mida Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 Díky, pro Fabii tato barva není. Škoda. Jedině podobná Sky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 22. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 ani fleetova? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 EE, aspon zatim ne. Ve fleetovych nejsou vsechny, ktery byly driv a nebo jsou pro jinej model. Ta modra Sky se delala na Feliciu, tusim akcni model Colour Line, je ale vic bleda, Miami je aspon podle fotek vic do tyrkysova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Dnešní autotip test Fabie 1.2 TSI 7st DSG.. trochu kritika DSG prý to cuká při popojíždění. No musím si to pujčit. Za 2 měsíce bude u nác na salonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Test fabie na sme.sk : http://auto.sme.sk/c/5345568/skoda-fabia-facelift-konecne-nove-motory.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Fabia už nějakou dobu platformu PQ24 nepoužívá. Jde o variantu "PQ25 kurz". Stejně tak nemá dvě paraboly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 (editace) http://magazin.auto....-2-tsi-dsg.html Vpředu to vypadá, jako kdyby byly kotouče 288mm, vzadu jsou naopak nesmyslně bubny. Atyp nebo nějaká novinka? Editováno: 26. Duben 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Teď na to taky koukám, že jsou vzadu bubny, njn šetření:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Podle všeho je to atyp, ve výbavách je to stejně jako doposud. Otázka je, jestli k 77kW benzinu budou vpredu lepsi brzdy jenom u R nebo nove i u FII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Vypadá to, že FII a R dostaly po faceliftu kontrolu funkce světel. To bych nečekal. Neví někdo, jestli je v projektorech ještě clona a fungují současně s druhou připnutou žárovkou taky jako dálkový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 aku kontrolu myslis - vypalene ziarovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Jo, kontrolu žárovek. Ve FI to bylo jenom v Eleganci (dokonce to v rámci toho balíčku hlásilo i odjištění zadního pravýho opěradla), pak to nešlo a teď je to v návodu bez hvězdičky - tzn. mělo by jít o standardní funkci pro všechny výbavy. Ještě k těm světlům. Projektorovo-paraboly mají dvakrát H7 a do projektorové část se ta žárovka podle obrázku rve jako do strany. Jde mně o to, jestli ten projektor funguje stejně jako doteď pro potkávací i dálkový (přepíná se pomocí clonky a druhá statická žárovka je pomocná) a nebo jestli projektorová část funguje jenom jako potkávací a dálkový obsluhuje pouze ta druhá parabola. Jak je to u xenonu v OII FL - xenony jsou jenom pro potkávací a při dálkovejch se připíná statickej dálkovej halogen bez změny na xenonový části, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Zajímavé je, že všude na fotkách stránek škoda-auto a autonaprani je ovládání klimatizace ve stylu FII před FL, kdežto v návodu je ve stylu FI. Minulý týden jsem se byl na FL kouknout do salonu a mela ovládání klimatizace právě ve stylu FI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 (editace) Když se mohly dostat do ceníku dvojité sluneční clony, které dodnes nebyly skutečně uvedeny, tak proč by nemohly bejt dva ovladače Climaticu, dokonce i s fotkama... Editováno: 27. Duben 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Ještě k těm světlům. Projektorovo-paraboly mají dvakrát H7 a do projektorové část se ta žárovka podle obrázku rve jako do strany. Jde mně o to, jestli ten projektor funguje stejně jako doteď pro potkávací i dálkový (přepíná se pomocí clonky a druhá statická žárovka je pomocná) a nebo jestli projektorová část funguje jenom jako potkávací a dálkový obsluhuje pouze ta druhá parabola. Jak je to u xenonu v OII FL - xenony jsou jenom pro potkávací a při dálkovejch se připíná statickej dálkovej halogen bez změny na xenonový části, ne? S xenonmi u Octavie FL mas pravdu a myslim, ze na 90% to je tak isto aj u projektorovej Fabie...To by uz bola silna palba, keby mala dvojnasobne dialkove svetla - a po ich stlmeni by bol clovek v "tme" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 (editace) No právě, bylo by to imho dobrý řešení. Předpokládám ale taky jednoduchej projektor s připnutím statických dálkových. Což je podle mě docela naprd. Editováno: 27. Duben 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 dá se ta příručka někde stáhnout ? (možná blbej dotaz ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Jestli myslíš návod k obsluze, tak na oficiálních stránkách škoda. LINK: http://www.skoda-auto.cz/cze/service/documentation/fabia/pages/04-2010.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 cyril: díky Bojler: je to přesně jak píšeš clonka není rožne se další H7 v dálkáčích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Hm, tak to je škoda. Pár věcí se u FII zlepšilo, docela jsem i zauvažoval nad pozdější výměnou za FIICRS, tohle by bylo velké plus. No uvidíme, natáčení u potkávacích je dobrý, člověk ho ocení až po přesednutí do auta se statickejma světlama. Ale nejvýraznější plus je právě u těch dálkovejch, tam to jde "cejtit" i normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenvelo Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 šlo by do FII FL rádio Bolero, co se dává so SII? Myslím že po stránce elektronicky by to neměl být problém, když tam dávaj swing i amundsen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 Nevie niekto náhodou aké sú prevodove stupne u novej fabie fl. 7st. DSG alebo 5 st. man. 1.2 TSI77kW oproti fabie pred fl.napr. 1,4 63 kW??? Zaujíma ma to kvôli preniku hluku do auta napr. na diaľnici pri 130 alebo vyssie lebo pri 1.4 je to dosť hlučne... dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alice18 Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 1,2 TSI 77 kW s DSG toci cca 2100 otacok pri 100 km/h a cca 2800 otacok pri 130 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 1,2 TSI 77 kW s DSG toci cca 2100 otacok pri 100 km/h a cca 2800 otacok pri 130 km/h Hm asi sme sa nepochopili ale mal som na mysli konkrétne stupne (prevody) od 1 až po 7 alebo 1 až 5. Neviem to nájsť a chcel by som si to porovnať... To čo si napisal(a) to viem čital som to. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Dnešní svět motoru. Test 2x Fabia FL Combi 1.2 TSI vs DSG, tase kritika DSG, že hodně cuká... hmmmmm kua je to možné? Např u 7st DSG u 1.6 TDI CR nebo 1.4 TSI si nikdo na cukání nestěžuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.