Únor 15, 201312 r No vidíš, já to mám podobně a rozdíl jsem tedy poznal, stačila trochu rozbitá okreska. Takže si pevně věř, ale holt každý to vnímáme jinak. edit: dost už bylo o nápravě, chápu, že marketingově je to OK a stejně tak i pocitově pro většinu lidí. Upraveno Únor 15, 201312 r od attim
Únor 15, 201312 r Urcite jsi mel co delat, aby ti to neodskakalo do prikopu...... . Kazdy to asi opravdu vnimame jinak .
Únor 15, 201312 r Tohle je přesně důvod, proč o tom nemá smysl dále diskutovat - ty a další prostě neumíte přijmou fakt, že to je krok zpět a abyste to přikrmili, ženete to do extrému. Nikde jsem nepsal (a ani nikdo jiný, pokud jsem si všiml) o tom, že by to mělo někam odskákat, že by to bylo nebezpečné apod. O tom píší jen zastánci jednoduchých a levných řešení, přece jen je to ta naše škofovka, že :-) fakt zábavný. Až budeš mít argument OK, do té doby lepší hodnotit podvozek z nějakého videa ...
Únor 15, 201312 r Smutný je že tuto klikovou nápravu, vyrobně levnou dávaj i do drahých provedení. Z mého pohledu je naprosto dostačující pro 1,2 TSI a další verze by si zasloužila víceprvek, který se pozná při prudkých vyhybacích manévrech a celkovým komfortem na nerovné a špatné silnici. Prostě za vším hledejte úporné úspory, nic jiného za tím není.
Únor 15, 201312 r neodsuzuju kliku myslím že je dostačující především pro 1,2TSi a 1,6TDi a eventuelně 1,4TSi ale 2,0TDi by zasloužila víceprvek a podle neofiko informací tomu tak zanedlouho bude..
Únor 15, 201312 r Místo hádek bych zde raději četl poznatky majitelů O III z provozu, porovnání motorizací, hodnocení majitelů kteří k ní přešli z předchozích dvou generací atp. Teprve prodeje ukážou nakolik je nová generace ůspěšná či neúspěšná.... Díky
Únor 15, 201312 r jenže na to si myslim je ještě docela čas, ono jich ještě moc v provozu nejezdí tudíž teď je období na takové to domácí žvýkání
Únor 15, 201312 r stanmar: myslim, ze na uspesnych prodejich se tu asi shodnou vsichni. Firmy budou nakupovat O3 stejne jako dosud. Stoji to zhruba stejne, vypada to zhruba stejne, jede to zhruba stejne a nejaka naprava nebo lacinny interier je absolutne nezajima. Pro uspech v prodejich ma Skodovka opravdu perfektni vychozi pozici, coz je na jednu stranu super, na druhou stranu idealni situace k usnuti na vavrinech, coz uz se podle me deje. Upraveno Únor 15, 201312 r od mike_k
Únor 15, 201312 r Možná jediné nebezpečí pro prodeje je poslední prognoza našeho hospodářského vývoje a to způsobilo značné ochladnutí nákupních aktivit firem a o domácnostech nemluvě. Přesně to se taky stalo nyní v západní a jižní Evropě. Proč taky kupovat auto kařdý čtyři roky když vydrží déle a třeba do doby lepší hospodářské situace. Takže uvidíme jak budou firmy tedy nakupovat, fyzický osoby asi pramálo.
Únor 15, 201312 r Jinak řečeno automobilky se zaměřily čistě na zisk založený na výpočtech rovnice o nejlepší poměr auto-cena-prodej. To ,že se to nějaké pomyslné skupině lidí nelíbí jsou ochotny akceptovat za výhledem vyššího zisku. Na tohle pamatujou u jiných značek výrobců automobilů. O vzhled a spokojenost "individuálního zákazníka" jde až v 2-3 řadě. Upraveno Únor 15, 201312 r od memory2
Únor 16, 201312 r VIKENDOVA ZALEZITOST zatim spolu mame najeto krasnych 323 km co se tyce prvnich poznatku, tak s radickou sem se nakonec nejak zzil,... jde to proste si zvyknout na vsechno co se tyce auta celkove a hlavne zminovane napravy bez absolutnich nejakych velkych stiznosti,... je pravda ze pri extremu naprava uz ma tendenci ustrelovat ale tohle vsechno jeste obstarava ESP ktere je uz v zakladu u vsech verzich mam takovy dojem co se tyce komfotru,... PERFEKTNI predni odpruzeni uplne dokonaly zadni jelikoz je klikovka tam uz to trochu boucha a duni jak se to rozleha v kufru ale nebejt cesky silnice takovy tankodromy je to absolutne na vybornou jinak nevim co bych mel jeste zkritizovat,... jsem taky samozrejme nejak nenarocnej uzivatel ale urcite tempomat, vyhrivana prdel, dvouzonova klima a takovyhle vymozenosti jsou FAKT fajn a na jizde pridavaji hodne komfortu co se tyce na ridice i cestujici nemam fakt co bych vytknul nic mene sem zapomel dodat jakou motorizaci testuji........ mam tu cest krotit motor 2.0 TDI 110 kw ve vybave ELEGANCE + tady jedna fotecka, protoze vubec neni cas neco fotit
Únor 16, 201312 r Abych se tez pochlubil, na jare budu mit tez pujcenou O3 s 2.0 Tdi Dsg Elegance na osumnactkach bratranek ji dostal jako sluzebaka, nez pujde zas do sveta
Únor 16, 201312 r tak pak poreferujes jaky je DSG s tim sem cest jeste nikdy nemel jinak abych dodal,.... START and STOP me nijak neomezuje,... kdyz chci tak si ho vypnu,.. kdyz ne pohoda,... je to jakoby furt motor bezel a kdyz mate na plny kole radio ani o nem nevite vubec
Únor 16, 201312 r Luky na te fotce se mi strašně libi ta linka ktera vede od předni masky , přes střehu až po zadni světlo , kruci , ta je krasně čista , to same libi se mi kliky ... nafot toho vic
Únor 16, 201312 r Lukason: Zajímalo by mě jak reaguje ESP, zda jde vypnout a jestli do toho v tomhle počasíčku moc nekecá a co brzdy, nejsou jedovatý ?
