Přejít na obsah

Hromadný chip tuning 1,2 12V


dcdodo

Doporučené příspěvky

Je mi jedno co kdo rika o chipovani, ja s tim autem jezdil rok tak vim nejlip jesli je to jine nebo ne. Co se tyce vykonu to nemohu hodnotit ale pri razeni tam jiz nejsou ty diry a spotreba sla celkove o cca. 0,4l dolu a celkove jede to auto lepe. Za ty 3000kc jsem spokojeny a opravdu me uz nebavi ty narazky 1,4 jede lepe atd. ja jsem pri koupi nemel moznost volby a tak mam 1,2 a po skusenostech snim a svezenim 1,4 bych bral opet 1,2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mira 19: klud nemusis sa rozculovat to sme sa iba s bobikom zamysleli. jasne kazdy si kupi na co ma.

p.s.: ked tu da bobik video ako to jemu taha tak budeme :blink::o jednoducho ani bemo mu moc s 1,4 16V 74kW az tak neusiel a 1,2 co je nastupca 1,4 MPI tak tu pekne utrel ani lahke prevody nepomohli :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě chvíli přemlouvání a půjdu do tého taky.. ;).Auto mám ještě v záruce,tak mám troche hrášky.Proč je tady nejvíc čiptunerů s 1.2?Protože je jich mezi lidma nejvíc-jednoduchý.Na druhou stranu nejsem moc přesvědčenej,že to má cenu do těch našich vysavačů cpát,ale je tu názor lidí,který už to maj a říkaj,že to je znát a nejen nějak placebo efekt a ta cena je taky hodně v poho-takže jak říkám,ještě pouvažuji.Tady Houmr zmiňoval cenovej rozdíl mezi 1.2 a 1.4 15 tis.,možna u ojetiny ano,ale nový určitě ne-teď jsem koukal do konfigurátoru a u FII je cenovej rozdíl mezi těmahle motorizacema od 31-50 tácků podle vejbavy a za to je k mání docela dost věcí,ne?50 tis. - 15 tis. to na nulu nevypadá.Taky by se mi možná líbil jinej motor (třebas 2,0,teď jsem s ním jel a bomba),ale pro toho kdo má auto jen pro soukromý účely a jezdí v minimálním obsazení a s minimálním zatížením je tohle prostě nejlepší volba.Já si loni pořídil sedana Tour a včetně klimy a jinejch podobnejch nesmyslů (dvojbarevnej introš,kožený serepetičky,tempomat...) za cca 280 tis.-prakticky stejná 1,4 v comfortu by vyšla podle katalagu na 400 tis..Jo,ještě mě tak napadá k tomu oleji-Shell nebo Castrol to je asi šumák.Dokud budeš brát benál s obsahem síry,pujde každej olej po těch 12 tis. km do háje kor u 1.2.Nic,konec slohovýho cvičení,ale nuda je nuda.Pánové pěknej den přeji.Tomáš

Editováno: , autor: Tomíno S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Tomíno S. , taky sem dlouho zvazoval chip svího drnc drnc brouka a mam v tom konecne jasno. Du do toho z jistotou že si pak budu jen chvalit sviho tatosa. Uz sem se toho tolik nacet tady na fore, ze uz mne nikdo nepremluvi. Ani manzelka. Verim ze se ti to ulezi v hlave a pridas se knam. Zatim se mnej a tesim se na dalsich. Cauky.

-_-:rock::punk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás všechny,

právě jsem se zaregistroval, protože se hodlám stát majitelem Fábie. Docela jste mě nakopli, protože řeším, jestli pořídit 1,2HTP nebo 1,416V. Jak to tu tak pozoruju, tak bych se snad i 1,2 přestal bát. Do čiptuningu bych rozhodně šel s vámi. S panem Jandou mám už zkušenost z Felicie a nelze tomu nic vytknout.

Fabku chci pořídit jako druhý auto do baráku, spíš na kratší ježdění, občas ale i ježdění do práce 50km po dálnici. Nepotřebuju s nikým závodit, potřebuju se rozumně a přiměřeně draho přemísťovat. Na blbnutí mám jiný hračky. Doposud jezdím do práce favo pickupem na plyn.

Co mi teda můžete říct za zkušenosti s 1,2 12V? (47kW). Předem díky za názory.

