Sniper_2003 Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Mě zabírá taky dole,ale nemám ji měněnou. Mám nalítáno 153tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Ahoj,většinou studený a najeto 147500km,ale dělal to i dříve. Diagnostiku popř. změřit tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 Diagnostiku asi jo,ale zatím nevím kam.Do servisu se mi nechce,tak musím najít někoho šikovného.Tlaky by měly být OK,auto táhne dost dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Bohužel bez diagnostiky šikula nic nezjistí. Tam může být desítky příčin. Co baterie? Nebo stratér? Spíš to odhaduju na něco v elektrice. Fakt je diagnostiky třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Já jsem myslel šikulu s diagnostikou,baterie je zatím dobrá a starter taky.Kdyby to dělalo stále,ale jen občas.Možná něco v elektrice,ale to až po diagnostice.Doufám,že se to vyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Nevíte jak u tohoto motoru zjistit, jestli mám filtr pevných částic DPF? Mám rok výroby 2005 a motor BJB a zatím mi nebyl nikdo schopen říct, jestli tam je nebo není :-/ teď se pár kilometrů z auta dost kouří, tak bych rád věděl jestli to může být tím (jedu pořád na stejnou nádrž nafty, takže kvalitou nafty to nebude) a nic zásadního se z autem nedělo - pořád standardní provoz. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
princess Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Mam to stejne ale tez nevim u nekterych je a u nekterych ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 u BJB filtr pevných částic není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Pro ověření kouknout na štítek v kufru u rezervy, nebo do servisky a pokud v posledním řádku najdete kód OGG tak auto nemá filtr pevných částic (DPF) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 BJB nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 ja mam RV2006 MR2007 BXE a mam na stitku 0GG = Exhalační předpis EU4 neznamena to nahodou ze to DPF ma??? a EU3 nema??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 koukněte sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Co má auto z výroby ve výbavě se dá na netu podle štítku zjistit http://igorweb.org/equidec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponty Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Všiml sem si jedné věci, která by mě docela zajímala. Jak to že když stojím s nastartovaným motorem na volnoběh tak roste průměrná spotřeba na PP. Neřeknu kdyby se zvedala pomalu, ale naskakuje to tam docela rychle. Aktuální spotřeba je normální asi 0,7l/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 0,7 l/h je OK Zkus vypnout klimu a spadne to na 0,5L/h. Máš to v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponty Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 právě že normálně to je tak 0,6-0,7l/h.... a s klimou, když jede na plno tak 1l/h, to všechno je v pořádku, mě spíš zajímá jak to že když stojím na místě tak průměrná spotřeba jde nahoru na volnoběh. logicky by měla spíš klesat, nebo se pletu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miskoos Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Ak myslis celkovy priemer tak jasne ze ide hore. Stojis, naftu to zere ale neprejdes ani krok. Podla toho ked prejdes 1km a potom to nechas stat tak jasne ze za chvilu tak bude 20 len tak fukne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcz Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 to že se ti rychle zvyšuje prumerna spotřeba na volnoběh je protože že si najel treba jen 15Km a proto jde do vypočtu a ovlivního kazdy ml. kdybys najel 150km a nechal klepat auto 5 minut tak se prumerna spotřeba nejspíše vubec nezmění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponty Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Aha, tak díky za vysvětlení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 17. Červen 2011 Sdílet Vloženo 17. Červen 2011 Mam 1,9 BKC a celou dobu co auto mám (cca rok) pozoruju, že když na 2. nebo na 3. rychlostní stupeň uberu plyn nebo naopak přidám auto trochu cukne. Není to asi závada na motoru, ale je to jakoby byla někde vůle v uložení, je to možné? Připadá mi, jako by se motor po přidání plynu pootočil a teprve pak začal táhnout, ale je to třeba tak jedna nebo dvě otáčky kol. To samé při brždění motorem, uberu plyn, pak příjde malé cuknutí a pak teprve brzdí motorem. Je to opravdu jen hodně málo, většina lidí, co jsem vezl si toho ani nevšimla. Něco podobného pozoruju u Octavky s 1,6AEE, kterou máme také v rodině. Při popojíždění v koloně na malý rychlostní stupeň taky cukne při ubrání nebo přidání plynu. U mě jsem si myslel, že je to dvouhmota, tu jsem ale nedávno měnil v sadě se spojkou a tohle se nezměnilo. Nemůžou to být třeba špatné silentbloky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 17. Červen 2011 Sdílet Vloženo 17. Červen 2011 Mohl by to být i v horším případě začátek odchodu do věčných lovišť, regulace plnícího tlaku turba. Diagnostika by to zjistila. Ale to je jen spekulace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Nevěděl by někdo, jak se u BKC mění volnoběžné otáčky? Předpokládám že to budě někde v adaptaci, ale VCDS to nemá popsaný :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 Viackrát som si všimol na mojom aute, O2 1.7TDi, MR2005, že ked mám zaradenú rychlosť 4, alebo 5, otáčky niekde pod 2000 a pridám, začnú stúpať otáčky, aj rýchlosť, a potom niekde pri 2200-2300 otáčky vybehnú prudšie k 2500-2600, ale rýchlosť nenarastá, spadnú otáčky dole na cca tych povodných 2200-2300 a auto ide zase normalne. Nestáva sa to vždy. Je to také niečo, ako ked preradí automatická prevodovka. úplne rovnaky pocit. Ale mám manuál. 4o by to mohlo byť ? Spojka, zotrvačník, turbo ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivas Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 podla mna preklzne spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 No to ma napadlo ako prve, ale rozjazd do kopca je v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.