Triplseven Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 By jsi z toho měl Boeinga Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 tak to čumim, budu muset svojí OII pořádně prolézt, jestli taky někde nekvete. je to 10/04 a skoro 3roky jsem jí parkoval nonstop venku, by mě nenapadlo, že to může chytit lišku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom336 Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Dnes jsem dával octu do pucu a čumím.Taky to pěkně kvete na té hraně masky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 no, je nás víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bimboun Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Ahoj, ja jen doplnim: stejne jako Superfattymu se mi rozkvetly 5.dvere na kombajnu (02/05) - hrana pod oknem, zespodu vedle osvetleni SPZ a nekolik vmestku nebo jak se tomu rika. Bez problemu kompletni vymena na zaruku (samozrejme pozor, musi byt dodrzovany garancni prohlidky). Mam ten dojem, ze to na zacatku jeste nemeli vychytany s kvalitou....docela me to prekvapilo, ale 12 let je dostatecna zaruka Podotykam, ze moje Octa ma uz 170tis a to v hodne drsnych podminkach a tezkem provozu, ale i tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 no pekne.... tak jeste ze na to je 12 let... taky to poradne projdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Asi fakt jen Marios, Já to dělám taky včetně motoru a nemyslím si, že je na tom něco špatného.Vnitřek motorového prostoru, motor,hadice i kapotu zevnitř čistím ubrouslky ArmorAll, nikoliv vodou - kvůli kabelům, přeněji přechodům kabel do koncovky kde jsou odkryté žíly a voda by tomu nevědčila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Zdravim, včera jsem koupil ojetou Octavii II, r.v.2005. Až doma jsem zjistil, že při zavírání zadních dveří se odřel vnitřní lem zadního blatníku a začíná to reznout. Podle mě je to ošoupaný tvrdou těsnící gumou na zadních dveří dole. Má s tim někdo taky nějaký zkušenosti?? A poraďte mi prosím co s tím mám dělat. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Hod foto. Mas zle nastavene zadne dvere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Nebylo to bourané? Proč jinak špatně sedící dveře..a guma je, pokud se nepletu na rámu dveří na skeletu, a od blatníku je poměrně daleko..takže od ní to spíš nebude. Musí být vidět, kde se co dotýká, fotku sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 no já si myslím totéž, co Jiřík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Nebylo to bourané? Proč jinak špatně sedící dveře..a guma je, pokud se nepletu na rámu dveří na skeletu, a od blatníku je poměrně daleko..takže od ní to spíš nebude. Musí být vidět, kde se co dotýká, fotku sem Zdravim ...jestli to bylo bourané, to nevím. Ale kupoval jsem to od člověka ze Škodovky a ten tvrdil, že ne. Samozřejmě guma na rámu dveří je, když se dveře zavírají, tak se guma otírá o lem zadního blatníku. Fotky mám vyfocený, ale nejdou mi sem nějak vložit... Když chci fotku vložit, tak se mi neobjeví odkaz v tom okénku PROCHÁZET (fotka má 0,9Mb)..možná to dělám špatně a nevím jak přesně, jsem tu poprvé :-) Kdyžtak mi poraďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Nebylo to bourané? Proč jinak špatně sedící dveře..a guma je, pokud se nepletu na rámu dveří na skeletu, a od blatníku je poměrně daleko..takže od ní to spíš nebude. Musí být vidět, kde se co dotýká, fotku sem Tak se to přece jenom povedlo ..Vložím další Opravdu nevím co s tím mám teďka dělat. Jestli to půjde nějak opravit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 no tohle neudělá guma. To vypadá na svěšený dveře, ale ty by se musely dotýkat plech na plech. Prohlídni si pořádně spodní hranu dveří, jestli tam nejsou nějaký odřeniny. No a zeptal bych se taky u nějakýho autorizovanýho prodejce , na co se vlastně ta dlouholetá záruka vztahuje. Tohleto tam nemá po 4 letech naprosto co dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 (editace) hm, tak teď už to z té 2. fotky docela dobře vidím. Tohle ale nejspíš neudělaly ani ty dveře. Tohle mi až příliš připomíná praseckou opravu, při výměně prahu. A jestli to nebylo bouraný, tak bych opravdu šel na výrobce s reklamací. Jestli se nepletu, tak machrujou s 10 lety. A ještě jeden námět na zamyšlení : karoserie má být zinkovaná, ne ? Tak kde ten zinek je ? To by ty dveře po prahu musely opravdu natvrdo jezdit, čímž by se ošoupaly stejným způsobem taky. Editováno: 28. Duben 2009, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 hm, tak teď už to z té 2. fotky docela dobře vidím. Tohle ale nejspíš neudělaly ani ty dveře. Tohle mi až příliš připomíná praseckou opravu, při výměně prahu. A jestli to nebylo bouraný, tak bych opravdu šel na výrobce s reklamací. Jestli se nepletu, tak machrujou s 10 lety.A ještě jeden námět na zamyšlení : karoserie má být zinkovaná, ne ? Tak kde ten zinek je ? To by ty dveře po prahu musely opravdu natvrdo jezdit, čímž by se ošoupaly stejným způsobem taky. No výměna práhu by to být asi neměla, protože to dělá na druhé straně také ... je to prostě ošoupaná lajna od zdola nahoru...je to trochu i u přední dveří....Taky to nechápu, že to takle začlo reznout, když by to měla být pozinkovaná karoserie.... Dneska jedu ke kamarádovi do Škodovky, tak uvidíme co mi na to