Přejít na obsah

Motor k.o


George3

Doporučené příspěvky

Dobry den,muze me nekdo poradit jestl ise vyplati menit motor u octavie 1,4 16V,pac me vcera odesel a mechanik rikal ze se to nevyplati opravovat a nic vic me k tomu nerekl...Vim ze to je "sracka" motor,ale mam to auto rad..tak jestli to vubec ma cenu ho nekde schanet..a nebo jestli by tam sla dat 1,6..diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim ze se tam da hodit motor 1.6 aleje treba i ridici jednotka. Motor se da sehnat celkem levne a kdyz nekoho sezenes kdo to za solidni korunky prehodi tak se to jeste oplati. Nebo pak auto rozprodat na soucastky a k tomu si pridat to co by jsi zainvestoval do te opravy a pak si koupit zase druhou oktu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den,muze me nekdo poradit jestl ise vyplati menit motor u octavie 1,4 16V,pac me vcera odesel a mechanik rikal ze se to nevyplati opravovat a nic vic me k tomu nerekl...Vim ze to je "sracka" motor,ale mam to auto rad..tak jestli to vubec ma cenu ho nekde schanet..a nebo jestli by tam sla dat 1,6..diky

GO motoru 1.6 55Kw stojí kolem 20000,-Kč, takže u 1.4 to bude podobné. Starší motor se sežene levně, ale nikdo nezaručí že bude dobrej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den,muze me nekdo poradit jestl ise vyplati menit motor u octavie 1,4 16V,pac me vcera odesel a mechanik rikal ze se to nevyplati opravovat a nic vic me k tomu nerekl...Vim ze to je "sracka" motor,ale mam to auto rad..tak jestli to vubec ma cenu ho nekde schanet..a nebo jestli by tam sla dat 1,6..diky

Co na tom motoru odešlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ja prave presne nevim,co je vsechno zniceny...mechanik me po pokusu o nastartovani rikal,at se to ani nepokousim opravovat a at si sezenu celej novej motor..pry se tam neco utrhlo(uz nevim presen co rikal) a prorazilo to blok motoru..ja se v tom vubec nevyznam,takze ani netusim co vse mohlo odejit..:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ja prave presne nevim,co je vsechno zniceny...mechanik me po pokusu o nastartovani rikal,at se to ani nepokousim opravovat a at si sezenu celej novej motor..pry se tam neco utrhlo(uz nevim presen co rikal) a prorazilo to blok motoru..ja se v tom vubec nevyznam,takze ani netusim co vse mohlo odejit..:(

Tak to ma mechanik pravdu ze to nema cenu opravovat, pokud je prorazenej i blok. To by stalo majland. A kdz das silnejsi motor tak na STK poznaji prd. Motor se dneska neeviduje a nikdo to nedokaze na STK zjistit pokud by jsi chtel zjistit obsah tak by to museli rozebrat a merit hrnky... :smich: Ja osobne bych se poohledl po motoru 1.6 a ridici jednotku k tomu a nejakeho levneho mechose a je hotovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No fakt záleží co vše odešlo, ale dobrej mechanik vyvaří i blok motoru (on to zase není až takový problém) a třeba přefrézuje, převrtá apod. Záleží o co přesně GO. Jinak novej motor je určo nesmyslná investice. A něco z vrakáče je taky blbost-nevíš kolik to má nalítáno a hned by se to mohlo vysypat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím no,pokud to překopeš na 1,6,auto je v tu ránu absolutně neprodejný a navíc ve své podstatě neprovozuschopný na pozemních komunikacích. Kdyby byla nějaká havárka a přišlo se Ti na to,tak máš všechno na triku. Koupil bych jinej motor,stačí Ti holej blok a zbytek přestrojit a asi to uslyšíš nerad,ale pak bych to dal hned z baráku,páč nevím,kterýho vola mohlo napadnout,dát tenhle motor do tak těžkýho auta. Navíc co se týče přestavby na 1,6 tak řj motoru by musela jít jiná určitě,jak už tady padlo ,ale myslím že určitě taky i celej motorovej svazek,nebude sedět dýlka kabelů a určitě ne ani konektory a to nemluvě o výfuku a katalyzátoru. Nebo at sem hodí poznatek někdo,kdo to takhle předělával,napsat dej 1,6 umí každej,ale málokdo asi ví,co to ve skutečnosti obnáší? Takže už jste to někdo přestrájel??? Pochybuju!

A to jestli vyběhla klika ven z bloku,tak to opravdu nemá se do ničeho pouštět. Kdo by vařil blok po takovýhle havárii by byl kouzelník a blázen v jedný osobě,navíc bude na kaši min jeden píst s ventilama a komplet hlava včetně kliky a té ojnice,navíc to asi mělo svůj další důvod,proč to vyběhlo, zadřený píst? Takže vrakáč je asi jediná možnost,ale je fakt,že do toho nevidíš. Dobrý je vzít aspon za setrvák jestli to nemá vůli na klice a podivat se jestli z toho motoru někde neblil moc olej + si s ním párkrát zatočit golou třeba někde na paletě a vyndat svíčky a ty omrknout,prozradí to hodnně jak ten motor spaluje a hlavně jestli není pap oil.Víc nezjistíš.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...