Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na novych zhavicich svickach jsem jezdil cca. 700km, pak mi jedna odesla, myslite si, ze je to vyjimka nebo bezny pripad.

Jeke pouzivate/doporucujete vyrobce.

A jaky je vas nazor na zaruku u techto spotrebnich veci? Neni prece mozne rict, ze se to muze stat.... :feve:

Skoda Octavia I , TDi, 1.9, 81kW

kdyz mas uctenku, mas pul roku (asi tento pripad) nebo 2 roky zaruku. V opacnem pripade mas smulu.

a jak se ti projevilo, že ti jedna žhavička odešla? myslím tím starty, délku žhavení, kouření, atd.

  • Autor
a jak se ti projevilo, že ti jedna žhavička odešla? myslím tím starty, délku žhavení, kouření, atd.

projevila se tim, ze pri startu motor chytl, ale bylo citit, ze motor dost zahazel (otrasl se, nevim jak to popsat) a z vyfuku kour.... kdyz byl zahraty, tak vse ok.

proste to stejne nez jsem zhavice menil za tyto nove...

a cos daval za znacku?typl bych ze bosch

projevila se tim, ze pri startu motor chytl, ale bylo citit, ze motor dost zahazel (otrasl se, nevim jak to popsat) a z vyfuku kour.... kdyz byl zahraty, tak vse ok.

proste to stejne nez jsem zhavice menil za tyto nove...

tak to ty žhavky budu muset asi taky zkontrolovat, protože mi to dělá přesně jako tobě, zahází to, nerovnoměrný chod, kouř a po zahřátí ok, přitom jsem ty žhavky nedávno měnil! dal jsem Bosch ;) a když teda zjistím, že mi některá nežhaví, tak mám vyměnit zase celou sadu nebo jen tu co nefachčí?

Toto mi to dělává taky někdy , ale když jsme je kontrolovali , tak vše naznačovalo , že by měli být v pořádku. Jakou by ty žhavící svíčky měli mít vůbec životnost , v km/čas ?

Sakramentskou ;) . Spíš bych to typoval že budou na počet cyklů.... Taky jsem dával Bosch, chystám se je po roce zkontrolovat.... A někde jsem četl, že se snad prodávaly i falešné Boschky originální China Export :(

Novy zhavic sa da lahko odsudit na kratku zivotnost tym,ze ho dotiahneme silou vecsou ako 15Nm.Pri montazi novych treba davat pozor na silu pritiahnutia.Nehovorim,ze je to vzdy pricina(ked odide novy kus),ale aj to je mozne.

Podle mne nejlepší žhaviče BOSCH nebo BERU,jinak na životnost žhavičů má vliv nastavení předvstřiku, vstřikovací trysky,doba žhavení -tepol. čidlo motoru.

Podle mne nejlepší žhaviče BOSCH nebo BERU,jinak na životnost žhavičů má vliv nastavení předvstřiku, vstřikovací trysky,doba žhavení -tepol. čidlo motoru.

čau u mě bylo něco podobného,když bylo nad nulou motor chytl bez problémů ale nestabilní chod,kouř z nespálené nafty,ale když mrzlo bez problémů,a měl sem bohatší volnoběžnou dávku,ve středu seřízené a zatím starty bez prpblému ato nemrzne,tak doufám žeto bylo tím :kuk:

  • Autor

Jeste ohledne koure z nespalene nafty: pry je take mozne, ze je to zanesenou tryskou. Pak naftu tryska nerozptyli, ale muze pouze kapnout nebo tak neco a tim padem to naftu spali spatne a jde dym? Muze pomoct pripravek do nafty spolecne s tankovanim, kdy to procisti cely palivovy system. Je to neco na cisteny trysek v dieslovych motorech? Nevim presne, ale pry neni na skodu to sem tam za nejaky cas udelat - nicemu to neuskodi ani neskodi :palec2:

  • 2 týdny později...

