THORIN Vloženo 15. Červen 2016 Sdílet Vloženo 15. Červen 2016 Originál tam není silikon, ale karosářský tmel. Ten jde docela snadno odříznou. Ovšem, jestli tam někdo dal silikon, tak to ti nezávidím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uncl3B0B Vloženo 22. Červen 2016 Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 (editace) Raději jsem blatník nechal na místě. Očištění a nátěr jsem udělal dle toho kam jsem se dostal ... časem uvidím, jestli to udržování stavu stačí nebo je potřeba razantnější zásah... Ted bych chtěl pospravit přední kapotu. Po omytí jsem zjistil, že je na ní několik míst s odlouplým lakem a několik desítek milimetrových tukanců - jak to napravit? Spousta tukanců, ale defacto žádná rez. Ty miniaturní ani nemám šanci opravit, ty větší asi přímo nějakou barvou na kov a teprve ty 2 větší zarezlé tukance (1,5x1,5 cm) asi opravit základem a barvou - počítám že nějaký vybrušování, tmelení, nástřik plničem a pod. na je tak malé místo zbytečný, když to defacto nerezaví a vůz stál doted venku (ted sem koupil a garážuju). Jakou barvu přímo na kov? A jako na základ? Spray na auta? Editováno: 22. Červen 2016, autor: Uncl3B0B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sigi 11 Vloženo 22. Červen 2016 Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 (editace) Uncl3BOB Snadnější by bylo poslat foto, pro představu. Já malé ťukance od kamínků řešil kapičkou z opravné tužky přímo s barvou karoserie. Velká orezlá místa jsem řešil viz. pár příspěvků zpět. Koukal jsem i na foto co jsi dával těch blatníků a řeknu ufff...budeš potřebovat hodně času a snahy než to dáš dohromady, chce to hodně zbrousit (vydrápat co se dá), vykitovat (pokud je třeba), základovka a finální nástřik barvy + lak. Editováno: 22. Červen 2016, autor: Sigi 11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uncl3B0B Vloženo 24. Červen 2016 Sdílet Vloženo 24. Červen 2016 Foto jsem chtěl hodit, ale můj foták to jaksi neumí vyfotit - jedno foto - spousty drobných tukanců, druhý foto pár větších a třetí je jeden velký - ale ten je jediný. Na posledním foto je ten samý, ale lehce zvětšený a je tam vidět i desítky malých tukanců - mě nejde (jako vždy) o design, ale o funkci - pokud se kapota dalších 10 let nerozpadne a na STK a pod jim to nebude vadit, tak to ani nemusím řešit. BTW- Co sem ted vrakoval auto, tak dotyčný, když sem jej kupoval, hlásil kde všude to rezne - já to nechal dalších 10 let reznout a defacto nic se nestalo. Já mám auto na dopravu ne jako koníček - i když sem se před 30ti lety vyučil jako automechanik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uncl3B0B Vloženo 24. Červen 2016 Sdílet Vloženo 24. Červen 2016 Tady je zadek - s tím už něco budu muset udělat, ale to bude trochu jiný přístup než ve předu BTW - auto stálo 35 a nemám v úmyslu do něj investovat víc, než je nutný ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 (editace) Ahoj, jelikož je nutné u Fabie ošetřit rezatá místa (spoj blatník+práh) musím demontovat a pak namontovat blatník. A k oběma mám dotaz. v DP píšou u demontáže, že se musí odšroubovat ty a ty šrouby, ale nejde mi do hlavy ten šroub -2- (žlutý kroužek). Díval jsem se tam a možná tam něco je, protože z druhé strany je jeho náznak ale je nejspíše zepředu zakitovaný, přetmelený, prostě musel bych se nejprve k němu propracovat. Máte to taky tak nebo je u vás klasicky viditelný (hlava šroubu) a odšroubovatelný bez problémů? Jinak je to auto kupovaný 2003 jako funglovka. A ještě u montáže v DP píšou něco o zinkové podložce AKL 381 035 50. Nicméně nikde nemohu najít o jakou podložku vlastně jde. To je v tom červeném obdélníku týkající se asi spojů viz červený kruh. díky. Editováno: 3. Srpen 2016, autor: Dandisan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 Ahoj ten šroub co máš pod prahem zaznačen žlutě by měl jít normálně vidět. Asi to bylo v minulosti opravováno. Podložky dej obyč pozink 6ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sigi 11 Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Ahoj, poradím ti jednoduše. Odšroubuj všechny torxy v podběhu blatníku a odklop ten plast...sundej zástěrky....hlavně kolo...a postupuj dle návodu. Ten zmíněný šroub já osobně tedy nemám asi odlehčená verze 2001 jo a bacha na utržení blinkru který je nacvaklý v blatníku mne se to málem povedlo....kdyby cokoliv poradím dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Ten sroub zluty mam (2002) , byl pod gumoasfaltem. A ty podlozky ani nevim. Asi je tam nemam. xD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Jen pro zajímavost,ještě jsem nevyděl F1 která by ten šroub pod prahem neměla! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Díky všem za rady. Jinak ten šroub je asi taky pod nějakým gumoasfaltem. Dá se do toho stourat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukecko Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Ahoj, resili byste nejak korozi, kterou jsem po zime objevil na lemu zadního praveho blatniku, pripadne jak? Zvladnu to sam (nemam garaz) nebo je lepsi nechat to na profesionalovi? Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Pokud chces to resit , tak rez pryc , klidne pak odrezovac a zakladovka + lak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sigi 11 Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 Ahoj, také nemám prostory, ale řešil jsem větší problém se rzí viz.pár příspěvků nahoře... postup je následující....zbrousit až na kov....odmastit....základovka a pak lak.....následně rozleštit když je třeba. Hodně štěstí a držím palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 9. leden 2018 Sdílet Vloženo 9. leden 2018 S těmi předními blatníky...Pokud řešíte korozi za př.kolem u př.zástěrky a nechce se vám měnit jinak zdravý blatník,když originál blatník stojí ke 3 tisícům a nějaký čínský,nebo polský z kdovíjakého plechu a kdovíjakých tvarů cca 900Kč,zkuste si vyhledat na internetu výřezovou část toho blatníku.Do vyhledavače zadejte 691301-7. Ten díl pořídíte od 200Kč,sice to také nebude nějaký zázračný plech,ale usnadní to klempířovi práci a vám na autě zůstane váš zdravý blatník,klempíř použije jen takový kus,který bude potřeba aby ho mohl dobře napojit.Podívejte se na to,sám to na autě mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrapasto Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 V 14.3.2010 na 22:28, pava napsal: U novějších fabii (po faceliftu) se už bordel v prazích neusazuje. Je tam drobná úprava plastového podběhu, kde je vytvarován jakoby odtokový kanálek, kterým špína s vodou může volně odtékat. Starší typy to bohužel mají utěsněné, bez možnosti volně odtékat, proto lopatka svinstva co půl roku. Ahoj, vím, že jde o poněkud staré téma, ale nemáte někdo bližší informace (nejlépe fotografie) jak je uvedený problém vyřešen po FL...? Nějaká díra v plechu nebo jenom jiný tvar podběhu? Nabízela by se pak výměna podběhů za FL verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 O ničom takom neviem. Teraz som kupoval nový podblatník a je taký istý ako ten z roku 2001. Akurát ma dole už 2 diery na 2 šróby a nie jednu ako má moja Fábka (2001). Ten bordel sa usadzuje aj na novších modeloch ako je 1 fábia, VW Polo ten istý problém r.v. 2008. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rh+ Vloženo 19. Září 2019 Sdílet Vloženo 19. Září 2019 (editace) Zeptám se na názor, jak řešit tento stav prahu a blatníku? Před dvěma rukama to bylo přestříkané a už tam byla díra v prahu (ten šedý kousek uprostřed, co tam drží), dělal to autoklempíř, že to do další STK vydrží. Nevydrželo, když jsem to chtěl trochu očistit a přestříkat, takhle to dopadlo. Druhá (pravá) strana má menší díru než je tady ta původně zadělávaná. Když to přetáhnu laminátem, tak za dva roky to bude asi hotovo. Výměna/převaření plechů by musela být část blatníku, část prahu a možná i něco na sloupku ... Jinak je to rok 2004 a má už dost odslouženo (400 tis. km), takže chci ještě teď STK a max. další za dva roky, dle celkového stavu. Editováno: 19. Září 2019, autor: rh+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Září 2019 Sdílet Vloženo 19. Září 2019 tohle, když neděláš svépomocí, tak to vyjde poměrně draho. blatníky bych koupil na vrakárně a vyměnil - to je to nejmenší. A když budeš mít štěstí, tak trefíš i barvu. No a ten předek prahu chce vyměnit.... Da díra bude ještě podstaně větší, pujde to až pod ten pant, pak všechno, co je pod blatníkem. Případně to můžeš zalaminovat na STK, ono to do půl roku upadne, ale to už tě zajímat nemusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 20. Září 2019 Sdílet Vloženo 20. Září 2019 Moznosti jsou jasne , hodit do toho dost penez a cele to vymenit.Pred STK to zakryt a auto si nechat. Hodit auto do srotu.Mam to celkem podobne. Pristi rok to hazim do srotu. Oprava toho vyjde na 3/4 auta. A jak vidim ceny F2 , roomsteru , rapida. Tak to nema smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.