Publikováno Listopad 26, 200816 r Ahoj vsem, chtel jsem se zepat,mam O1 predface a pri prokluzu prednich kol se ozivaji divne zvuky jako kdyz tam neco dre ale nic tam nikde nevadi. ASR nemam. Mohlo by to mit neco spolecnyho s ABS?????????? Docela me to zajima abych kdyz tak predesel nejakym problemum !!! Predem dik za info
Listopad 26, 200816 r Neni to nahodou EDS - elektronicka uzaverka diferencialu? Pribrzdi prokluzujici kolo. Vydava neprijemny, kovove cinkavy zvuk..resilo se to tu Xkrat..stacilo by hledat ;-) Ale co ma clovek cekat od novych clenu ze jo...
Listopad 26, 200816 r je to EDS - akorát nevím proč to někdo dává dohromady s uzávěrkou diferenciálu když to s ním němá níc společnýho.. kolo který je na kluzčím povrchu,tudíž se logicky protáčí,tak začne brzdou přibržďovat a tím pádem začíná zabírat kolo druhé..
Listopad 26, 200816 r je to EDS - akorát nevím proč to někdo dává dohromady s uzávěrkou diferenciálu když to s ním němá níc společnýho..kolo který je na kluzčím povrchu,tudíž se logicky protáčí,tak začne brzdou přibržďovat a tím pádem začíná zabírat kolo druhé.. A proč by to někdo nedával dohromady s uzávěrkou diferenciálu, když to je "elektrishe differenzial sperre", v překladu elektronická uzávěrka diferenciálu" ?
Listopad 26, 200816 r no,možná že to u výrobců tak nědo nazval,ale cheš mi říct že má oktávka elektronický uzávěr diferenciálu? nemá
Listopad 29, 200816 r no,možná že to u výrobců tak nědo nazval,ale cheš mi říct že má oktávka elektronický uzávěr diferenciálu? nemá já ti říkám že má! V jednu chvíli bylo přední kolo ve vzduchu skoro jako zadní na jedný s fotek a hned jak se nadlehčilo a protočilo,bylo šlyšet chroupnutí a auto jelo dál
Listopad 29, 200816 r Ano, má EDS a jestli to nedokážeš pochopit tak ti nevim. Diferenciál funguje na principu toho, že přibrzí kolo které prokluzuje a je úplně jedno jakým způsobem, jestli samosvorem nebo pomocí ABS. Buďto to pochopíš nebo ne, to je tvoje věc.
Listopad 29, 200816 r dobrý co? Akorát sem se bál o prahy,tak sem ty střídavý lavice neprojel. Přeci jen X5,6 i 3 to měli just a aby neškrtli. Jinak VW polo bez EDS se nevyškrábalo ani metr. No a nechci octu přechvalovat,ale moment než zapla uzávěra byl kratší než u xDrive výše uvedených. Těm to chvíli hrabalo než to seplo Kdyžtak sem pak dám ještě nějaký foto
Listopad 29, 200816 r stíhačka: vůbec nevíš o čm mluvíš.. třebasi po sobě přečti větu " Diferenciál funguje na principu toho, že přibrzí kolo které prokluzuje " a zamysli se nad ní.. Uzávěrka diferenciálu má za úkol spojit obě kola,takl aby zabíraly obě najednou - je spousta druhů diferenciálů a spousta svorností.. Je i 100% svornost kdy jsou kola absolutně napevno spojený a točí se stejně.. To že se u oktávky přibrzdí nadlehčenější kolo a tím pádem přenese točivý moment na zatíženější to není uzávěrka... Pořád je v záběru jen JEDNO kolo.. Ještě nestačí? Upraveno Listopad 29, 200816 r od luke.bean
Listopad 30, 200816 r EDS vyrovnává otáčky obou kol,takže je to špéra. Sice ne plnohodnotná,protože se to nikdy nezapne na tvrdo,ale je to uzávěrka. A nezabírá jen jedno kolo to mi věř,to přibrždující se taky točí,ale trochu trhaně. Pozoroval jsem to asi hodinu Upraveno Listopad 30, 200816 r od dadaoct
Listopad 30, 200816 r no koukám že to tady je samej odborník.. asi se mám teda ještě hodně co učit a jsem rád že mám v oktávce samosvorný diff a teď se tím budu všude chlubit a odkážu na odborníky ze škodahome že ty všechní ví a mají 100% pravdu (přál bych vám,aby jste se někdy svezli v autě se špérou - pak by jste přestali tvrdit že oktávka má špéru,samosvor apod.. ten přicmrndávací EDS co přibrždůje brzdou kola nemá se samosvorem nic společnýho... )
Listopad 30, 200816 r no,možná že to u výrobců tak nědo nazval,ale cheš mi říct že má oktávka elektronický uzávěr diferenciálu? nemá já nikdy neřekl že má samosvor,ale uvědom si co si sem napsal. Já ti prostě říkám že ji MÁ...... a tim v týhle diskuzi končím
Listopad 30, 200816 r no koukám že to tady je samej odborník.. asi se mám teda ještě hodně co učit a jsem rád že mám v oktávce samosvorný diff a teď se tím budu všude chlubit a odkážu na odborníky ze škodahome že ty všechní ví a mají 100% pravdu (přál bych vám,aby jste se někdy svezli v autě se špérou - pak by jste přestali tvrdit že oktávka má špéru,samosvor apod.. ten přicmrndávací EDS co přibrždůje brzdou kola nemá se samosvorem nic společnýho... ) no samosvor tam máš ale jen jednostranej s jednou lamelkou , ale nemá s EDS nic společnýho a tak dádá octa mluví trochu z cesty Upraveno Listopad 30, 200816 r od Rodrigo
Prosinec 3, 200816 r EDS je elektronicka uzaviarka diferencialu. system sa spusta najma pri klzkom povrchu. vydava neprijemny tupy hluk, ako keby ste mali v prevodovke piesok namiesto oleja. funguje do rychlosti 40 km/h. prve oktavie nemali ASR iba tento system. bol sucastou ABS. hukot je uplne normalny a bezny jav pri tomto systeme. ASR brzdi prislusne koleso pri presmykovani. EDS by malo fungovat od diferaku a nie pribrzdovanim jednotlivych kol hnanej napravy. ASR okrem ineho funguje vo vyssych rychlostiach ako je len 40 km/h. pri verzii 4x4 EDS funguje do rychlosti 80 km/h. EDS nedokaze zasahovat do otaciek motora a regulovat vykon narozdiel od ASR. tot vsio
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.