Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zdravim panove,

mam O2 2005 1,9tdi PD 77kw Elegance a pri zahratem motoru(chladici kapaliny na normalni teplotu) mi spatne startuje moje O2. Chytne vzdycky, ale trva to tak do 2 sekund a kdyz chytne tak ucitim takove skubnuti motoru. co prosim s tim? chyby zadne,auto v dobrem stavu,studene starty i v mrazu ok,nove zhavice,olej menen pravielne. diky za rady

Editováno: , autor: brukef
Vloženo

Dekuji moc. Jen jsem ve foru cetl ze se s PD nikdo nesetkal ze by spatne startoval... Tak jsem uz vydeseny co to bude za zavada.... Jinak auto spolehlivy a jsem nadmiru spokojen. A dela tuto upravu softu nekdo bliz Olomouci? Dekuji

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

nazdar hlapy tento problém som riešil aj ja na oc1.9 bxe ,dal som nový softvér a nejaký čas to bolo dobré ,ale potom znovu to isté ,potom som sa skúšal hrať s štartovacou davkou a nič .Ale po dlhom skumaní som sa dopracoval snímaču teploty paliva ,ale snímač nestačí vymeniť bude to robiť to isté, treba mu zmeniť odpor .Takže ked som to urobil stačí ukazať autu klúče a auto na šupu naštartuje :kol-28: .Odvtedy vyskúšané na šiestich vozidlách a všetky na šupu naštartujú ,žiadny problém zo štarty za tepla.celková cena za súčiasky cca 25 centou

  • o 2 týdny později...
Vloženo

V dnešní době Vám starty " dávku " poladí skoro v každé škodovce, každý kdo má diagnostiku a ví , jak na to. Postup pro zvednutí dávky se už dlouho objevuje na netu. Upraví se pouze dávka, nic jiného. Používá ho diagnostika supervag, Vag-com , atd...

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

zdravím, mám problém se startováním u mojí octavie. Motor vždy chytne ''divně'' nejvíc a nejčastěji je to poznat na teplém motoru. Když začnu startovat tak motor začne strašně mlátit. Někdy zase chytne strašně z lehka jak kdyby byl uplně bez komprese, příjde mi že když startuju hned po nažhavení tak chytne jak bez komprese a když chvilku čekám až ručička teploty vyleze na 90 tak to hodně zamlátí, nejlíp to chytne když startuju a ručička teploty je kolem 70° nevím co s tím VAG hlásil teplotní čidlo, vyměnil jsem ho a problém trvá, někdo radil vyměnit baterii jednu novou jsem měl doma, dal jí tam a beze změny, jinou chybu vag nehlásí, jen špatnou žhavící svíčku (všechny 4 jsou nové). Dokáže mi někdo poradit ? měl jsem to v origo Škoda servisu a taky si nevěděli rady. Pokud se s tím někdo setkal nebo ví co to může způsobovat tak mě prosím kontaktujte. děkuji :)

Vloženo

No a v jakém stavu máš akumulátor. Není náhodou v posledním tažení?

akumulátor vyměněný za nový...

Co třeba klapky v sání?

jdou ty klapky nějak vyzkoušet zda fungují správně ? nebo zkusit vyměnit ?
Vloženo (editace)

Tak panove .. dalsi teply start vyresen.. :-)

Klasika .. dele tocil (3-5sec) na konci kopacka do paky .. BUM a nastartovano .. pred chvili jsem prijel od dr.TDI (TDIFUN) :

hot start na brnk

sw. EGR off

+ paradni polazeni softu :-) ze seriovych 300,5 Nm a 114 PS na 334,31 Nm (2425ot) a 146,67 PS (3979ot)

amarok TDI graf.pdf

Editováno: , autor: amarok

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...