schneefall Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 To bylo řečí od novinářů, jak OCT je od rapida značně odlišná.Minimálně při pohledu zepředu jsem váhal chvíli co je co.Ale obě auta jsou pěkná.Líbí se mi návrat ostřejších tvarů :-) http://www.auto.cz/skoda-octavia-a-rapid-na-prvni-spolecne-fotce-72806 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 (editace) Thief1: Ja bych se silackymi recmi o megauspesich pockal. Byt ani ja nepochybuju o tom, ze O3 bude uspesna, nic netrva vecne. Podil Skodovky stale klesa, konkurence se stale zlepsuje a Skodovka spise stagnuje ci upada. O Rapidu se taky rikalo, ze to bude megatrhak a druhe nejprodavanejsi auto Skodovky. A dnes uz neni mnoho lidi, co by tomu verili. O3 bude zcela urcite uspesna, nicmene pokud to Skodovka povede timto stylem dale a konkurence svym nyni zavedenym stylem take, tak za 5-10 let uz muze byt situace zcela jina. Je cim dal vice "odvazlivcu", co se pusti do korejce nebo japonce, ti to pak predvedou svym znamym atd. atd. Editováno: 8. Únor 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Dneska sem zavital podruhe do salonu, preci jenom druhy pohled vypada jinak nez ten prvni. Auto se mi libi cim dal vice. Proste neookoukane kdyz clovek jezdi kazdy den v OII. Interier : Asi sem malo narocnej ale mne se libi, i radio swing. Prihradka u spolujezdce - ano kdyz se zavre rukou vice k leve strane, tak prava nezacvakne - dealer rikal ze skoda o tom vi a nejak to resi. Vyhled z auto mi prijde, ze to celni sklo je nejaky mensi, nebo je vice polozeny a ten pruhled ven mi proste pripada mensi. Volant nejde dat tak vysoko jako u OII tam kdyz ho dam nahoru je znacne vyse nez kaplicka budiku. Prijde mi mozna i mensi. Vetsi prostor v kabine ma zanasledek to, ze kdyz chci ridit jen levackou s loktem na na madlu dveri tak uz tak pohodlne nedosahnu na volant. Vzdalenost mezi dverma a volantem bude tedy vetsi. Proste svoji polohu za volantem jsem si nemohl tak nejak porad najit lehce jako u OII. Kliky ve dverich ty se tedy hodne vyklaneji ven, to ma clovek pocit ze ji utrhnul. Velmi kladne hodnotim 1.4Tsi /103Kw. Jelo to paradne. 6st se da v poho pouzit od 60km az do 200km. Zrychleni paradni. Tahle motorizace se nemusi za nic stydet a udela kde komu radost. Start-stop system - neobtezoval mne. Funguje jen kdyz date nohy z pedalu tak motor zhazsne. Pak zmacknete spojku a jakmile se dotknete radicky auto naskoci. V podstate nez dokoncite radici cinost motor je nahozen. Nijak to nezdrzuje, nijak to neobtezuje, pri zapnutym radiu ani nepotrehne ze start-stop system zapracoval. Mel sem obavy co to udela na krizovace kdyz chci jen zastavit rozhlidnout se a jet, nebo treba pri parkovani. Pokud mate seslaplou spojku tak motor nezhasne !!! By mne zajimalo jak to funguje s DSG kdyz nozni spojku nema, jak pozna zda se treba jen pripravuji na couvani, nebo sem jen prizastavil abych nabral stopare, nebo kdyt stojim v krizovatce atp. To by mne opravdu zajimalo kdy to zdechne a kdy ne. Predpokladam ze pokud budu na brzde tak nezdechne kdyz ji pustim tak zdechne, ale co kdyz budu chtit jet pomalu na volnobeh ??? Nemate nekdo zkusenost s DSG a start-stop systemem ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 bicista: máš srovnání se starší 1.4TSI která měla 90kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 (editace) bicista: s DSGčkem to funguje obdobně, jako popisuješ ty u manuálu. Systém můžeš ovlivňovat sílou stisku brzdového pedálu. Tebou popisovaná situace (přibrždění a rozhlídnutí se) by u DSGčka byla vyřešena zhruba takto (popsáno velice hrubě): přijíždíš ke křižovatce a začínáš brzdit; zastavíš, ale protože nic nejede, tak začneš popouštět brzdový pedál - to je pro elektroniku signál, že se jede dál a motor nechá běžet. Pokud bys zůstal stát na brzdě, tak se motor vypne. Chce to na začátku trošku cviku, ale jakmile to pak budeš mít