Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 Hele, tohle není otázka pro mne - nejsem plynař a (zatím) ani LPG v autě nemám. Ale když vlezeš do sekce Fabia I, tam do Motor a podsekce LPG, najdeš tam lidi jako jsou KarelLPG a jemu podobní - to jsou přímo lidi, kteří dělají nový instalace LPG sad. Když těm sdělíš, JAKOU ZNAČKU té LPG sady máš, nebo když to přímo odvezeš do nějakého LPG servisu, určitě si s tím budou vědět rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 To je ale pěkná kravina myslel som toto,ale neber to až tak vážne.. ...Ekkar to tu už dosť dopodrobna vysvetlil..froggy skús dať to viečko počas chodu motora dolu a prilož tam dlaň..uvidíš o čom tu vlastne Ekkar písal 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 tak jsem zjistil dalsi zavadu vzdy kdyz je motor studeny a startuji tak tak nejak divne chyta(baterka od vcera nova) a zustane sviti ESP ...jakmile to chcipnu a znovu nastartuji je to OK ..jen proste kdyz auto treba stoji a rano jdu startovat...pocitac psal chyba abs a cidla kapaliny - zkrat na kostre nebo neco takoveho .... nevite nekdo co by to mohlo delat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Nepiš "nebo něco takového" a napiš to PŘESNĚ. Chyba ABS by mohlo být vadné čidlo na některém kole, čidlo kapaliny může být buď chybné čidlo v nádržce s brzdovkou, nebo nízký stav brzdovky = nedostatek. Pokud ale nenapíšeš všecko přesně pokud možno i s číslem chyby, je to jen věštění z křišťálový koule - a tý mojí už zase docházejí baterky, budu je muset jít šoupnout na nabíječku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Ak Ti mechamik povedal, že tam podtlak nemá byť, tak sme dvaja, čo máme chybu, lebo aj ja keď dám dole víčko z oleja, nasáva mi to vzduch. No motor ide v pohode ďalej aj s tým podtlakom. Chcel som tým napísať iba toľko, že Ekkar má pravdu. Čo sa týka LPG, mám ho taktiež namontované a porblém s cítením plynu som mal až dovtedy, kým mi nepodoťahovali všetky hadičky. Už po jeho namontovaní som ho cítil všade (a nie len ja). Potom zistili, že neboli dotiahnuté všetky hadičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 diky ...jj jiz vim ze u htp je to bezne .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Nejen u HTP - je to běžný u všech motorů s odvětráním rozvodu do sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 ježiš, zase další vlákno o h...ě typu: všchno jede, nikde není problém, akorát mi to dělá něco, co se v normálním provozu nikdy nevyskytne ( běh motoru bez olejovýho víčka ) a já to chci strašně řešit a vidím v tom strašnej problém. takoví by měli jenom tankovat a točit volantem a hlavně moc nemyslet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 Tohle není vlákno o výkalu, ale o zjevným rozporu mezi skutečností a tvrzením člověka, u kterýho je reálný předpoklad, že by měl vědět wo co go - neboli že mechanik, o kterém by se mělo dát předpokládat ŽE VÍ A ZNÁ, tvrdí něco, co neodpovídá skutečnosti a z pohledu člověka aspoň s minimální znalostí je zcela nesmyslné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 Nejen u HTP - je to běžný u všech motorů s odvětráním rozvodu do sání. Ale HTP je extra kapitola ohladne podtlaku. Stači ked pod vičkom oleja si prisava a koliše potom ten motor ako hrom a rozvecuje kontrolku emisii. To odvetravanie je inač riešene ako sme boli zvyknuty u staršich vozidlach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra1 Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 (editace) cau kluci prosim vas kde najdu egr ventil mam skodu roomstra motor 1.2 12v 51kw a nevim kde je potrebuju ho vycistit atd poradte diky a hlavne jestly tam je v tomhle motoru diky za info Editováno: 7. Říjen 2012, autor: Kobra1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardSA Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 EGR Tam neni. FABIA2 44,51,63,TSI egr nemaju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra1 Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 Škoda vyrobila třímiliontý motor 1.2 HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Zdar, chtěl bych oživit problém se startováním studeného motoru při cca 20°C. Mám ty samé problémy,auto od zimy tak se to projevuje teprve teď ,jinak rok výroby 09-BZG-Roomster. Snímače, vše OK,dnes jsem byl u Lukáše ve VM (autoriz. škoda). tam jsem o problému pověděl, i o