Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mě zabírá taky dole,ale nemám ji měněnou. Mám nalítáno 153tis. ;)

Ahoj,většinou studený a najeto 147500km,ale dělal to i dříve.

Diagnostiku popř. změřit tlaky.

Diagnostiku asi jo,ale zatím nevím kam.Do servisu se mi nechce,tak musím najít někoho šikovného.Tlaky by měly být OK,auto táhne dost dobře.

Bohužel bez diagnostiky šikula nic nezjistí. Tam může být desítky příčin.

Co baterie? Nebo stratér?

Spíš to odhaduju na něco v elektrice.

Fakt je diagnostiky třeba.

Já jsem myslel šikulu s diagnostikou,baterie je zatím dobrá a starter taky.Kdyby to dělalo stále,ale jen občas.Možná něco v elektrice,ale to až po diagnostice.Doufám,že se to vyřeší.

Nevíte jak u tohoto motoru zjistit, jestli mám filtr pevných částic DPF?

Mám rok výroby 2005 a motor BJB a zatím mi nebyl nikdo schopen říct, jestli tam je nebo není :-/ teď se pár kilometrů z auta dost kouří, tak bych rád věděl jestli to může být tím (jedu pořád na stejnou nádrž nafty, takže kvalitou nafty to nebude) a nic zásadního se z autem nedělo - pořád standardní provoz.

Díky moc.

Mam to stejne ale tez nevim u nekterych je a u nekterych ne :feve:

u BJB filtr pevných částic není :palec2:

Pro ověření kouknout na štítek v kufru u rezervy, nebo do servisky a pokud v posledním řádku najdete kód OGG tak auto nemá filtr pevných částic (DPF) ;)

ja mam RV2006 MR2007 BXE a mam na stitku 0GG = Exhalační předpis EU4 neznamena to nahodou ze to DPF ma??? a EU3 nema???

koukněte sem

post-33682-0-26369800-1307116669_thumb.j

Všiml sem si jedné věci, která by mě docela zajímala. Jak to že když stojím s nastartovaným motorem na volnoběh tak roste průměrná spotřeba na PP. Neřeknu kdyby se zvedala pomalu, ale naskakuje to tam docela rychle. Aktuální spotřeba je normální asi 0,7l/h.

0,7 l/h je OK

Zkus vypnout klimu a spadne to na 0,5L/h.

Máš to v pořádku.

právě že normálně to je tak 0,6-0,7l/h.... a s klimou, když jede na plno tak 1l/h, to všechno je v pořádku, mě spíš zajímá jak to že když stojím na místě tak průměrná spotřeba jde nahoru na volnoběh. logicky by měla spíš klesat, nebo se pletu ?

Ak myslis celkovy priemer tak jasne ze ide hore. Stojis, naftu to zere ale neprejdes ani krok. Podla toho ked prejdes 1km a potom to nechas stat tak jasne ze za chvilu tak bude 20 len tak fukne.

to že se ti rychle zvyšuje prumerna spotřeba na volnoběh je protože že si najel treba jen 15Km a proto jde do vypočtu a ovlivního kazdy ml. kdybys najel 150km a nechal klepat auto 5 minut tak se prumerna spotřeba nejspíše vubec nezmění.

Aha, tak díky za vysvětlení :)

Mam 1,9 BKC a celou dobu co auto mám (cca rok) pozoruju, že když na 2. nebo na 3. rychlostní stupeň uberu plyn nebo naopak přidám auto trochu cukne. Není to asi závada na motoru, ale je to jakoby byla někde vůle v uložení, je to možné? Připadá mi, jako by se motor po přidání plynu pootočil a teprve pak začal táhnout, ale je to třeba tak jedna nebo dvě otáčky kol. To samé při brždění motorem, uberu plyn, pak příjde malé cuknutí a pak teprve brzdí motorem. Je to opravdu jen hodně málo, většina lidí, co jsem vezl si toho ani nevšimla. Něco podobného pozoruju u Octavky s 1,6AEE, kterou máme také v rodině. Při popojíždění v koloně na malý rychlostní stupeň taky cukne při ubrání nebo přidání plynu. U mě jsem si myslel, že je to dvouhmota, tu jsem ale nedávno měnil v sadě se spojkou a tohle se nezměnilo. Nemůžou to být třeba špatné silentbloky?

Mohl by to být i v horším případě začátek odchodu do věčných lovišť, regulace plnícího tlaku turba. Diagnostika by to zjistila. :palec2:

Ale to je jen spekulace. :)

Nevěděl by někdo, jak se u BKC mění volnoběžné otáčky? Předpokládám že to budě někde v adaptaci, ale VCDS to nemá popsaný :-(

Viackrát som si všimol na mojom aute, O2 1.7TDi, MR2005, že ked mám zaradenú rychlosť 4, alebo 5, otáčky niekde pod 2000 a pridám, začnú stúpať otáčky, aj rýchlosť, a potom niekde pri 2200-2300 otáčky vybehnú prudšie k 2500-2600, ale rýchlosť nenarastá, spadnú otáčky dole na cca tych povodných 2200-2300 a auto ide zase normalne. Nestáva sa to vždy. Je to také niečo, ako ked preradí automatická prevodovka. úplne rovnaky pocit. Ale mám manuál. 4o by to mohlo byť ? Spojka, zotrvačník, turbo ??

podla mna preklzne spojka

No to ma napadlo ako prve, ale rozjazd do kopca je v pohode.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.