protected Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 (editace) Ahoj, poslední dobou sem zjistil, že mi hodně "utíká" chladící kapalina, cca litr za týden provozu. Kdyby jen utíkala, tak bych to zatím neřešil, přeci jen destilovaná voda stojí 4kč, ale ona nejspíš utíká do motoru, protože po vyšroubování víčka od oleje vidím bílé cucky, které se prý dělají, když se mísí kapalina z chladiče s olejem v motoru. Prosím o radu... je potřeba auto hned dát do servisu, nebo jsou ty cucky běžná věc a voda utíká třeba někde jinde. Dík:) edit: sorry ze překlep v popise:) Editováno: 17. Březen 2009, autor: protected Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 No tak ti ide voda do oleja. Neni to dobre urcite. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 asi praskle tesnenie pod hlavou , najskor budes varit vodu a potom nasledne ti moze prasknut hlava. takze asi co najskor vymenit tesnenie samo sa to nezlepsi . a este voda v nadrzke je cista alebo v nej plava olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri26 Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Ahoj, poslední dobou sem zjistil, že mi hodně "utíká" chladící kapalina, cca litr za týden provozu. Kdyby jen utíkala, tak bych to zatím neřešil, přeci jen destilovaná voda stojí 4kč, ale ona nejspíš utíká do motoru, protože po vyšroubování víčka od oleje vidím bílé cucky, které se prý dělají, když se mísí kapalina z chladiče s olejem v motoru. Prosím o radu... je potřeba auto hned dát do servisu, nebo jsou ty cucky běžná věc a voda utíká třeba někde jinde. Dík:) ....podle mě je to taky těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 17. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 asi praskle tesnenie pod hlavou , najskor budes varit vodu a potom nasledne ti moze prasknut hlava. takze asi co najskor vymenit tesnenie samo sa to nezlepsi . a este voda v nadrzke je cista alebo v nej plava olej? o té hlavě jsem taky slyšel - že to tím může být. Voda je čistá. A zatím je teplota motoru v normě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 skus vypat kurenie a pohybuj sa v kolone po meste tam uvidis ci vyvaris vodu. ak ano je to skoro iste tesnenie pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Růža Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 ...a nepřibejvá taky olej (směs oleje a chladící kapaliny)??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 tiez je mozne ze ti to tecie ked je natlakovana hadica cez prasknutu hadicu alebo nejaky spoj . pozri na mierku oleja ci tam mas cisty olej alebo emulziu podobnu bielej kave v tom pripade je voda v oleji.na vicku oleja to moze byt len vykondenzovana voda a to je prolem len na hadiciach alebo tecie voda okolo cidla na chladici alebo okolo vodnej pumpy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 17. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 ...a nepřibejvá taky olej (směs oleje a chladící kapaliny)??? nene, to ne. ale do servisu to dám příští týden. Do té doby to bude muset ještě nějakých 700km zvládnout:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 (editace) Taky sem to resil, a bylo to tesneni pod hlavou! Ale davej pozor at to neuvaris! Kdyz jedes v kuse delsi trasu tak je lepsi treba po 200km mrknout na nadobku chladici kapaliny, sice je tam cidlo, ale byl jsem poucen ze ne vzdy muze hlasit malou hladinu!!!! A olej pribyvat nejspis nebude, jak pises lejes tam destilku a ta se stiha vyparovat! Editováno: 17. Březen 2009, autor: fiser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 17. