suri. Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 tak asi na ňu bola dobrá cena a splatnosť faktúry :-D neviem nie som predajca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Bola tu reč o komfortných funkciách.Na mňa sa zrejme hodí "starého psa novým kúskom nenaučíš". Signalizáciu zaradeného prevod.stupňa som mal aj v oct.II face, to mi nevadilo,vadilo mi navádzanie na preradenie,kedy bolo podľa mňa nesprávne a je to tak aj pri 1,6Tdi-cr III. Dažďový senzor tiež nerobí presne tak,ako by som to robil ja,zatiaľ mám len 3500 km,ale rozmýšľam,že ho deaktivujem. Štart stop som zatiaľ nenašiel nikoho na deaktiváciu,tak sa učím po každom štarte ručne deaktivovať (taxi). Naopak som veľmi spokojný so svetlami v polohe AUTO. Tiež sa mi páči,že pridali na počítači okrem dlhodobo a od štartu aj tretiu pamäť od načerpania. Veľmi som spokojný so spotrebou.Dnes ukazuje za posledných 3400km 4,9l a to robím cca 70% km v meste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-combi-2-0-tdi-dsg-74697 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 foter > Se stěračema souhlasím. Senzor je opravdu divnej. Můžeš si ho natvrdo deaktivovat v nastavení systému (v radiu) nebo alspoň mě to tam jde. Start stop mě netrápí. Nevšímám si ho a když už mě štve při dlouhým popojíždění vypnu jedním klikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Ještě k tomu testu. Měli by ty recenze psát přesněji. Když někdo přijde rovnou k takový recenzi může mít pocit že každej liftback vzadu duní. Mohu s klidným svědomím říct ,že to není pravda. 1.8 tsi v zadu opravdu neduní. Jinak ta cena toho kombíku je přímo neodolatelná chápu ,že je to kombi s 2.0 tdi a DSG ,ale stejně je to celkem masírka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Kvuli problemu s dodavatelm byl docasne uplne vyhozen chromopaket z konfiguratoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Ještě k tomu testu. Měli by ty recenze psát přesněji. Když někdo přijde rovnou k takový recenzi může mít pocit že každej liftback vzadu duní. Mohu s klidným svědomím říct ,že to není pravda. 1.8 tsi v zadu opravdu neduní. Jenže zapomínáš,že ty v 1.8 TSI máš vzadu úplně jinou nápravu. Takže kdo kecá? Já jel v 1.6 TDI CR liftbacku a "dunělo" to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Neví někdo, jestli pasuje zadní přítlačné křídlo z OII RS na OIII?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Změř šířku zadního výka u O2 a pak u O3, pokud jsou +/- 1 cm stejný, tak bude bude pasovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 (editace) Pawouk > No o to mi přece jde. Podle mě právě "kecá" ta recenze. Protože když napíše "narozdíl od liftbacku kterej duní" tak musí napsat právě tu důležitou větičku "kromě 1.8 tsi" (která má víceprvek) aby to bylo objektivní nee. ?? Takhle to vypadá že duní každej liftback což není pravda. Pokud tam vyzdvihuje přednosti kombíka a dělá z něj div ne sportovní záležitost tak by se taky měl zmínit o přednostech liftbacku (jiná motorizace - jiná náprava) skóre se tím částečně vyrovnává. Já si asi přectavuju poctivou novinařinu trochu jinak a ne to tam střílet pro masy aby se to dobře četlo. Editováno: 27. Květen 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Popravdě 808 000 kč za O3 Combi s 2.0 TDI DSG v plné náloži mi nepřijde nijak vysoká cena Když se zas vrátíme k těm jiným značkám, tak třeba BMW 5 Touring by stálo hodně přes milion kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Ale BMW 5 a Octavia jsou zcela jina sorta aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 (editace) Cena toho kombíku v testu vč. příplatků 1.015.900 Kč (2.0 TDI/110 kW DSG Elegance Vím ,že jsou tam nesmysly ,který by si tam spousta lidí nedalo ,ale stejně je to raketka - za jednoduchou nápravu Editováno: 27. Květen 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Neví někdo, jestli pasuje zadní přítlačné křídlo z OII RS na OIII?? Na OII má to křídlo v přední části šířku cca 116,5 cm,v zadní části cca 113 cm (blbě se to měří na autě). Tak si to zkus rozměřit na víku OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Pawouk > No o to mi přece jde. Podle mě právě "kecá" ta recenze. Protože když napíše "narozdíl od liftbacku kterej duní" tak musí napsat právě tu důležitou větičku "kromě 1.8 tsi" (která má víceprvek) aby to bylo objektivní nee. ?? Takhle to vypadá že duní každej liftback což není pravda. Pokud tam vyzdvihuje přednosti kombíka a dělá z něj div ne sportovní záležitost tak by se taky měl zmínit o přednostech liftbacku (jiná motorizace - jiná náprava) skóre se tím částečně vyrovnává. Já si asi přectavuju poctivou novinařinu trochu jinak a ne to tam střílet pro masy aby se to dobře četlo. No dobře,v tomto máš asi pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Pawouk > Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 (editace) Na OII má to křídlo v přední části šířku cca 116,5 cm,v zadní části cca 113 cm (blbě se to měří na autě). Tak si to zkus rozměřit na víku OIII. ... Ted jsem to byl zmerit (+/- cm): Editováno: 27. Květen 2013, autor: Lucasse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 kurde ! ! ! ta prdel v BILY barve je fakt rajcovni ........ schod tu podlozku RZ a tu nalepku motorcycles a bude to paradni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 (editace) Není to trochu moc 116cm a 113cm? Ted jsem to byl zmerit (+/- cm): P1010674_rozmery_spoiler_zm.jpg Tak to běž změřit znovu,teď jsem to měřil na OIII a na té hraně mě to vychází na cca 116 cm. U OII na hraně cca 113 cm. Jen těch 33 cm sedí. Editováno: 27. Květen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 dnes sa robil predpredaj troch firemnych OIII a veru už to nie je tá krása na plagáte ked to nemá hmlovky , klučky zrkadlá vo farbe ,xenony ., priehradky , kozeny volsant a inu vybavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 (editace) za 334.900,- je to paráda ne?? jen musíš otevřít oči až na řízení..na plagátě máš skoro vždy tu nejdražšší ..s cenou nejmenší... Editováno: 27. Květen 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 bicista. Ale vozy z chrompaketem jse dělají stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 ono mne je to jedno , ja to nekupujem , ja sa s tým len zabávam , toto sú prvé tri octavie u nás predané a ešte jedna predvádzačka , to rapidy idú teda lepšie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Tak to běž změřit znovu,teď jsem to měřil na OIII a na té hraně mě to vychází na cca 116 cm. U OII na hraně cca 113 cm. Jen těch 33 cm sedí. Máš pravdu, delka je zhruba 117cm. Hlavně, že jsem si těch 117 napsal na papirek pri meresni a do obrazku zapsal 107 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Pawouk: pokud mas k dispozici OIII i OII, maji zadni viko zhruba stejne zaobleny? Teda snad to kridlo tam v pohode dostanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.