hornobrizak Vloženo 27. Říjen 2008 Vloženo 27. Říjen 2008 Ahoj kluci,začalo mě tak divně hučet pal.čerpadlo na moji F1 1,2 47Kw sice má najeto 215000km,takže bych se nedivil kdyby odešlo,ale zatim funguje bez problémů,jen prostě hučí.Našel jsem ho pod sedačkama,ale nechce se mi ho vyndavat,když zatim pracuje tak jak má.Nenapadá vás něco,čím to může být ?Jinak jsem teď začal tankovat u Shellu V Power 95.Díky za názory Citovat
hornobrizak Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Vloženo 30. Říjen 2008 Tak vám děkuji za pokec,zase napíšu kdyby něco jo a auto přestalo jezdit a dnes namontuju nové čerpadlo a bude klid Citovat
Malta Vloženo 30. Říjen 2008 Vloženo 30. Říjen 2008 rozhodně bych ti doporučil vyměnit i palivový filtr, na ty kilometry by si to zasloužil, možná je to i důvod proč se ti čerpadlo odporoučelo do věčných lovišť Citovat
hornobrizak Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Vloženo 30. Říjen 2008 Tak čerpadlo za 2350,- z Auto-kelly pracuje jak má,takže mám problém vyřešen.Pal.filtr je původní a podle servisu Škoda je doživotní a nemění se.Ale co nejdřiv ho vyměním ať mám klid Citovat
Piaggio Vloženo 30. Říjen 2008 Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) filtr je původní a podle servisu Škoda je doživotní a nemění se - pokial to brali tak,ze najazdim 60tkm a kupim si v zapeti nove auto ,tak ten filter moze byt dozivotny Editováno: 30. Říjen 2008, autor: Piaggio Citovat
hornobrizak Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Vloženo 31. Říjen 2008 pokial to brali tak,ze najazdim 60tkm a kupim si v zapeti nove auto ,tak ten filter moze byt dozivotny Aha tak to mě nenapadlo Citovat
NNNTomas Vloženo 31. Říjen 2008 Vloženo 31. Říjen 2008 Má se měnit u nafty, u benzíu je opravdu "doživotní". Ale výměnou se nic neukazí, sice asi bude i po 100tis. jak nový... Citovat
hornobrizak Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Vloženo 31. Říjen 2008 Ještě dotaz,podle očekávání začalo ukazovat jinak stav PHM v nádrži (trochu méně). Budu muset kalibrovat a to nevim jestli to bude problém ? Nedělal to někdo z vás ? Citovat
repkin Vloženo 16. Listopad 2011 Vloženo 16. Listopad 2011 např. mazací kapalina (olej) v převodovce má také doživotní životnost, t.j. u automobilů Š.Fabia do 200.000 km, následně by se měl vyměnit, jako i ostatní "doživotní" věci, motor je taky doživotní, dokud ho nezadřeŠ, ale jsou prostě části, které se časem opotřebují a potřebují vyměnit, byť jsou doživotní... Citovat
Sudetak Vloženo 24. leden 2012 Vloženo 24. leden 2012 Už to zde na fóru někdo uváděl, dle koncernu je interně kalkulováno jako doživotní buď doba 5 let nebo 150.000 km. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.