FILIP rs Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 před 55 minutami, Znedlob napsal: cituji z DP: "vyměnit snímač na převodce řízení(taková vidlička) a jestli to nepomůže tak vyměnit celé elektroservo v nárazníku , tohle je bolest fabíí" Myslíš čidlo řízení úhlu? Podle diagnostiky funguje. Pár mechaniku říká kabelový svazek údajně oxidace má ho rozdelany ale zdá se být v pohodě. Jinak servo nefunguje od doby co jsem auto řádně umyl vapkou po zimě. Druhý den jsem cca popojel 3m cuklo v řízení a šlo to ztuha a vyskočila oranžová kontrolka volantu. Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 Já si myslím, že tato závada nemá se snímačem nic společného. A řekl bych, že tam nejde napětí. A pokud jde, tak je v háji čerpadlo. Respektive velmi pravděpodobně bude vyhnilý tišťák uvnitř - dá se opravit, Možná bude uhnilá jen na čerpadle svorkovnice. V bloku hodnot se dá najít, jaké napětí je na svorkách serva. Bude to jeden z prvních tří bloků hodnot. Měřit po nastartování auta, ne s vypnutým motorem. Ty kabely se nikdy nedají 100procentně zkontrolovat, proto je nejrychlejší provizorně natáhnout paralelní vedení. Chybu je nutné hledat v tom silovém svazku (tlustý dráty, pojistka na akumulátoru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sbf Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 (editace) pararelni vedeni - pekna teoria ale nefunguje tj novy 4-pin konektor, 2 orandzove vodice priamo premostene do obd2 zasuvky na 3 piny zprava, ciernozlty niekde na +. nefunguje c-z ani na -, ako je to v servisnej prirucke (elektricke schema), kde je pri tom pine symbol "-", hoci inde v prirucke pisu ze tam je klucom spinane + cez poistku c. 7 a riadiacu jednotku. T.j. pumpa nejde vobec (rozsvieti kontrolku), pricom cez kabelaz v aute (mozno niekde schnilou, mozno ani nie) prerusovane ide (obcas vypadne - zavisi od vonkajsej teploty). Vsetky spoje letovane. Editováno: 8. Březen 2020, autor: sbf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 No zjevně to máš blbě zapojený. Ale to je jedno, tuhle svorkovnici zatím nech být. Zaměř se na tu velkou dvoupolovou - ta krmí čerpadlo (tahle ho jen řídí). Stačí natáhnout dráty od akumulátoru a zem k nějakému kostřícímu bodu. Hlavně je nutné dodržet průřez vodičů a nic nepájet (cín způsobuje přechodový odpor, spoje se musí lisovat). Tečou tam desítky ampér, takže jakákoliv nedokonalost spoje může způsobit nefunkčnost čerpadla. Nejlepší by bylo to dělat s diagnostikou a nahrát si blok hodnost s napětím na tzv. svorce 30 serva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sbf Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 (editace) Vysoke odbery ma ta pumpa len pri vacsom zatoceni. Ked volantom pootocis len kusok, su to odbery 5-6A, to by mala kostra zvladnut. Ale pumpa vypadava aj pri odbere par amperov, hoci pri vacsom natoceni potiahne aj 40A a posiluje (nevypne). Editováno: 8. Březen 2020, autor: sbf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Thomso Vaněk Vloženo 17. Březen 2020 Sdílet Vloženo 17. Březen 2020 Zdravím, koupil jsem Fabii RS 2005.. byl problém s kroužkem pod volantem, ten se vyměnil, základní nastavení a funguje, servo pomáhá ale svítí stále kontrolka volantu s vykřičníkem, na místě při prudkém zatočení volantu jakoby nepomůže, při normálním točení pomáhá krásně.. Najel jsem na diag a nikde žádná chyba, na jaké jednotce by se ta chyba měla ukázat? Nebo nějaké rady prosím? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Březen 2020 Sdílet Vloženo 20. Březen 2020 Pokud svítí kontrolka, tak je na 100 % uložená v ŘJ serva. Z popisu to vypadá na snímač úhlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Řízení mi vycedilo olej, takže jsem objednal repasované řízení: https://repaserizeni.cz/6y2/90904-repasovane-rizeni-koyo-skoda-fabia-i-6y2-top-kvalita.html a chlap mi volá, aby si ověřil, že mám KOYO. V tý chvíli jsem zjistil, že jsou dva druhy. Já nevim co mam. On mi tvrdil, že je ideální to vyndat a pak je to jasný. To já ale nechci. Zatim leju náplň a jezdim a chci to vyměnit kus za kus a tohle rozbité jim poslat. Jaké jsou znaky ? Jak to jinak poznat v autě? S jistotou samozřejmě. Metoda dle vin ukázala na KOYO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. Březen 2020 Sdílet Vloženo 30. Březen 2020 Pokud máš Vag tak jse podívej co tam máš,jinak pokud jsi tohle vlákno trošku pročetl tak ti nemůže delat problem poznat okem co tam máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 31. Březen 2020 Sdílet Vloženo 31. Březen 2020 Řešim patálii s řízením. Ráno když jsem odjížděl tak pod autem skvrny od oleje. Nic jsem nezaznamenal, ale při jízdě už to lehce škubalo a jakoby neposilovalo. Zjistil jsem úbytek náplně a tak jsem to dolil. Teď to hodně hučí a asi se to rozpadne. S radostí jsem zjistil, že se to repasuje, ale to co nevim je jaký mam. Našel jsem https://repaserizeni.cz/45578-fabia-i a dva druhy. Jakési TRW a KOYO. Jak to poznám takhle z motorového prostoru jakou tu lahůdku tam mam? Prosím o radu. V servisu mi nabízeli řízení za 13 000 Kč, tak bych jim to rád dovezl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 (editace) Na DP fóru ti to někdo zjistí z VIN, co tam máš. EDIT: Pokud bys to chtěl zjistit sám, tak znám dva způsoby. Oba jsou dost krkolomný. První je vlézt pod auto a kouknout na snímač otáčení řízení (TRW je hliníkovej ovál a dva šroubky na delších stranách, Koyo má jeden šroub a je černý). Druhej způsob je víčko nádobky (já ho mám pod akumulátorem). TRW má zelený víčko a Koyo tušim šedý. Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk Editováno: 1. Duben 2020, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 VAGem (VCDS) by to mělo být zjistitelné taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 Tohle se řešilo pánové tady mockrát! Přes Vag to je zjistitelné na 100%,další způsob je: Vytáhnout kryt levé mlhovky z narazníku a prostě jsi přečíst co je na čerpadle! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 Adresa 44 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 423 156 AB Komponent: LenkhilfeTRW V270 Kódování: 10140 Opravna #: WSC 73430 0 Nalezeny chyby: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz244 Vloženo 16. Duben 2020 Sdílet Vloženo 16. Duben 2020 (editace) V 17. 3. 2020 na 5:41, Tomáš Thomso Vaněk napsal: Zdravím, koupil jsem Fabii RS 2005.. byl problém s kroužkem pod volantem, ten se vyměnil, základní nastavení a funguje, servo pomáhá ale svítí stále kontrolka volantu s vykřičníkem, na místě při prudkém zatočení volantu jakoby nepomůže, při normálním točení pomáhá krásně.. Najel jsem na diag a nikde žádná chyba, na jaké jednotce by se ta chyba měla ukázat? Nebo nějaké rady prosím? Děkuji. Mám naprosto stejný problém. Za 5 let co mám Fabii mi odešlo 2x servo. Pokaždé jsem sehnal repas za 3500kč. Údajně odzkoušené na stolici pod zátěží. Servo funguje, ale jen při plynulém točení volantem, jakmile potřebuju třeba na parkovišti udělat rychlej manévr, tak servo brzdí volant. Vyměnil jsem i snímač. Diagnostika nic nehlásí, nikdo nic neví a já jsem na nervy. Řešení: Fábka půjde z domu!!! Editováno: 16. Duben 2020, autor: Hanz244 Upozornění na reakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas3156 Vloženo 2. Květen 2020 Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 zdravím, kto mate doma fabiu viete vyskúšať, či máte v riadení pri stojacom aute tiež takúto vôľu? Zvuk ide od stredu auta (v okolí riadenia) nie od čapov riadenia. Pripájam video. Vďaka. https://www.youtube.com/watch?v=luOx0D899B8&feature=youtu.be Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ShepardSpectre Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) Caute, Uz asi 2 mesiace jazdim autom ciastocne bez serva. Zacalo to s tym ze mi na palubovke vysvietila kontrolka serva, a riadenie bolo tazsie. Odvtedy od serva pocut nejake bzucanie akokeby to stale chcelo nabrat otacky ale vynechava. Robi to aj vtedy ked ani sa nedotknem volantu. Servo ale vacsinou ide, vacsinou pri rychlych manevroch reaguje horsie, vtedy viac vynechava. Na palubovke niekedy svieti ikonka ale nie stale. Servo je tam TRW. Myslite ze bude to ten senzor na uhol natacania? Editováno: 2. Červenec 2020, autor: ShepardSpectre Pravopis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 nevím jak ostatní, ale já si to nemyslím :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stahovani001@seznam.cz Vloženo 8. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2020 Ahoj, chci se zeptat mě přestalo fungovat servo u Fabie 1 r. v. 2000 - 1.4 MPI, ale žádná kontrolka nesvítí ani předtím nesvítila. Pojistku jsem zkontroloval, po jejím odpojení kontrolka posilovače svítí. Je to nejspíš samotným servem? Nevím když odejde jestli kontrolka svítí nebo ne. Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 8. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2020 Kterou pojistku jsi kontroloval? Na akumulátoru páskovou č. 3 (50A) nebo v pojistkovém boxu č. 7 (5A)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stahovani001@seznam.cz Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 (editace) Podívám ještě na tu pojistku 7 Editováno: 9. Červenec 2020, autor: stahovani001@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stahovani001@seznam.cz Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 (editace) před 6 hodinami, Dula napsal: Kterou pojistku jsi kontroloval? Na akumulátoru páskovou č. 3 (50A) nebo v pojistkovém boxu č. 7 (5A)? Pojistku na baterce jsem kontroloval. Myslím že kdyby to bylo pojistkou tam mi svítí kontrolka serva si myslím ale mě nesvítí nic a servo nejde, ani nejde slyšet když točím volantem , pojistka u baterie je ok Editováno: 9. Červenec 2020, autor: stahovani001@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martuch Vloženo 21. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2020 Dobry den,rizeni koyo,kontrolka nesviti,chyba zadna,slaby ucinek serva.proud se zvisuje,vag nevidi pohyb volantu,snimac? nebo neco v jednotce? Dekuji za reakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2020 Pokud servo v bloku hodnot nereaguje na otáčení volantem tak snímač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martuch Vloženo 22. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2020 Namontovane nove cidlo zavada porad stejna,toho jsem se bal. Bud krouzek na hrideli coz pochybuji,je tam cele nove. Takze jednotka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.