Přejít na obsah

Fabia Combi 1,9 SDI?


Doporučené příspěvky

Tak auto je doma..výkon je naprosto ok..Mám dva dotazy..Po nastartování hned jak motor chytne se z motorového prostoru ozve takový divný zvuk.ale hned toprestanetakové zavrčení nebo něco..nevíte co to je? A další..na chvilku se mi teď při jízdě rozsvítila kontrolka serva. Po zhasnutí motoru aopětovném nastartování už nesvítí..Je to problém?? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pochlub se kolik to má najeto ;)

Spojka by měla zabírat normálně, ale na OI TDI taky zabírá nahoře - v servise řekli že je KO a od tý doby má najeto 13tkm a stále funguje

pokud to má cca 200tkm tak by mohla pomalu odcházet.

Problém se servem se u Fábií stává. Pokud se rozsvítilo jen jednou, tak to neřeš, pokud to bude častěji, postupně začni zkoumat příčinu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto je doma..výkon je naprosto ok..Mám dva dotazy..Po nastartování hned jak motor chytne se z motorového prostoru ozve takový divný zvuk.ale hned toprestanetakové zavrčení nebo něco..nevíte co to je? A další..na chvilku se mi teď při jízdě rozsvítila kontrolka serva. Po zhasnutí motoru aopětovném nastartování už nesvítí..Je to problém?? Díky

jak už zaznělo, servo může souviset s káblovým svazkem, nebo nízká hladina oleje v servu, nebo ti odchází snímač, vzhledem k roku 2000 bude stoproc TRW a ty byly dost poruchové. Záleží taky pokud budeš mít i nějaké průvodní jevy při tom probliknutí serva. Uvidíš .... sleduj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto je doma..výkon je naprosto ok..Mám dva dotazy..Po nastartování hned jak motor chytne se z motorového prostoru ozve takový divný zvuk.ale hned toprestanetakové zavrčení nebo něco..nevíte co to je? A další..na chvilku se mi teď při jízdě rozsvítila kontrolka serva. Po zhasnutí motoru aopětovném nastartování už nesvítí..Je to problém?? Díky

Zvuk ti dělá volnoběžka na startéru,vydělat,namazat popř vyměnit.Mě to také dělalo u sdi,ale jen v zimě,u mě stačilo jen komplet vyčistit.Jinak to děllo až ve 190tis,měl jsem to od nového,pak mrkni na tady už zminovaný kabl v motoru,zda není prohnilý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To servo mi taky občas probliklo a neřešil sem to,ale časem začlo svítit vždy do 50km od vymazání vagem tak sem musel vyměnit čidlo. Byli tam myslim 2 vyměnil sem nejdřív to levnější bohužel to nepomohlo tak sem musel vyměnit i to dražší:( Jinak spojka mi odešla v cca 110000 ale otec když se rozjíždí tak je na pul kilometru slyšet zvuk řvoucího motoru takže při těžké noze je možné že těch 100tkm může být pro spojku až až.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už bych do toho znovu nešel. Nejezdilo to špatně, ale po dálnici, než to člověk roztáhl na nějakou rychlost, to byla docela doba. Měl jsem pak Lagunu II s 79kw a turbem a pohoda. Teď mám Citroen C3 1.4 HDi s 50kw a turbem a taky to je o hodně rychlejší na rozjezd atd. Jinak spotřebu jsem měl okolo 4,5 L na SDi. Ale každopádně bacha na čerpadlo. SDi má pouze jedno čerpadlo u motoru a to tahá naftu až z nádrže. Měl jsem s tím obrovské problémy. Nikdo nemohl přijít na podivné cukání auta při neutrál a za jízdy. Nakonec to bylo čerpadlo, odešla elektronika. Naštěstí pán to opravil za 5tis Kč, ale zkus se podívat, kolik se tato čerpadla pohybují, je to zkrátka darda. Od 20tis nahoru. Origo stojí okolo 90tis Kč. Jinak co ti tam může odejít jsou akorát vstřiky, čerpadlo a jedna klapka. Nic jiného se tam posrat nemůže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....zdravim vas.... mam dovezenu fabiu.... asi 90000km... ale asi bol stiahnuty tachometer.... najazdil som 30000km..a pohoda... az na jednu chybu od zaciatku.. zle startuje.... v zime pod 0 chyti na ranu... ak je plus 7 stupnov... nevie natocit ani po 30 sekundach tocenia.... nad 20 stupnov chyta na ranu... a este jedna vec... ak je motor zahriaty... chyta tiez na ranu.... po 4 hod vychladnutia... nevie opet chytit... takze nechavam kluc v zapalovani 1min.. a potom nejak naskoci...

