Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No, už se tady probraly všelijaký lecosi, ale o zadní nápravě tu ještě pořádně nepadlo skoro ani slovo.

auto-motor-und-sport.de podrobil v Golfu testu obě zadní nápravy a tam vůbec nevyznělo, že by mezi nima byl jen zanedbatelný rozdíl vlastností.

Pomineme li stránku komfortu, tak obzvláště při průjezdu zatáčkou s terénními vlnami byl rozdíl podstatný.

to nemyslíš vážne s tou zad.nápravou :kol-32: ...už sa to tu prebieralo krížom-krážom ;)

Podle auto motor und sport vychází srovnání klikové a multilink zad. nápravy v Golfu:......na špatné vozovce je jízda s multilinkem klidnější, pohodllnější a bezpečnější.

Tak buď je to tím , že novináří a zkušební jezdci z auto moto jsou zkušenější a tedy profesionálnější než někteří naši novináři a přispěvovaté tohoto fóra

/prostě ty rozdíly poznali a jasně pojmenovali/ a nebo má OIII klikovou nápravu mnohem lépe sladěnou s vozem, jak je nám to tady na několika stránkách nazpátek vtloukáno do hlavy.

Dete uz nekam s tou blbou napravou!!

Tak zalozte topic o naprave v sekci podvozku a bude klid. :)

jak rika PETUS bez ste stou napravou z nekam,..... a ja to reknu jak si to myslim ja............ bezte sni uz do hajzlu !!!!!!!! fakt ze jo,......

kazdej sme tady amater a budete si stezovat na napravu ne, kurva ! ! ! ! .............. tohle fakt nechapu, jo fajn je to forum, kazdej si tady muze kecat co chce a atd.......... ale ceho je moc, toho je preci prilis ne ?

s autem sem najel nejaky dalsi kilometry CELKEM tedy mame uz nejakych 475 km, klika je tvrda slysim na rozbity silnici jak mlati a jak duni, protoze je velkej kufr,... ale aby me to nejak rusilo v jizde to urcite ne ! ! ! ! !

Uvbedomte si ze 90 % ridi vam na nejakou kliku a multi link sere ............. oni jenom chteji jezdit,... a myslim ze 90 % lidi to ani nebude ze to bude i vic procent ........... pokud se chcete svizt tak si kupte rovnou 1.8 TSI 132 kw a tam uz ta naprava ma smysl,... jinak podle me vubec,..... jak sem psal v rychlo recenzi,... vsechno obstaravaji elektronicke systemy takze i tak se ta klika neda moc urvat ! ! ! ........... proste nevim co tady psat,.... byl by z toho sloh a to by nikdo uz necetl,.....

jednoduse receno,....... pokud se nekdo chce pekne svizt, tak at si koupi uz poradnej motor s vykonem kde vyuzije jak vykon tak i podvozek pri vykonu a ne ze si koupi 1.2 TSI a bude s tim zavodit na okreskach, ale hlavni je aby tam byl multilink !!!!!!!!!§ tuhle logiku fakt nechapu !!!!!!!

KONEC - TECKA . VYKRICNIK ! OTAZNIK ? ;)

Abych pravdu řekl .. tak už jsem asi pochopil. jaký je rozdíl mezi klikovkou a multilinkem :) popravdě řečeno .. klikovka mi přijde, že je cítit hlavně u lehkých aut, které na zadku nemají vůbec nic. O3 patří mezi ty, který za sebou táhnout obrovský batoh, který něco váží, takže to tolik neuskakuje.

Ale třeba na našem Citroenu C4, který vzadu nevozí lautr nic, tak tam opravdu to ustřelování cítím ve vyšších rychlostech .. třeba most v zatáčce a když přejedu ty spáry na pohyb mostu .. tak tam vždycky cítím, že ta prdel uskočí.

U velkých aut jsem tento pocit nikdy neměl .. a už dost o zadní nápravě! :D

Ještě jsem koukal ,že 1.4 tsi 103kw dostalo o 50NM větší krouťák. takže stejně jako 1.8 TSI . No tak to už tu 1.8 opravdu nikdo kupovat nebude (kromě mě) . Jediný rozdíl je tedy 30kw za 50 000,- to je celkem dost. Myslím ,že měli zvednout krouťák u 1.8 tsi alspoň na 300NM aby to bylo trochu férový.

Ten krouťák mi taky leží v žaludku u 1.8...myslím že 1.4TSI si koupí hodně lidí, já kdybych kupoval v ČR tak si jí vezmu hned..

