lars Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Viem, že u auta s klímou sa pri zaradení spiatočky automaticky prepne klapka na vnúrorný obeh vzduchu. Šlo by túto vlastnosť nejako zrušiť VAG-om, aby to proste neprepínalo. Bojím sa totiž že sa skorej pokazí to servo klapky /V154/. Dosť často totiž cúvam.Díki. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 ...tak jezdi pozadu pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 to s tou spiatockou ti moc nepomoze. klapka cvici hore-dole pri kazdom zapnuti klucika v zapalovani... v najhorsom to rozoberies, plastove kolieska zlepis lepidlom, alebo das ine z vrakoviska....ser na to a jazdi ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 25. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Díki moc. Máš pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giuseppep Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Zřejmě mam tu klapku zlomenou páč motůrek jede ale klapka je mrtvá.Je to nějaká složitá práce tu klapku vyndat?Rád bych si ji taky slepil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giuseppep Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Tak jsem se dneska na to koukl mam to rozebrany.a jak je to ozubené kolečkotak na konci to je ulomený.slepit to možná pujde ale asi to nebude držet je to moc malinkatý kousek....Tak si to objednam ve Škodě....Snad to nebude nějak drahý. Mam to i nafocený jak je to rozebraný , ale neumim sem vložit obrázky. Tak se nemůžu o to svmáma podělit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 drahe to v skode bude. rataj cca 3800CZK takze pohladaj vrakace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giuseppep Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 (editace) Jojo přesně... Teď jsem byl v Porshe v Plzni a jako náhradní díl se to neprodává jedině celý a to je kolem 4000,- zkusim ještě jestli to tu někdo neprodává z bouračky a nebo to zkusim slepit ale nevim nevim jestli to bude držet.A nebo tu vrakárnu .... Editováno: 30. Srpen 2008, autor: giuseppep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giuseppep Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 (editace) tady je pár obrázků jak jsem to rozebíral Editováno: 30. Srpen 2008, autor: giuseppep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giuseppep Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Tak včera jsem se na to vrhnul a to bílý a černý kolečko jsem prostě k sobě přilepil na hulváta... a je to super.....Práce teda na hodinu než jsem to tam dal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 no pre boha... btw ludia ked fotíte používajte MAKRO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giuseppep Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 to jsou moje první fotky tady tak je jasný že to nebude úplně stoprocentní.....Určitě se to zlepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 9. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Tiež som mal problém s tým servom V154. Rozobral som ho, vyčistil potenciometer a ide omnoho lepšie. Mám len otázku či je potrebné znovunastavenie cez VAG, alebo nie. Zatvára a otvára klapky v pohode. V koncových polohách sa mi však zdá, že servo zastaví až keď je zablokované dorazom toho velkého kolesa na serve. Má to tak byť, alebo je to chyba? Díki. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Myslím že je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 11. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 AJ tak by som ale bol radšej, keby pri každom zaradení spiatočka tá klapka necvičila. To sa to fakt nedá vypnúť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 18. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Takže už aj moje servo V154 blblo a tak som ho rozobral prestriekal trimer , nastavil Vagom a šlape ako hodiny. Ja som tam mal asi inú kombináciu tých ozubených kolies, lebo nešlo rozobrať to velké koleso čo natáča klapky, a navyše bolo biele a nie čierne ako vyššie popisované. Stále sa nenašiel žiaden koumák, čo by vymyslel aby to pri spiatočke furt netočilo, životnosť serva ide tým rapídne dole. tu je moje foto : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 30. