vinos Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 kup nové a máš klid ! hotovo, díky , zamknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Mám s ručkou problémy už od začátku, vždycky chvilu drží a nedrží, mám vyměněný jeden lanovod, páč byl tak zetuhlej až praskl, prej, já se v brzdách nevrtám, nemám kde a jak bych se k nim dostal, teď jsem měl podobný problém a le stačilo dotáhnout ručku pod tunelem a dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 no vyměnit lanovody na ručku musí být pěkná drbačka ne ? máte na to nějakej návod ? budu měnit celé bubny za nové (bubny) tak že bych vyměnil i ty lanka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 no vyměnit lanovody na ručku musí být pěkná drbačka ne ? máte na to nějakej návod ? budu měnit celé bubny za nové (bubny) tak že bych vyměnil i ty lanka Vymena je velmi jednoducha:demontujes tunel pri rucnej( odskrutkovat 2 skrutky- obrazok je o par prispevkov vyssie) povolis centralnu maticu na vahadle na ktorom su lanka zavesene- lanka odvesis teraz uz mozes cele lanko(komplet bowden) vytiahnut smerom von z auta v brzdovom ustrojenstve je lanko tiez len zavesene na pake- odvesit( vsimni si chromovu paku na fotke-na spodnom konci je lanko) lanko je este uchytene na zad. naprave a pri mieste prechodu do interieru(tam je len nacvaknute v plastovych domcoch) Potrebne naradie je Thorx skrutkovac( tunel pri rucnej) a 10-na kluc na maticu centr. vahadla . Pri spetnej montazi dotiahni maticu pri lankach az po nahodeni bubnov a naslapani brzdovym pedalom( nastavia sa samosteli pakni a rucna potom nepotrebuje dlhy chod paky ruc.brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houdis Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Zdravím, tento týden jsem absolvoval technickou kontrolu, a bylo mi sděleno, že si mám dotáhnout ruční brzdu, že je to prý na hranici. Když jsem sednul do auta tak jsem zatáhnul za ručku a ta šla moc vysoko než začalal brzdit. Před STK jsem brzdil max. na pátý zub. Chtěl jsem to dotáhnout, ale moc se mi nelíbí, že pravý lanovod je kratší a levý delší (viz. foto). Nevím jestli to je normální a mohu to dotáhnmout nebo jestli je chyba ještě jinde. Díky za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 No určitě je něco špatně lanovody by měli byt stejné, nesundával jsi náhodou buben, tam by mělo byt vidět, kde je zrada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RiderPaul Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 (editace) No určitě je něco špatně lanovody by měli byt stejné, nesundával jsi náhodou buben, tam by mělo byt vidět, kde je zrada Tak tento problém jsem našel také na svém autě, akorát mam kratší lanovod levý, a pravý je o něco výše Editováno: 30. Květen 2009, autor: RiderPaul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houdis Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 No určitě je něco špatně lanovody by měli byt stejné, nesundával jsi náhodou buben, tam by mělo byt vidět, kde je zrada Bubny jsem nesundával. Jak píšu, po STK šla ručka moc nahoru, tak jsem to rozdělal a tohle jsem viděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Zdravim lidi, mám podobný problém, tak jsem nechtěl zakládat nové téma. Mám na zadní nápravě kotoučové brzdy, a ručka mi taky nedrží jak by asi měla, jeden známý mi poradil že je potřeba vyměnit ty gumové obložení nebo těsnění, moc se v té terminologii nevyznám, prý to v pohodě zvládnu sám, nemáte někdo trochu představu, nějaký postup jak to správně rozebrat, vyměnit a zase složit dohromady? Dostal jsem na to sadu všelijakých gumiček cca za 300kč. Předem vám děkuji za dobré rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Jo a rozhybat klíčem a WDčkem jsem to už zkoušel to pomáhá jen chvílu. po pár zabržděních to jde zase k čertu, takhle mi vadne zatim jen LZ brzda. Lanovody jsou OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 mne to robi tiez zajtra to skusim premazat ten system na strmeni a nie WDckom ale vazelinou a uvidim co to pomoze .