Wittmann Vloženo 28. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2018 to čidlo servu říká, že zatáčíš a v závislosti na úhlu natočení se mění jeho výkon (servo běží hned po nastartování). Takže ano, posiluje to, ale trochu jinak. Teoreticky to "nějak" fachá i bez toho čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whiscool Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 (editace) tak dnes mi uplne prestalo ist servo mam novy repas uplne nove cidlo a servo kaput a chyba sa mi neda zmazat Adresa 44: Posilovač řízení Labely: SVO\6Q0-423-156.clb Řídící jednotka: 6Q0 423 156 AA Díl: LenkhilfeKYO V957 Kódování: 10140 Dílna #: WSC 31414 VCID: 6ED2F6242A9704310B-5072 2 závad nalezeno. 00816 - cidlo posilovace rizeni (E250) 27-00 - neverohodny signal 00566 - posilovac rizeni - provoz 27-00 - neverohodny signal Editováno: 13. Listopad 2018, autor: whiscool Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 zdravím, taky jsem začall řešit servo, a došlo na vrakoviště a výměna celeho čerpadla, je tam TRW a teď nefunguje vůbec, na vagu píše servo vyp., chci se jen zeptat než to půjdu vrátit, při výměněně se musí něco kodovat přez vvag, nebo se jen vymění a jede se dál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Za normálních okolností se jen vymění,ale tady je možné,že s tím servem už měl problém majitel v předchozím autě a nejspíš mu také vynechávalo,tak si ho nechal vypnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Helea a jak to vyřaditz provozu tedy? Jetouž delšídobu co jsemse tomuřízení věnoval :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 To,co tys tady popsal,nemusí nutně znamenat,že to čerpadlo,které sis teď do auta namontoval,musí být špatné.Nevíš,proč ho předchozí majitel vypínal.Ty by sis měl nechat to čerpadlo přes VAG zapnout,abys vyzkoušel,co to bude dělat.To čerpadlo může být naprosto v pořádku a po zapnutí ti může řízení fungovat naprosto bez chyby.Takhle nevíš,na čem jsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 19. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2018 Tak jinak, majitel toho čerpadla tvrdí že to čerpadlo jelo do poslední chvíle. Pak ho jen vymontoval a předal nám. Po zapojení u mě v autě čerpadlo nejede, nastartuji kontrolka svítí čerpadlo ani nezabzučí, VAG hlásí že čerp. vyp. v paměti závad nic nevypisuje, když nahodím to mé původní tak jede hned po nastartování, volant zhasne. Takže to údajně nefunkční čerpadlo šlo zpět k majiteli, a já zakoupil jinde, které je zatím funkční, bez jakých koliv problémů. Důvod jsem asi ani nenapsal, zkrátka z ničeho nic se posilovač odpojil a nejel, po vypnutí a opětovném zapnutí zapalování stále nejelo, zkoušel jsem cca 6x restartovvat zapalování a pořád nejelo. Za cca hodinu jsem šel zkontrolovat pojistky atd. a čerpadlo už jelo, vše bez problémů. Na druhý den jsem při cestě z práce u nnás na parkovišti zjistil že čerpadlo zase nejede, po opětovném nastartování zase čerpadlo funkční. Takhle jsem to strpěl 2 dny a pak už to dělalo cca po ujetí 5 km. Tak jsem auto odstavill do garáže a hleedal příčinu. Jde mi hlavně o to jak jsi napsal že je odpojené, došlo mi že přez VAG ale jak ho tam odpojit? Hledal jsem a nenašel jsem ani v DP, byl bych moc rád za každou radu. Jinak nemáte někdo tu tabulku kde je to kodování posilovače, jak se tam koduje tuhost posílení? Někde se mi to ztratilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 A nebylo to "vypnuté" čerpadlo z bouračky? Ono se při nárazu nějak odpojuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 20. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 Co když se to vypnuté čerpadlo zapíná jen tím,že se přes VAG nastaví ta intenzita posílení normal,komfort,nebo hendikep?To by přece také byla možnost.Může to být čerpadlo z bouračky,ale může to být i čerpadlo,které si někdo VAGem vypnul,protože mu vynechávalo a on před každou zatáčkou nevěděl,jestli mu volant půjde zlehka,nebo ztuha a to nemusela být a pravděpodobně ani nebyla chyba čerpadla,ale snímače? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 Čerpadlo se spustí hned po nastatrtování. Podle rychlosti a úhlu natočení se pak jen přidávají otáčky. A tak mě napadá - "vypnuté" píše s nastartovaným motorem? Protože ono je bez nastartování opravdu vypnuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 20. