Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Thief1: Ja bych se silackymi recmi o megauspesich pockal. Byt ani ja nepochybuju o tom, ze O3 bude uspesna, nic netrva vecne. Podil Skodovky stale klesa, konkurence se stale zlepsuje a Skodovka spise stagnuje ci upada. O Rapidu se taky rikalo, ze to bude megatrhak a druhe nejprodavanejsi auto Skodovky. A dnes uz neni mnoho lidi, co by tomu verili. O3 bude zcela urcite uspesna, nicmene pokud to Skodovka povede timto stylem dale a konkurence svym nyni zavedenym stylem take, tak za 5-10 let uz muze byt situace zcela jina. Je cim dal vice "odvazlivcu", co se pusti do korejce nebo japonce, ti to pak predvedou svym znamym atd. atd.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska sem zavital podruhe do salonu, preci jenom druhy pohled vypada jinak nez ten prvni.

Auto se mi libi cim dal vice. Proste neookoukane kdyz clovek jezdi kazdy den v OII.

Interier : Asi sem malo narocnej ale mne se libi, i radio swing. Prihradka u spolujezdce - ano kdyz se zavre rukou vice k leve strane, tak prava nezacvakne - dealer rikal ze skoda o tom vi a nejak to resi.

Vyhled z auto mi prijde, ze to celni sklo je nejaky mensi, nebo je vice polozeny a ten pruhled ven mi proste pripada mensi.

Volant nejde dat tak vysoko jako u OII tam kdyz ho dam nahoru je znacne vyse nez kaplicka budiku. Prijde mi mozna i mensi. Vetsi prostor v kabine ma zanasledek to, ze kdyz chci ridit jen levackou s loktem

na na madlu dveri tak uz tak pohodlne nedosahnu na volant. Vzdalenost mezi dverma a volantem bude tedy vetsi. Proste svoji polohu za volantem jsem si nemohl tak nejak porad najit lehce jako u OII.

Kliky ve dverich ty se tedy hodne vyklaneji ven, to ma clovek pocit ze ji utrhnul.

Velmi kladne hodnotim 1.4Tsi /103Kw. Jelo to paradne. 6st se da v poho pouzit od 60km az do 200km. Zrychleni paradni. Tahle motorizace se nemusi za nic stydet a udela kde komu radost.

Start-stop system - neobtezoval mne. Funguje jen kdyz date nohy z pedalu tak motor zhazsne. Pak zmacknete spojku a jakmile se dotknete radicky auto naskoci. V podstate nez dokoncite radici cinost motor je nahozen. Nijak to nezdrzuje, nijak to neobtezuje, pri zapnutym radiu ani nepotrehne ze start-stop system zapracoval.

Mel sem obavy co to udela na krizovace kdyz chci jen zastavit rozhlidnout se a jet, nebo treba pri parkovani. Pokud mate seslaplou spojku tak motor nezhasne !!!

By mne zajimalo jak to funguje s DSG kdyz nozni spojku nema, jak pozna zda se treba jen pripravuji na couvani, nebo sem jen prizastavil abych nabral stopare, nebo kdyt stojim v krizovatce atp. To by mne opravdu zajimalo kdy to zdechne a kdy ne. Predpokladam ze pokud budu na brzde tak nezdechne kdyz ji pustim tak zdechne, ale co kdyz budu chtit jet pomalu na volnobeh ???

Nemate nekdo zkusenost s DSG a start-stop systemem ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bicista: s DSGčkem to funguje obdobně, jako popisuješ ty u manuálu. Systém můžeš ovlivňovat sílou stisku brzdového pedálu. Tebou popisovaná situace (přibrždění a rozhlídnutí se) by u DSGčka byla vyřešena zhruba takto (popsáno velice hrubě):

přijíždíš ke křižovatce a začínáš brzdit; zastavíš, ale protože nic nejede, tak začneš popouštět brzdový pedál - to je pro elektroniku signál, že se jede dál a motor nechá běžet. Pokud bys zůstal stát na brzdě, tak se motor vypne. Chce to na začátku trošku cviku, ale jakmile to pak budeš mít v noze, nebude tě tento systém nikterak obtěžovat.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem taky dneska viděl OIII. No ponejprv jsem si myslel, že jdu kolem Rapida, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Když jsem zjistil, že je to OIII, tak jsem tomu zase nevěnoval pozornost, protože to auto je tak nenápadný, že pozornost kolemjdoucích nevyvolává.

Interiér jsem prohlídnul jen kráce, víceméně znechucen. Výplně zadních dveří komplet z tvrdýho materiálu, ty přední na tom nejsou líp, jenom ten vršek pod okýnkem je měkčenej. Ale ten plast kolem lokte proboha, to je dobrý pro Rapida, ale ne pro OIII, která má patřit do střední třídy.

Dorazilo mě víko kastlíku - fakt na té pravé straně nedoléhá.

Můj názor je, že na tom interiéru by ještě měli zapracovat. Z některých detailů přímo čiší ve srovnání s OII přílišná snaha o úspory. Kdyby OII nebyla tak dobrá, pak prosím. Ale pokud je interiér odcházející generace v mnoha ohledech jakostnější než u nástupce, pak je něco v nepořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnešní exkurze k OIII a tento zázrak za trošku více než půl milionu Kč:

1) Místo pro upevnění něčeho - zřejmě zahrádky v rámu působí neesteticky a je to jako by se zapomělo něco domontovat při montáži auta.

