tosy Vloženo 19. Květen 2009 Vloženo 19. Květen 2009 OK, upresnim info:) Prosim nezamykat:) Prolezl jsem zde diskuze a nenasel jsem nic plodneho, jen chvala na cimbu Zajimalo by me porovnani u 1,8T upraveno u motordesign 148 kW a cimbu 132kw. Dekuji Citovat
marv Vloženo 4. Červen 2009 Vloženo 4. Červen 2009 (editace) Já jsem ohledně chipu na 1,8T dlouho váhal , ale teď můžu říct, že to stojí za to. Rozdíl je hodně znát. Uvažoval jsem o motordesignu 148kw, ale nakonec zvolil sportmotor - 136kw/300Nm - za férových 8500kč. K cimbu bych nejel, nelíbí se mi ty jeho namistrované kecy a jeho úprava 1,8T je taková hodně decentní - max. 250Nm, byť v širokém rozmezí. Takže v běžně používaných otáčkách nebude nárůst dynamiky tak markantní. Má to i své pozitiva, neříkám, že ne. U sportmotoru se mi líbí, že rozlišují motory AGU a AUM/AUX a mají pro ně odlišné softwary, což je myslím docela logické. S žádným z téhle trojice asi nesáhneš vedle. Editováno: 4. Červen 2009, autor: marv Citovat
Tesna Vloženo 5. Červen 2009 Vloženo 5. Červen 2009 Naprosto souhlasím. Když jsem vybíral úpravu v roce 2003, měl jsem parametry asi od 5 firem. Cimbu bylo ale vůči všem ostatním nejslabší. Vybral jsem Motordesign, tehdy ještě s verzí software 136kW/270Nm a teprve o 3 roky později, až byl novější sofware, to upgradoval na 148kW/295Nm. Z hlediska svezení je tahle úprava suprovní, protože v oblasti běžných otáček, mezi 2000 – 2500, je max. krouťák, který umožňuje jezdit prakticky jako s dieslem bez nunosti vytáčet motor výš a přesto s velmi dobrou dynamikou a možností podřadit klidně o tři stupně a vytočit během pár sekund k omezovači. Rozdíl proti sérii zásadní již po pár ujetých metrech. Pozor jen na to, že Okta není na takový výkon abslolutně stavěná, takže sériový podvozek a brzdy nestíhají. Zároveň je nutné počítat s tím, že nárůstem krouťáku o 40% dřív nebo později odepíšeš spojku, já ji měnil v zimě. Z tohoto úhlu pohledu je úprava Cimbu pro auto stravitelnější, ale dynamika se ti zlepší ve srovnání s Motordesignem jen cca. o polovičku. Citovat
marv Vloženo 6. Červen 2009 Vloženo 6. Červen 2009 Pozor jen na to, že Okta není na takový výkon abslolutně stavěná, takže sériový podvozek a brzdy nestíhají. Zároveň je nutné počítat s tím, že nárůstem krouťáku o 40% dřív nebo později odepíšeš spojku, já ji měnil v zimě. Z tohoto úhlu pohledu je úprava Cimbu pro auto stravitelnější, ale dynamika se ti zlepší ve srovnání s Motordesignem jen cca. o polovičku. Kolik tak ta spojka po čipu na cca 300Nm vydrží ? Hodně to ale je o stylu jízdy ne ? Citovat
Tesna Vloženo 6. Červen 2009 Vloženo 6. Červen 2009 Těžko dát nějaký relevantní údaj, ale při časté plné zátěži bude životnost velmi výrazně nižší (by oko, můj servisák to tipoval tak na další 3-4 roky, což je v mém případě 50-70tKm). Původní vydržela 6 let, ale poslední rok byla už hin. Najel jsem na ní cca. 90tKm, ale původní čip byl slabší (ujeta cca. polovina kilometrů). Auto bylo kupované jeté, takže těžko říct, jestli spojka byla původní nebo ne. Citovat
Mustafa Vloženo 8. Červen 2009 Vloženo 8. Červen 2009 Tak nějak nechápu smysl investice 8500kč abych dostal 4!!kw navíc a 50nm.... Ten novej soft pokud to ty hodnoty bude mít už vychází papírově trochu líp... Citovat
Tesna Vloženo 9. Červen 2009 Vloženo 9. Červen 2009 (editace) Bavíme se o tady 1.8T 110kW, ne RS. Editováno: 9. Červen 2009, autor: Tesna Citovat
marv Vloženo 9. Červen 2009 Vloženo 9. Červen 2009 Tak nějak nechápu smysl investice 8500kč abych dostal 4!!kw navíc a 50nm.... Ten novej soft pokud to ty hodnoty bude mít už vychází papírově trochu líp... Tak tak. Řeč je o 1,8T 110kW. Takže jde o nárůst o 26kW (cca 20%) a 90Nm (cca 45%). A je to hodně znát. Auto je teď v přímce rychlejší, než sériová O1 RS. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.