Voice Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Jedine co me mrzi, ze jsem si nepriplatil za climatronic a parkovaci senzory, ale ty jdou dodelat, stejne jako asistent rozjezdu do kopce (diky ferdovi25). Jeste me stve zvuk motoru s plechovymi koly. Co má společného zvuk motoru a plechové kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Nezvyknul jsem si ani po 50tis.km jak píšeš.Ale jo HTP 100 km/h končí 1,4 začíná...každý motor má něco. Já si nezvykl taky, a už si asi nezvyknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Tak do šumavských kopců to chce nějaký pořádný SUV pořád 4x4 ne? BMW X6, Subaru forester, apod... HTP je na kodrcaní po městě v kolonách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Tak ale na co mi bude auto za 50t€ ktore zerie 15l na 100. Ked mi postacuje fabia a doveze ma niekedy aj dalej ako nejaka X6ka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 ja som zistil v čom je sila 1.4ky keď som išiel na lyžovačku, na strechce lyže plný kufor 4ludia v aute za mňou išiel z fábiou HTP 51kw a len traja ludia v nej a keď som išiel do kopca na svah tak za mňou nestíhal s tým HTP som mu proste ušiel a v tomto je to dobre, ale z HTP neni problém sa tiež doviezť........sa smejem na tom keď niekto plače, že má HTP a niekto je zasa spokojný a prejde s nou celú EU. Ja by som nemal s tým problém aj keď na HTP by mi asi vadilo najviac sprevodovanie. Aj sprevodovanie 1.4ky na roomstri sa mi moc nepáči ale dá sa to ešte. fábík 2: a aké problémy si mal s motorom ?? zlé studené štarty, nepravidelnosť behu, kolísanie otáčok na voľnobehu, strielanie do výfuku ? špatné studené starty,starty třeba na 3x,lenost motoru,nepravidelný chod-několikrát přehraný soft,nové svíčky,nový vstřik,nový pal.filtr.Vždy diagniostika ok.Lenost taky reklamována...servis..no počkejte až si motor sedne 15-20tis...ono je už 50tis.samozřejmě po záruce.A co,než si zvyknout.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Tak tos opravdu měl smůlu na blbej kus. Vynucenej druhej start za těch 5 let a zhruba 50tkm, co mám Drobka - myslím že bych spočítal na prstech, kolikrát jsem musel startovat na podruhý nebo dokonce na potřetí. Lenivost motoru - po zvyknutí si na to, že se nadechuje až na 2200rpm s tím už nemám problém, motor je živej dost. Daleko víc mi vadí absence opravdu rychloběžnýho rychlostního stupně respektive příliš lehkej převod v rozvodovce. Nepravidelnost chodu - občasný pocuknutí při běhu na volnoběh beru jako nutný zlo vyplývající z softwarový kolize dat - je to tady někde příslušně objasněno, cuknutí za jízdy = vynechání chodu pod zátěží jsem zažil za celou dobu snad 3x, víc ne. Svíčky měním po 30 000 (originály "OEM" BOSCH, druhá sada taky BOSCH +51 ve 32 000km, třetí sada dtto nasazená při 61 000km), filtry po 20 000km nebo po 2 letech, brzdovku taky, olej po roce - ty prachy za ně do auta ještě vrazím. Vloni, když bylo autu necelejch 7 let, jsem nechal vyměnit i olej v převodovce a komplet chladicí náplň. A s provozem mám opravdu klid, že si za studena těsně po startu pocvakávaj hydroštely beru zas jako vlastnost, stačí ujet pár stovek metrů nebo nechat motor pobublat na místě a jak se ohřeje, všecko ztichne. Fakt, já si nemůžu stěžovat - v mezích toho, že samozřejmě nutnost motor víc vytáčet vede k vyšší spotřebě, menšímu akustickýmu komfortu při jízdě atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Jak vypadají svíčky po 30 tkm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 takto to vypadalo ted v prosinci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 já mám svíčky furt origo (41t. km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 chlape ale tento chod motora normálny nie je a treba to riešiť ,zmerať tlaky vo valcoch , tlak paliva , pozrieť sviečky a vstreky ... toto treba riešiť lebo je tam niečo dosť zle aby to šlo takto nekultúrne , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 nojo...nejhorší je,že to neni pravidelně,svíčky ok i dávané jiné...diagnostika ok,jedině nějaký vstřik,že by blbnul...Když to toto udělá,tak to chcípnu a znova start a už je to ok.A nebo cca po minutě se to samo ustálí... jo a benzín by měl být taky dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 a robí