Přejít na obsah

Turbo ??


octaviatdi

Doporučené příspěvky

Tak jsem se ptal toho borce,říkal že se to teda nestává,že by ot bylo čipem,ještě to neviděli za tu dobu...pak dám zas info,prej to hodí na normál,ale pochybuje že to bude tím,když to tím nebude hodí to zpět a já pak z toho budu uplně blbý a servis taky !

Možná blbá otázka,nemůže to být i lambda sonda ? protože pak už mě nic nenapadá !

Bej tebou tak bych se na toho "borce" vyprdnul a dosel za odbornikama treba Dieselpower nebo chipforum ty ti poradi i kdyby to nebylo dokurveny spatnym chipem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to v********* :kuk: Odčipováno a auto netáhne ! Prosím vás já už si nevím rady :help: .

To jse naposled co jsem koupil Škodovku !!!

To je ohromné tak já mám : novou váhu vzduchu,čidlo G42,vyčistěné turbo,odčipované,el.mag ventil je OK,eletrika je OK,tak jsem z toho prostě debil,nikdo si stím už neví rady a nikdo nic nenapadá :feve: . Co by tam mohlo být ještě špatné ??? HELP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobře.

Jeden známý měl čip na OI a měl problém s cukáním motoru.

Samozřejmě, že s tím byl servis hned hotový a tvrdil mu, že to je jistě čipem.

Čip se vyloučil a borci teda museli začít hledat.

Nakonec to bylo špatným kontaktem v nějaké svorkovnici.

Prostříkli to sprejem na kontakty a auto jezdilo jako nové.

Problém je, že se takové závady obtížně hledají a když je možnost to svést na něco jiného (čip), tak se to na to svede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobře.

Jeden známý měl čip na OI a měl problém s cukáním motoru.

Samozřejmě, že s tím byl servis hned hotový a tvrdil mu, že to je jistě čipem.

Čip se vyloučil a borci teda museli začít hledat.

Nakonec to bylo špatným kontaktem v nějaké svorkovnici.

Prostříkli to sprejem na kontakty a auto jezdilo jako nové.

Problém je, že se takové závady obtížně hledají a když je možnost to svést na něco jiného (čip), tak se to na to svede.

Přestně tak,všechny servisy to sváděli na čip,auto se odčipovalo a bylo to k ničemu,tak teď musím zpátky,domluvil jsem se sním,že mu zaplatím cestu a on přijede...přeci jen bez toho čipu to není ono,s čipem jsem dával bez problému 2.0TDi octavie a to zrychlení s čipem je o něčem jiném :) tak už se teším,taková kravina to byla a auto stálo snad 2měsíce.

Jinak turbo,prej na to kolik mám najeto (Super stav) jako nové,vyčistilo se a super :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znám borce co má ze 77KW dokonce 118KW a nic se mu nevys*** má to už přez rok,dává si pozor,auto nechává schládnout,myslím že už se tam dokonce něco málo upravovalo,do toho už bych nešel,zdá se mi to dost..

Spíš jde o kroutící moment. Většinou jde do prčic spojka. Jako se to stalo Lukovi.

Co vím, tak dávali víc druhů spojek a Luke tam měl asi tu horší.

Někomu to vydrží někomu ne. Říká se, že relativně bezpečných je 280Nm. Někdo říká 300Nm.

350Nm je už fakt moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

reinxed: jak už tady padlo, odešla spojka asi po 20tis km. jinak to, že má někdo 118kW a pohoda, z důvodu, že to nechává dochlazovat apod, tak to je hodně zjednosušenej pohled. s tím dochlazováním to není v 99% případů jízdy tak horký a víc než koně tady rozhodujou Nm. já o tom tenkrát nic nevěděl, mam auto z první série, tzn že některým lidem odešla spojka i se sériovým výkonem a nechal jsem to nafouknout na 355Nm. ten rozdíl mezi 2.0TDI (seriovou) byl docela znatelnej, ale zas, jak už někdo psal, při 210km/h to skončilo. na druhou stranu, málokdy se mi stalo, že by někdo jel dál.

co se týče dodělávání 6ti kvaltu do 1.9TDI ať už doděláním převodu nebo výměnou celé převodovky(což bude jistě lepší), tak to už mi přijde jako nesmysl. jednak to jsou další peníze navíc za převodovku, za chip a nechápu, proč jste si rovnou nekoupili 2.0TDI...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

reinxed: jak už tady padlo, odešla spojka asi po 20tis km. jinak to, že má někdo 118kW a pohoda, z důvodu, že to nechává dochlazovat apod, tak to je hodně zjednosušenej pohled. s tím dochlazováním to není v 99% případů jízdy tak horký a víc než koně tady rozhodujou Nm. já o tom tenkrát nic nevěděl, mam auto z první série, tzn že některým lidem odešla spojka i se sériovým výkonem a nechal jsem to nafouknout na 355Nm. ten rozdíl mezi 2.0TDI (seriovou) byl docela znatelnej, ale zas, jak už někdo psal, při 210km/h to skončilo. na druhou stranu, málokdy se mi stalo, že by někdo jel dál.

co se týče dodělávání 6ti kvaltu do 1.9TDI ať už doděláním převodu nebo výměnou celé převodovky(což bude jistě lepší), tak to už mi přijde jako nesmysl. jednak to jsou další peníze navíc za převodovku, za chip a nechápu, proč jste si rovnou nekoupili 2.0TDI...

Nevím ten 2.0TDi,znám jednocho chlapa a už tam má ruplé 2vany,moc jim nevěřím...možná rok 08 už je v pohodě..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...