Březen 8, 201312 r opěrky hlavy jsou jak z Rapida z minulosti.. a ten sedák s červeným žebrováním až do kraje sedáku,to máme v našem pracovním Favoritu taky se na nich nesedí špatně..retro se vrací..jen aby vydržely jako ty naše...
Březen 8, 201312 r no mne by jen zajimalo.. az bude nekdo na dovolene v chorvatsku a nedej boze se mu odpali ta kapota.. podle toho, ze jedna pyrostrela stoji 2000, x2 je 4000, plus zamky a prace.. takze hezka 7-8000 za opravu... a jelikoz se to na testovaci oktavce odpalilo samo o sobe, tak to muze byt dobra bzunda.. snad to maj inzenyri ze skodovky vychytany aby to lidem nestrilelo na potkani..
Březen 8, 201312 r wolfspitz:Hele u tebe je asi každe jine auto lepši jako Octavie 3,tak nechapu co tady vlastně ješte dělaš.... Upraveno Březen 8, 201312 r od bitttpower
Březen 8, 201312 r no mne by jen zajimalo.. az bude nekdo na dovolene v chorvatsku a nedej boze se mu odpali ta kapota.. podle toho, ze jedna pyrostrela stoji 2000, x2 je 4000, plus zamky a prace.. takze hezka 7-8000 za opravu... a jelikoz se to na testovaci oktavce odpalilo samo o sobe, tak to muze byt dobra bzunda.. snad to maj inzenyri ze skodovky vychytany aby to lidem nestrilelo na potkani.. Ale vono to MÁ STŘÍLET NA POTKÁNÍ - když potkáš nějakýho vola, kterej ti skočí před kapotu a ty to už nedobrzdíš a tou kapotou ho trefíš...
Březen 8, 201312 r to sice jo, ale nema to strilet samo od sebe, jak je zde nekde v testu uvedeno, kdy to proste borcovi v testovaci RS strelilo na krizovatce.. jeste je otazka, jestli po vystreleni je auto dal pojizdne, nebo padne do nouzaku, nebo co..
Březen 8, 201312 r JirkaBrno: klid, to byla testovací Octavie. Hold to neměli moc vychytané. A taky mi řekněte, kdo si koupí takový auto a nemá ho pojištěné nebo něco takového. Asistenční služba a myslím si, že auto s odstřelenou kapotou je stále pojízdné, tím pádem s tím buď do ČR nebo do nejbližšího servisu dojedeš.
Březen 8, 201312 r Jednalo by se o to, jak na to vystřelení kapoty zareagujou ostatní ŘJ - na běžnou havárku s aktivací pytlů reagujou tak, že nouzově vypnou motor zastavením vstřikování a podávacího čerpadla, rozsvítí blikače v režimu "panic", odemknou všecky dveře ... A i když po vystřelení pytlů zůstane auto rádobypojízdný, musí se udělat reset právě těch ŘJ, aby se dalo aspoň nastartovat...
Březen 8, 201312 r tak ja si myslim, ze tam to bylo taky tak.. auto stalo s vystrelenou kapotou u kraje a blikalo... no, uvidime..
Březen 8, 201312 r ...zde máš obrázek té panoramatické střechy u limuzíny Musím tě zklamat, ale je to jen střešní okno, i když to tak nevypadá. Jen je to doplněný o celo-černou střechu. Přesně tak, pokud by se jednalo o plhohodnotné panoramatické okno ve svem smyslu slova a srovnatelne s verzi Combi ci Superbem, jiste by bylo doplnene o stavitelnou slunecni clony, bez ktere by to neslo. To navod vyloucil. Opet to evidentne doplatilo na to, ze automobilka neni ochotna ve sve hrabivosti (urcite to nebude bezpecnostni otazka, skutecne velke panorama stresni okno ma ji i mensi a levnejsi auta) ci koncernoveho marketingu udelat vyvoj skutecne panorama strechy pro verzi Liftback (s mensi strechou), a proste tam opet soupla normalni maly sibr (80x100 jiste neni pano, nenech se vysmat), ktery nazvala "panoramatickym" oknem, a jehoz funkce, vzhledem k funkci je velmi problematicka. A presne tak, pokud zbytek strechy na vystave vycerni, tak to svuj ucel na veletrhu (stejne tak, jako podlozky po koly a stazene pruziny) pro neznale pro vnejsi efekt jiste splni ... Vypada to zdalky hezky.
Březen 8, 201312 r JirkaBrno: ano, auto zůstane samozřejmě stát s blikačkama, protože je to porucha vozidla nebo sražení chodce a auto na sebe nějak musí upozornit. Ale myslím, že po nějaké době by mohlo být auto znovu pojízdné bez zásahu Škodovky. Samozřejmě ten příklad, když vyletí airbagy, tak to už je dost slušná rána a je jasné, že s vystřeleným airbagem nemůžeš jet dál. Zaprvé to není bezpečné pro posádku vozu a za druhé to není bezpečné pro okolí.
