Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte, mám dotaz:

motor 1,8T, rychle se zahřeje, potom teplota kapaliny stoupá na červený pole. Dělá to i když je klima zaplá/vyplá, ať topim nebo ne, můžu jet z kopce....furt stoupá na max. Ventilátory chladí jen z počátku, potom se netočí. Jedna hadice je horká jak prase, druhá míň. Je to termostatem??

Vloženo
Ahojte, mám dotaz:

motor 1,8T, rychle se zahřeje, potom teplota kapaliny stoupá na červený pole. Dělá to i když je klima zaplá/vyplá, ať topim nebo ne, můžu jet z kopce....furt stoupá na max. Ventilátory chladí jen z počátku, potom se netočí. Jedna hadice je horká jak prase, druhá míň. Je to termostatem??

čau.

hele řekl bych že to je termostat na 100 procent.zůstává stále zavřený.

Vloženo

Taky bych řekl že to je termostat a nebo vodní pumpa... Když to je to ohřáté fouká z topení horký vzduch?? Proudí při běžícím motoru přepadem (tou slabou hadičkou) zpět do nádobky chladící kapalina? Pokud ne tak je to pumpa, jinak termostat :-)

Vloženo (editace)

pumpa měněná před 40tkm s rozvodama. takže spíš to bude ten termostat. Dnes ho vyměním a uvidím. zase insvestice 200,- neni tolik.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo
pumpa měněná před 40tkm s rozvodama.

Nepíšeš kolik máš najeto ale protože už jsi měnil rozvody , tak už dost. Podívej se zepředu na chladič dole co jsou chladicí otvory v nárazníku.Budeš překvapený jak je spodní část chladiče ucpaná hmyzem a prachem-tenhle bordel dokáže snížit účinnost chladiče citelným způsobem.Pro vyčistění je nejlepší sundat přední nárazník.

Vloženo (editace)

najeto mám 148 tkm. Nárazník jsem sundaval před 2 týdny a chladič byl čistý. Uvidím,, večer vyměním termostat.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo

takže to asi bude pumpou, protože i po výměně termostatu problém trvá dále.

do expanzní nádoby to trochu čůrá, ale jedna hadice je horká, druhá ne. Zejtra skonzultuji s mechanikem.

Vloženo

Jedna hadice tepla a jedna studena muze byt i ten termostat:)

Zkus je promacknout.....pri zavrenem termostatu bude hadice tvrda a nezmacknes ji - velky tlak v soustave vlivem horkeho chladiva.

Pokud je to pumpa, hadici normalne zmacknes i horkou.

Vloženo

Taky sem měl dva termostaty, jeden kolem 200,- z AutoKelly, jeden fungoval pár měsíců, druhý pár hodin, pak zůstaly pootevřené a pro změnu to netopilo vůbec.

Jestli je tady špatný termostat nebo pumpa se dá poznat lehce, stačí to nechat ohřát a pustit naplno topení, fouká-li horký vzduch a teplota motoru přestane rychle stoupat, pak je špatný termostat, pokud fouká studený, nebo jen vlahý a teplota vesele stoupe dál, tak to je pumpa.

V krajním příladě by to mohlo dělat i špatné těsnění pod hlavou, foukne se do vody trochu spalin, udělá se bublina a vaří se hned ...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...