Svond Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Ahoj chlapy, mám na vás také dotaz ohledně škrtící klapky - taktéž mi svítí kontrolka motoru a píše "Emise do dílny" na počítači chybu škrtící klapky, čidlo někde u ventilů a ještě něco s ventilátorem - kontrolka se mi rozsvítila při zvýšené teplotě motoru při táhnutí karavanu, před tím jsem měnil turbo, které mi odešlu, ale má to nyní takový ten turbo efekt kolem 2300 otáček (což nemívalo). O víkendu jsem klapku vyndal vyčistil včetně potrubí, které bylo od oleje - klapka jde lehce silou takový ten první pohyb, potom už jakžtakž lehce (jinak klapka má najeto cca 100 tisíc) - když jsem nato koukal u kolegy tak tomu jde o dost lehčeji...ale teď otázka jestli může mít špatná škrtící klapka vliv na sepnutí turba (teď to má opravdu "kopanec" v těch cca 2300 otáčkách). Dále mi podle mě nespíná ventilátor chlazení (klima funguje) - proto se to podle mě přehřálo - ale taktéž jsem ventilátor vyndal, připojil 12 V (na tvrdo) a oba ventilátory se roztočili - nevím zda je tedy nutné měnit, lze nějak ventilátor zkusit aby se roztočil?Ale i v horku a při maximální klimě se velký ventilátor nesepne...jinak mám prasklou tu pojistku v motorovém prostoru - předpokládám, že je to chyba buď ventilátoru nebo to vyhazuje ta škrtící klapka, když se nemůže pohnout.....??.. Za každou radu děkuji, než budu kupovat cokoliv nového... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Napojit na VAG a zjistit chyby pak pokracovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 klapka KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Svonde,podívej se třeba sem: http://forum.skodahome.cz/topic/125192-klapka-s%C3%A1n%C3%AD-20-tdi-pd/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svond Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Díky moc za reakce a za vlákno, tohle jsem fakt nenašel..:-/..v podstatě je to co jsem hledal..ale mám jeden poslední dotaz zda může mít tato klapka vliv na záběr turba? dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 popravde neviem,ale tak či tak budeš musieť tú klapku vymeniť a potom uvidíš sám či to pomohlo..len toľko ti môžem napísať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Pridam svoje skusenosti za posledneho pol rokaEGR16785 - EGR SystemP0401 - 000 - Insufficient FlowRoztrhnuta membrana, novy ventil kupeny v aut. servise - 100EVymenu EGR na autoriz. servise odhadli na 7 hodin prace :-) Tak som sa podakoval a vymenil som si to sam, trvalo mi to asi hodinu :-) Skrtiaca klapka19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157):P3103 - 000 - Malfunction Plastove kolecka vo vnutri dosluzili. Polamali sa niektore zuby. Nova klapka - cena v aut. servise 326E, kupil som ju nakoniec cez cc autodily za 180E, vymenil som si to sam. Vo vnutri starej klapky bolo plno oleja, kde sa tam vzal je mi trocha zahadou. Prikladam aj obrazky aby ste kto neviete videli ako to vyzera vo vnutri. Tieto produkty maju planovanu zivotnost, nie je otazka ci sa pokazia ale kedy sa to stane... keby tam dali namiesto tych plastovych koleciek kovove vydrzi to vecnost... trvacnost produktov je holt nepriatel zisku..Obe veci mam nove tak s tym bude hadam chvilu pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Vymenu EGR na autoriz. servise odhadli na 7 hodin prace :-) toto beriem ako žart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taire Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 zdravim pani,potreboval by som od vas poradit. Tiez mi zacala svietit kontrolka emisie. Mam motor 2.0 BKD r.v.2005. Tak som to zobral na diagnostiku a vysli mi z toho tieto chyby:19557 - motor urovne vireni, preruseny obvod/zkrat na kostru17075 - riadici obvod vetraku 1 - nizky signal19558 - motor urovne vireni, ziadny signalPotom som sa tu na fore docital ze to niekedy robia aj poistky. Tak som pozrel do boxu a zistil som ze bola vypalena poistka f24 10A (ventil spetneho vedenia vyf. plynov). Tak som ju vymenil a nastartoval ale kontrolka svieti dalej, akurat odpalilo aj tu novu poistku. Pre istotu ci som tam nedal uz vypalenu som skusil este jednu ale vysledok ten isty. Rad by som pocul nazor co by to mohlo byt. Ci je problem len s kablom, EGR alebo s klapkou,alebo na co sa zamerat. V tomoto sa moc neorientujem. Ale niekto tu tiez pisal ze ventilator a klapka maju spolocnu poistku, tak z toho predpokladam ze aj tie chyby spolu suvisia.Inak okrem tej svietiacej kontrolky ide auto ako predtym, ziadna zmena. Este som si teraz spomenul ze pred dakym casom som si vsimol ze vypinanie motora je akesi hlucnejsie a razove viacej to trasie alebo ako to popisat. Tak neviem teda, ale budem rad ked za kazde info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 vyzerá to na tú klapku,ako je písané aj v príspevkoch vyššie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taire Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 no tak diki....nemal som moc cas sem pozret, ale ako je to s dalsim jazdenim. najazdil som cca 2tis km a nebadam ziadny rozdiel. ci to niecomu skodi alebo este na tom mozem jadzit dalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.