Radek S.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodane,tak o.k.,počítejte se mnou.Jsem pro každou prd.l.Ale mám pocit,že je 7 lidí ještě stále troche málo....Potažmo mě tak napádá,že by se snad dala ta sleva ukecat i pro 7 lidiček.Jestli říkáš,že mu jedno auto trvá cca 10 min,tak za hodku a něco nese dom 21 tácků a to není špatnej hodinovej plat.Zdar a dobrou.Tomáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomíno S. , urcite by to nejak slo, jen ze, sme predbezne dohodli az na pristi mesic z duvodu nadmernych vydaju za tenhle mesic nekterych prihlasenych clenu.

RTS, nevim kdy mas na plane si poridit Fabii, ale kdyz to stihnes do uzavirky tak stebu pocitam, uzavirka by mohla probehnut cca 10 - 15.10.2008.

A vyzva pro všech který jeste vahaj at uz moc necekaj a at prihlasy, uz nas je 8 clenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročet jsem si to celý a pořád nevím...

Pokud se rozhoupu pro 1,2, bude to určitě do konce měsíce, takže hromadný chip u Cimbu s vámi stíhám. Sukorady jsou pro mě ideální, neb jezdím denně do práce přes Boleslav. Pořád ještě zvažuju, jestli nejít radši do 1,4 16V. I pak bych ovšem nebyl proti čipu. Takovým malým ideálem je pro mě Fab.II 1,4 Sport ještě s nějakejma blbůstkama navíc. Je to všechno o tom, kolik se rozohdnu do toho vrazit. Zase na Fab.I je k dispozici víc zajímavejch tuningovejch věcí. Bohužel jsem natolik praštěnej, že žádný auto nemůžu nechat, jak vyjelo z fabriky.

Jdu řešit, do čeho se vrhnu, každopádně jestliže Fabku pořídím, do chipu jdu. Ještě je ve hře, že to chvíli ještě vydržím s Pikačem a do Fabky půjdu až za čas. Jenže Pikačovi je letos 17let, má někde kolem 200tis. km a vyžaduje neustálou péči. Není to nic velkýho, ale je to tu nějakej kloub, tu tlumiče, tu poloosa, tu ložiska a hlavně všudypřítomná nepřítelkyně koroze. Auto je to k nezaplacení, věrnej dělník a služebník, ale na denní dávku 100km to už prostě není. Taky já asi nějak stárnu a tíhnu k pohodlí a tichu...

Omlouvám se za slovní průjem, ale nějak jsem si potřeboval zafilozovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, ve stredu sme dostaly new AUS do firmy a zrovna Fabie II Combi v sport packet 1,6 16V 77Kw a dostali sme ji rovno na sluzebni cestu Praha - Brno. Bily sme 4 na nej a celkem jela, na to ze kdyz sme ji brali mnela na tachacu 95km. Prvni skusenosti su smychane, Celkem dobre sedacky v predu a vzadu posun k lepsimu. Pak uz jen prekazky a vady krasy, jako male okynka a celoplasove dvere a odhlucneni pri vysich rychlostech nad 120km/hod. Ovladani klimatizace a vzduchotechniky je dost vysoko, uzsi prostor ve predu a pomerne vysoko umistena palubovka, pochvalit jeste muzu triramenny volant a vedsi prostor na nohy u ridice. Podvozek neprines zadne novinky, kritizovat jeste muzu budiky a to absenci analog stavu paliva a teploty motora. Benzin je zobrazovan na display slopcem na co si clovek casem zvikne ale absence teploty vadi. to je prozatim vse, klidne se ptejte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info, tak nakonec tu HTP vzdám. Potřebuju s tím opravdu občas jezdit (možná denně) po dálnici. Nejde mi o rychlost, kolem 120-130 mi stačí, spíš o spotřebu.

K tý Fabce II, v interiéru mě asi nemá co překvapit, najezdil jsem asi 30tis. km s růmstrem. Měl 1,4TDI 59kW a vím, že tohle auto si teda nekoupím. Nebudu to tu víc zaneřáďovat OT.

Dík, mějte se a ať vám to všem jezdí ke spokojenosti. V nějaký další diskuzi nashle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ach jo, všude se musí někdo dohadovat, co je lepší lol Že už se nato nevyserete, je to trapný...

Ať se KAZDEJ projede jak s 1,4, HTP, TDI a já nevím čím vším a pak se rozhodne co mu sedí a co si koupí, samozřejmě s ohledem na finance.

