Přejít na obsah

Vše kolem koupě Superba


Skolacik

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Čus chlapi,

přemýšlíme o koupi ojetého SuperBa-comfort(xeny, climatronic, elektrika, vyhrev sedacek atd.), je to 2,5TDI (120 kW), rok 2007, najeto 101 tis. Cena 290kKc.

Celt jsem toho mnoho o této motorizaci, dobrého i spatného (coz prevazuje).

Jenom jsem se chtel zeptat, jestli technické problémy (vacky) prevazuji spise u prvni verze (114 kW) nebo je to prast jako uhod...

Vim, ze je tento motor citlivy a ze vyzaduje dobrou udrzbu a servis (hlavne jsem se docetl zasadne nepouzivat LongLife)

Nevite kolik stoji napr. bezna servisni prohlidka v aut. servisu? Jelikoz ma najeto kolik ma najeto, tak za chvili budou potreba rozvody (kolem 20 tis. Kc???)

Bylo by k breku ho koupit, udelat rozvody a udrzbu a za chvili dalsich 50 tis. narvat do oprav motoru.

Na druhou stranu je po prvnim majiteli, pravdivy kilometry, serviska, servis vzdy jen skoda a je na nej rok zaruka. Ted babo rad. Moc pekny auto se silnym motorem a na druhy strane obavy z porochuvosti :wacko:

Editováno: , autor: Farnell
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže chlape asi tak: rozvody bez práce a ne v servise cca 7500kč,problémy s vačkama měly nebo jsou na ně náchylnější 114kW motory.U 120kW už je to řešeno konstrukčně jinak.A hlavně není to žádně pravidlo,že jakmile máš 114kW motor tak jsi v prdeli.

Pokud si tu přečteš různé příspěvky od kluků tak zjistíš,že ty motory udělají bez problémů 300-400 000km.Je to individuální a tak jako někdo může nadávat,protože mu neustále blbne 96kW motor tak samo to je u 114 a dalších.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je mi to naprosto jasny ;)

Jelikoz bude rok v zaruce-od prodejce skoda, tak ty rozvody se museji udelat take ve skodovce, coz bude asi nechutná pálka. Po tom roce uz bych servis resil jinak, protoze si nedelam iluze o cenach za pouhe servisni prohlidky... (popravde nemam poneti kolik chteji)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no myslím že se klidně můžeš dostat i přes dvacet za výměnu rozvodů v servise.Ale tak neznamená že když ti to budou dělat tam že si nemůžeš sehnat svůj materiál ne?Na mém autě bývalý majitel dělal rozvody v servise škoda a jen materiál je na fakturách cca 17000kč.Tá se dostal na materiálu na 7200kč.Původnímu majiteli to ale bylo jedno.To víš právníci to neřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám taky 2,5 - 120 kW, kupoval jsem to začátkem června, rovněž se zcela jasným původem, ale i s již vyměněnými rozvody (díky bohu), ale tak mne napadá zda by jsi neměl zkusit nyní na podzim srazit cenu? Určitě bych to zkusil a máš svým způsobem příspěvek na ty rozvody, no ještě Ti zbývá nějakých cca 19tis. do výměny. Jinak jsem s touto motorizací spokojen a věř, že před koupí jsem vyzkoušel kdeco!! Zkus a uvidíš, ale v němcích už šly ceny dost dolů, přeci jen je to již vyběhlý model!

Tím nechci říct, že to máš kupovat v Němcích, zvláště, když Ti dávají záruku (jen jde o to jakou?).

Přeji hodně úspěchu při smlouvání, ale říká se "líná huba holý neštěstí" Čau a měj se :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

...co očekáváš na foru Škodovek a u fanoušků Superbů,že je někdo bude hanit a vychvalovat Pašíky,kdy drtivá většina lidí je dlouhodobě neměla a tudíž se nedá objektivně hodnotit??!!

Zkus to obráceně a dopadneš,též obráceně,to je celkem logické.......

Pokud se chceš zeptat na vlastnosti ohledně všech modelů Superbů,nezakládej zbytečně nové téma a PROČTI SI ZDEJŠÍ VŠECHNA TÉMATA,KTERÁ SE TÝKAJÍ MODELOVÝCH ŘAD A ZKUŠENOSTÍ,VÝHOD,PROBLÉMŮ atd!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze muzu podat srovnani mezi temito 2 auty. Mel jsem necele 3 roky Passata 96 kw. Byl jsem s nim nadmiru spokojen, jen kvuli kocarku (nevesel se do kufru) musel do sveta a koupili jsme kombika. Jak mala odrostla tak jsme chteli opet pasika, ale nebyl ve vybave jaka se nam libila, tak jsme koupili Supa 96 kw. Toho mame necele 3 roky.

Obe auta jsou skoro stejna, ale rozdily jsou. Supik je uz od pohledu vetsi - vzadu je mista na nohy snad jeste o 1/4 vice nez v pasikovi. Kufr je stejny, v supikovi jsou lepsi predni sedacky (muj nazor), vzadu nejezdim tak nemuzu posoudit (supik ma ale vzadu vytvarovane podseadaky pro 2 lidi, kteri sedi pohodlne a mezi nima je takova rekl bych nouzovka) coz pasik ten podsedak vzadu ma takovy vice plochy. Co se mi libi u Supa je ze ma vyvedeny ofuky mezi zadnimi sedadly coz Pasik nema.