Hurikan88 > Ta 1.8 musí bezproblémů unést kolem 350NM. Ale prý jde o převodovku. No já si myslím svoje...

Upraveno od memory2

Taky jsem to četl že se dostaly na nějaký strop u převodovky...kde bude pravda se dozvíme až si to nechá pár lidi chipnout, to se uviděj limity :kol-28:

Ja som hlavne zvedavy na real spotrebu tej 1.8.

patrikcevela > Nebude se moc lišit od 1.4. Jen v hraničních limitech bude 1.8 papat určitě více

Upraveno od memory2


Hurikan88 > Ta 1.8 musí bezproblémů unést kolem 350NM. Ale prý jde o převodovku. No já si myslím svoje...


Taky jsem to četl že se dostaly na nějaký strop u převodovky...kde bude pravda se dozvíme až si to nechá pár lidi chipnout, to se uviděj limity :kol-28:


Jo, to se tady někde píše. U Audi má 125 kW a 320 Nm. Myslet si můžete co chcete - až se to vysype, to bude drahá sranda. :kol-28:

Ještě jsem koukal ,že 1.4 tsi 103kw dostalo o 50NM větší krouťák. takže stejně jako 1.8 TSI . No tak to už tu 1.8 opravdu nikdo kupovat nebude (kromě mě) . Jediný rozdíl je tedy 30kw za 50 000,- to je celkem dost. Myslím ,že měli zvednout krouťák u 1.8 tsi alspoň na 300NM aby to bylo trochu férový.

a zapomněl jsi na víceprvkovou zadní nápravu...

lojzo Ty jsi provokater :D

"a zapomněl jsi na víceprvkovou zadní nápravu"

Jo to máš vlastně pravdu :kol-147: :kol-147: :kol-147: :kol-147:

Dovolím si vložit srovnávací test Octavia III vs. A3, Golf a Leon :

post-33271-0-83298500-1361120790_thumb.jpost-33271-0-56699100-1361120803_thumb.jpost-33271-0-04867700-1361120819_thumb.jpost-33271-0-29216500-1361120831_thumb.jpost-33271-0-79956200-1361120839_thumb.jpost-33271-0-88255700-1361120848_thumb.jpost-33271-0-84600400-1361120863_thumb.jpost-33271-0-48801800-1361120873_thumb.j

Úsudek nechám na vás,jen dodám že mne výsledek jakožto škodovkáře těší -nic víc ,nic míň !

A nebude odskakovat zadní náprava?

kašli na to,lebo tu budú zase 2 stránky o tom :kol-29:

mne ta seatacka palubovka pride ako O1 pred face. skoda ju ma taku.... estetickejsiu...

HOSI ........ serte na napravy :D

jinak abych nezapomel,.....

s OIII sme najely krasnych cca 510 km ;)

a s klidnou dusi musim rici, nejspis strucne a jasne, BYL BYCH S TOUTO TESTOVANOU OCTOU urcite hodne SPOKOJENEJ ;) a dokazal bych si ji predstavit v GARAZI ;)

nejak sesumiruju behem tydne nejakou recenzi a pak to sem pichnu,.... popremyslim jestli me neco obtezovalo a co se mi naopak hodne libilo a uvidime ;) zatim me ale nenapada nic co se mi vyslovene nelibilo ;) co se tyce toho co se mi libilo, tak to snad vsechno :D

a zde nejaka ochutnavka fotecek ;)

Trocha KOUPELE kosmetikou MEGUIARS ;)

post-58977-0-49464700-1361128253_thumb.j

no a zde neco z nocniho INTERIERU a EXTERIERU ;)

post-58977-0-35672300-1361128001_thumb.j post-58977-0-16685700-1361128103_thumb.j post-58977-0-18034600-1361128046_thumb.j post-58977-0-28123500-1361128179_thumb.j

Ještě jsem koukal ,že 1.4 tsi 103kw dostalo o 50NM větší krouťák. takže stejně jako 1.8 TSI . No tak to už tu 1.8 opravdu nikdo kupovat nebude (kromě mě) . Jediný rozdíl je tedy 30kw za 50 000,- to je celkem dost. Myslím ,že měli zvednout krouťák u 1.8 tsi alspoň na 300NM aby to bylo trochu férový.

Skoda ze verzi 1.4Tsi nedelaji v kombinaci s DSG. Nechapu proc, kdyz v rapidu jo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.