Publikováno Březen 15, 200916 r Zdraví mám fabku 1,2 40 KW a dnes sem ráno nastartoval rozjel se a po chvíli mi motor začal cukat a vůbec netáhnul jako by tam nešel benzín nebo co po chvíli mi to skoro chcíplo a nereagovalo to na přidávání plynu, když sem sundal nohu z plynu tak se to zas chytlo a jelo to ale jen chvyličku pak když sem přidal tak zas jeko by to šlo jenom na dva válce, na volnoběh je to v pohodě i když přidávám plyn na plno tak v pohodě ale když se rozjedu tak po chvýli zas, nevím čím to je. radili mi že je to možná palivový filtr, ještě sem ho neměnil a mám už 110 tisíc
Březen 15, 200916 r Palivový filter sa mení každých 60 000 km...takže už mal byť vymenený druhý krát:)
Březen 15, 200916 r Autor já dělám pravydelný prohlídky v servise, ještě sem nepřetáhl ani o kilometr a rači jedu i o 200 km dřív
Březen 15, 200916 r Nejsem odborník, ale dle mě to má na "krku" zmiňovanej palivák a vzduchovej bych taky skontroloval, když už víš, jak je ten servis "spolehlivej"....dokáže taky udělat pěknou neplechu Jináč by to taky mohl mýt na svědomí benzín - nebereš nějakej pod rukou?
Březen 15, 200916 r Autor To bych svýmu broučkovi neudělal, jezdím na SHELL nic jinýho tan nedám i kdybych měl dvacet kiláků tlačit a začalo mě to dělat až při půlce nádrže, vždycky dávám plnou a to by se projevylo hned
Březen 15, 200916 r Měl jsem podobné problémy (mám tedy 1.4 MPI) a pomohla výměna právě palivového filtru a snímače otáček.
Březen 15, 200916 r Filtry sice mají dost podstatný vliv na chování motoru, ale jestli tomu dobře rozumím, tak jeden den auto jelo normálně a druhý už blblo. Pokud jsi do nádrže nenatankoval "bláto", tak hledej závadu spíš někde jinde.
Březen 15, 200916 r Z toho důvodu bych se spíše přikláněl třeba k tomu snímači otáček. Mně to začlo úplně stejně blbnout poté, co jsem přijel z návštěvy v "autorizovaném servisu". Mám trochu podezření, že si tím chtěli zajistit další kšeft... Samozřejmě už jsem k nim nikdy nejel.
Březen 16, 200916 r Autor ale kdyby to byl snímač otáček tak by mně svítila kontrolka EPC ne? ale mně nic nesvítí Upraveno Březen 16, 200916 r od hugito
Březen 16, 200916 r Mně taky EPC nesvitilo, chybové hlášení vyjelo až na VAGu. Hele nevím, bohužel nejsem mechoš, jen jsem měl úplně stejné příznaky. Už se to tu řešilo a potíže právě se snímačem otáček mělo více lidí.
Březen 20, 200916 r Autor tak pánové byl sem v servisu kde s tím měli zkušenosti a hned říkali jo to je čidlo tlaku vzduchu a taky že jo, čidlo vyčistili a auto šlape jako nový
Březen 20, 200916 r tak jsme byli všici vedle ...ale hlavní je že "jedeš" a nejsi v tom za těžkej peníz
Březen 20, 200916 r Autor jo jen doufám že to bude dobrý protože se nepodařilo spojit s řídící jednotkou tak nemohli vyjet registr závad a tudíž nevíme co s tí m ještě může být
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.