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Vymyslel som ako by sa dalo deaktivovať neustále prepínanie klapky vzduchu po zaradení spiatočky. Treba odpojt kontakt na riadiacej jednotke XP1 kontakt T6o/2, alebo proste prerušiť vodič ktorý vedie od bodu B182 do riadiacej jednotky. Ten vlastne napojený na spínač spiatočky a potom riad.jednotka dá povel V154 aby preplo klapku vzduchu na vnútornú cirkuláciu. Overil so zatial funčnosť tak, že som vytiahol poistku pre svetlá spiatočky a funguje to, klapka sa nepohla po zaradení spiatočky. Vyjadrite sa prosím, je toto riešenie možné a správne ? Nebude toto riešenie hádzať chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Stále sa nenašiel žiaden koumák, čo by vymyslel aby to pri spiatočke furt netočilo, životnosť serva ide tým rapídne dole. Já si naopak myslím, že tímhle se to servo jakžtakž udržuje při životě. Problémem je přece zoxidování dráhy potenciometru a ne v opotřebení mechanismu. Pokud to servo bude dlouhodobě stát, tak se to podle mého přesvědčení posere o poznání dřív. Konec konců servo na směšovací klapce studeného a teplého vzduchu je vlastně permanentně v pohybu a podle tvé teorie by pak nevydrželo ani měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 30. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2009 moja teória vychádzala z toho, že u fabii bez klími to servo pri spiatočke nechodí a vydrží dlhšie. Neviem, či je problém v oxidácii, ale možné je aj to, že odporová dráha serva sa odiera od bežca trimra a vzniká tam nečistota, ktorá mení celkovo odpor dráhy trimry a elektronike aj menšie odchylky odporu vadia. Podla mňa ide teda nie o problém oxidácie, ale opotrebenia odporovej dráhy, a tá bude výrazne menšia keď to servo nebude furt cvičiť pri spiatočke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 kdyby byla opotřebovaná dráha, tak nepomůže prostříknutí kontaktolem. Na fabiích bez klimy ta servy odcházejí také, akorát, že když ti nefunguje vnitřní cirkulace, tak si toho v podstatě nevšimneš - většina lidí ji nepoužívá. A hlavně, jak říkám, to cvičení při zpátečce je úplný prd oproti, tomu co dělá servo směšovací klapky. Mimo jiné smysl této funkce je, že pokud zaparkuješ - zařadíš zpátečku, tak se ti nedostává bordel do klimy z venku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 A ja keď som mal rozobraté servo,tak som si nijaký poťák nevšimol.Nemám klímu.Je viacero druhov toho serva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 31. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2009 (editace) Je to tá modrá vec v serve vnútri. V schéme pre fabie bez klímy ten potenciometer nie je zapojený, možno preto existuje pre tieto autá aj verzia serva bez toho potenciometra. a verzia s klímou : Editováno: 31. leden 2009, autor: lars Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Myslím, že nebude oxidace ani zas takové opotřebení, ale špatný kontkat zběrače (jedndce trimru). Už několikrát jsem tu psal, ať ho trochu přihnete a bude vám to běhat dál... Nevíte jestli je i trimr u knoflíku ovládání teploty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 31. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2009 pri fabii s klímou je tam potenciometer a pri fabii bez klími je tam bowden priomo na klapku. Doplnil som môj príspevok vyššie o schému aj pre fabiu s klímou, a je z toho asi zrejmé, že bez klími sa potenciometer v serve nevyužíva a polohu motora elektronika vlastne nesleduje. Motorček sa zastaví na konci dráhy a elektronika ho vypne pri zvýšení odberu prúdu keď je motor v koncovej polohe. Načo je však riadiacej jednotke potrebné vedieť polohu klapky pri autách s klímou, to nechápem. Vie to tu niekto ? Chápem, že pri klapke serva V64 je treba sledovať jej aktuálnu polohu, ale načo je to pri serve V154 ? veď sa tam využívajú iba jej krajné polohy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Asi jsem se špatně zeptal...o tohle mně nešlo to vím. Zajímalo mě, zda je taky trimr "za" knoflíkem nastavování teploty, nebo třeba což, pochybuji optika... Asi je jednodušší dát stejný serva, neděkat dva typy... "Načo je však riadiacej jednotke potrebné vedieť polohu klapky pri autách s klímou, to nechápem. Vie to tu niekto ? Chápem, že pri klapke serva V64 je treba sledovať jej aktuálnu polohu," Jelikož určitý odpor reprezentuje určité stupně úhel otevření tak to důležité je... ale načo je to pri serve V154 ? veď sa tam využívajú iba jej krajné polohy. Aby se dalo diagnostikovat (jednotka věděla) v které poloze klapka zrovna skončila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.