v noze, nebude tě tento systém nikterak obtěžovat. Editováno: 8. Únor 2013, autor: Honza9007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Jsem taky dneska viděl OIII. No ponejprv jsem si myslel, že jdu kolem Rapida, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Když jsem zjistil, že je to OIII, tak jsem tomu zase nevěnoval pozornost, protože to auto je tak nenápadný, že pozornost kolemjdoucích nevyvolává. Interiér jsem prohlídnul jen kráce, víceméně znechucen. Výplně zadních dveří komplet z tvrdýho materiálu, ty přední na tom nejsou líp, jenom ten vršek pod okýnkem je měkčenej. Ale ten plast kolem lokte proboha, to je dobrý pro Rapida, ale ne pro OIII, která má patřit do střední třídy. Dorazilo mě víko kastlíku - fakt na té pravé straně nedoléhá. Můj názor je, že na tom interiéru by ještě měli zapracovat. Z některých detailů přímo čiší ve srovnání s OII přílišná snaha o úspory. Kdyby OII nebyla tak dobrá, pak prosím. Ale pokud je interiér odcházející generace v mnoha ohledech jakostnější než u nástupce, pak je něco v nepořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Tak dnešní exkurze k OIII a tento zázrak za trošku více než půl milionu Kč: 1) Místo pro upevnění něčeho - zřejmě zahrádky v rámu působí neesteticky a je to jako by se zapomělo něco domontovat při montáži auta. 2) Koberec v kufru pohozenej jako ve Škodě 100 a i stejnej materiál jako před 40 lety. Stará dobrá O1 jej měla kvalitnější a upevněný proti smeknutí. 3) jestli zadní nápravnice s otvory zřejmě z důvotu torzní charakteristiky nápravy není otevřená dole tak se v ní bude hromadit nečistota a budoucí koroze. 4) Zadní dveře se švihadlama v aute za půl milionu. 5) Vybrání v předních blatníkách a lajdácky aplikovaný těsnící tmel. Celkově to na mě působí velice chudým dojmem a vzhledem k opěvované kvalitě nastupující OIII nesdílím tento názor a šetření je vidět v řadě detailů a materiálů. Domnívám se že je to velký krok zpět a to taky z důvodu použité zadní nápravy pro větší část produkce OIII. Zde byla OII jasný vítěz a OIII se zařadí spolu s Rapidem do nové generace Popelek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Vaclav: nevim co jsi videl za vybavu, ale horejsek na dverich pod oknem jsem ja tedy urcite mekceny nemel wolf: ten koberec v kufru byl pohozen zrejme proto, ze mela priplatek s oboustrannym kobercem, ktery je tam navolno, aby se dal otacet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 mc2uba: Tak dokonce. Tuším, že to byla nějaká Ambiente či co. Mluvím o předních dveřích a o tom nejhořejším velmi nízkém dílu nad okrasnou lištou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Ja mel ambition a myslime ten samy a ten je taky tvrdy jak sutr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 @mc2uba pochopil bych vanu za příplatek, ale kus obyčejnýho koberce možná oboustranýho se mi zdá tedy moc za příplatek. To nebylo ani ve Škodě 100. Dneska v MF Dnes je test Chevroletu Cruze SW a ten za cenu 471 200 má vše a k tomu dvoulitr CR se 120 Kw a 360 Nm a zrychlení má o 0,4 s horší než opěvovaná Škoda Octavia RS TDI. To jen pro srovnání co jsem dnes viděl v salonu za vice než půl milionu Kč u OIII. Bude to mít holka tedy těžký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Opravdu to těžké mít nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Ten test je tady: http://auto.idnes.cz/test-chevrolet-cruze-05l-/auto_testy.aspx?c=A130205_152924_auto_testy_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 mě přijde nelogické že když jsme jel s novou OIII která měla start/stop tak mi motor vypla i přesto že voda neukazovala ani 70stupňů to mi přišlo dost divný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 No tak ten tmel to je fakt prasečinka :-) Takhle to nemaj ani auta po bouračkách. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 No, je vidět, že je to o názoru. Dle mého je OIII předražený "děs" v porovnání s OII, neboť je, jak je zde popisováno již x-krát, velmi odbytá, strohá a obyčejná, na cestě od Rapidu nerozeznatelná. Má špatně postavené výbavy a rovněž cenovou politiku. Můj otec, který jezdí již x-tou dvoujkovou Octávií (služebák) a před tím měl 2x jedničkovou, je z nové Octavie vyloženě připosraný, jak prostorné, kvalitně zpracované auto to je, které má vesměs "celý interiér" z měkčeného plastu a je to dle jeho názoru pěkné, hodnotné auto. Vesměs se stačilo jen zatvářit nesouhlasně a už došlo k hádce :'> No, nevím - asi mám špatné oči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Tak tu dnes taky něco napíšu. i přes všechnu svoji krytyku co jsem zde psal jsem se dnes v salonu nakonec rozhodl novou OIII koupit. Jo je to tak. Dám tomu autu šanci a uvidím. Nakonec teda OIII-elegance 1.8 tsi -paket plus zdarma (příplatek):barva-modrá race , zadní stěrač , rezerva , alarm , prodloužená záruka ) Výsledná cena 546 000 ,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 (editace) já bych to viděl takhle, ta kombinace s čenýma kola se mi fakt líbí + folie a Editováno: 8. Únor 2013, autor: Hurikan88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Ano taky mám dojem že při stanovení ceny v MB nebyli při smyslech. Třeba ta 1,6 s pětikvaltem a s minimální výbavou a cenou přes půl milionu je mimo mísu. každý den slyším reklamy na Volvo a další znašky a cenu maj velice blízko jako tato socka. Takže Rapid by měl jít o 70 TKč dolů a OIII o 100 TKč a pak by to zapadlo do akceptovatelný úrovně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 já stále fandím stříbrné pro mě ideal barva...a u O2 FL capucino ještě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 bicista: máš srovnání se starší 1.4TSI která měla 90kw? Kratke porovnani mam. 1.4/90kw vs 1.4/103kw bych tak trochu prirovnal ke starsi 1.9TDi. (nemyslim zvukove) s kterou jezdim. Ta 103kw tam pocituji silneji nastup turba, vic to kope do zad. Je tam vetsi turbo efekt nez u 90Kw. Ja ty kopance mam rad. 90kw tahla tak nejak linearneni. Ale vubec ten motor neni ostuda, fakt se mi libit. Myslim ze ten 1.4/103kw je naprosto pro to auto idealni a plne dostacujici. Jelo se mi v nem dobre. Kdybych vybiral do soukroma motorizace tak pokud bych nelpel na nafte, tak urcite tenhle benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 hledáte nesmysly jako obvikle, já nevim teda mám OIIRS a ten hadr v tom kurfru tam leží zrovnatak a je mnohem měkčí a horší než u OIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 Sorry za OT : ale když to tady tak pročítám,tak mi nezbývá než říct : Kdo si OIII chce koupit tak si jí koupí a kdo se zde rozčiluje co všechno je tam špatně a že je to předražený tak ji asi ani nechce,v tom případě však nechápu že se tak někteří rozčilují protože : NIKDO PŘECE NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT !!! 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 (editace) Toto je diskuzni forum. Diskuze je vymena ruznych nazoru. Pokud se ti nelibi, ze tu nekdo neco kritizuje, tak ten topic prejmenuj na "Octavia III - pochvaly a chvalozpevy" Jinak nechapu co nechapes na kritice. Je tu mrte lidi, co maji starnouci O2 a jsou s nimi spokojeni a cekali, ze upgraduji na O3 a ted jsou logicky zklamani, kdyz zjistili ze upgrade by jim prinesl v mnoha vecech zhorseni. Dost mozna mnoho z nich da na "tvou radu" a koupi si neco od konkurence, to ale nemeni nic na tom, ze si zde mohou postezovat. Editováno: 8. Únor 2013, autor: mike_k 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 (editace) Já bych čekal, že interiér nové OIII bude vypadat například takto (když už jsme v tom koncernu a za ty prachy): PS: Zatím zůstávám u své OII FL 1,8 TSI/7 DSG. Nová Škoda Octavia- stále je nad čím žasnout. Editováno: 8. Únor 2013, autor: TSI-DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.