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Taky sem to resil, a bylo to tesneni pod hlavou! Ale davej pozor at to neuvaris! Kdyz jedes v kuse delsi trasu tak je lepsi treba po 200km mrknout na nadobku chladici kapaliny, sice je tam cidlo, ale byl jsem poucen ze ne vzdy muze hlasit malou hladinu!!!!A olej pribyvat nejspis nebude, jak pises lejes tam destilku a ta se stiha vyparovat! díky za info, na tohle si dám pozor (asi by mě to nenapadlo). Ale jde i o to, že když se mísí voda s olejem a dělají se ty cucky, tak jestli se nějak neposere přímo ten motor tím "nekvalitním" olejem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Nevim co tu resis, nech to co nejdriv vymenit, ono to nemusi porad utikat jen pomalu, najednou ti to tesneni vylitne vic a budes varit v nejmin vhodnou chvili, navic voda v oleji motoru moc dobre neudela, klidne by se ti moh pridrit motor. Bud rad ze te to takhle v klidu varuje a nevari to hned. Moje rada je okamzite do servisu a s nejakejma 700 km nepocitej ani nahodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 17. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Nevim co tu resis, nech to co nejdriv vymenit, ono to nemusi porad utikat jen pomalu, najednou ti to tesneni vylitne vic a budes varit v nejmin vhodnou chvili, navic voda v oleji motoru moc dobre neudela, klidne by se ti moh pridrit motor. Bud rad ze te to takhle v klidu varuje a nevari to hned. Moje rada je okamzite do servisu a s nejakejma 700 km nepocitej ani nahodou. no jo, jednodušel se ale ted do servisu nedostanu:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 tak neprehrej auto a bude to v pohode 700km hravo v takychto chladnych dnoch vydrzi. vyhibaj sa kolonam a popripade chlad motor kurenim. hodne zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 17. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 tak neprehrej auto a bude to v pohode 700km hravo v takychto chladnych dnoch vydrzi. vyhibaj sa kolonam a popripade chlad motor kurenim.hodne zdaru díky za pomoc:) a hned v pondělí pujde do servisu:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 díky za info, na tohle si dám pozor (asi by mě to nenapadlo). Ale jde i o to, že když se mísí voda s olejem a dělají se ty cucky, tak jestli se nějak neposere přímo ten motor tím "nekvalitním" olejem NO ty cucky jsou prave ta vyparujici se voda. myslim ze by to melo byt pouze nahore asi jen u hlavy, ale je to jak rikaji kluci, co nejrychleji do servisu, urcite nema cenu riskovat prasknuti hlavy, nebo pridreni pistnich krouzku. jinak vymena tesneni pod hlavou je otazka cca 5-8 tisic, zalezi kde! Urcite si zrovna nechat prebrousit dosedaci plochu hlavy, otlakovat ji,pak samozrejme novy olej, filtr, svicky, a fridex popr, destilka! Je to pomerne rypacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Ta cenovka záleží jak kde, mohlo by to být i míň. Ale hlavu přerovnat stopro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 17. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Ta cenovka záleží jak kde, mohlo by to být i míň. Ale hlavu přerovnat stopro. btw: hezké styling RS. na kolik tě vyšel rs nárazník + lak? pokud máš tmavěmodoru metlu, tak máme stejnou barvu. Taky si pohrávám s myšlenkou hodit tam rs nárazník, ale bojim se té položky za lak:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Nárazník byl lehce rozsekanej z bouračky za 500, lak nevím přesně ale tak 1500-2000 a je to zelená metla 9595. Kompletní přestavba mě vyšla na cca 12tis., psát můžeš klidně do tématu o žábě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 23. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 otřel sem susky z víčka nádržře a přes víkend najel cca 500km, když jsem to kontroloval, tak se tám žádné cucky neobjevily. Myslíte, že pokud by tam tekla voda, že by se již za 500km objevily? Nebo se tam objeví po delším čase? Ať vím, zda je ten servis potřeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 bola to len kondenzovana voda zo zimy dokial sa ti nehreje auto a nemas na olejovej mierke ziadne naznaky vody v podobe emulzie tak tesnenie neries a hladaj miesto uniku vody na hadiciach alebo vodnej pumpe, malo by tam byt ruzove zaschnue od G12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 2. Duben 2009 Sdílet Vloženo 2. Duben 2009 Tak dneska jsem na Octavii otevřel vičko od oleje na motoře a děs běs..na něm šileně vody a nějaka bila emulze,trochu te emulze bylo i na měrce od oleje.Auto nevaři tak nevim co to muže byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.