2) Koberec v kufru pohozenej jako ve Škodě 100 a i stejnej materiál jako před 40 lety. Stará dobrá O1 jej měla kvalitnější a upevněný proti smeknutí.

3) jestli zadní nápravnice s otvory zřejmě z důvotu torzní charakteristiky nápravy není otevřená dole tak se v ní bude hromadit nečistota a budoucí koroze.

4) Zadní dveře se švihadlama v aute za půl milionu.

5) Vybrání v předních blatníkách a lajdácky aplikovaný těsnící tmel.

Celkově to na mě působí velice chudým dojmem a vzhledem k opěvované kvalitě nastupující OIII nesdílím tento názor a šetření je vidět v řadě detailů a materiálů. Domnívám se že je to velký krok zpět a to taky z důvodu použité zadní nápravy pro větší část produkce OIII. Zde byla OII jasný vítěz a OIII se zařadí spolu s Rapidem do nové generace Popelek.

13391200vr.jpg

13391201em.jpg

13391202mc.jpg

13391203mn.jpg

13391204dw.jpg

13391205qy.jpg

13391206dq.jpg

13391207xw.jpg

13391208ax.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@mc2uba

pochopil bych vanu za příplatek, ale kus obyčejnýho koberce možná oboustranýho se mi zdá tedy moc za příplatek. To nebylo ani ve Škodě 100.

Dneska v MF Dnes je test Chevroletu Cruze SW a ten za cenu 471 200 má vše a k tomu dvoulitr CR se 120 Kw a 360 Nm a zrychlení má o 0,4 s horší než opěvovaná Škoda Octavia RS TDI.

To jen pro srovnání co jsem dnes viděl v salonu za vice než půl milionu Kč u OIII. Bude to mít holka tedy těžký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je vidět, že je to o názoru. Dle mého je OIII předražený "děs" v porovnání s OII, neboť je, jak je zde popisováno již x-krát, velmi odbytá, strohá a obyčejná, na cestě od Rapidu nerozeznatelná. Má špatně postavené výbavy a rovněž cenovou politiku.

Můj otec, který jezdí již x-tou dvoujkovou Octávií (služebák) a před tím měl 2x jedničkovou, je z nové Octavie vyloženě připosraný, jak prostorné, kvalitně zpracované auto to je, které má vesměs "celý interiér" z měkčeného plastu a je to dle jeho názoru pěkné, hodnotné auto.

Vesměs se stačilo jen zatvářit nesouhlasně a už došlo k hádce :lol::'>

No, nevím - asi mám špatné oči :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu dnes taky něco napíšu. i přes všechnu svoji krytyku co jsem zde psal jsem se dnes v salonu nakonec rozhodl novou OIII koupit. Jo je to tak. Dám tomu autu šanci a uvidím. Nakonec teda OIII-elegance 1.8 tsi -paket plus zdarma (příplatek):barva-modrá race , zadní stěrač , rezerva , alarm , prodloužená záruka )

Výsledná cena 546 000 ,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano taky mám dojem že při stanovení ceny v MB nebyli při smyslech. Třeba ta 1,6 s pětikvaltem a s minimální výbavou a cenou přes půl milionu je mimo mísu. každý den slyším reklamy na Volvo a další znašky a cenu maj velice blízko jako tato socka. Takže Rapid by měl jít o 70 TKč dolů a OIII o 100 TKč a pak by to zapadlo do akceptovatelný úrovně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bicista: máš srovnání se starší 1.4TSI která měla 90kw?

Kratke porovnani mam. 1.4/90kw vs 1.4/103kw bych tak trochu prirovnal ke starsi 1.9TDi. (nemyslim zvukove) s kterou jezdim. Ta 103kw tam pocituji silneji nastup turba, vic to kope do zad. Je tam vetsi turbo efekt nez u 90Kw. Ja ty kopance mam rad. 90kw tahla tak nejak linearneni. Ale vubec ten motor neni ostuda, fakt se mi libit. Myslim ze ten 1.4/103kw je naprosto pro to auto idealni a plne dostacujici. Jelo se mi v nem dobre. Kdybych vybiral do soukroma motorizace tak pokud bych nelpel na nafte, tak urcite tenhle benzin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry za OT :

ale když to tady tak pročítám,tak mi nezbývá než říct :

Kdo si OIII chce koupit tak si jí koupí a kdo se zde rozčiluje co všechno je tam špatně a že je to předražený tak ji asi ani nechce,v tom případě však nechápu že se tak někteří rozčilují protože : NIKDO PŘECE NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je diskuzni forum. Diskuze je vymena ruznych nazoru. Pokud se ti nelibi, ze tu nekdo neco kritizuje, tak ten topic prejmenuj na "Octavia III - pochvaly a chvalozpevy"

Jinak nechapu co nechapes na kritice. Je tu mrte lidi, co maji starnouci O2 a jsou s nimi spokojeni a cekali, ze upgraduji na O3 a ted jsou logicky zklamani, kdyz zjistili ze upgrade by jim prinesl v mnoha vecech zhorseni. Dost mozna mnoho z nich da na "tvou radu" a koupi si neco od konkurence, to ale nemeni nic na tom, ze si zde mohou postezovat. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych čekal, že interiér nové OIII bude vypadat například takto (když už jsme v tom koncernu a za ty prachy):

PS: Zatím zůstávám u své OII FL 1,8 TSI/7 DSG. Nová Škoda Octavia- stále je nad čím žasnout.

358179-top_foto2-5f9rp.jpg

Editováno: , autor: TSI-DSG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...