to od nova ? to by chcelo voziť sa z diagnostikou čo to hlási keď to začne šklbať , pozerať výpadky zapalovania , prípadne na skúšku iné vstreky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 tak od 1500 km...hlavně teda přes zimu..bylo děláno už mnoho...svíčky krásně vypálené..všechny stejně rovnoměrně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 chcelo by to riadny servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Jak vypadají svíčky po 30 tkm? Lehce očouzený, určitě by fungovaly minimálně jednou tolik - měním je preventivně, protože se stárnutím porculánu se zvyšuje jeho mechanická "kazovost povrchu" bez ohledu na skutečnou provozní dobu. Starší svíčka je náchylnější ke vzniku povrchovejch prasklin v glazuře a tím i ke svodům vn náboje po povrchu izolátoru, i když má jen minimum "odmakáno" - něco podobnýho jako když guma pneumatiky taky stárne i když se na ní nejezdí. Prostě byly v autě už skoro 4 roky, tak šly ven. 2 fábík - Ten zvuk - TO JE DĚS! Dyť to chrochtá jak dehťák, takhle nejde moderní, elektronikou řízenej benzín !!! To i můj forman (dej mu Pámbu věčnej klid v tavicí peci) běžel rovnoměrnějc a víc potichu - a to měl rozvoďák vytahanej jak kšandy!!!!! Proč jsi už dávno s tímhle videem nevlítnul na servis, ať s tím něco koukají udělat? Editováno: 23. Únor 2015, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 byl jsem ve více škodovkách i neautorizovaných servisech a vše nastaveno a chodí jak má....a když řekneš,že to dělá nepravidelně,tak jen pokrčí rameny....Tak prostě si po tom musím jít sám a zkoušet.Taky jsem tu četl na foru,že někdo měnil vstřiky 3x až se povedlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 ty máš kód motoru BXW alebo ten CGGB ?? Je možné zameniť RJ z BXW na CGGB ?? Motory by mali by byť konštrukčne totožné. Mne to pripadá že tieto problémy v novších fabiach sú od vtedy čo je norma EU5. Takto mi nerobil motor ani keď strielal do výfuku Mám video na youtube kde mi po cca 10sek behu motor zdochol ale druhý štart bol OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 No CGGB s Eu 5 bohužel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 Ukazoval si toto video v autorizovanom servise? Toto naozaj nie je normálne a je to jednoznačne na reklamáciu. Nech tam nahrajú nový soft, nech sa s tým hrajú v MB aj 30 dní, ale toto musia vyriešiť. Takýto prejav nemajú ani 40 ročné traktory Zetor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 soft je nejnovější co je.Video posláno i do MB.Napsali navštivte nejbližší škoda servis.Mě nic říct nemůžou..To by si hráli..za 600kč na hodinu...už to tam bylo jednou týden..ale už auto neni teď v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 (editace) možno by stálo sa spýtať nejakého človeka, ktorý rieši mapy v RJ čiže čiptunera, že čo môže spôsobovať toto trasenie, či je to kvôli tej EU5 alebo kvoli čomu pretože na EU4 čiže BXW motore som toto v takomto rozsahu nevidel, jedine že by boli posunuté rozvody. Editováno: 24. Únor 2015, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 asi si půjčím jeden vstřik a budu zkoušet 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 Já bych doporučoval spíš zajet na měření emisí. Pokud budou emise uhlovodíků do 100 ppm, OK. Ale pokud budou 1600 nebo 1800 ppm, zkontroloval bych ty rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 Dal jsem odkaz dalšímu motoráři - konstatuje, že u €uro5 to může dělat ohřívací režim katu, kdy ŘJ ubere předstih při volnoběhu až na 10-15° POZÁPALU, neboli směs hoří až daleko do svodů a ke katu. Fábík - co udělá motor když mu při takovýmhle koktání párkrát krátce na místě prohrábneš rošty aspoň na 2500rpm? Koktá jak traktor i po klesnutí toček dál, nebo se zklidní a běží normálně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 Tondo-myslíš jako přeskočený rozvody?Dělá to jen někdy..třeba týden ok,pak zas ...je to nepravidelné,ale spíše,když se ochladí.Jinak vše jde pak jak má. A když přidám,tak je to ještě horší...nechat to,..samo se usadí,nebo vyp a nový start a pak už je to taky ok... Já typuji nějaký vstřik..že prostě nějak někdy blbě sepne,nebo propouští když sepne čerpadlo-když se otevřou dveře.....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.