Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

tak dnes mi uplne prestalo ist servo mam novy repas uplne nove cidlo a servo kaput a chyba sa mi neda zmazat

Adresa 44: Posilovač řízení        Labely: SVO\6Q0-423-156.clb
   Řídící jednotka: 6Q0 423 156 AA
   Díl: LenkhilfeKYO        V957  
   Kódování: 10140
   Dílna #: WSC 31414  
   VCID: 6ED2F6242A9704310B-5072

2 závad nalezeno.
00816 - cidlo posilovace rizeni (E250) 
            27-00 - neverohodny signal
00566 - posilovac rizeni - provoz 
            27-00 - neverohodny signal

Editováno: , autor: whiscool
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To,co tys tady popsal,nemusí nutně znamenat,že to čerpadlo,které sis teď do auta namontoval,musí být špatné.Nevíš,proč ho předchozí majitel vypínal.Ty by sis měl nechat to čerpadlo přes VAG zapnout,abys vyzkoušel,co to bude dělat.To čerpadlo může být naprosto v pořádku a po zapnutí ti může řízení fungovat naprosto bez chyby.Takhle nevíš,na čem jsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jinak, majitel toho čerpadla tvrdí že to čerpadlo jelo do poslední chvíle.
Pak ho jen vymontoval a předal nám. Po zapojení u mě v autě čerpadlo nejede, nastartuji kontrolka svítí čerpadlo ani nezabzučí, VAG hlásí že čerp. vyp. v paměti závad nic nevypisuje, když nahodím to mé původní tak jede hned po nastartování, volant zhasne.
Takže to údajně nefunkční čerpadlo šlo zpět k majiteli,  a já zakoupil jinde, které je zatím funkční, bez jakých koliv problémů.
 

Důvod jsem asi ani nenapsal, zkrátka z ničeho nic se posilovač odpojil a nejel, po vypnutí a opětovném zapnutí zapalování stále nejelo, zkoušel jsem cca 6x restartovvat zapalování a pořád nejelo. Za cca hodinu jsem šel zkontrolovat pojistky atd. a čerpadlo už jelo, vše bez problémů. Na druhý den jsem při cestě z práce u nnás na parkovišti zjistil že čerpadlo zase nejede, po opětovném nastartování zase čerpadlo funkční. Takhle jsem to strpěl 2 dny a pak už to dělalo cca po ujetí 5 km. Tak jsem auto odstavill do garáže a hleedal příčinu.

Jde mi hlavně o to jak jsi napsal že je odpojené, došlo mi že přez VAG ale jak ho tam odpojit? Hledal jsem a nenašel jsem ani v DP, byl bych moc rád za každou radu.
Jinak nemáte někdo tu tabulku kde je to kodování posilovače, jak se tam koduje tuhost posílení? Někde se mi to ztratilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co když se to vypnuté čerpadlo zapíná jen tím,že se přes  VAG nastaví ta intenzita posílení normal,komfort,nebo hendikep?To by přece také byla možnost.Může to být čerpadlo z bouračky,ale může to být i čerpadlo,které si někdo VAGem vypnul,protože mu vynechávalo a on před každou zatáčkou nevěděl,jestli mu volant půjde zlehka,nebo ztuha a to nemusela být a pravděpodobně ani nebyla chyba čerpadla,ale snímače?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, už to neřešte. Čerpadlo funguje a zatím vše ok, až pojedu do garáže napíchnu to na VAG a uvidíme zda tam nebude nějaká chyba.

Jinak to nefunkční čerpadlo, to nejelo vůbec ani po nastartování a pokusu o otočení volantem, VAG nic nepsal jen svítila kontrolka volantu.

Mě šlo jen oto jak tu psal že jsi ho někdo vypnul, tak jak tedy to čeerpadlo přeez ten VAG vypnout?

A potřeboval bych tu tabulku kodování řízení, nějak jsem to někde ztratil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim chci se optat zda se nekdo setkal s problem co mam ja. Jedna se o to ze auto zataci bezproblemu ale kdyz zacne mrznout tak mi nefunguje servo hazi to chybu 00566 kdyz se otepli tak kontrolka zhasne a auto jezdi a zataci jak ma. Diky za odpovedi 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pozdravujem vas.

mam fabiu 1,2 htp 2003ku a mam problem s riadenim.chyba sa prejavuje tak ze v urcitom momente otocenim volantu ide tazsie a ked prekonam ten moment tak je zase vsetko ok.je zaujimave ze ked sa auto zohreje tak je vsetko ok.cez leto som tento problem nemal ale ako nahle prisla zima tak to zacalo robit tento problem.vymenilo sa servo - nepomohlo dalo sa nove cidlo natacania tiez nepomohlo.auto bolo na diagnostike ktora tiez nic neukazala a na pristrojovke tiez nic nesvieti.viete prosim niekto poradit kde hladat chybu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojte mam fabiu 44kw AZF ročník 2002....občas mi svieti kontrolka serva, občas vypadne, po opetovnom naštartovani všetko ok, deje sa to hlavne za vlhka a mrazov, mechanik sa na to pozrel a vravel že som tam mal malo kvapaliny, tak ju dolial, chvilku bol kľus, ale začalo to nanovo.....bude treba vzment cele servo, alebo to bude len čidlom ? vopred dik za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...