Motor je vcelku stejny jen dle me byl v Pasiku lepe odhlucnen a spotrebu jsem mival o par dcl mensi nez u Supa. Jizdni vlastnosti taky cca stejne - Supik ma vetsi rozvor a tim padem o neco malo horsi prujezd zatackou. Ale nic hrozneho to neni. Na Supikovi mam ale 17 kola coz jsem na Pasikovi nemel.

Osobne se mi libilo vice osvetleni budiku do modra a interier do cervena u pasika, ale da se zvyknout na vse a i ta zelena s cervenyma rucickama neni skareda. Co se mi libi u Supa je osvetleni radici paky temi dvema cervenymi zarovkami ( mam bilou kuzi a dreveny dekor tak to ve tme vypada nadherne a v noci jak jsme jeli k mori se da bez rozsvecovani lampicky podivt i do mapy).

Zaverem asi tolik, ze ty 2 auta jsou vlastne stejne, jen to misto na kolena na zadnich sedadlech je lepsi u Supa. Pokud chces koupit jedno nebo druhe myslim ze neudelas chybu ani u jednoho. Nekdo pise ze Supik je hezci (ze predu mi osobne Supik pripada takovy robusnejsi) no ale mi se libi oba stejne. Mozna ze si jeste na neco vzpomenu tak pozdeji pripisu.

Editováno: , autor: asua
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok,přidám i já srovnání sup versus pašík a bude velmi stručné.....

3 roky jsem měl ve firmě pašíka 1.8 /byl vymazlený/a již více nikdy,v naftě by to asi bylo lepší....sup je dominatnější reprezentativnější a pohodlnější a hezčí interiér a vcelku spolehlivější,motorizace 1.8 a nejsilnější 2,5 nelze srovnat ani z rychlíku.....

je to pouze má zkušenost a pocit a nikomu jí nevnucuji.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim že jsem další kdo může seriozně srovnat :) V mém případě Supa 2.5 120kw tiptronic a Passat 96kw 4motion.Celkově otázce co je lepší a co horší jsem věnoval dost času.A výsledek myslim že se s konečnou platností tyto dvě auta rozsoudit nedají !

Tento konkrétní Passat má obrovskou výhodu ve 4Motionu(quattru) podvozkově Sup prohrál na plné čáře.Passat je o dost pohodlnější.Líp sedí v zatáčkách.V zimě vyjede všude.Tam kde ostatní končí mě ještě nenapadá že by mohl byt problém.

Jinak pokud bychom srovnávali jen předokolky tak v tomto jsou na stejno.

Vzhledovou stránku ať si porovná každý sám.(Mně se líbí o trchu víc passat.Prostě ve vzhledových věcech a detailech je to 1:1 je to u několika věcí tak co ma sup nemá passat a co má passat nemá sup.Tady je to o tom co se komu víc líbí.

Superb je trochu jinak uspořádanej a má vzadu o troch víc místa.

Motorově je to v těchto dvou konkrétních případech 1:1 Passat 1.9 4M je lepší na okresky sup 2.5 je zase lepší na dálnici.Rozdíly nejsou ale moc velké

Závěr pokud bych měl vybírat z předokolek vzal bych zřejmě Supa(bez ohledu na motorizaci), ale pokud bych se rozhodoval jestli supa nebo Passat 4M vyhrál by Passat.Prostě každej si musí rozhodnout co se mu víc líbí. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Jak na to koukám, tak to první razítko není technické kontroly, ale je to pravděpodobně zápis z evidence motorových vozidel. Třeba ztratil majitel techničák a nechal si to dopsat. Nevím. Pokud bylo auto v provozu od 2003 první technická měla být 2007 s platností do 2009, což odpovídá zápisu do TP v roce 2008. Přes to, že technická byla ještě platná, nechal majitel udělat sedm měsíců před jejím vypršením novou prohlídku v roce 2008 s platností do 2010 a další prohlídku pak 2010 až 2012.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pomůže ti tohle k určeni tech evidencí?

btw:kdyz zajdu na dopravku s VIN auta a aktualni RZ sou schopni mi ukazat kupni smlouvu od majitele auta? Vim ze si tam kupni smlouvy skenujou

edit:A co prosim mohu vyčist z techničaku velkeho na zadni straně?Děkuji

Typ:3U , Varianta:stawtx01 ,verze:FM5

post-41104-0-19946700-1300607890_thumb.j

Editováno: , autor: Airman64
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O evidencích nic nevím. Chtěl si vysvětlit, jak je to s tou technickou kontrolou a návazností na datumy uvedené v TP. O to jsem pokusil a měl jsem pravdu, že to bylo ztrátou a vystavením duplikátu TP. To, proč byla provedená technická kontrola dřív než měla, si musíš zjistit sám. Asi chtěl mít nový majitel jistotu v jakém technickém stavu vozidlo je. Jinak se technické dělají u nového vozidla, jak jsem už psal po čtyřech letech a pak následně po dvou letech.

Editováno: , autor: riba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...