Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já jsem myslel šikulu s diagnostikou,baterie je zatím dobrá a starter taky.Kdyby to dělalo stále,ale jen občas.Možná něco v elektrice,ale to až po diagnostice.Doufám,že se to vyřeší.

Vloženo

Nevíte jak u tohoto motoru zjistit, jestli mám filtr pevných částic DPF?

Mám rok výroby 2005 a motor BJB a zatím mi nebyl nikdo schopen říct, jestli tam je nebo není :-/ teď se pár kilometrů z auta dost kouří, tak bych rád věděl jestli to může být tím (jedu pořád na stejnou nádrž nafty, takže kvalitou nafty to nebude) a nic zásadního se z autem nedělo - pořád standardní provoz.

Díky moc.

Vloženo

Všiml sem si jedné věci, která by mě docela zajímala. Jak to že když stojím s nastartovaným motorem na volnoběh tak roste průměrná spotřeba na PP. Neřeknu kdyby se zvedala pomalu, ale naskakuje to tam docela rychle. Aktuální spotřeba je normální asi 0,7l/h.

Vloženo

právě že normálně to je tak 0,6-0,7l/h.... a s klimou, když jede na plno tak 1l/h, to všechno je v pořádku, mě spíš zajímá jak to že když stojím na místě tak průměrná spotřeba jde nahoru na volnoběh. logicky by měla spíš klesat, nebo se pletu ?

Vloženo

Ak myslis celkovy priemer tak jasne ze ide hore. Stojis, naftu to zere ale neprejdes ani krok. Podla toho ked prejdes 1km a potom to nechas stat tak jasne ze za chvilu tak bude 20 len tak fukne.

Vloženo

to že se ti rychle zvyšuje prumerna spotřeba na volnoběh je protože že si najel treba jen 15Km a proto jde do vypočtu a ovlivního kazdy ml. kdybys najel 150km a nechal klepat auto 5 minut tak se prumerna spotřeba nejspíše vubec nezmění.

Vloženo

Mam 1,9 BKC a celou dobu co auto mám (cca rok) pozoruju, že když na 2. nebo na 3. rychlostní stupeň uberu plyn nebo naopak přidám auto trochu cukne. Není to asi závada na motoru, ale je to jakoby byla někde vůle v uložení, je to možné? Připadá mi, jako by se motor po přidání plynu pootočil a teprve pak začal táhnout, ale je to třeba tak jedna nebo dvě otáčky kol. To samé při brždění motorem, uberu plyn, pak příjde malé cuknutí a pak teprve brzdí motorem. Je to opravdu jen hodně málo, většina lidí, co jsem vezl si toho ani nevšimla. Něco podobného pozoruju u Octavky s 1,6AEE, kterou máme také v rodině. Při popojíždění v koloně na malý rychlostní stupeň taky cukne při ubrání nebo přidání plynu. U mě jsem si myslel, že je to dvouhmota, tu jsem ale nedávno měnil v sadě se spojkou a tohle se nezměnilo. Nemůžou to být třeba špatné silentbloky?

Vloženo

Viackrát som si všimol na mojom aute, O2 1.7TDi, MR2005, že ked mám zaradenú rychlosť 4, alebo 5, otáčky niekde pod 2000 a pridám, začnú stúpať otáčky, aj rýchlosť, a potom niekde pri 2200-2300 otáčky vybehnú prudšie k 2500-2600, ale rýchlosť nenarastá, spadnú otáčky dole na cca tych povodných 2200-2300 a auto ide zase normalne. Nestáva sa to vždy. Je to také niečo, ako ked preradí automatická prevodovka. úplne rovnaky pocit. Ale mám manuál. 4o by to mohlo byť ? Spojka, zotrvačník, turbo ??

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...