Říjen 31, 200816 r Taky prosím, pokud někdo ví, jak se dá VAGem zkontrolovat/změřit tlak, dejte prosím vědět do PM. Díky
Listopad 10, 200816 r Ruger aku mas motorizaciu.Mne to robi presne to iste co popisujes ty.Na prvy krat po dlhsej dobe auto velmi spatne startuje..ked nabehne vypnem a znova zapnem je to bezproblemove..Rozmyslal som nad tou zapalovaciou listou..
Listopad 10, 200816 r Ruger aku mas motorizaciu.Mne to robi presne to iste co popisujes ty.Na prvy krat po dlhsej dobe auto velmi spatne startuje..ked nabehne vypnem a znova zapnem je to bezproblemove..Rozmyslal som nad tou zapalovaciou listou.. 1,4 16V 55kW. Díval jsem se do dílénské příručky a tlak bohužel přes vag zmeřit nejde. Musí se do palivého okruhu připojit měřák. Ta závada mě už začíná pěkně srát. Nejhořší na tom je, že se neví čím to je a měnit x věcí na slepo se mi nechce. Co jsi zkoušel měnit ty?
Listopad 12, 200816 r ...Vymenil v čerpadle (to sa nachádza priamo v nádrži pod sedadlom) nejaký podtlakový ventil a bolo po závade. Neviem, ako sa tá súčiastka presne volá, ale je to taký valec, podobný palivovému filtru. Rok a pol nervov mám za sebou! Možno že niekomu s mojou skúsenosťou pomôžem. Ak áno budem len rád. Ak niekomu moja rada pomohla, nech mi napíše na meil reguly@centrum.sk. Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo? 1 - Palivova nadrz 2 - 25 Nm 3 - Upevnovaci pas 4 - Odvzdusnovaci vedeni 5 - Privodni vedeni paliva 6 - Palivovy filtr 7 - 5Nm 8 - Snimac ukazatele zásoby paliva 9 - EI. palivove cerpadlo 10 - Zpetne potrubi 11 - Privodni potrubi 12 - Tesnici krouzek 13 - Prevlecna matice 14 - Odvzdusnovaci ventil 15 - Uzaver 16 - 1,5 Nm 17 - Uzaviraci vicko nadrze 18 - Gravitacni ventil 19 - Odvzdusnovaci vedeni 20 - Nadobka s aktivnim uhlim 21 - 10 Nm 22 - Odvzdusnovaci vedeni Upraveno Prosinec 14, 200816 r od moldow
Listopad 14, 200816 r Moje fabia 1.4 MPI 44kW rv. 2000 dela presne to same taky to dela pri studenem startu a jakmile clovek chce hnedka jet tak to jakoby napul chcipne jakoby vynechal valec cukne to a pak se to zase ustali nebo to zdechne uplne. Upraveno Listopad 14, 200816 r od Mortiq
Listopad 15, 200816 r Můžu se zeptat jak se jmenuje to čidlo teploty přesně a nemáte někdo obrázek jak vypadá?
Listopad 29, 200816 r Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo? 1 - Palivova nadrz 2 - 25 Nm 3 - Upevnovaci pas 4 - Odvzdusnovaci vedeni 5 - Privodni vedeni paliva 6 - Palivovy filtr 7 - 5Nm 8 - Snimac ukazatele zásoby paliva 9 - EI. palivove cerpadlo 10 - Zpetne potrubi 11 - Privodni potrubi 12 - Tesnici krouzek 13 - Prevlecna matice 14 - Odvzdusnovaci ventil 15 - Uzaver 16 - 1,5 Nm 17 - Uzaviraci vicko nadrze 18 - Gravitacni ventil 19 - Odvzdusnovaci vedeni 20 - Nadobka s aktivnim uhlim 21 - 10 Nm 22 - Odvzdusnovaci vedeni
Listopad 29, 200816 r Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo? 1 - Palivova nadrz 2 - 25 Nm 3 - Upevnovaci pas 4 - Odvzdusnovaci vedeni 5 - Privodni vedeni paliva 6 - Palivovy filtr 7 - 5Nm 8 - Snimac ukazatele zásoby paliva 9 - EI. palivove cerpadlo 10 - Zpetne potrubi 11 - Privodni potrubi 12 - Tesnici krouzek 13 - Prevlecna matice 14 - Odvzdusnovaci ventil Konkrétne vymenil č.9 - elek. palivové čerpadlo. Keďže nie som odborník, tak som sa ho spýtal ešte raz. Ja som si myslel, že čerpadlo je všetko to, čo ide do nádrže. 15 - Uzaver 16 - 1,5 Nm 17 - Uzaviraci vicko nadrze 18 - Gravitacni ventil 19 - Odvzdusnovaci vedeni 20 - Nadobka s aktivnim uhlim 21 - 10 Nm 22 - Odvzdusnovaci vedeni :palec2: :palec2:
Listopad 29, 200816 r 6.. V palivovem filtru je integrovany regulator tlaku. Na vystupu z filtru do motoru je tlak cca 3 bary.
