Přejít na obsah

chaos s budíkmi a baterkou


piskin8

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam taky zvlastny problem. Mám Oktávku 1,6 GLXI 55 kW rok 1998. Pred 2 mesiacmi mi spadli budíky (len prava strana-rychlomer uplne mrtvy a ukazovatel paliva sa obcas prebudil a obcas zaspal) Isiel som vylucovacov metodov od toho najlacnejsieho tak som zohnal za 2 kila cidlo rychlomeru na vrakovisku. No rucicky sa ani nepohli. Dal som auto do servisu a tam mi povedali ze musim vymenit budiky za nove (samozrejme pre nich najlepsia mozna varianta). Ja som ale kupil zase na vrakovisku budiky a vratil som sa do toho servisu. Chlapek mi to za 700 Kc nejakym sposobom nastavil na moje auto (zevraj pretaktoval). Vsetko fungovalo bez problémov 2 mesiace. Az na tu zahadnu udalost. Rano som isiel do prace asi 500 metrov pred firmov mi vyplo radio, potom mi zasvietila kontrolka "ze nemam zapnute pasy", potom mi začala blikat pristrojovka a vypli svetla a nakoniec aj zhasol motor. Zostal som stat s uplne mrtvim autom. Uz som ju nenastartoval. Auto som dotlacil do firmy. O dve hodky som isiel skusit nastartovat a naskocila na prvy pokus. Dal som ale preistotu baterku na nabijacku. Baterka ma pol roka a bolo mi divne ze je vybita. Ale neriesil som dal som ju nabit. Po 14 dnoch to ale zacalo znova tym ze vyplo radio a zacala svietit kontrolka "nezapnute pasy" hned som vypol svetla aby som dosiel do prace, zacal skapinat motor ale to uz som bol v praci. Dal som baterku nabit a isiel som do najblizsieho servisu-po ceste do servisu mi zase spadli budiky a uz sa neprebudili. Tam mi povedali ze alternator dobija v pohode. No nic viac mi nepovedali (myslim si ze nemali cas na ostatne) ze mam navstivit poriadny autoelektro servis. Skusi mi niekto poradit akoby som mal postupovat, aby to nezrujnovalo moju penazenku? Viem, ze tu niekto ponuka opravu budikov ale neviem ci to vyriesi moj problem. Este som sa skusil pozriet ci nahodou neje vadny mikrospinac v kufri na svetlo ale ziarovka ked zavriem kufor zakazdym vypne. Skusi niekto poradit??? :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podla vsetkeho mas problem ako viaceri dalsi, klasika s budikmi.

Odkial si? Behni naozaj do dobreho servisu a nechaj si skontrolovat tie "nove" budiky, ich nakodovanie, pirpojenie a tak vsetko a medzitym aj opravit tie "stare". Je tu o tom tema, hladaj padajuce rucicky (raficky) a najdes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zijem v Prahe. Myslis teda ze to je len chyba v tych budikoch??? A co to divne spravanie sa auta. Dnes som zase zistil ze ked vypnem motor a zase chcem hned nastartovat tak len raz pretoci a dost. No ked to skusim po 5 minutach tak naskoci v poho. Je to divne. Niekto tu ponuka repasovanie (opravu) budikov tak mu asi poslem tie povodne a uvidim.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kedze zijes v Prahe (ako som sa docital aj v profile), doporucujem Ti kontaktovat Rolbara, on Ti urcite pomoze, minimalne doporuci co kde.

Divne spravanie moze byt dosledkom blbnutia elektroniky.

Necituj predchadzajuce prispevky, porusujes tym pravidla fora. ;)

Editováno: , autor: olisoft
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

tak cesta z prace bol zaujimava.. kontrolka a rucicka behali/blikali hore dole...jak som prisiel pred dom.. tak sa mi rozsvietili setky cislice na displeji (spotreba/km) a potom to zhaslo.. a rucicky sa zasekli v jednej polohe (60 km/h aj ked som stal s vypnutym motorom..) a nieco tam zhorelo.. lebo som zacitil ten smrad ako zo starych televizorov...som to rozobral.. viditelne nic nebolo len ten plosak smrdel..positka je cela..

ked ze som mal problem s padajucimi rucickami tak som to preletovaval a nasadil pasivny chladic..

small_DSC0002_1.jpg

small_DSC0003.jpg

dnes rano som uz nenastartoval.. kontrolky zhavica, svetla, baterka, ruc. brzda svietili ale ako som nastartoval v momente to zdochlo...

Edit: tak a teraz mi prezmenu blika kontrolka zhavica..

napojil som to na VAG 304:

Adresa 01	 -------------------------------------------------------
  Rídící jednotka: 038 906 018 BR
  Komponent: 0010SG  2113
  Kódování: 00002
  Opravna #: WSC 14009
2 Nalezeny chyby:
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
		P1570 - 35-00 -  -
18025 - Kontrolka doby predzhaveni (K29) Preruseni/zkrat ke kostre
		P1617 - 35-10 -  - - Sporadicky
Readiness: N/A

Edit2: tak to vypada ze sa odpalil "TLE4276G".. a mam zablokovany riad. jednotku... ked ze imobilizer je v budikoch...

Editováno: , autor: minca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...