HTP jede pěkně, motor mě docela překvapil jak jede, na svůj obsah a 3 válce. Chip se určitě vyplatí, Houmr se zde mýlil v tom, že krouťák naneroste, přitom právě ten průběh a nárůst krouťáku je lepší. Mám zkušenosti jak s 1,4, tak HTP a příště bych zase volil HTP, ale nechal bych ji nachipovat hned, jak bych dojel s autosalonu :) K mé spokojenosti my už jen chybí vymyslet nějak líp sání a pak si moc rád poměřím síly s nějakým zástáncem 1,4 na sprintu lol Já zase viděl video, kde HTP napráskala 1,4 55kw, nikdo zde totiž nebere v potaz, že hodně záleží i natom, jaký má auto alu kola, kolik má nalítáno km, jak má zasranou škrtící klapku, či vzduchovej filtr atd atd.... ;) Chip doporučuju, každej kdo má najetej nějakej km se svým autem to určitě pozná :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

některý příspěvky mě obzvlášť rozesmály, s HTP jezdím pořád, nešetřím ji, mám najeto 199.000km, s chipem cimbu o 20.000km míň, spotřeba mimo dálnice není problém 5,3-5,8, s dálnicema mám průměr okolo 6,2, nejvyší průměrka na dlouhodobém PP byla 6,4, pro ježdění s poloviční zátěží dobrý, pokud bych jezdil nejčastěji v plném obsazení, volil bych jiný motor nebo auto, jinak jsem si nevšimnul, že by někdo s fábiema jezdil pořád naložený,

jo a dálnice jezdím 145 a výš, když spěchám tak i celou D11 160 a motor šlape dobře, kdybych ho ničil, tak bych to už na ty najeté kilometry asi poznal ;)

Houmr: ty taky musíš rejt do HTP v každém tématu, kde je o něm zmínka, asi ti dáme do avatvaru "rypák HTP" :):p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preju vsem zajemcum dobry den, chtel by oslovit vsech co maj zajem o chip at se vsichni jeste jednou vyjadri ci mam s vama pocitat. ( Mates XIV, Nohab, Michal J, Kolja, Milanino, Toskany, Tomino S., RST ) Berte to jak generalku. Dekuji vsem a tesim se na nove cleny a debaty kolem tematu Chip 1,2HTP 1,4MPI 1,4 16V. Dekuji vsem za prispevky i kdyz nektere malinko ujely od tematu. kol1:clap:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že se hodně pleteš :) Pokud vezmu v potaz upravenou HTP (myslím tím sérii + pouze chip), tak už máš cca 53kw, u FII 56kw, což je papírově dá se říct stejný. U kroutáku půjde taky o setinky...takže pokud postavíš proti sobě dvě stejný fábie, nejlíp se stejným počtem km atd po jednom pasažérovi, tak i když bude mít 1,4 55kw o válec víc a o nepatrně větší obsah, pro HTP bude hrát to, že je motor o něco lehčí, snadněj se vytáčí do otáček a má to jinak zpřevodovaný, takže na sprintu na nějakejch 800m to bude vyrovnaý +- sekudna ať už pro 1,2 nebo 1,4, to si netroufnu říct. Pořád jen vidíte menší obsah a absenci válce, ale převodovku, váhu motoru a jiná kontrukce motoru...to už nic...a pokud tyhle věci podle Vás nic neznamenají, tak proč tedy HTP natrhne prdel Felicii 1,3, která má taky větší výkon a má teda o válec víc??? Všechno tady hraje svoji roli a pokud všechno spolu pracuje jak má, projeví se to na výsledku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodane zdar,

se mnou klíďo počítej taky.Penízky a čásek se vždycky najde ;) .Jsem zvědav jak se dohodnem na termínu.Když jsem sledoval minulou grupu,tak jim to trvalo snad čtvrt roka,než se domluvili :D:o ....S Jakrem a Tangem plnej souhlas,ale volba už je (pokud je člověk aspoň troce svépravnej) osobní záležitostí...To docela Jakre čučím,že už na ní máš 200 táců nalítáno.Já prodal první fábošku (40kw) při 90 tis. km a při 110 se odlomil kousek slitiny a spadnul přímo do válce a smrt přišla záhy.Celková GO a 40 tis. kč investice to dala zase dokupy.Podotýkám,že auto bylo pravidelně a kvalitně servisovaný a jezdilo jen na želví pavr a castrol zajistil olej.Bohužel mi trchu utek začátek a ve škodovce mi do ní dobytci cpali minerální olej a nechali jezdit 15 tis. km.Teď na ní při 150 odešel katl,tak proto můj obdiv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...