Únor 16, 201312 r zde jesto jedno rychlo foto AKTUALNI stav KILOMETRU: 420 km ................ ASR nebo-li ESP a vsechny ty systemy spadaji nejspise do jednoho a jenom ten jde vypnout,..... nic mene netroufnul sem si to vypinat na nejaky extremu, jelikoz nejsem az tak odvaznej a clovek se porad neco uci, takze bych nerad sel pres boudu ci jenom zaplul do skarpy ..... takze tohle nevim,... system jinak zasahuje podle me az fakt kdyz uz je to na hrane,.. jinak se snim da ,, blbnout " skoro jak rikam na hranici kdyz uz je to na hrane .......... Brzdy ostrejsi jsou, to je jasny,... oproti FI, FII, RAPID apod. bezdebat ...... ale nejsou nejak extra ze by byli jenom natuknuti a uz ses mlatil hlavou o volant,........... na muj v kus jsou prijemny a brzdeji nadherne ja sem snima naprosto spokojenej jozzi: .......... neboj fotecky budou behem tejdne snad, tedka neni cas, ztracet cas musim si uzivat coz urcite plne chapes :kol-47:
Únor 16, 201312 r Hehe mě ty brzdy přišly ostrý docela dost Jinak nevím jak u O3, ale u Rapida na sněhu a namrzlé silnici na mě blikalo ESP neustále. Občas i v zatáčce, ale jinak většinou na křižovatkách při dobržďování nebo rozjezdu a na nájezdech na dálnici. Když tomu dal člověk čoud na nájezdu na sněhu, tak blikalo neustále a korigovalo to protiskluzem, takže se dalo celkem razantně rozjet bez větších zásahů volantem.
Únor 16, 201312 r jozzi: .......... uz tedka sem nadsenej a zamilovanej az az Kuba: ........... tak to nerikam,... na me protikluz a vselijaky vymozenosti ohledne start - stop taky blikaji jak na budikach ci barevnym maxiku ale nejak me to neomezuje a beznej ridic to ni nezaregystruje pokud to nezacne rvat viz. treba pasy ....... to bych nejradsi vypnul,.. ale je fakt ze bezpecnost je potreba a proste te to donuti se pripoutat takze paradni
Únor 16, 201312 r Lukason: jj, ty pásy jsou strašný máme to v Citroenu a to asi do 30 sekund začne tak řvát, že se prostě připoutáš, páč se to nedá vydržet
Únor 16, 201312 r I u mne v sluzebaku neco takoveho je , ono na to existuje takova ficurina kterou proste strcis jako zamek pasu a je klid
Únor 16, 201312 r Protože za poslední čtyři roky to do mýho auta třikrát bouchli tak jsem vděčnej že se vždy vážu. Vřele to každýmu doporučuju. Dvakrát to bylo čelně a jednou do zádu při stání na červenou. Ještě že mám bytelný auto, vždy to pro mě dopadlo Ok, narozdíl od viníků.
Únor 16, 201312 r Neboj se, všichni se poctivě poutáme Já bez toho ráno nevyjedu, je to prostě můj rituál sednu do auta, nastartuji auto, zapnu světla, připoutám se, namontuji kameru, namontuji rádio a až potom teprve vyjedu jakt o neudělám, tak se cítím blbě Nemůžu si zvyknout u Citroenu na automatické rozsvicení světel, to mi prostě v rituálu chybí a taky tam se nemontuje rádio
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.