zerox Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 mají tam i graf z brzdy pro Roomstera http://profituning.sk/profituning2/userfiles/grafy/JPG/skoda/Skoda_ROomster_1.4_16v_86k_spolu_94k_136Nm_01.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Nedůvěryhodný na první pohled - už jen tím, že na "hlavičce" grafu je text ve slovenštině a odkaz na web profituning.sk, zatímco zbytek se odkazuje do Čech. Jednoduše graf neodpovídá ani v části měření "před" udávaným základním továrním hodnotám, u kterých není žádná tolerance - jako je třeba omezovač otáček. Byl bych ochotnej tomu uvěřit, kdyby ten graf zahrnoval první měření "useknutý" omezovačem na 5500rpm, takhle ale je jasný, že si někdo vycucal údaje z palce u nohy - NEBO NEPOUŽIL K MĚŘENÍ ORIGINÁLNÍ TOVÁRNÍ JINAK NEUPRAVENEJ MOTOR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zerox Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Ten software ktery spracovava udaje z brzdy ma ceskou mutaci a nadpisy jsou ve slovenstine, pac je to slovenska firma. Proc by seriove udavane parametry mely sedet? Kazdy motor je prece jiny a ne vzdy motor dosahuje hodnot ktere jsou udavane. Ja uz sice dlouho nejezdil s 1.4 16V, ale nepamatuji se ze by omezovac koncil v 5500, vetsinou to slo lehce pres 6000, treba tvoje verze SW v ŘJ vic neda. Proc si myslis ze jsou ty grafy neprave? Furt vypadaji pravdiveji nez to co je na strankach Powertecu, kde je pouze graf, ktery byl mozna nakreslen v excelu. Mimochodem i na youtube se da najit video, kde motor toci vic jak 5500 ( http://www.youtube.com/watch?v=kMlQROP4wZg ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Se nedivím..na Jůůtube se dá najít všecko. Jen realita bévá jiná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 co je proboha za nesmysl, že 1.4 16V má omezovač na 5500 rpm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel borec Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 myslim ze ta maximalka 165 by pri tech otackach odpovidala zarazene ctyrce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Leda tak... K tomu omezovači - ZKUSTE SVŮJ MOTOR NĚKDY PROTÁHNOUT AŽ "DO ČERVENÝHO" - MNĚ OSOBNĚ 1,4 16V 63kW omezovač odstavuje na 5500rpm a šlus - víc nedá... Možná má ve fábii jinej soft obsahující jinou hodnotu max. toček - jinou možnost nevidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 No tak to je hodně divný, můj motor omezovač občas pozná a to jest někde okolo 6100 rpm..nevidim ani důvod, proč by mělo přijít omezení dříve než je červené pásmo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Asi budu muset ty kladenský čipovače navštívit - a to čím dřív, tím líp. Ten mizernej omezovač na 5500rpm je totiž taky jedna z mála věcí, který mne na tom motoru silně stolicujou. Hlavně pokud potřebuju někoho opravdu fest a na surovo opískovat a pošlu do špajzky s meziplynem trojáka, vystřelím zpoza něj do protisměru - a když jsem vedle něj, tak mi začne motor stávkovat, protože rafička se dotočila na 5,5 tisíce... a já musím veeelikým fofrem řadit na 4... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Takže osobní zkušenosti asi nikdo, no mě by stačilo za těch +- pět papoušků jen to co slibují, ale opravdu a skutečně. U téhle mrtvoly, kterou jsem zdědil po manželce je každé zlepšení vítáno! Hned jak dostanu referenci na osobní zkušenost, hned vyrážím 150 km není na rozdíl od Ekkara problém ! Království za 5-7 kw :-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 To není o vzdálenosti zeměpisný, to je spíš o čase - jaxi nemám dost volna na to, abych se sebral a vyrazil na celodenní "vejlet" kamsi k čipovači, protože mám jednak pracovní, druhak rodinný povinnosti. Ano, samotný nahrátí softu je hotový za míň než půl hoďky, ale pokud se kamkoliv někam dál od "brlohu" objednám, musím tam jet pokud možno načas nebo ještě líp s malou časovou rezervou na případný komplikace po cestě - a stejnou dobu pak strávit na cestě z5. Suma sumárum, prostě jsem zatím nedokázal těch pár hodin na tohle nutných někde vyšetřit. Vrbno mám sice "kousek" - asi 120km, ale sám bych radši Kladno, mám na ně lepší reference, i když je to dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 (editace) Já vím, že ty dokážeš dalekosáhle reagovat na cokoliv a blbci to i vysvětlit. To ode mne ale nebyla narážka a nic osobního jestli to tak vnímáš, ale přirovnání co jsem pro to ochoten udělat :-) bude-li to k něčemu u těchto těžko upravitelných motorů. čusík :-) Editováno: 18. Únor 2013, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Tak chcem sa spýtať, že koľko vydrží tento motor pol miliona by mohol a kolko máte VY najazdené na nich ?? Ja mám 180 500km a zatiaľ bez problémov (kúpená bola keď mala 167 000km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 testoval ho svtě motorů.. motor měl najeto kolem 150t km, prumerna spotřeba 6.4l a verdikt zněl. motor v super kondici.