řešení s přehráním sw, ale pan technik na mne hleděl jak na ufo. Jediné co jsou ochotni udělat tak na objednávku diagnostiku za 400,- a potom když tak za hodinovou sazbu přehrání online aktuální sw který poskytuje škodovka. Otázka zní ják zjistím jakou verzi sw mám a jaký sw je ten opravený?. Poradí někdo? Díky. Já mám akorát o ř.j.tyto údaje: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 03E 906 023 J Komponent: SIMOS91 1.2l 4V 1893 Kódování: 0000071 Opravna #: WSC 734300 Nalezeny chyby:Readiness: 0000 0000 Editováno: 27. Červen 2014, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Verzi sw máš 1893, řeší to poslední verze sw 3017, jěště je verze sw 8393 ale ta řeší vysoké otáčky při zaplé klimatizaci. Editováno: 27. Červen 2014, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Aha, tak to jsem nevěděl, že tohle je číslo verze. Takže pokud budu mít verzi 8393 tak by to mělo být se starty ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Ne starty řeší verze 3017, verze 8393 řeší otáčky při zaplé klimatizaci! Jinak verzi sw si nevybereš je to napíchlé on-line a pro konkrétní auto je konkrétní sw. Jestli ti to nebudou chtít přehrát a chcou z tebe tahat peníze za diagnostiku tak jeď jinam. Editováno: 27. Červen 2014, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Jo, díky za reakci, ten technik je úpně mimo. Takže ale předpokládám , že verze (např ta co řeší tu klimatizaci) což jsem si nevšiml, že bych měl nějaký problém, má v sobě již vyřešeny všechny předchozí problémy. Ten člověk pouze mele, že na moje vin nebyly žádná svolávací akce a tím to pro něj končí. Ještě zkusím škodu v NJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Čo viem, tak verzie SW si moc nevyberieš. Napoja tvoje auto na PC a ak je novšia verzia SW, tak ti ju môžu nahrať. Ak ti raz novšiu verziu nahrajú, staršiu ti už v autorizovanom servise nedokážu vrátiť. Najhoršie je, že oficiálne v servisoch nevedia, že ktorá verzia SW čo rieši, upravuje, alebo mení na chovaní auta. ŠA jednoducho neposkytuje changelog, takže neostáva nič iné, len dúfať, že novšia verzia SW má v sebe zahrnuté všetky staršie zmeny k lepšiemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Alma: předpokládat můžeš ale jaký sw ti tam dají neovlivníš ani ty ani oni. Nemá cenu někam psat jaký je poslední sw ti nikdo nesdělí i kdyby jsi psal EN. Jinak ti říká pravdu na toto nebyla svolávací akce! Prostě mu ještě jednou řekni co máš za problém a potom ho popros jestli ti to napíchnou a přehrajou sw. Jesti ti nevyjde vstříc tak jeď jinam. Ale tlačit na někoho aby ti tam dal sw co ty chceš protože jsi to někde četl je nesmysl. Editováno: 27. Červen 2014, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Technik netvrdil, že to neudělají, jen na mne koukal když jsem mu řekl jaký mám problém a jaké existuje řešení. A to je to co mne dost zaráží, že jakožto technik velkého servisu značkového, o tomto problému nikdy evidentně neslyšel. Ohledně verze sw, tak je mi to úplně jedno jaká verze bude,hlavně když to pomůže. Tak si to zaplánuju a ty peníze do toho ještě investuji. Zajímavé je , že to neřešil původní majitel. Mne to teda vadí dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Kolko to ma nabehane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Hodně lidí hlavně starších je rádo že to auto jezdí bez problému a to že jednou za uherský rok musí startovat i třeba na 5x neřeší. Prostě neřeší že mu to tam někde vrže, odstává, hučí, profukuje, nestartuje na poprvé sem tam, atd. prostě jenom jezdí. Jinak tento problém může způsobovat i profláklá chyba s netěsnícím ventilem nádobky aktivního uhlí (výrobce Valeo). Editováno: 27. Červen 2014, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 Naběhané nyní 66 tkm, je to rv 08,do provozu ale az 6/09. Takze v té době výroby je možné ,že se o problému moc nevědělo. Nevím kdy vznikla nová opravená verze sw. Jinak mám to ověřené. Je tam evidentní vliv teploty 18-20°C a studený motor. Pokud se z autem jezdilo je to OK . Kontrola čidel teploty+teploty nasávaného vzduchu a ty jsou OK a v době výskytu problému ukazují odhadem teplotu správnou. Při problémech nový start a je to OK, Asi stačí kousek jiná hodnota teploty motoru. Nelíbí se mi to z toho důvodu, že motor škube a je to tak o přeskočení -utržení řetízku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.