Flag Vloženo 6. Únor 2010 Vloženo 6. Únor 2010 neviem ako je to vo fabke II, ale prislo mi ze vo fabke I je viacej miesta ako v bmw 3, Měl jsem možnost používat BMW 3 combi půl roku jako služebák a musím potvrdit tvou zkušenost. Komfort nabízí BMW mnohem větší to je jasné, ale na prostornost mi taky přijde subjektivně F I větší (i když vzadu je v BMW mnohem víc místa na nohy) a to nemluvím o kufru, který je u BMW přímo tragický. (náhon na zadek značně zmenšuje hloubku kufru) Citovat
Cjoctavian Vloženo 6. Únor 2010 Autor Vloženo 6. Únor 2010 Videl jsem po obede cervenej FL v Praze, a fakt to nic nezachrani, i kdyz ty zadni lampy vypadaji aspon zajimavejs to ano Citovat
mambo Vloženo 7. Únor 2010 Vloženo 7. Únor 2010 (editace) Meli se vykaslat na face a nechat toho chudaka dozit. Doufam, ze F3 bude jine kafe. Proste dle meho nazoru se to auto nepovedlo a oproti F1, to byl krok zpatky. To uz i ten Roomster je lepsi alespon ma styl, ale F2 hlavne zezadu katastrofa. No tak, chlapi. Nehaňte pořád FII , mně se líbí. Editováno: 7. Únor 2010, autor: mambo Citovat
alespilot Vloženo 7. Únor 2010 Vloženo 7. Únor 2010 Každý prodávaný auto je takový jaký je. Ať si každý vybere. Se šíří F II nemám problém (a to jsem byl zvyklý i na 2m 30cm u kamionu). Život naší,štíhlé 3 člené rodiny to nijak neomezuje a někdy v úzkých místech a při parkování je to dokonce výhoda :-) Pokud to nebude uzší než Š 120 tak v pohodě :-) Donekonečna ty auta růst nemohou. Z faceliftu jsem zatím rozpačitý,uvidíme na živo - docela mě překvapilo,že se pustili do nových předních světel -příjde mi to jako takové"přeroubování" původního designu malého tančíku Co zadní světla ? bude mít konečně 2x couvací světlo ? (u combi jsem si musel poradit sám). Citovat
bojler Vloženo 7. Únor 2010 Vloženo 7. Únor 2010 Su hodne zvedavej na spotreby 63 a 77kW TSI. Ja mam u 1.6 hodne stabilni spotrebu. Da se rict, ze pod 6,6-6,8 se pri dvouclene posadce a mimomestu na rovine nedostanu. Na druhou stranu se vejdu do 8,5 pri peti lidech a narvanym kufru na dalnici s tempomatem na 150ti vcetne vyjezdu z Prahy a cca 70ti km po prvni tride kopcovitym terenem. Uvidime co ta spotreba ve meste a pri zatizeni, podle ohlasu to lita smerem nahoru i dolu pomerne vyrazne. Citovat
Pandora Vloženo 7. Únor 2010 Vloženo 7. Únor 2010 Mě zajímá jestli bude Mr. Cimbu čipovat i 1,2 TSI. Z těch 63 kW by třeba vykouzlil více. Citovat
bojler Vloženo 7. Únor 2010 Vloženo 7. Únor 2010 (editace) Tak nějak už vidím navýšení výkonu na 77kW a 96kW :-D Tak jako tak, při rozdílu 30k to bude stejně fuk. Editováno: 7. Únor 2010, autor: bojler Citovat
bojler Vloženo 9. Únor 2010 Vloženo 9. Únor 2010 K té diskusi o vnitřní šířce a vnějších rozměrech: Citovat
Dave33 Vloženo 9. Únor 2010 Vloženo 9. Únor 2010 Nová Ibiza se mě líbí a tento kombik obzvlášť. Citovat
Cjoctavian Vloženo 9. Únor 2010 Autor Vloženo 9. Únor 2010 este mali posunut sosovku viac na okraje svetla... Citovat
tomikutik Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 (editace) Tak 1,2 TSI 63 kW ma 160 Nm... Editováno: 10. Únor 2010, autor: tomikutik Citovat
VladoFII Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 A v jakém spektru otáček? Od 1500 do 3500ot./min. Citovat
bojler Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 Točivej moment je sice hezkej, ale stovka je s tim motorem v A1 12,1s a FII s 1.4/63kW za 12,3s. Což imho nic moc zlepšení. Citovat
Pandora Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 Pokud bude za TSI 63 kW příplatek do 30 000,- tak to bude lákavá, uvidím, až to bude v předváděcích vozidlech tento motor. Citovat
Vlasta Vloženo 11. Únor 2010 Vloženo 11. Únor 2010 Jestli to bude jako na tom dvojobrázku tak platí co jsem psal dříve předface je hezčí. Citovat
daverie Vloženo 11. Únor 2010 Vloženo 11. Únor 2010 (editace) Já jen doufám že vychytali všechny mouchy toho hnusnýho zjevu páč mně tak hrozně řvou přední dveře (myslím tím protékání vzduchu) a profukování skrz okénka. A pro mně byl hroznej skok z roomstru kde je to na zadních místech uplně jiné a hlavně v zádu u FII jsou kulometné střílny a ne okna. Děti si do ted nezvykli . A zadní náprava u ROOmu ani nemluvím pro mne FII Jeden velkej průser. To ani mnemluvím o tom že při vyzvednutí ze Shouroomu jsem po 10 kilometrech musel do servisu k vůli zaseknutému rychlostnímu stupni a průvanu z okne i při zavření a cena? 470 000 Kč to je až k smíchu!!!! Já sem si ho nekopil je to můj služební za ty peníze bych jim to narval do krku ve WV si znás dělaj PR... --- nic proti Vám nemám sem milovník škodovek vždy sem mněl škodovku ale tady sem fakt nalít a WV sou hovada.. Editováno: 11. Únor 2010, autor: daverie Citovat
designér Mareček Vloženo 11. Únor 2010 Vloženo 11. Únor 2010 (editace) Znovu Fabia Scout FL http://www.autoevolution.com/news/spyshots...lift-16279.html další: http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Skoda-Fa...42/default.aspx Editováno: 11. Únor 2010, autor: designér Mareček Citovat
designér Mareček Vloženo 11. Únor 2010 Vloženo 11. Únor 2010 (editace) Takhle by měla vypadat Škoda Fabia Scout(pouze pravá část) sorry odbyl sem to Editováno: 11. Únor 2010, autor: designér Mareček Citovat
bojler Vloženo 11. Únor 2010 Vloženo 11. Únor 2010 (editace) muzu se zeptat proc je tam ten copyright, navíc na týden staré fotce? mimochodem, nárazník už je dávno známý Editováno: 11. Únor 2010, autor: bojler Citovat
Cjoctavian Vloženo 11. Únor 2010 Autor Vloženo 11. Únor 2010 keby to aspon nebolo take rozpixelovane Citovat
bojler Vloženo 12. Únor 2010 Vloženo 12. Únor 2010 Teď se dívám na ceny TSI 77kW v Polu a oproti HTP 51kW příplatek cca 62k. Uvidíme Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.