Přejít na obsah

1,2 40kW zhasinanie motora


antaran

Doporučené příspěvky

Mam problem s Fabiou 1,2 40kW, kupena ku koncu roku 2005. Prilis sa na nej nejazdilo, doteraz fungovala bez chyb, bol na nej par krat meneny olej, dolievana brzdova kvapalina, ale inak ziadne opravy.

V poslednom case sa mi stava, ze motor zhasne ked preradujem rychlost a klesnu otacky motora. Rozsvieti sa kontrolka "chyba elektronika motora" a auto potom treba znovu startovat na vela pokusov.

Je to nahodila chyba a tazko sa reprodukuje, pretoze sa stava to len tak sporadicky.

Pozical som si od kamarata VAG-COM kabel a podla dielenskej prirucky som porobil rozne testy, ale pri testoch som na chybu nenatrafil.

Vypis chybovych stavov:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 03D 906 033 C

Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509

Coding: 00021

Shop #: WSC 13765

TMBPW46Y964515047 SKZ7Z0E3281896

8 Faults Found:

17909 - Fuel Pump Relay (J17): Short to Ground

P1501 - 35-00 - -

(toto nieje chyba, je to koli dodatocne namontovanemu bezpecnostnemu zariadeniu)

16521 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too Low

P0137 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

16651 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground

P0267 - 35-10 - - - Intermittent

16648 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground

P0264 - 35-10 - - - Intermittent

16645 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground

P0261 - 35-10 - - - Intermittent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-10 - - - Intermittent

17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S1: Short to Ground

P1115 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Pricom "intermittent" znamena, ze chyba je sporadicka.

Testy, ktore som vykonal podla manualu:

1. Provedeni diagnostiky akcnich clenu: Rele palivoveho cerpadla -> OK

2. Provedeni diagnostiky akcnich clenu: Elektormagneticky ventil nadobky -> OK

3. Diagnostika lambda-sondy před katalyzátorem (kontrola stárnutí) -> OK, Vysledok testu

4. Diagnostika katalyzátoru -> OK, Vysledok testu

5. Diagnostika lambda-sondy za katalyzátorem (kontrola stárnutí) -> OK, Vysledok testu

6. Diagnostika ventilu odvětrání palivové nádrže (systém odvzdušnění nádrže) -> OK, Vysledok testu

7. Zobrazovaná skupina 030 - lambda-regulace -> ??? zo zaciatku OK, neskor som tam mal aj nuly, Vysledok testu

8. Zobrazovaná skupina 033 - lambda-regulace - lambda-sonda před katalyzátorem -> OK, Vysledok testu

9. Skontroloval dom poistku cislo 9.

Popis chyb v cestine som dal do prilohy.

Pred testami som zmazal pamat chyb, auto bezalo na volnobeh mozno aj hodinu, kym som ich vsetky urobil, ale chyby sa znova neobjavili.

Ak by mi vedel niekto poradit, kde moze byt problem, tak budem vdacny.

post-33114-1238759058_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...