Březen 8, 201312 r s tou kapotou to nebude tak hrr zůstane svítit kontrolka airbagu a vozidlo je bez problému pojízdné, kapota stále drží v zámku a na aktivních držácích a výstražné světla se deaktivují po vypnutí zapalování. Upraveno Březen 8, 201312 r od KoNG
Březen 8, 201312 r Nevím jestli to už někdo tady nepsal ale když konfiguruju Elegancku a dám tam motor 1.8 tam mi tam automaticky zkočí to malé křidélko, u jiných motorizací tam není u Elegancky...
Březen 8, 201312 r Je to v ceníku,že 1.8 TSI u liftbacku bude mít standartně spoiler. http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/nova-octavia-cenik.pdf Upraveno Březen 8, 201312 r od Dix1
Březen 8, 201312 r jo jo u nejsilnejsi je v zakladu kdyz sem jezdil s DSGckem tak to byla holota ale mini kridelko to melo a na salone jim stara BLUE RACE modra a tam to bylo peckozni jak to bylo nalesteny .... fotky bohuzel nemam, nejak sem nestihal a vykakal sem se na to nic mene MEMORY2 ....... je to pekny
Březen 8, 201312 r memory2: zkus tohle http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-2013-dva-kroky-vpred-jeden-vzad/obrazek/175 nebo tohle http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-2013-dva-kroky-vpred-jeden-vzad/obrazek/191 Jak psal Dix, 1.8 to bude mít standardem, stejně jako nejvyšší motorizace u Rapidu nebo Superbu. Upraveno Březen 8, 201312 r od Molvy
Březen 8, 201312 r super...díky. nevěděl jsem o čem je vůbec řeč (nikde jsem si toho křidélka nevšiml ) Upraveno Březen 8, 201312 r od memory2
Březen 8, 201312 r Přesně tak, pokud by se jednalo o plhohodnotné panoramatické okno ve svem smyslu slova a srovnatelne s verzi Combi ci Superbem, jiste by bylo doplnene o stavitelnou slunecni clony, bez ktere by to neslo. To navod vyloucil. Opet to evidentne doplatilo na to, ze automobilka neni ochotna ve sve hrabivosti (urcite to nebude bezpecnostni otazka, skutecne velke panorama stresni okno ma ji i mensi a levnejsi auta) ci koncernoveho marketingu udelat vyvoj skutecne panorama strechy pro verzi Liftback (s mensi strechou), a proste tam opet soupla normalni maly sibr (80x100 jiste neni pano, nenech se vysmat), ktery nazvala "panoramatickym" oknem, a jehoz funkce, vzhledem k funkci je velmi problematicka. A presne tak, pokud zbytek strechy na vystave vycerni, tak to svuj ucel na veletrhu (stejne tak, jako podlozky po koly a stazene pruziny) pro neznale pro vnejsi efekt jiste splni ... Vypada to zdalky hezky. Je to bráno jako panoramatické střešní okno. Konstrukce střechy ti nedovolí udělat celoskleněnou plochu. Roletka se ovládá manuálně, viz přiložený "výstřižek" z návodu k vozidlu: panoramatická střecha O3lim.pdf Zde ještě jedna fotka z katalogu na střešní okno, foceno z interiéru:
Březen 8, 201312 r kombi má velkou panoramatickou střechu + elektrické ovládání roletky. Pár fotek z koncernového večera, kde je vidět velikost panoramatické střechy kombíku...
Březen 9, 201312 r By me zajimalo, kdo a kde vyrabi kabelovy svazky pro O3? Byva to uvedeno na lepicim stitku na svazku u zpravidla zadnich svetel. Kouknete se a podejte hlaseni. :-)
Březen 9, 201312 r Je to bráno jako panoramatické střešní okno. Konstrukce střechy ti nedovolí udělat celoskleněnou plochu. Roletka se ovládá manuálně, viz přiložený "výstřižek" z návodu k vozidlu: panoramatická střecha O3lim.pdf Zde ještě jedna fotka z katalogu na střešní okno, foceno z interiéru: panoramatická střecha O3lim.jpg Toto proste neni zadne "panoramaticke" stresni okno, to je proste obycejne el. stresni okno, jako u jinych aut, a v podstate stejne jako u O2. Proste je to hloupy a vylhany marketing, urceny ke zmateni a zblbnuti potencionalnich zakazniku... Tim samozrejme myslim jeho oznaceni jako panoramaticka strecha (s rucne ovladanou slunecni roletkou). Velke panorama stresni okno (jak jsem psal) se dela i u konkurence, nevim proc zrovna u O3 liftback by to mel byt bezpecnostni problem. A nemusi to byt zrovna "celosklenena plocha".
Březen 9, 201312 r nikdo nepíše o tom, že je to bezpečnostní problém prostě není možné to sklo zasunout po celé délce do střechy. Na celovýklopné (podle tebe tedy plnohodnotné) panoramatické okno - známé např. z modelu Volkswagen CC - si zase stěžovalo dost lidí. Např. přílišným úbytkem místa nad zadními sedačkami a taky velikou hlučnosti pří vyklopení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.