standavfr Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Tady máš 100% pao, kdysi to býval ještě ten Mobil,ale kdeže loňské sněhy jsou. http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/82-1-Yacco/0/5/1915-Yacco-GALAXIE-GT-5W-50-4l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Zase Mobil 1 ma priznivou cenu, Millers by mel byt stale PAO,ne? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 A Millers stojí kolik?Nejdřív si musíš rozmyslet,jestli chceš pao nebo ne.Nemůžeš srovnávat cenu částečně a plně synt.oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 EE 5W40 366,- za litr EE 5W30 460,- za litr Oboje Millers. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 (editace) No a 5w50 4l za 1100 se ti zdá hodně?Ten Millers toho víc než tenhle olej neumí,jen je dražší.Jestli ovšem věříš těm jejich nenokecům....to je totiž něco jako jitrnice,kterou svět neviděl. Editováno: 2. Srpen 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 O LL uvazuji jen o Mobil 1 esp 5w30 nebo o Millersu EE 5w30. Pokud bych presel na pevny, tak Mobil 1 0w40 (mam trochu strach z toho 0w) nebo Millers EE 5w40. Precetl jsem na netu hromadu diskuzi, podival se na technicke listy a vybral jsem si vyse uvedene oleje, nenapadlo me, ze vyber oleje je takova veda. Doufam, ze temito oleji zabranim mj. i karbonizaci a problemy s ni spojene. neblbni, nevybíráš olej do formule 1, ale do krumplu 1,4 16v. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Na ten tvůj obrovský roční najezd bych tam lil tohle:lukana.eu/vyrobky.htm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Mno, to už se dostáváme poněkud mimo téma. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Pandora, oleje tu na fóre a aj cez súkromne správy riešiš dookola už niekoľko mesiacov.Pri tom tvojom ročnom nájazde tam môžeš naozaj dávať aj najlacnejší olej ktorý má schválenie VW 502.00. Je úplne jedno či olej do tvojho auta bude vyrábať Palma alebo priamo NASA, lebo pri tvojom nájazde sa auto rozpadne o niekoľko desaťročí skôr než ako by si postrehol nejaký rozdiel v správaní alebo vo vlastnostiach motora kvôli inému oleju. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Tak Pandora je svým řešitelstvím pověstný,anabáze kolem jeho auta stála za to a vypadá to,že kolem oleje rozpoutá podobné peklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Ba, auto si vybíral celkem asi 6 let (když teda započtu i jeho aktivitu na fóru majitelů aut s píčou na kapotách ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Tak to ten olej asi trochu přejede než ho vybere.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Každý team má svého maskota 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Že mu ještě na ty jeho hloupé nekonečné dotazy odpovídáte. Než vybere olej na výměnu, tak uplyne dvouletý interval a začne vybírat servis, do kterého zajede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Dnešní zážitek ze servisu - 30.000 km / 2 roky garanční servis. olej 550 kč/l - ani mě nepřekvapilo, ale nadšený nejsem zhoršené starty za tepla, klasika - nic se neprojevilo, tato závada je nám neznámá atd... - opět nejsem překvapen Při přebírání auta jsem měl překódovaný proměnlivý interval na pevný - tak jsem to reklamoval. Přijímací technik obratně zareagoval a přesvědčoval mě, že jen první interval je proměnlivý a ty další už budou roční / 15 tisíc km. To už jsem nevydržel a jel do řiti. Celková cena 3.300 Kč - olej + filtr, kabinový filtr, nic víc, nic míň. S cenou jsem víceméně spokojen, mohlo být hůř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 A kdybys to chtěl překodovat sám,tak tě budou přesvědčovat,že to zbytečné.Ty ceny olejů jsou nehoráznost,u jiných značek stojí LL oleje polovinu toho,co ve škodovce obyč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 První interval je proměnlivý a ty další už ne :-D se divím, že jsi jim to tam neotočil vzhůru nohama :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Veď ti onedlho aj príde mail, alebo zavolajú ohľadom spokojnosti so servisom a ich službami. Nezabudni sa potom patrične vyjadriť. ;-)Škodovka si s nimi potom spraví poriadok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 škodovka s nima ani nehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Nebo najit AS, co akceptuje vlastni olej, ja to jiz zkusil a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Kluci jak prosím vás měříte olej na 1,4 16v. Je mě jasný, že když se tady ptám na takovou věc, tak budu objektem posměchu ale počítám s tím Jde mě o to, že pokaždé to naměřím jinak. Popíšu situaci. Měrku zasunu normálně, olej je uprostřed. Měrku zasunu rychleji, oleje je míň. Měrku zasunu fakt pomalu, že i šnek je rychlejší a olej je nad polovinou. Rozdíl v měření tak dělá cca 0,5cm. A teď co je správně, nemáte někdo podobnou zkušennost? Dobrý je, že tento stav je takhle pořád, takže nic neubejvá a nic nepřibejvá, ale které hladiny se mám vlastně držet? Zkuste to schválně ať v tom nejsem zase sám Přijde mě, že ten umělej špunt s těsnící gumičkou co je nahoře na měrce, vytvoří při zasunutí do trubičky vzduchovou bublinu a jelikož je měrka ve vaně zakončená ještě v trubičce tak to z ní při rychlejším měření trochu oleje vytlačí. A při pomalém měření to zase podtlakem nějaký olej vytáhne. Ale to je jen moje teorie, třeba dělám něco blbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 (editace) Tak voni už mají i software na změnu hladiny oleje.Já se picnu. Měřil bych na studeném motoru,olej je hustší a má stabilnější hladinu.A hlavně bych z toho nedělal takovou vědu.Vím,co jsi měl s předchozím autem,ale takhle si jen přiděláváš vrásky.Já kontroluju olej max.každou třetí nádrž,což je tak třikrát za interval. Editováno: 25. Září 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Čekal jsem trefnou narážku, ale s tím softem si mě rozbil :-D :-D No, měřím olej tak jednou za měsíc, už to tak neprožívám. Ale je fakt, že ze začátku jsem měřil víckrát a klepal jsem se jak ratlik :-) Jinak měřím za studena a vždy na stejným místě a ta hladina je prostě v závislosti na rychlosti vsunutí měrky jinak. Jak říkám, je to takhle pořád stejný, takže olej je ok, ale spíš mě to zarazilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Jo, dělá to ten plast na konci měrky (držátko) - prostě ji ucpe a když prudce zastrčíš, tlačíš před ním sloupec vzduchu kterej nestačil vybublat ... řešení je poměrně jednoduchý - než měrku po vytažení, otření a "měřicím zastrčení" znovu vytáhneš, minutu nebo dvě počkej (stojící auto, motor v klidu) - ten vymáčknutej olej vsákne zpátky do trubičky podél měrky a zastaví se na skutečný hladině ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 To mereni je fakt takove divne. Ja zase kdyz vyndam merku tak olej mam i nad max ale ne jako hladina ale jde to jako do V. Proste jakoby se to nekde o neco otrelo kdyz ji vytahuju. Dalsi vec je ze kdyz stojim u baraku na rovine tak jsem na max, u nasich na rovine jsem na pulce:-D Je mi jasne ze tam muze byt nejaky naklon ale pohledem porad stojim rovne a nepamatuji si ze bych mel u jineho auta takovy rozdil na merce a to ze jsem jich mel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.