Přejít na obsah

Tempomat - poruchy, závady


Host aka

Doporučené příspěvky

pedály fungují ale v řj motoru nejde zobrazit skupina 066 ale ve skupině 006 v poli 3 se mi zobrazuje zapnutí tlačítek  i pedály na prvním místě je spojka na druhém brzda, třetí tlačítko + na páčce, čtvrté - , 5 zapnutí vypnutí tempomatu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

zdravím. octavia1  1.6  75kw 2002 rok.v  kúpil som si tempomat . všetko urobil podla tohoto návodu ale tempomat nefunguje.

 

tu je celí návod.

http://www.skodaoctavia.cz/clanek/montaz-tempomatu

 

 

Odjištíme a vysuneme západku a instalujeme do černé svorkovnice kabeli ovládání tempomatu.

PIN1 - modrý,

PIN2 červenožlutý,

PIN3 černožlutý (černo žlutá z pinu 4 a 7 (mají být spojeny) přijde do černého konektoru do pozice 3)

PIN9 bílí.

 

a připevníme modročerný kabel -pripojil som ho na poistku č.5 v poistkovej skriny. toto som urobil všetko ako písali.

 

 Nakonec jsem ještě VAGem aktivoval tempomat. (01Elektronika motoru - 11login - kód 11463

 

 

bola vykonana aj kontrola spínača brzdových svetliel.brzdového pedálu a spojky a všetko cez vag fungovalo.

 

 

dalej som preskenoval  VAGom funkčnost tempomatu a v poli 066 reagovalo na zmenu  tlačítko ON/OFF na tempomate a aj tlačítka RES a SET nasledovne:

 

0000 off
0010 on
1010 res
0110 set

 

nezdaju sa mi tie hodnoty ,lebo na nete som nasiel ine hodnoty :

 

toto som nasiel na nete ako by to malo byť.

 

0000 off

0011 on

1011 res

0111 set

 

ešte ale ked stláčam RES alebo SET tak mi vyhodí vo vag-com chybu 17977 čo znamena

 

17977-spinač regulace rychlosti. nesmyslny signal

 

vedeli by ste mi prosím vás pomoct prečo ten tempomat počas jazdi nefunguje. išiel som aj 50km/h a aj 90km/h a nereaguje,.ešte podotknem že v tej svorkovnici čiernej kde som zapájal tie piny boli už také kable  zapojene a aj farby sedeli a nevedel som ci ich mam vytiahnut a nahradit tými mojim,i tak som ich tam nechal a pripojil aj moje od tempomatu  na ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zaujímalo by ma či mám tieto pôvodné káble vytiahnuť von a nahradit ich tými mojimi čo idú od tempomatu a zapojiť svorkovnicu naspäť , alebo tu svorkovnicu nechať vytiahnutú a zo spodu napojit tie moje káble do tej svorkovnice?

konkretke pozicie 1 2 3 a 9

post-60170-0-78546700-1433672929_thumb.j

Editováno: , autor: Shotysk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

caute pls poradíte mi uz jsem z toho na prásky mam octavii 1.9 TDI 66kw koupil jsem pačku na tempomat kabely udelal jsem vše jak má být zapojil atd a když jsem to povolil ve vagu a zkusil tak to šlo pak to po chvilce přestalo a kdyz sem zkontroloval chybu tak jsem našel 17977-spinac rychlosti jizdy (E45): neverohodny signal P1569-35 ale koukal jsem jestli páčka reaguje a ok hodnoty při off tak nic neukazovalo když jsem zapnul na on tak to ukazalo že je zapnuty zmačkl jsem res + a ukazovalo to nejákou jedničku navíc v předposledním okenku tak z toho soudím že páčka bude fungovat když chybu vymažu po vypnutí motoru a znova nastartuji a chci aktivovat tempomat res + tak to hodíí znova chybu nevíte co stím :-( :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@brunis1992:

Vždyť těsně nad Tvým dotazem Shotysk řešil úplně stejný problém.

Popisuje i jaké hodnoty má ukazovat VAG a taky jak problém nakonec vyřešil.

Četl jsi to vůbec?

Asi ne, jinak bys nenapsal toto: "... a ukazovalo to nejákou jedničku navíc v předposledním okenku tak z toho soudím že páčka bude fungovat..."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 let později...

ahojte, mam rsu jednotkovu, v ktorej nebol tempomat. uspesne sa mi ho podarilo namontovat, nakablovat sa do jednotky motora. 

 

tempomat na trojke a stvorke krastne funguje. no ked chcem tempomatovat na 5tke, tak to nejde. Mam tam prevodovecku z fabie, ewt. 

 

je tu niekto kto toto uz niekedy riesil? 

 

dakujem vam moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy nekončící příběh, nesouhlasí ti zpřevodování s očekávanýma otáčkama. 

 

Teoreticky máš dvě možnosti, vrátit převodovku se správným rozsahem nebo najít někoho kdo dokáže upravit očekávaný pomer aktuální rzchlosti k otáčkám upravením dat v motorové jednotce. (absolutně netuším jestli to v praxi někdo umí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...