Listopad 29, 200816 r Tak mě změřili tlak v palivové soustavě vše ok. Dále flash řídící jednotky. Závada, ale pořád přetrvává. Ráno startuji napodruhé.Někdy se ale zadaří a je to na poprvé. Teď mám v plánu před startem napojit řidící jednotku a porovnat teplotu co udává čidlo s okolní jestli tam není nějaký rozdíl
Listopad 30, 200816 r Tak teplota motoru byla stejná jako okolní. Čidlo funguje správně a přesto start napodruhé.
Prosinec 14, 200816 r 'ruger Co těsněni pod hlavou, četl jsem to tady, muže byt chycený nebo stvrdlí ,třeba je to spusobeno tim. Mám uplně stejny problém a už je to poslední možnost.
Prosinec 15, 200816 r Ještě když jsem to měl u mechoše, co mě měřil tlak v palivovém systému, tak mě čistil ještě jakousi hadicku v saní, protože ve vagu byla nějaka zavada s množstvím nasávaného vzduchu. Po opravě to porad startovalo napodruhe.Pak jsem koupil benal u slovnaftu a obcas se podarilo nastartovat napoprvni. Predtim jsem mel jenom Shell nebo OMV. Jezdim na LPG takze k pumpe pro benal jedu tak jednou za mesic. Po vyjeti slovnaftu jsem vzal od Benziny. A po par startech uz startuju napoprvni. Takže hurááá samo se to spravilo. Doufám, že napořád. Stejně si myslím, že to benzínem asi nemohlo být, ale hlavní je že to fachá. Uvidíme dál
Prosinec 26, 200816 r hoj všichni , potřebuju vědět jestli se do fabie 1.4 50 kw da dat řidici jednotka z fabie co měla výkon jen 44 , dik všem za odpovědi .
Prosinec 27, 200816 r ahoj, resim spatny start u felicie a ma stejne priznaky jak pisete. proste na poprve se stane malo kdy ze vydrzi motor v chodu. zkousel jsem vag a vyhodil mi chybu 00525 - lambda sonda (G39) 07-10- signal prilis maly - sporadicka. chybu jsem smazal a zkusim se na ni podivat znovu. myslite ze by to mohlo byt ono? Upraveno Prosinec 27, 200816 r od Laras
Říjen 28, 200915 r Vzdy rano, alebo vecer, ked motor dlho stal v pokoji mam pocit ako keby motor nenastartoval hned, ale postupne chytili jednotlive valce. Cez leto to je ok, ale teraz ako sa ochladilo tak to tu je znova. Spravil som video ukazku kde by som to chcel demonstrovat. SPUSTIT VIDEO Popis: 00:06 - klucik do prvej polohy (pipnutie co sa ozvalo je handsfree) 00:11 - druhy krat pipnutie handsfree 00:19 - zaciatok staru 00:20 - podla mna nastartovanie 00:20,5 - pocut dunive rezonovanie a citit trapenie sa motoru 00:21 - ustalenie motora 00:21,5 - pustam klucik To rezonovanie je citit ako keby sa auto pasovalo tento bod tazko prekonat, je cititit ako sa motor trasie. Stale musim drzat klucik v druhej polohe inak by auto zhaslo. Opatovne starty a starty s ohriatym motorom su ok, bez toho zaklepania, auto chyti do sekundy. Moja otazka laika znie, co to moze byt? Mna jedine co napada su sviecky. Upraveno Říjen 28, 200915 r od moldow
Říjen 29, 200915 r paradne spracovana otazka, dobre video. mne robi to iste, myslim si, ze je to stecenym olejom. ked je olej studeny a steceny, a hustejsi a chladnejsi tak musia valce prekonat urcity odpor kym ho rozstreknu. tak si to vysvetlujem ja a robi mi to tiez. ak ma niekto iny nazor, sem snim.
Říjen 29, 200915 r čau. skús cez SZ kontaktovať Jura sdi,prípadne Vikina1. obaja sú z TO a vedia Ti to hodiť na VAG. ak sa neozvú tak klikni na odkaz v mojom podpise-tam ich určite nájdeš.
Říjen 29, 200915 r Ahoj tohle mi můj motor občas udělá taky. Řekl bych, že to bude tímhle hnusným a vlhkým počasím.
Říjen 29, 200915 r Pokial to nie je nejaka vada (spatne sviecky, teplotne cidlo...) tak mi to nevadi. Myslim ale ze takymito startmi sa dost trapi baterka. Minulu zimu sa mi ju uz podarilo vymlatit, avsak po dobiti sa zatial stale drzi.
Prosinec 1, 200915 r Kupil som novu baterku, pre istotu o 10Ah silnejsiu ako tam bola. Teraz tam mam teda 55Ah baterku a toto "pridusanie startu" ma tym padom zacalo znova trapit o cosi viac. Nechcem totiz novu baterku trapit takymito startmi a rad by som tento "problem" odstranil. Budem preto rad ak sa niekto s tym uz stretol a podarilo sa mu tento problem riesit.
Prosinec 1, 200915 r Kolko mas najazdenych km???? Kedy si menil palivovy filter??? sviecky???? vzduchovy filter????
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.