Přejít na obsah

2.0Tdi - ako dlho žhaví ?


gula221

Doporučené příspěvky

Jakýkoli TDI už žhaví při odemčení auta a otevření dveří...otočením klíčku v zapalování už jen dožhavuje.....tak proto to je tak krátce i při větších mrazech.

Tady u těch motorů to už neni jako u starších nafťáků,kdy jsem např.u Venta 1.9D(1993) ráno otočil klíčkem a mohl jsem si jít dát ještě pomalu kafe než nažhavil.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

z Vašou souhlas mám takové tušení,že TDi po otevření nežhaví-ani nové auta.Si dovedu představit,že jdu 2-3× denně do auta abych něco vzal a pokaždé to žhavilo.nejsem si jist,ale můžu to jednou změřit.Otevřu kapotu a dám místo jednoho žhaviče zkoušečku.potom zamknu,počkám pár minut,znova odemknu a otevřu a uvidím.U benziňáku se sice čerpadlo někdy spustí,ale myslím TDI žhavit nebude.

TDi dožhavuje,to ano-tzv po nastartování při jízdě ještě žhaví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen jestli měříš odběry za studena?Možná to třebas žhaví po otevření dveří při nějaké teplotě(třebas -5) a jinak odběry se většinou měří v klidovém stavu v "spícím režimu"

Jinak osobně si myslím,že TDI po otevření dveří nežhaví

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak....dával mi to číst kluk z Jarova přímo z manuálu.......odemčením(nebo otevř.dveří) se spustí tzv.předžhavení...otočením klíčku dojde k samotnému žhavení které je právě díky komfort.funkci předžhavení velmi krátké.....po nastartování ještě pak dochází(dle teploty)k dožhavování,které v zimním období může trvat i několik minut po studeném startu.....Tak takto to tam stálo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakýkoli TDI už žhaví při odemčení auta a otevření dveří...otočením klíčku v zapalování už jen dožhavuje.....tak proto to je tak krátce i při větších mrazech.

Tady u těch motorů to už neni jako u starších nafťáků,kdy jsem např.u Venta 1.9D(1993) ráno otočil klíčkem a mohl jsem si jít dát ještě pomalu kafe než nažhavil.....

taky sem to nékde čet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem zvědavej jak to dopadne - logický by to bylo....studenej motor - odemčení a otevření dveří - předžhavit....ale nevim...určitě by to muselo bejt vázaný na teplotu motoru...při teplým motoru je asi předžhavení zbytečný...ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych že to žhaví tak krátce proto ,že od dob D nebo TD jsou dnes daleko rychlejší žhavící svičky,jiná konstrukce spalovacího prostoru a taky proto že dnešní motoryTdi PD pracují s tak velkým vstřikovacím tlakem že snadněji dochází ke vznícení paliva.

Dokazuje to i spousta případů kdy motor normalně chytá i když svíčky žhaví špatně nebo některé vůbec.

Pokud to opravdu existuje,tak bych rád viděl nějaký manuál kde je to popsáno jak a kdy a co to žhahení sepne,co se děje pokud si jen otevřu dveře a nechystám se startovat atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže dneska testováno

GIV 1,9 TDi PD 110kW r.v. 2003

budík ukazoval -9stC

VAG v motorovce -6stC

auto zamčeno kapota otevřená se zacvaklym zámkem

odběr 0,030A, odemčeno DO skočí tam 8-9 A (podle mě motorky centrálu) hned se ustálí na 0,170A, otvýrám dveře a odběr se změní na 0,9A komfortka se probrala a vítio světílko ve dveřích.

takže (podle někdo něco četl) žhaví všechny TDi kromě tohoto GIV a mojí A4 (1,9 TDi PD 96kW r.v.2002) :D

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...