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 ja si osobne myslím že aj ten moj je v parádnej kondícii keď som porovnával Fabiu II COmbi a Roomstra rovnaký motor akurát fabia z dlhšou prevodovkou tak fabia sa mi zdalo ako keby tam bol motor 1,6ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 Mě by zajímala životnost motoru 1.6 77 kW BTS. Vzhledem k tomu, že se jedná o motor se stejným vrtáním jako 1.4, ale delším zdvihem, měl by mít tedy nižší životnost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 podľa toho čo som tu čítal tak má viac problémov ako 1,4ka tak to nikto nevie koľko to vydrží........nepozná niekto taký web kde píšu nemci spotrebu koľko prešli, ja som tam raz pozeral a motor 1,4MPI 50kw tam mal najazdené 560tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 (editace) http://www.spritmonitor.de Editováno: 26. Březen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Leda tak... K tomu omezovači - ZKUSTE SVŮJ MOTOR NĚKDY PROTÁHNOUT AŽ "DO ČERVENÝHO" - MNĚ OSOBNĚ 1,4 16V 63kW omezovač odstavuje na 5500rpm a šlus - víc nedá... Možná má ve fábii jinej soft obsahující jinou hodnotu max. toček - jinou možnost nevidím. ..včera jsem si vzpomněl na toto téma a tak jsem to zkusil. Na trojku tachometrově 120 km/hod a omezovač naskočil těsně za 6000rpm....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 mojmu tatovi sa podarilo raz prehodiť pri 140km/h z 5ky na 3ku a otáčky mal okolo 6700 alebo tak nejak....a inak čo chodím ja na fabii 1,4 tak tam je ten obmedzovať nejaký divný tiež obmedzuje okolo 5600 až 5700 osobne sa mi to moc nepáči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Mě omezovač zapne tipec při cca 5700-5800ot, jinak jsem hledal, ale nikde jsem se nedočetl, kolik má tento motor maximální otáčky. Nemůže mít na maximální otáčky vliv svíčky a vzduchovej filtr? Mě ještě svíčky a ani filtr neměnili a když jsem se zeptal, tak se prý mění až po ujetí 60000km (a né po 60000km a nebo 4 letech), až já najedu 60000km to už bude svíčám a filtru 8let . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 podľa mna by mal točiť rovných 6000ot.....vieščo ja som dával pri poslednej výmene vymeniť sviečky a rozdiel bol dosť výrazný motor totižto predtým obmedzovalo už pri 5500ot teraz to je o niečo vyššie inak dneska som to skúsil vytočiť a išlo to na rovných 6k len na jednotke ostatok už len do 5600-5700.....osobne by som prijal keby to točí okolo 6100, pretože mám vyskúšané že pri predbiehaní na 3om stupni mi tam tých 500otáčok niekedy chýba aj keď to je subjektývny názor osobne ale nemám problém predbiehať. Ale aj je možne že čím kvalitnejšie sviečky tým to môže isť vo vyšších otáčkach lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Tak už jsem mu objednal novej filtr a svíčky a uvidíme, protože se poslední dobou pěkně rozežral, podle posledního tankování 7,8l město - okrsky, 50:50. Jinak tady jsem našel nejlevnější díly sada svíček http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/1358110-zapalovaci-svicka-bosch-0242235983/ a filtr http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/280139-vzduchovy-filtr-bosch-f026400035/ tak uvidím. Jinak jak měníte svíčky? dotáhnout rukou a pootočit klíčem o 90°? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 malo by sa to presne momentovým kľúčom neviem ale kolko Nm nemám k dispozícii dielenskú priručku....to máš inak celkovo dosť vysokú spotrebu.....ja som ho dneska dusil na dialncii 150kmh-160kmh a vo výsledku spotreba 6,4l dĺžka trasy 86km s toho asi tak 70% dialnica a ostatok mimo mesta až ku koncu dediny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Duben 2013 Sdílet Vloženo 16. Duben 2013 malo by sa to presne momentovým kľúčom neviem ale kolko Nm 30Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.