Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahoj,

dakujem za nazory :) predavalo sa 11/2006... skor ma to taha k rozhodnutiu do toho fakt nervtat, kym to slape, nato ze to ma 370k s povodnym turbom je to asi celkom v norme :) Jedine co ma este napadlo su hydrostely, '''''v kuloaroch''''' sa povrava, ze long life im nerobi dobre a tak by sa mohli preventivne vymenit, ale.... zasa asi vec nazoru...

PS: brat ma tourana 2005 BKC, polovicny najazd a neskutocne ticho v aute v porovnani s octaviou. Az sa mi nechce verit, ci je to len tlmenim alebo najazdom, ale s mojim traktorom sa to neda porovnat :(

  • 1 měsíc později...

Mam pocit, ze v poslednej dobe som tu nejak moc aktivny :) ... som si myslel, ze doby prehrievania motora su prec so Skoda 105 atd... Dnesna cesta z Chorvatska ma presvedcila, ze nie? Celu cestu dve rovnake Octavie, 1.9 BXE, 11/2006 vs. 10/2007. Druhe auto cela cesta teplota uplne v normalne, mne rucicka lietala hore dole. Termostat som menil v zime... :kol-32:

 

 

post-24769-0-98190600-1439593913_thumb.j

Zřejmě špatný termostat nebo vodní pumpa. Ručička se mi nikdy nehnula z 90°C ani při takovéto zátěži.

Škoda že jsi ne vyfotil teplotu oleje. Docela by me zajímalo kolik mel.

Kde je teplota oleja?

Nikde, tím se nezabývej. Teplotu oleje zobrazuje MaxiDot až u faceliftu a to ještě až od určitého MR (tuším, že od 2010?).

S Polarfis už od před FL :)

Ahoj všem,

 zkusím se zeptat ještě tady. Prosím kde se nachází ventil N75. Mám rok 2010 a motor 1,9 77kw  BXE. Kdyby bylo foto tak by to bylo super. Díky

  • 5 týdnů později...

BJB je motor s 16V alebo 8V ?

8

  • 5 měsíců později...

Zdravim, mam problem a jiz nevidim reseni. Koupil jsem svoji Octavku 2 (facelift), 1.9TDi 77KW, motor BXE, jako novou. Vymena oleje po 15tis km. Zhruba od 20tis. km jsem pocitoval ubytek vykonu. Servis neprisel na zavadu. Pak se mi pridala zavada se startovanim. Starter tocil, nafta tam sla,.. Tak jsem to dal do servisu, ze to nestartuje. Menily baterky, testovalo,.. Ale nic nezjistily. Kdyz jsem to vyzvedl z opravy, auto ozilo,.. Jezdilo do 5l, startovalo krasne, turbo piskalo, motor zral olej a temer nebrzdil se zarazenou rychlosti. Vag jsem mel vzdy cistej. No aby toho nebylo malo, bylo auto nabourano zezadu a v servisu stravilo 2mesice. Kdyz jsem prevzal vozidlo ze servisu, auto opet prestalo jezdit a objevila se zavada opet se startovanim, motor prestal zrat ole, turbo prestalo piskat. Tak jsem preventivne vymenil snimac otacek, preventivne a ejhle ustaly problemy se startovanim, i kdyz byl vag pred vymenou cisty. Nasledne jsem resil vykon a zjistilo se z diagnostiky, ze turbo nenafouka hned po seslapnuti plynu,.. To bylo ke stavu 110tis km. Tak jsem dal auto do renomovane opravny. Vyndano turbo - tlaky v haji, vrtulka utavena, ale do motoru nic neproletelo. Navic jeden vstrik byl spatny. Tak jsem nechal repasovat turbo, vstrik, vymena oleje, vzduch filtru. A ted se turbo snazi, ale zda se mi, ze auto jede hure nez pred repasem. Navic mam o cca 0,5-1litr vetsi spotrebu. Jezdim stejne trasy. Byl jsem u Ferdy, nastavil mi turbo a egr. A ejhle vozidlo ozilo. Okamzita reakce na plyn spotreba sla dolu. Jenze druhy den mi auto opet nejelo:-( respektive netahne. Egr jsem jednou nechaval cistit a byl temer cistej. Je zvlastni, ze kdyz se kdokoliv snazi zjistit zavadu,... Tak to pote jede, jak ma!! Poradi nekdo co by to mohlo byt?? Pripadne kde hledat??

mužu se zeptat kde v servisu si s tím byl?Jestli v servisu škoda tak by to odpovídalo. Každopádně napadá mě co čerpadlo je ok?A palivovej filtr?

Jezdil jsem s tim do autoriz. servisu Auto Kralupy. A uz nikdy vice!! Jenom kecaj a nic neudelaji. Tak jsem byl s turbem v autoservisu Petr Rada Sobeslav a ti se specializuji jenom na diesely, repas turb, vstrikovacu. Palivovy filtr menim po 50tis. Km. Je pravda, ze po vymene palivoveho filtru a jezdeni s pozkozenym turbem to jelo cca 2-3tis. Km krasne, ale pak to bylo line opet. Bohuzel vag nic neukazuje. A cerpadlo jsem nezkousel testovat, nevim jak? Navic si myslim, zda to neni zpusobeno nejakou RJ? Divne je, ze po hledani priciny zavady to jede lepe, ale druhy den je zavada zpet:-(

Neříkám že všechny ale autoriz. servis jsou vražda pro auto taky aby ne oni ti ho zničí a co ty uděláš?Budeš si muset koupit nové a zas další prachy pro škodovku. Já mam podobnou špatnou zkušenost s auto dům škoda v Chomutově kdybych tam nenalítnul už rudej vzteky a neodtáhnul auto dotahovkou po xx dnech tak věřím že by mě to stálo půl milionu a nejezdil bych ještě do teď.