Taky sem měl tento problém, ale ten čistič palivového systému sem do nádrže nalil celej najednou a ne podle dávkování které tam uvádí+V-POWER naftu a :palec2:

Jeste ohledne koure z nespalene nafty: pry je take mozne, ze je to zanesenou tryskou. Pak naftu tryska nerozptyli, ale muze pouze kapnout nebo tak neco a tim padem to naftu spali spatne a jde dym? Muze pomoct pripravek do nafty spolecne s tankovanim, kdy to procisti cely palivovy system. Je to neco na cisteny trysek v dieslovych motorech? Nevim presne, ale pry neni na skodu to sem tam za nejaky cas udelat - nicemu to neuskodi ani neskodi :palec2:

Je pravda , ze když tryska spatně roztříkne tak to dělá kouř a dokonce pokud odkapne tak může propálit píst. Cisteni palivove soustavy - Ja to tam davam preventivne pres zimu ale jestli to opravdu pomaha nevim, a davam vetšinou trochu vic než je předepsáno. Samozřejmě na tom je napsáno, že víc motoru neuškodí. Nema žadne problemy s palivovu soustavou, ted jsem odkaloval palivovy filtr - bez jedinné kapičky vody nebo špíny. auto má 152 t.km a co vím v tomhle nemělo problém. Je nutno samozřejmě dbát na čistotu při tankování - to sí dávám velkýho majzla ;)

  • Autor
Taky sem měl tento problém, ale ten čistič palivového systému sem do nádrže nalil celej najednou a ne podle dávkování které tam uvádí+V-POWER naftu a :palec2:

Jasne ze se lije do nadrze celej, ale je doporuceny zalit aspon do 3/4 nadrz, takze idealni je nalit pri prazdne a dolit plnou.

  • Autor
Je pravda , ze když tryska spatně roztříkne tak to dělá kouř a dokonce pokud odkapne tak může propálit píst. Cisteni palivove soustavy - Ja to tam davam preventivne pres zimu ale jestli to opravdu pomaha nevim, a davam vetšinou trochu vic než je předepsáno. Samozřejmě na tom je napsáno, že víc motoru neuškodí. Nema žadne problemy s palivovu soustavou, ted jsem odkaloval palivovy filtr - bez jedinné kapičky vody nebo špíny. auto má 152 t.km a co vím v tomhle nemělo problém. Je nutno samozřejmě dbát na čistotu při tankování - to sí dávám velkýho majzla ;)

Jak to myslis dbat na cistotu pri tankovani???

Jak to myslis dbat na cistotu pri tankovani???

Aby se tam nedostali jakékoliv necistoty! když někdy nalejvám z kanystru tak vždy přes sítko, dávam si pozor abych nemel vodu v kanystru. U pumpy tam pořádně nemusíš na nic dávat pozor - max. si kontroluj tu baňku na stojanu aby tam nebyl bordel - ale to si asi žadná pumpa nedovolí.

  • Autor
Aby se tam nedostali jakékoliv necistoty! když někdy nalejvám z kanystru tak vždy přes sítko, dávam si pozor abych nemel vodu v kanystru. U pumpy tam pořádně nemusíš na nic dávat pozor - max. si kontroluj tu baňku na stojanu aby tam nebyl bordel - ale to si asi žadná pumpa nedovolí.

Ja prave myslel na pumpe, tak me to bylo divny... Z kanystru to chapu.

  • 2 roky později...

Rád bych obnovil toto téma ! Začínají mrazy a moje startování mělo problémy když byla teplota už okolo nuly. Nedávno jsem startoval když bylo -10 a myslel jsem že se mi motor vyklepe z auta. Takže se budou muset koupit nový žhaviče. Ale otázka je že nemám žádnou zkušenost se značkami.Proto bych se obrátil na vás a na vaší zkušenost :kol-47:

Mám motorizaci 1.9 TDi 66 kw

Zvažuju BRISK EXCLUSIVE cena 262,-ks nebo CHAMPION 323,-ks nebóóó BOSCH DURATERM 321,-ks

Upraveno od DonnJarda

Kup si BERU-ty jsou origo a nebo Bosch.Švagrovi jsem dával do auta Brisk,protože chtěl ušetřit,ale žádná sláva ty starty a to mělo auto najeté poctivé km 110tis.Já mám 290tis žhavičky BERU a při 15pod nulou na cvrnknutí lapne jak v létě.Musíš mít samosebo ale dobrou baterku.

No dneska mi v obchodě doporučili NGK (5605) D-POWER4 za 290,-

A prej ale už nemájí že budou zejtra že co se týče žhavicích svíček jsou dneska totálně vyprodaní :lol::'> a že na zejtra objednávají krabice a krabice svíček bo má být ješte huř než dnes :kol-98:

No cena je fakt dobrá ! Díkes

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.