Únor 12, 201213 r Mám taký LED VoltMeter to 12V zásuvky, Občas ho používam, zajtra to skúsim.Ale ak osi pamatám , tak ráno mávam cca 12,44V, po naštartovaní 13,8 a za chvilu cca 14,XX, presne neviem, zajtra, to zmeriam. Těch 12,44V před nastartováním byla samotná AKU - jak je to pod 12,5V měla by se dobít. Po nastartování by ti to mělo ukazovat 14,1 - 14,4V. A to i s denním svícením což obnáší již start se zapnutými potkávacími světly. Osobně si myslím že 13,8V je málo a něco by to mohlo naznačovati - že ten alternátor má již svá nejlepší léta za sebou. Další důvod k tvé závadě ohledně vybíjející se baterii. Co se týká nafty určitě máš někde v okolí značkovou pumpu ÖMW, AGIP - na všech těchto pumpách mají prémiovou (Arktickou) naftu, když tedy na Benzině v tvém okolí nemají VERVU.
Únor 12, 201213 r 2 princess Domnívám se že ani ty nemáš chladící kapalinu v okruhu na teplotu -40°C. To by totiž znamenalo, že tam máš v okruhu jen čistou kapalinu G12 a to rozumný člověk nebo servis nedělá, protože ví jaké následky to má. Přiměřené ředění je 1:1 a v tomto poměru to vychází na cca -29°C.
Únor 12, 201213 r .....................ja pocas zimy tankujem 3/4 normalnu naftu, 1/4 premiovu a na to jeden a pol odmerky VIFu............................... V tom případě proč tankuješ prémiovou naftu, když ji v tom ředění degraduješ na tu o něco málo lepší obyčejnou?????? Proč rovnou nenatankuješ plnou nádrž prémiové??? Vždyť na té nádrži to dělá velmi malý finanční rozdíl. Tak tomu nerozumím, asi to má vyšší důvod.
Únor 12, 201213 r Sniper: Predpokladas spravne, ale to je uz mimo temy. Inak, na 1.9 TDI BXE neviete co stoja v servise rozvody + vodna pumpa?
Únor 13, 201213 r Dělal jsem to v létě, ale musím se mrknout doma na přesnou cenu - protože jsem tam toho měl více ( olej, filtry apod. ).
Únor 13, 201213 r Mám taký LED VoltMeter to 12V zásuvky, Občas ho používam, zajtra to skúsim.Ale ak osi pamatám , tak ráno mávam cca 12,44V, po naštartovaní 13,8 a za chvilu cca 14,XX, presne neviem, zajtra, to zmeriam. Tak som dnes meral, A bolo to tak, rano 12,4, potom 13,6 a 13,8 po 10 min po 20min 14,5V a tam to ostalo dokonca.
Únor 13, 201213 r 2 princess Domnívám se že ani ty nemáš chladící kapalinu v okruhu na teplotu -40°C. To by totiž znamenalo, že tam máš v okruhu jen čistou kapalinu G12 a to rozumný člověk nebo servis nedělá, protože ví jaké následky to má. Přiměřené ředění je 1:1 a v tomto poměru to vychází na cca -29°C. 1:1 je do -38°C
Únor 13, 201213 r Fakt slovnaft?? Ja sa im u nás vyhýbam. Tankujem na Jukoil. Asi zmením značku. Dnes som tankoval na Shell a cena bola 1,619€ a to je kurna uz dosť veľa!!! Najhorsia nafta+benzin je na LUKIOL Prezrad mi kde je tak draha nafta na Shell-okres???
Únor 13, 201213 r Kde je tak draha nafta na Shell-okres?? Ružomberok, odbočka na Malinô Brdo. Môžem Ti oskenovať doklad, ešte je doma v koši
Únor 13, 201213 r to je, po chvili mi to behá okolo 13,6-13,8 ale tých 14,5 bolo po tých cca 20min. Ale ráno bolo -9st, nemôže to mať súvis so zimou ?
Únor 13, 201213 r podle mě to může bejt proraženej alternátor může bejt špatná dioda a de třeba 2F ale to bude chtít vyndat a kouknout na to nebo to dát přímo eletrikářům ať to změřej a kouknou na to.
Únor 13, 201213 r Inak, na 1.9 TDI BXE neviete co stoja v servise rozvody + vodna pumpa? Materiál - 5.600,- ( sada rozvodů, pumpa + šrouby ) Práce - 1.560,- ( řemen d+n, vyčištění prostoru rozvodů, pumpa d+n ) Ceny bez DPH. Autodružstvo Frýdek-Místek Upraveno Únor 13, 201213 r od nuff
Únor 16, 201213 r Najhorsia nafta+benzin je na LUKIOL U LUKOILU tankuju naftu docela často jak do Okty tak i do předchodí fabie a kdysi jeste benzín do felicie, a nikdy jsem neměl problém.Možná je to taky o jednotlivých čerpačkách.... Dívál jsem se i na výsledky ČOI a byla tam konkrétně pumpa LUKOIL u které tankuju a všechno měla v pořádku
Únor 16, 201213 r to je, po chvili mi to behá okolo 13,6-13,8 ale tých 14,5 bolo po tých cca 20min. Ale ráno bolo -9st, nemôže to mať súvis so zimou ? Tak už som prišiel na to, prečo to tak je. Ked vypne klímu, tak to hned vybehne na 14,5
Únor 16, 201213 r A jsi doma. Ta klima ti to zatěžuje. Když jsi na to už přišel tak je v celku logické jaké hodnoty jsi naměřil. Šikula.
Únor 16, 201213 r Sniper: Predpokladas spravne, ale to je uz mimo temy. Inak, na 1.9 TDI BXE neviete co stoja v servise rozvody + vodna pumpa? Rozvody zkus u Seba www.hanza-autodily.cz
Únor 17, 201213 r Tak už som prišiel na to, prečo to tak je. Ked vypne klímu, tak to hned vybehne na 14,5 Dobijat to musi stale 13,8V---14,3V daj si skontrolovat klimu.
Únor 17, 201213 r Kde je tak draha nafta na Shell-okres?? Ružomberok, odbočka na Malinô Brdo. Môžem Ti oskenovať doklad, ešte je doma v koši LINK: http://www.benzin.sk/index.php?selected_id=128&article_id=-1&year=2012&month=02&day=16&fuel=8
Únor 17, 201213 r Dobijat to musi stale 13,8V---14,3V daj si skontrolovat klimu. Načo si mam dať skontrolovať klímu?? S nou dobíja na začiatku 13,8, potom 14,19 a potom 14,5
Únor 17, 201213 r LINK: http://www.benzin.sk...2&day=16&fuel=8 A?? Cena bola 1,619€ za V-Power Diesel. To že Ty sem dáš nejaké priemerné ceny má s tým nejaký súvis? Upraveno Únor 17, 201213 r od jaydoo
Únor 18, 201213 r A co?? Ziadny suvis. LEN som chcel vediet kde STOJI NAFTA 1,619Eura. Mne to je uplne jedno tankuj aj za 2eura.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.