Ale zkusil bych nějaký šikovný servis kde vědí co dělají zkusit že máš podezdření na čerpadlo oni to odzkouší a řeknou pane ne to bude nečím jiným nebo ano je to možné objedná se nové vymění se a uvidí.Když to tím nebude vrátí se tam čerpadlo zpět to tvé a to nové se vrátí a neměly by ti za to nic účtovat a případně hledat dál klidně jim ho tam i nech na pár dnů na odzkoušení ale počítej s tím že případná výměna čerpadla bohužel není na chvíly ale záleží na servisu.

Ja to zkousel u lidi z fora,.. Nikdo mi neveril,.. Az diky Jardovi se zjistilo turbo co hned nenafouka a v Sobeslavi to potvrdili. Diagnostika nenahlasila nikdy chybu. Tlaky, apod. Ale proc auto nema pote oprave vykon, nikdo nevi. Co pujde, zkusim s Jardou menit kus za kus,.. Pripadne zkusim dle meho asi lepsi servis Skoda v Sukoradech. Nerikam, ze jsou dokonaly. Jde o to vyslechnout a resit to a nerikat, jako v Kralupech, tak si to nachipujte. To neni reseni.

  • 3 týdny později...

Nebyl někdo náhodou na ME s 1,9TDi , vypnutým EGR a chipem??? Zajímalo by mě jestli to prošlo těmi novými emisemi v pohodě nebo ne.

zkoušel jsem si načíst kody a ted bych emise neprošel.Teda ted asi jo,ale po červnu už ne,až přestane platit vyjimka.Stk mám do března,pak egr odslepím,budu muset k funovi.Pokud někdo něco nevymyslí....Nebo to udělám ted a mám 2roky pokoj.Ale nevím jak to bude s kouřivostí.Neprochází normální pd a natož chipmuté. Egr ale dám nový a odslepím,v zimě se to hrozně pomalu zahřívá...,pokud člověk nejede po dálnici

Naštěstí já jsem to zaslepení sundal již před časem ( spekulace o nových ME ), ale odpojil jsem hadičku podtlaku takže EGR je vypnuté. A když ji zpět připojím tak je zase EGR funkční. Problém je jen v tom, že pak je otevřený pořád, zřejmě již má odsloužíno. :kol-32:  Ale snad to na ty ME vydrží. Řeknu to na přelomu června a července, jak to dopadlo.

.Ale nevím jak to bude s kouřivostí.Neprochází normální pd a natož chipmuté.

A to máš odkud? Pokud s tím autem nejezdíš jako pošuk a není vylágrovanej motor tak nemáš s kouřivostí problém a technici na STK jsou taky lidi i když na pitomce narazíš kdekoliv. Já měl minulej tejden kouřivost u "normálního" PD 0,17 :)

mám to přímo ze škodovky v ol.,kde dělají stk přímo zákazníkům.každé třetí neprojde na kouřivost

Cau, mam zahadny problem. Po vymene vstriku a turba,... Vozidlo nedosahuje hodnot, jak ma motor 1.9TDi 77 KW model: BXE mit,....:-( tak jsem vytahl dnes trubicku - podtlakovou k egr ventilu a dle vagu mi nasledne splnuje hodnoty dle diagnostiky,, pocitove to jede lepe. Ale co me zarazilo, ze na palubce nevyskocil symbol - motoru (oranzovy) ale na vagu ano. Kde muze byt problem?? A na emisich jsem vzdy prosel. Navic jsem kontroloval trubky i egr a vse ciste. Kde hledat zavadu? Kdyz to nakonec nebude egrem?? V minulosti jsem mel problemy se startovanim, tak jsem preventivne vymenil snimac otacek, i kdyz diagnostika neukazovala zavadu. Dale po vsech opravach mi ukazuje palubni PC vyssi spotrebu, ale po kontrole doplneni jsem zjistil, ze je o 0,5l nizsi nez ukazuje pal. PC. Pred opravou jsem mel nizsi spotrebu. Kde hledat problem?

...... Já měl minulej tejden kouřivost u "normálního" PD 0,17 :)

 

To vůbec není zlé. Ono právě zde se  pak zřejmě pozná kdo jakou naftu tankuje a jaký olej používá. :kol-28:

.......Po vymene vstriku a turba,... Vozidlo nedosahuje hodnot, jak ma motor 1.9TDi 77 KW model: BXE mit......

 

..... Ale co me zarazilo, ze na palubce nevyskocil symbol - motoru (oranzovy) ale na vagu ano. Kde muze byt problem??

 

........ Dale po vsech opravach mi ukazuje palubni PC vyssi spotrebu, ale po kontrole doplneni jsem zjistil, ze je o 0,5l nizsi nez ukazuje pal. PC. Pred opravou jsem mel nizsi spotrebu. Kde hledat problem?

 

Byl jsi na brzdě nebo jak jsi přišel na to že vozidlo nemá patřičný výkon? Tady mi to totiž zavání chipem, o který jsi při výměně přišel díky přehrání softwaru. A následně by to navazovalo na další odpověď.

 

Symbol nevyskočí, pokud je v ŘJ deaktivován. Dělá se to proto, aby tě ta kontrolka neotravovala při jízdě, když máš odpojené EGR. Většinou se to nechá dělat při chipování vozu.

 

Zde bude potřeba udělat korekce, aby ti PP ukazoval správně. Dělá se to přes Vag a návod zde na fóru je. Ta spotřeba může souviset s tím EGR, který je zřejmě špatný. 

Upraveno od Sniper_2003

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.