...co sa tzka vykonu... nijaka slava... ale----) kto jazdil viacera auta... vie... ze staci ju vytacat okolo 3000 otacok.. a motor je dinamicky... -- a na mesto ako stvoreny... netreba brat ohlad na spotrebu... ine auta sice maju vykon... ale pri trosku vecsom vytacani to ide vysoko so spotrebou.... auto do mesta site ako na mieru!!!! a dialnica??? no... optimal 140km.. i ked ide aj 170km... ale zase... ktore auto je pri 150km este usporne??? no predsa fabia...1,9sdi odporucam tim ktori sa chcu vozit kazdy den... ci v meste ci po dialnici... a stale s plynom kolko potrebuju... ja osobne ju vytacim do 3.500 otacok... a s tym sa da celkom super jazdit.. a nikto ani nepostrehne ze je to lenivy diesel.... ale pozor na jednu vec... aj octavia 66kvh ma super spotrebu...asi o1l viac... a S FABIU SA TO NEDA VOBEC ANI VO SNE ZROVNAVAT!!!!! TAKZE kto sa ako rozhodne...

a maly postreh.... zatekanie do zad dveri.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, já do TDička cpu 5W40 plná syntetica - do sdi bych tipl to samý. Jináč se ti tam vejde 5l. Už jsem to tu někomu psal a napíšu ti to samý...pokud máš možnost, zjisti si co tam dával za olej původní majitel, je to pro již zajetý auto to nejoptimálnější a nebude to dělat neplechu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, já do TDička cpu 5W40 plná syntetica - do sdi bych tipl to samý. Jináč se ti tam vejde 5l. Už jsem to tu někomu psal a napíšu ti to samý...pokud máš možnost, zjisti si co tam dával za olej původní majitel, je to pro již zajetý auto to nejoptimálnější a nebude to dělat neplechu.

DO SDI MAXIMUM 4,5Litra OLEJA!!!!!! ;):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No ja mam 1,9 SDI a môžem vám povedať, že to nieje v aute ale vo vodičovi. Ak vieš presne radiť, bezchybne a ešte aj rýchlo tak máte si šancu aj zapretekať. S kamošom čo ma octaviu 1,9 TDI na semafore sme vyštartovali a trhol som ho.........to auto je lenivé len keď chcete aby bolo lenivé. Keď chcete aby išlo trochu zapracujete a ono ide.......... Síce je tam aj taká skúsenosť, keď som šiel do prahy po diaľnici tak som šiel 140 a keď sa bližil kopec tak som musel dať plyn na podlahu aby mi udržalo rýchlosť inak by klesala. Ale na rovinke som šiel 180 a ešte by dalo viac pritom v techničaku píšu maximálku 157. Pre mňa bolo SDI super voľba a mám najazdené už 218 tKM.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

To tady vážně nikdo nemá nějaký zkušenosti s 1,9 SDI??Poraďte na co si dát bacha..

ahoj, ja som kupoval fabiu 1,9 sdi 47kw z bazaru, vymenil som tam akurat rozvody a silentbloky(nabehane km) a odvtedy na motore absolutne nic. jedine problemy boli klasicke, tlmice, oleje, ziarovky, geometria, ak auto strelilo do jamy... motor je absolutne perfektny, nesuhlasim s tym, ze je lenivy. ano, do kopca sa nerozbehne, ale urcite sa z neho da vytazit viac, ako ma papierovo uvadzane. napr. z o na 100km/h pise ze okolo 15,6 a ja som to dal pod 12 a to som sa ani velmi nemusel snazit, max rychlost pise 156 a siel som v pohode 200 po nemecku. akoze turbo tomu chyba, to je jasne, ale ja som turbo nechcel, lebo o neho sa treba starat. kdez to sdi je "vecne" :o) troska horsie zvlada zimu a krute mrazy, hluk je dost znacny oproti ostatnym dieslom, ale spotreba je spotreba, na tom aute jazdi moja manzelka a hockedy ho poziciam rodine, takze je dost zatazene(stale iny sofer, iny styl jazdy...) a ide a ide a ide.

jedine, co ma hneva je, ze olej a vsetky filtre musim menit kazdych 15 tis. km, co je u mna tak cca 2x do roka, kdez to insie novsie vozy maju interval 30 tis. km a aj lacnejsi olej (5W 40 je dost drahsi oproti. napr 5W 30)

ale sluzi, ziadne motoristicke poruchy, jedine, co riesis su normalne opravy zo zlej jazdy abo zlych ciest (tlmice...) a servisne prehliadky-intervaly.

je to spolahlivy voz, nekazivy, ma tendenciu vydrzat dlho a vela km, skvely podvozok, dal som tam 15-tky kolesa a sedi jak zadok na nocniku. vyborna prevodovka a ak sa o auto staras, vie byt aj svizne a netreba sa bat obiehat. vies sa poponahlat a vie ist pekne a ladne. na dialnicy das 5 stupen a si nezastavitelny. ide to samo.

dufam, ze som ti pomohol pri vybere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...