crossmenx Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Zdravím všechny, Prosím o radu - mám octávku 1.8T 20V r.v. 2002 a dosud jsem neměl žádný problém. Najeto mám 230.000. Poslední dobou mě trápí volnoběžné otáčky. Občas, zvláště při studeném startu, kolísají ( v rozmezí 900-1500 ot/min ) a dnes jsem toto zaznamenal i při teplém startu. Ve vyšších ot. problémy nejsou, motor táhne normálně. Někdy se mi podaří nastartovat na 3 válce. Po chcípnutí a opětovném nastartování pak běží normálně. Svíčky mají cca 30.000, diagnostika nic neukazuje. Poradí mi někdo? Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Zdravím všechny,Prosím o radu - mám octávku 1.8T 20V r.v. 2002 a dosud jsem neměl žádný problém. Najeto mám 230.000. Poslední dobou mě trápí volnoběžné otáčky. Občas, zvláště při studeném startu, kolísají ( v rozmezí 900-1500 ot/min ) a dnes jsem toto zaznamenal i při teplém startu. Ve vyšších ot. problémy nejsou, motor táhne normálně. Někdy se mi podaří nastartovat na 3 válce. Po chcípnutí a opětovném nastartování pak běží normálně. Svíčky mají cca 30.000, diagnostika nic neukazuje. Poradí mi někdo? Děkuji za odpověď. ja sa nevyznam ale cital som ze na tychto motoroch odchadzaju niake cievky na valcoch ci co. Tak mozno mas jednu odpalenu a preto ti to blbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 ahoj...najprv sprav dokladnu kontrolu vsetkych hadic..neviem preco,ale mal by ti aj vag vyhodit chybu..obdobny problem som tu uz opisoval..to same sme riesili a bola v prdeli niektora z hadic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Zdravím všechny,Prosím o radu - mám octávku 1.8T 20V r.v. 2002 a dosud jsem neměl žádný problém. Najeto mám 230.000. Poslední dobou mě trápí volnoběžné otáčky. Občas, zvláště při studeném startu, kolísají ( v rozmezí 900-1500 ot/min ) a dnes jsem toto zaznamenal i při teplém startu. Ve vyšších ot. problémy nejsou, motor táhne normálně. Někdy se mi podaří nastartovat na 3 válce. Po chcípnutí a opětovném nastartování pak běží normálně. Svíčky mají cca 30.000, diagnostika nic neukazuje. Poradí mi někdo? Děkuji za odpověď. Stačí fce hledat - zadat kolísání otáček, nebo volnoběh.... atd. Najdeš daleko víc, než ti odpoví na tvůj dotaz, protože kdo by tady pořád odpovídal na to samý. Další kdo bude mít tenhle problém dá hledat a bude se muset pročíst i tímhle zcela zbytečným vláknem.... říká se tomu svinění fora... Takže hledat a máš odpovědi i s fotkama.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crossmenx Vloženo 15. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 ahoj...najprv sprav dokladnu kontrolu vsetkych hadic..neviem preco,ale mal by ti aj vag vyhodit chybu..obdobny problem som tu uz opisoval..to same sme riesili a bola v prdeli niektora z hadic.... Ahoj, tak jem zkoušel podívat se na ty hadice. Vypadají OK. Jinak, když jsem nastaroval studený motor, zase šel na 3. Když se dostal na cca 70 stupňů, problém odezněl. WAG nic... cívky to podle mě taky nejsou. Všiml jsem si, že mám dost orezlý pletenec ( díl mezi parohama a 1 dílem výfuku. ) Nemohlo by to způsobovat? Prosím o radu, moc se v tom nevyznám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 jejlepsi je projit vsechny doporucene postupy dle DP. Urcite to najdes. Muze to byt klidne i podtlak, ale take treba civka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Přisává Ti to falešný vzduch.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Ahoj, tak jem zkoušel podívat se na ty hadice. Vypadají OK. Jinak, když jsem nastaroval studený motor, zase šel na 3. Když se dostal na cca 70 stupňů, problém odezněl. WAG nic... cívky to podle mě taky nejsou. Všiml jsem si, že mám dost orezlý pletenec ( díl mezi parohama a 1 dílem výfuku. ) Nemohlo by to způsobovat? Prosím o radu, moc se v tom nevyznám... Dodam,ze jestli neni vadny vstrikovac,tak oddelas chodem na 3 katalyzator,a to velice rychla,cca. 30km jizdy na 3 vyzkouseno u Peugeota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xhans69 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Me to kolisani na stare 20V delalo kdyz jsem mel spatny kat a horsi svicky (i kdyz byly nove) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.