marthass Vloženo 24. Listopad 2011 Vloženo 24. Listopad 2011 Ten teplý start je to cuknutí při startu? Citovat
jaydoo Vloženo 24. Listopad 2011 Vloženo 24. Listopad 2011 Ne. To je když točíš 2-5 sec. Možno aj viac. Citovat
brukef Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 (editace) Zdravim panove, mam O2 2005 1,9tdi PD 77kw Elegance a pri zahratem motoru(chladici kapaliny na normalni teplotu) mi spatne startuje moje O2. Chytne vzdycky, ale trva to tak do 2 sekund a kdyz chytne tak ucitim takove skubnuti motoru. co prosim s tim? chyby zadne,auto v dobrem stavu,studene starty i v mrazu ok,nove zhavice,olej menen pravielne. diky za rady Editováno: 25. leden 2012, autor: brukef Citovat
Sniper_2003 Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Je to vada O2. Jak se píše v předchozích příspěvcích - chce to korekci teplých startů v ŘJ. Provádí to třeba firma TDIFUN,DIESELPOWER atd... 1 Citovat
brukef Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Dekuji moc. Jen jsem ve foru cetl ze se s PD nikdo nesetkal ze by spatne startoval... Tak jsem uz vydeseny co to bude za zavada.... Jinak auto spolehlivy a jsem nadmiru spokojen. A dela tuto upravu softu nekdo bliz Olomouci? Dekuji Citovat
Sniper_2003 Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 (editace) TDIFUN je zaručená kvalita - mluvím ze zkušenosti. Za kvalitou je lepší si dojet. Editováno: 25. leden 2012, autor: Sniper_2003 1 Citovat
zdenko1313 Vloženo 12. Březen 2012 Vloženo 12. Březen 2012 nazdar hlapy tento problém som riešil aj ja na oc1.9 bxe ,dal som nový softvér a nejaký čas to bolo dobré ,ale potom znovu to isté ,potom som sa skúšal hrať s štartovacou davkou a nič .Ale po dlhom skumaní som sa dopracoval snímaču teploty paliva ,ale snímač nestačí vymeniť bude to robiť to isté, treba mu zmeniť odpor .Takže ked som to urobil stačí ukazať autu klúče a auto na šupu naštartuje .Odvtedy vyskúšané na šiestich vozidlách a všetky na šupu naštartujú ,žiadny problém zo štarty za tepla.celková cena za súčiasky cca 25 centou Citovat
jaydoo Vloženo 12. Březen 2012 Vloženo 12. Březen 2012 Ako, aky a kam si dal ten odpor ? Ak môžeš, tak sa podel, prosim ta o info. Citovat
miroslav57 Vloženo 19. Březen 2012 Vloženo 19. Březen 2012 já to měl taky a po výměně autobaterie za silnější ten problém přestal,bylo mi řečeno že původní autobaterie není tak silná a nemá ten impuls jak silnější,,,,, Citovat
Sniper_2003 Vloženo 19. Březen 2012 Vloženo 19. Březen 2012 2 miroslav57 Tím jsi nic nevyřešil jen jsi to o něco málo oddálil. Stejně, pokud budeš chtít startovat na brnk i za tepla, tak si budeš muset ty teplé starty nechat softwarově poladit. Citovat
michalpankrac Vloženo 31. Březen 2012 Vloženo 31. Březen 2012 zdravim tak snad to pomůže... http://blog.kerpof.net/auta/teple-starty-tdi-levnejsi-reseni/ Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 1. Duben 2012 Vloženo 1. Duben 2012 V dnešní době Vám starty " dávku " poladí skoro v každé škodovce, každý kdo má diagnostiku a ví , jak na to. Postup pro zvednutí dávky se už dlouho objevuje na netu. Upraví se pouze dávka, nic jiného. Používá ho diagnostika supervag, Vag-com , atd... Citovat
jaydoo Vloženo 1. Duben 2012 Vloženo 1. Duben 2012 Diagnostika: a neporadíš, ako to spraviť VAGom ? Citovat
topsecret Vloženo 27. Srpen 2012 Vloženo 27. Srpen 2012 zdravím, mám problém se startováním u mojí octavie. Motor vždy chytne ''divně'' nejvíc a nejčastěji je to poznat na teplém motoru. Když začnu startovat tak motor začne strašně mlátit. Někdy zase chytne strašně z lehka jak kdyby byl uplně bez komprese, příjde mi že když startuju hned po nažhavení tak chytne jak bez komprese a když chvilku čekám až ručička teploty vyleze na 90 tak to hodně zamlátí, nejlíp to chytne když startuju a ručička teploty je kolem 70° nevím co s tím VAG hlásil teplotní čidlo, vyměnil jsem ho a problém trvá, někdo radil vyměnit baterii jednu novou jsem měl doma, dal jí tam a beze změny, jinou chybu vag nehlásí, jen špatnou žhavící svíčku (všechny 4 jsou nové). Dokáže mi někdo poradit ? měl jsem to v origo Škoda servisu a taky si nevěděli rady. Pokud se s tím někdo setkal nebo ví co to může způsobovat tak mě prosím kontaktujte. děkuji Citovat
topsecret Vloženo 28. Srpen 2012 Vloženo 28. Srpen 2012 vstřiky byli nedávno dělány a taky žádná změna... Citovat
Pepa007 Vloženo 28. Srpen 2012 Vloženo 28. Srpen 2012 No a v jakém stavu máš akumulátor. Není náhodou v posledním tažení? Citovat
topsecret Vloženo 28. Srpen 2012 Vloženo 28. Srpen 2012 No a v jakém stavu máš akumulátor. Není náhodou v posledním tažení? akumulátor vyměněný za nový... Co třeba klapky v sání? jdou ty klapky nějak vyzkoušet zda fungují správně ? nebo zkusit vyměnit ? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 29. Srpen 2012 Vloženo 29. Srpen 2012 Vyzkoušet přes diagnostiku a nutně při tom vizuální kontrola zanesení, lehkost chodu... Citovat
-honza_ Vloženo 29. Srpen 2012 Vloženo 29. Srpen 2012 nejlevnější řešení je zvýšení odporu teplotniho čidla při startu.. navod je na dieselpower foru Citovat
šulda Vloženo 29. Srpen 2012 Vloženo 29. Srpen 2012 (editace) Tvrzení o čemkoliv, že to je to nejlepší není zrovna nejlepší tah Editováno: 29. Srpen 2012, autor: šulda Citovat
rolbař Vloženo 29. Srpen 2012 Vloženo 29. Srpen 2012 ale příčina delšího chybného startu je většinou startér, ej potřeba ho zrepasovat, pak točí jak nový Citovat
amarok Vloženo 6. Září 2012 Vloženo 6. Září 2012 (editace) Tak panove .. dalsi teply start vyresen.. :-) Klasika .. dele tocil (3-5sec) na konci kopacka do paky .. BUM a nastartovano .. pred chvili jsem prijel od dr.TDI (TDIFUN) : hot start na brnk sw. EGR off + paradni polazeni softu :-) ze seriovych 300,5 Nm a 114 PS na 334,31 Nm (2425ot) a 146,67 PS (3979ot) amarok TDI graf.pdf Editováno: 6. Září 2012, autor: amarok Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.