Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

Nedůvěryhodný na první pohled - už jen tím, že na "hlavičce" grafu je text ve slovenštině a odkaz na web profituning.sk, zatímco zbytek se odkazuje do Čech. Jednoduše graf neodpovídá ani v části měření "před" udávaným základním továrním hodnotám, u kterých není žádná tolerance - jako je třeba omezovač otáček. Byl bych ochotnej tomu uvěřit, kdyby ten graf zahrnoval první měření "useknutý" omezovačem na 5500rpm, takhle ale je jasný, že si někdo vycucal údaje z palce u nohy - NEBO NEPOUŽIL K MĚŘENÍ ORIGINÁLNÍ TOVÁRNÍ JINAK NEUPRAVENEJ MOTOR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten software ktery spracovava udaje z brzdy ma ceskou mutaci a nadpisy jsou ve slovenstine, pac je to slovenska firma. Proc by seriove udavane parametry mely sedet? Kazdy motor je prece jiny a ne vzdy motor dosahuje hodnot ktere jsou udavane. Ja uz sice dlouho nejezdil s 1.4 16V, ale nepamatuji se ze by omezovac koncil v 5500, vetsinou to slo lehce pres 6000, treba tvoje verze SW v ŘJ vic neda. Proc si myslis ze jsou ty grafy neprave? Furt vypadaji pravdiveji nez to co je na strankach Powertecu, kde je pouze graf, ktery byl mozna nakreslen v excelu. Mimochodem i na youtube se da najit video, kde motor toci vic jak 5500 ( http://www.youtube.com/watch?v=kMlQROP4wZg )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi budu muset ty kladenský čipovače navštívit - a to čím dřív, tím líp. Ten mizernej omezovač na 5500rpm je totiž taky jedna z mála věcí, který mne na tom motoru silně stolicujou. Hlavně pokud potřebuju někoho opravdu fest a na surovo opískovat a pošlu do špajzky s meziplynem trojáka, vystřelím zpoza něj do protisměru - a když jsem vedle něj, tak mi začne motor stávkovat, protože rafička se dotočila na 5,5 tisíce... a já musím veeelikým fofrem řadit na 4...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže osobní zkušenosti asi nikdo, no mě by stačilo za těch +- pět papoušků jen to co slibují, ale opravdu a skutečně. U téhle mrtvoly, kterou jsem zdědil po manželce je každé zlepšení vítáno! Hned jak dostanu referenci na osobní zkušenost, hned vyrážím 150 km není na rozdíl od Ekkara problém ! Království za 5-7 kw :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není o vzdálenosti zeměpisný, to je spíš o čase - jaxi nemám dost volna na to, abych se sebral a vyrazil na celodenní "vejlet" kamsi k čipovači, protože mám jednak pracovní, druhak rodinný povinnosti. Ano, samotný nahrátí softu je hotový za míň než půl hoďky, ale pokud se kamkoliv někam dál od "brlohu" objednám, musím tam jet pokud možno načas nebo ještě líp s malou časovou rezervou na případný komplikace po cestě - a stejnou dobu pak strávit na cestě z5.

Suma sumárum, prostě jsem zatím nedokázal těch pár hodin na tohle nutných někde vyšetřit. Vrbno mám sice "kousek" - asi 120km, ale sám bych radši Kladno, mám na ně lepší reference, i když je to dál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím, že ty dokážeš dalekosáhle reagovat na cokoliv a blbci to i vysvětlit. To ode mne ale nebyla narážka a nic osobního jestli to tak vnímáš, ale přirovnání co jsem pro to ochoten udělat :-) bude-li to k něčemu u těchto těžko upravitelných motorů. čusík :-)

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Leda tak...

K tomu omezovači - ZKUSTE SVŮJ MOTOR NĚKDY PROTÁHNOUT AŽ "DO ČERVENÝHO" - MNĚ OSOBNĚ 1,4 16V 63kW omezovač odstavuje na 5500rpm a šlus - víc nedá... Možná má ve fábii jinej soft obsahující jinou hodnotu max. toček - jinou možnost nevidím.

..včera jsem si vzpomněl na toto téma a tak jsem to zkusil. Na trojku tachometrově 120 km/hod a omezovač naskočil těsně za 6000rpm.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě omezovač zapne tipec při cca 5700-5800ot, jinak jsem hledal, ale nikde jsem se nedočetl, kolik má tento motor maximální otáčky. Nemůže mít na maximální otáčky vliv svíčky a vzduchovej filtr? Mě ještě svíčky a ani filtr neměnili a když jsem se zeptal, tak se prý mění až po ujetí 60000km (a né po 60000km a nebo 4 letech), až já najedu 60000km to už bude svíčám a filtru 8let :kol-44: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podľa mna by mal točiť rovných 6000ot.....vieščo ja som dával pri poslednej výmene vymeniť sviečky a rozdiel bol dosť výrazný motor totižto predtým obmedzovalo už pri 5500ot teraz to je o niečo vyššie inak dneska som to skúsil vytočiť a išlo to na rovných 6k len na jednotke ostatok už len do 5600-5700.....osobne by som prijal keby to točí okolo 6100, pretože mám vyskúšané že pri predbiehaní na 3om stupni mi tam tých 500otáčok niekedy chýba aj keď to je subjektývny názor osobne ale nemám problém predbiehať. Ale aj je možne že čím kvalitnejšie sviečky tým to môže isť vo vyšších otáčkach lepšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem mu objednal novej filtr a svíčky a uvidíme, protože se poslední dobou pěkně rozežral, podle posledního tankování 7,8l město - okrsky, 50:50.

Jinak tady jsem našel nejlevnější díly sada svíček http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/1358110-zapalovaci-svicka-bosch-0242235983/ a filtr http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/280139-vzduchovy-filtr-bosch-f026400035/ tak uvidím. Jinak jak měníte svíčky? dotáhnout rukou a pootočit klíčem o 90°?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

malo by sa to presne momentovým kľúčom neviem ale kolko Nm nemám k dispozícii dielenskú priručku....to máš inak celkovo dosť vysokú spotrebu.....ja som ho dneska dusil na dialncii 150kmh-160kmh a vo výsledku spotreba 6,4l dĺžka trasy 86km s toho asi tak 70% dialnica a ostatok mimo mesta až ku koncu dediny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...