Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Bola tu reč o komfortných funkciách.Na mňa sa zrejme hodí "starého psa novým kúskom nenaučíš".

Signalizáciu zaradeného prevod.stupňa som mal aj v oct.II face, to mi nevadilo,vadilo mi navádzanie na preradenie,kedy bolo podľa mňa nesprávne a je to tak aj pri 1,6Tdi-cr III.

Dažďový senzor tiež nerobí presne tak,ako by som to robil ja,zatiaľ mám len 3500 km,ale rozmýšľam,že ho deaktivujem.

Štart stop som zatiaľ nenašiel nikoho na deaktiváciu,tak sa učím po každom štarte ručne deaktivovať (taxi).

Naopak som veľmi spokojný so svetlami v polohe AUTO.

Tiež sa mi páči,že pridali na počítači okrem dlhodobo a od štartu aj tretiu pamäť od načerpania.

Veľmi som spokojný so spotrebou.Dnes ukazuje za posledných 3400km 4,9l a to robím cca 70% km v meste.

Vloženo

foter > Se stěračema souhlasím. Senzor je opravdu divnej. Můžeš si ho natvrdo deaktivovat v nastavení systému (v radiu) nebo alspoň mě to tam jde. Start stop mě netrápí. Nevšímám si ho a když už mě štve při dlouhým popojíždění vypnu jedním klikem.

Vloženo

Ještě k tomu testu. Měli by ty recenze psát přesněji. Když někdo přijde rovnou k takový recenzi může mít pocit že každej liftback vzadu duní. Mohu s klidným svědomím říct ,že to není pravda. 1.8 tsi v zadu opravdu neduní.

Jinak ta cena toho kombíku je přímo neodolatelná :kol-48: chápu ,že je to kombi s 2.0 tdi a DSG ,ale stejně je to celkem masírka.

Vloženo

Ještě k tomu testu. Měli by ty recenze psát přesněji. Když někdo přijde rovnou k takový recenzi může mít pocit že každej liftback vzadu duní. Mohu s klidným svědomím říct ,že to není pravda. 1.8 tsi v zadu opravdu neduní.

Jenže zapomínáš,že ty v 1.8 TSI máš vzadu úplně jinou nápravu. Takže kdo kecá? Já jel v 1.6 TDI CR liftbacku a "dunělo" to.

Vloženo (editace)

Pawouk   > No o to mi přece jde. Podle mě právě "kecá" ta recenze. Protože když napíše  "narozdíl od liftbacku kterej duní"  tak musí napsat právě tu důležitou větičku  "kromě 1.8 tsi" (která má víceprvek)  aby to bylo objektivní nee. ??

Takhle to vypadá že duní každej liftback což není pravda.

Pokud tam vyzdvihuje přednosti kombíka a dělá z něj div ne sportovní záležitost tak by se taky měl zmínit o přednostech liftbacku (jiná motorizace - jiná náprava) skóre se tím částečně vyrovnává.

Já si asi přectavuju poctivou novinařinu trochu jinak a ne to tam střílet pro masy aby se to dobře četlo.

Editováno: , autor: memory2
Vloženo

Popravdě 808 000 kč za O3 Combi s 2.0 TDI DSG v plné náloži mi nepřijde nijak vysoká cena :)

 

Když se zas vrátíme k těm jiným značkám, tak třeba BMW 5 Touring by stálo hodně přes milion kč :)

Vloženo (editace)

Cena toho kombíku v testu



vč. příplatků 1.015.900 Kč (2.0 TDI/110 kW DSG Elegance

Vím ,že jsou tam nesmysly ,který by si tam spousta lidí nedalo ,ale stejně je to raketka -

  za jednoduchou nápravu :kol-138: 
 

Editováno: , autor: memory2
Vloženo

Neví někdo, jestli pasuje zadní přítlačné křídlo z OII RS na OIII??

Na OII má to křídlo v přední části šířku cca 116,5 cm,v zadní části cca 113 cm (blbě se to měří na autě). :kol-32: Tak si to zkus rozměřit na víku OIII.

Vloženo

Pawouk   > No o to mi přece jde. Podle mě právě "kecá" ta recenze. Protože když napíše  "narozdíl od liftbacku kterej duní"  tak musí napsat právě tu důležitou větičku  "kromě 1.8 tsi" (která má víceprvek)  aby to bylo objektivní nee. ??

Takhle to vypadá že duní každej liftback což není pravda.

Pokud tam vyzdvihuje přednosti kombíka a dělá z něj div ne sportovní záležitost tak by se taky měl zmínit o přednostech liftbacku (jiná motorizace - jiná náprava) skóre se tím částečně vyrovnává.

Já si asi přectavuju poctivou novinařinu trochu jinak a ne to tam střílet pro masy aby se to dobře četlo.

No dobře,v tomto máš asi pravdu.

Vloženo (editace)

Na OII má to křídlo v přední části šířku cca 116,5 cm,v zadní části cca 113 cm (blbě se to měří na autě). :kol-32: Tak si to zkus rozměřit na víku OIII.

 

... :)

 

Ted jsem to byl zmerit (+/- cm):

post-82858-0-11421900-1369670214_thumb.j

Editováno: , autor: Lucasse
Vloženo

dnes sa robil predpredaj troch firemnych OIII a veru už to nie je tá krása na plagáte ked to nemá hmlovky , klučky zrkadlá vo farbe ,xenony ., priehradky , kozeny volsant a inu vybavu 

Vloženo (editace)

za 334.900,- je to paráda ne?? :kol-47: jen  musíš otevřít oči až na řízení..na plagátě máš skoro vždy tu nejdražšší ..s cenou nejmenší...

Editováno: , autor: manfroto
Vloženo

ono mne je to jedno , ja to nekupujem  , ja sa s tým len zabávam , toto sú prvé tri octavie u nás predané a ešte jedna predvádzačka , to rapidy idú teda lepšie ... 

Vloženo

Tak to běž změřit znovu,teď jsem to měřil na OIII a na té hraně mě to vychází na cca 116 cm. U OII na hraně cca 113 cm.

Jen těch 33 cm sedí.

 

Máš pravdu, delka je zhruba 117cm. Hlavně, že jsem si těch 117 napsal na papirek pri meresni a do obrazku zapsal 107 :kol-142:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...