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 Přece když čteš paměť závad,tak připojíš počítač,zapneš zapalování a pokud je všechno v pořádku,tak ti napíše "NO CODES".To by tam jinak to vypnuté čerpadlo psal vždycky a všem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 předpokládám, že to nemá v "chybách"- Takovouto chybu jsem nikdy neviděl a myslím, že ani neexistuje. "Vypnuto/Zapnuto" - to ale píše v bloku hodnot a to hned v několika skupinách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Hele, už to neřešte. Čerpadlo funguje a zatím vše ok, až pojedu do garáže napíchnu to na VAG a uvidíme zda tam nebude nějaká chyba. Jinak to nefunkční čerpadlo, to nejelo vůbec ani po nastartování a pokusu o otočení volantem, VAG nic nepsal jen svítila kontrolka volantu. Mě šlo jen oto jak tu psal že jsi ho někdo vypnul, tak jak tedy to čeerpadlo přeez ten VAG vypnout? A potřeboval bych tu tabulku kodování řízení, nějak jsem to někde ztratil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2018 ta tabulka je v DP, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whiscool Vloženo 7. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2018 Viete mi niekto poradit ako doma svojpomocne vymenit cidlo snimaca uhla natocenia volantu na fabii ? mam koyo ..hladal som aj videa na youtube ale bezvysledne vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lafy Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 Zdravim chci se optat zda se nekdo setkal s problem co mam ja. Jedna se o to ze auto zataci bezproblemu ale kdyz zacne mrznout tak mi nefunguje servo hazi to chybu 00566 kdyz se otepli tak kontrolka zhasne a auto jezdi a zataci jak ma. Diky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patcerny Vloženo 3. Únor 2019 Sdílet Vloženo 3. Únor 2019 Zdravím, chtěl bych zeptat, zdali je možné podle roku výroby určit kterou značku servořízení mám na autě (KOYO/TRW)? Mám Fabii combi I 1.2 HTP, rok výroby 3/2004. Věděl by někdo? :) Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Únor 2019 Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 na škoda dílech, když si založíš účet a zaparkuješ si do virtuální garáže auto (vypíšeš jeho VIN), tak ti to bude nabízet pouze náhradní díly kompatibilní s tvým autem, všechny ostatní budou zašedlé/neaktivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mayer Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 Ok,a teď to nejdůležitější jde zaměnit servočerpadlo TRW za Toyo a obráceně,pokud ne tak proč,diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 jde, ale musíš vyměnit komplet řízení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubik1977 Vloženo 9. Únor 2019 Sdílet Vloženo 9. Únor 2019 Pozdravujem vas.mam fabiu 1,2 htp 2003ku a mam problem s riadenim.chyba sa prejavuje tak ze v urcitom momente otocenim volantu ide tazsie a ked prekonam ten moment tak je zase vsetko ok.je zaujimave ze ked sa auto zohreje tak je vsetko ok.cez leto som tento problem nemal ale ako nahle prisla zima tak to zacalo robit tento problem.vymenilo sa servo - nepomohlo dalo sa nove cidlo natacania tiez nepomohlo.auto bolo na diagnostike ktora tiez nic neukazala a na pristrojovke tiez nic nesvieti.viete prosim niekto poradit kde hladat chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Únor 2019 Sdílet Vloženo 10. Únor 2019 Pževodka řízení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 (editace) . Editováno: 15. Únor 2019, autor: ado1973 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 Toto je téma Fabia I, respektuj rozdělení fora a napiš si to do odpovídající sekce => Fabia II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 18. Únor 2019 Sdílet Vloženo 18. Únor 2019 ahojte mam fabiu 44kw AZF ročník 2002....občas mi svieti kontrolka serva, občas vypadne, po opetovnom naštartovani všetko ok, deje sa to hlavne za vlhka a mrazov, mechanik sa na to pozrel a vravel že som tam mal malo kvapaliny, tak ju dolial, chvilku bol kľus, ale začalo to nanovo.....bude treba vzment cele servo, alebo to bude len čidlom ? vopred dik za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.