází elektronika serva. nic neobvyklého. Bohužel to pro tebe znamená zase druhé servo. Ty pojistky vyšroubuj a uvidíš. Zdánlivě vypadají fakt neporušeně,ale opak je pravdu. Servem myslíš, čerpadlo s ŘJ?Já jsem do toho nijak nezasahoval.Jenom jsem nechal udělat výpis diagostiky.Dnes zkusím ty pojistky a nechám udělat nový výpis diagostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 18. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2016 Ano myslím čerpadlo. Je tam chybná komunikace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2016 Ty problémy s řízením se objevili postupně, nebo to dělalo záhy, co jsi auto koupil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 18. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2016 Brzo po koupi se to udelalo a mistni servisak mi rekl, ze je to cidlo rizeni.Mel nejaky jety tak ho tam dal a par tydnu byl klid.Potom zase stejny problem tak uz jsme daly novy, ale to uz nepomohlo.Pak bylo auto u autoelektrikare na premereni svazku,alternatoru a serva.Nikde nic.Vymenili jsme baterku a nazkousku jsne dali i jinej overenej alternator, ale bez vysledku.Ted na tom jsme jak jsme.Jeste dodam, ze kolisaji svetla a osvetleni palubky.Mam pocit, ze se zavada vyskytuje vic pri zvysene vlhkosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.