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 Hm, tak po delsi době je mi to už konečně jasné, lanovody v p..i, jdu měnit, pak dam echo esi to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Hm, tak po delsi době je mi to už konečně jasné, lanovody v p..i, jdu měnit, pak dam echo esi to pomohlo. Kuci je někde přwesný návod na výměnu? hledal jsem ale přesný jsem nenašel, kdy v jakém pořádí co udělat, vyměnit lanka umím ale jak to pak smontovat jaké je pořádí, kdy štelovat, šlapat na pedál atd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Kuci je někde přwesný návod na výměnu? hledal jsem ale přesný jsem nenašel, kdy v jakém pořádí co udělat, vyměnit lanka umím ale jak to pak smontovat jaké je pořádí, kdy štelovat, šlapat na pedál atd? jo mám bubnovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 Jo měl bych mít doma návody, ale mrknu na to tak za dva dny, ted nejsem doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Jo měl bych mít doma návody, ale mrknu na to tak za dva dny, ted nejsem doma. našel jsi něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dračik Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 nemám bubny, kotouče vzadu. Ale samonastavovací mechanizmus funguje good, hned po několikati sešlápnutí se doštelovaly pakny . Ale ta ručka... nic moc. stejně jako před výměnou , Jak prosím rozebta tunel a v autě? tak skús toto Podvozek.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Me poznatky co se tyka jednoho kratsiho a jednoho delsiho lanovodu Je to tady o par prispevku vyse z kvetna 2009, ovsem bez uspokojive odpovedi kterou sem marne hledal i mimo toto tema. Nedelal sem z toho vedu, najel s tim statisice km. Zadni naprava bubnova. Zadni brzdy si uz najakou dobu zadaly kompletni renovaci. Reseno prekopanim na kotouce. Lanovody na bubnovou a kotoucovou napravu jsou jine, koupil sem nove na kotoucovou a cekal ze po vymene se pravy a levy lanovod u rucky automaticky srovna. Nestalo se. Prehodil sem lanovody mezi sebou. Se stejnym vysledkem, jeden lanovod delsi. Resenim v mem pripade se ukazalo pririznout jednu z vodicich trubek 1J0711951C (leva) nebo 1J0711952C (prava). Seriznutim te spravne vodici trubky zhruba o 5mm jsou oba lanovody stejne dlouhe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xcidx Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 (editace) Chlapi co tu resite za rezani.Nekdo proste menil jeden lanovod a dal tam bud jeden kratsi nebo delsi.Dej si tam oba stejne a bude to OK.Ted sem to pred hodinou resil. Editováno: 14. Duben 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek - porušuješ tím pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 78 Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 Chtěl bych Vás poprosit o radu a pomoc. Máme škodu Octavia 1,9 TDi rok 2001. Máme ho asi měsíc a nebrzdila nám dobře ruční brzda. Táhla ruční brzdy nejsou stejné. Pravé je asi o 5 cm delší. Rozdelal jsem buben na pravé straně a vyčistil vše od rzi a prachu. To jsem pak udělal i na levé straně a tady jsem zjistil, že je zaseklé lanko v bovdenu. Je vidět, že je staré kombinace (lanko, železný výplet a bužírka). Vpravo už je lanko plast a bužírka. Lanovod koupím nový, ale zjistil jsem proč je to pravé lanko delší než levé. Chybí tam hlinikové vidítko, které vlevo je. Dá se tohle vodítko sehnat/koupit a jak se jmenuje. Na obr. uvidíte, co mám na mysli. Hlavně, jestli to tam musí být, aby to prošlo technickou. Děkuji za radu. S auty se teprve sžívám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 78 Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 Asi to bude vodící trubka 1J0711952C, uvidím, jestli se lanka srovnaly, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferko Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 Zdravím , mam problém s ručnou brzdou ide mi tak ťažko že ju nemôžem skoro zatiahnuť a keď zatiahnem účinok minimálny. pri uvoľnenej ručnej kolesa sa otačaju voľne. Mam podozrenie na ten mechanizmus ručnej brzdy ale neviem ako rozobrať strmeň aby som nepokazil cely. auto je skoda octavia combi tour 1,9 tdi pd rok 2007 a brzdy sú kotuče . a asi pred polrokom boli menene lanka kotuce a došticky. kto by videl čo stym ? alebo ako rozobrat ten strmen ? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.