řekne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 (editace) to jsi koupil od 1. majitele ? A cos to říkal, že byl ze Škodovky ? Tak ať ti pomůže s reklamací. Na tohle se podle mně ta záruka na lak musí vztahovat a na tebe přecházejí práva majitele. Tohleto jsem v daleko menším rozsahu viděl u různých aut, ale vždycky jen jako rýhy v laku. To tvoje je divný, opravdu moc divný. Co na těch dveřích, tam to odřený není ? Já se matně vzpomínám, že se tady mluvilo u starších ročníků o problému svěšování dveří. To ale bylo tak, že se ozýval trochu hluk za jízdy, jak potom netěsnily dobře dveřní gumy. Mezi dveřmi a prahem jsou ovšem mezery tak cca 5 mm. Kam by potom až ty dveře musely spadnout, aby udělaly tohle. To bys musel poznat okem podle nepravidelných spár kolem dveří. Editováno: 28. Duben 2009, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 to jsi koupil od 1. majitele ? A cos to říkal, že byl ze Škodovky ? Tak ať ti pomůže s reklamací. Na tohle se podle mně ta záruka na lak musí vztahovat a na tebe přecházejí práva majitele. Tohleto jsem v daleko menším rozsahu viděl u různých aut, ale vždycky jen jako rýhy v laku. To tvoje je divný, opravdu moc divný. Co na těch dveřích, tam to odřený není ?Já se matně vzpomínám, že se tady mluvilo u starších ročníků o problému svěšování dveří. To ale bylo tak, že se ozýval trochu hluk za jízdy, jak potom netěsnily dobře dveřní gumy. Mezi dveřmi a prahem jsou ovšem mezery tak cca 5 mm. Kam by potom až ty dveře musely spadnout, aby udělaly tohle. To bys musel poznat okem podle nepravidelných spár kolem dveří. Zdravim, kupoval jsem to od druhého majitele a ten pracoval jako prodejce ojetých aut ve Škodovce....Ale je to bohužel z druhého konce republiky...Tak jsem byl před chvílí ve Škodovce u nás, mam tam kamaráda prodejce...Byl se na to podívat technik a říkal, že už tohle na jednom autě taky viděl. Tak příští týden to nafotíme a pošleme do Boleslavy a snad mi to uznají jako reklamačku..Když to bude reklamačka, tak technik řikal, že se to bude znovu stříkat a vyměňovat gumy na dveřích.... Plech na plech to nejde, zkoumal jsem to ... Je to prostě všechno z tý gumy, protože i spáry na dveřích jsou stejné. Projížděli sme to i testrem na lak, celé auto bylo v pohodě, až na kousek zadního vnějšího lemu, ten byl stříkaný...Ale jinak vnitřky u dvěří mají lak originál stejný ... Tak se budu modlit, ať mi to uznají ... protože jinak bych musel říct nějakýmu šmátkovy, aby mi to stříknul :-) Až budu vědět více, tak dám určitě vědět jak sem dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 no to je pěkný, to by tam na tý gumě ale musel bejt nějakej šmirgl. Jak by se to mohlo prošoupat přes krycí lak, metlu, základ a zinek až na plech mi hlava nebere. To jsem teda zvědav, jak se teď ukážou, když se oháněj 10ti letou zárukou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 no to je pěkný, to by tam na tý gumě ale musel bejt nějakej šmirgl. Jak by se to mohlo prošoupat přes krycí lak, metlu, základ a zinek až na plech mi hlava nebere. To jsem teda zvědav, jak se teď ukážou, když se oháněj 10ti letou zárukou. No mě to hlava taky nebere , že by guma prošoupala takovou vrstvu... Měl jsem vždycky sráče, který rezly a tedka jsem si chtěl pořídít auto, u kterýho bych nemusel pořád kitovat, stříkat a pořád dokola ... a měl jsem ten pech, že jsem si vybral tuhle Octavii .... Ale jinak je auto perfektní...doladim tyhle vady a snad bude klid ... Hlavně aby mi to uznali na tu záruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) Taky mi těsnící gumy prodřely lak na zadních podbězích, ale naštěstí ne až na kov. Všimnul jsem si toho včas. S gumama jsem chodil do servisu na reklamaci, že vržou ale vždy je namazali a šel jsem. Vyřešil jsem to pak tak, že jsem koupil nové a měkké. Mají úplně jiný profil a tvrdost. Mám taky r.v. 2005. Editováno: 29. Duben 2009, autor: Zoro55 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom336 Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Tak tohle jsem viděl na jedné octavii na parkovišti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Tak tohle jsem viděl na jedné octavii na parkovišti To může být nečím pomlácené a odštípnuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Tak dneska dolívám kapalinu do ostřikovačů na mém 4 roky a 8 dní starém autě a koukám, že na hraně krytu motoru "hauptna" koroze, ale ne zrovna malá okamžitě jedu do servisu tam fotí zíraj na to a říkal, že mám velkou naději na její kompletní výměnu, a že to u OII ještě nikdy neviděli. Máte nějaké zkušenosti s korozí u OII, podotýkám nehavarováno a servis zcela pravidelný....Honza Zdravim...tu kapotu mám přesně taky takle zrezlou, možná i o trochu více...Tedka jsem to reklamoval, tak uvidíme jestli to uznají... Obávám se toho, že by se mohli vymlouvat na to, že olej v DSG byl měněn v 90 tisících a ne v 60 tisících, jak to mělo být. Oktávku jsem nedávno koupil, takže jsem to nemohl ovlivnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 17. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 Tak pak dej vědět jak to dopadlo...., ale je fakt, že proběh 30 000 což je 1/2 životnosti je docela dost... Možná by se to dalo ukecat, že je to jejich vina dyť to muselo být mezi tím minimálně jednou na servisu s olejem ne?? tak to měli udělat...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.