Publikováno Březen 31, 200619 r Chci zeptat, jestli přední náprava vysloveně někde trpí na vůle. Byl jsem na STK a tam mi řekli, že je to v poho, normálně byl bez problému prošel. Gumy a pouzdra na stabilzátoru jsem už vyměnil, tyčky (kosti) jsem nemělil, byly v pohodě. Hodně to pomohlo, ale pořád mám dojem, že to není ono. Jsou tam někde gumové špalky nebo podobný byzmek, který se vymačkává? Mám Octu 2.0 combi, rok výroby 2001, najeto 93 tisíc. Díky
Březen 31, 200619 r Kromě těch pouzder uchycení stabilizátoru a jeho tyček jsou další dva silenbloky na každém rameni. Taky se můžou vymlátit čepy řízení. Potom je také dobré někdy vyměnit tlumiče i s dorazy a uložením, i to je gumové. Stačí se podívat třeba na produkty firmy SWAG (http://www.mjauto.cz/swag.htm), vybereš si model vozu, a oni ti ukážkou obrázky uchycení a patřičné produkty....
Listopad 23, 200717 r Ahojte mám taký problém že v prednej náprave mi niečo klepe (je to taký kovový zvuk) a neviem prísť na to čo to môže biť, bol so aj na jame no na nič som neprišiel, pred troma dňami som bol na STK no a ani tam sa na nič neprišlo prejavuje sa to na večšiej nerovnosti. Ak mate niekto skusenosť prosím o radu vopred vďaka.
Listopad 23, 200717 r Ahojte mám taký problém že v prednej náprave mi niečo klepe (je to taký kovový zvuk) a neviem prísť na to čo to môže biť, bol so aj na jame no na nič som neprišiel, pred troma dňami som bol na STK no a ani tam sa na nič neprišlo prejavuje sa to na večšiej nerovnosti. Ak mate niekto skusenosť prosím o radu vopred vďaka. nejspíš gumy na stabilizátoru,nebo kosti
Listopad 24, 200717 r A nebo by to taky mohlo byt neco uplne jinyho Tech variant je opravdu spoustu chce to PORADNE prohlednou na zvedaku nekym kdo tomu opravdu rozumi.
Listopad 24, 200717 r Gumy stabilizatora a aj kosti su ok takisto som pozeral aj riadiace čapy a spodné guľové čapy, silen bloky ramena tiež nevidím nejaký problem. Ako som už písal mal som auto na jame dvihal som jednú stranu aj druhú no na problém som neprišiel, na STK majú taký zdvihák čo ma také pohibujúce sa platne pod pred. kolesami tam sme na to pozerali aj s dotičným čo mi robil STK no nič sme nevideli. Tak preto som dal túto tému či už nahodou nemal niekto podobný problem. Ešte som rozmýšlal dať auto na stroj čo testuje tlmiče či sa tam pri rozkivaní napravy nič neukaže.
Listopad 26, 200717 r Gumy stabilizatora a aj kosti su ok takisto som pozeral aj riadiace čapy a spodné guľové čapy, silen bloky ramena tiež nevidím nejaký problem. Ako som už písal mal som auto na jame dvihal som jednú stranu aj druhú no na problém som neprišiel, na STK majú taký zdvihák čo ma také pohibujúce sa platne pod pred. kolesami tam sme na to pozerali aj s dotičným čo mi robil STK no nič sme nevideli. Tak preto som dal túto tému či už nahodou nemal niekto podobný problem. Ešte som rozmýšlal dať auto na stroj čo testuje tlmiče či sa tam pri rozkivaní napravy nič neukaže. Ja som mal taky isty problem bol to zvuk ako keby bolo nieco uvolnene skoro ako keby buchalo zelezo na zelezo a tiez som behal pod autom a boli to silentbloky stabilizatora na pohlad ako nove auto ma najazdene 60000km a predsa to boli tie gumi ani ja som tomu neveril ze to mozu sposobovat taky randal.ak das auto do tepla na cca 3hodinky a vijdes snim potom vonku a nebude chvylu nic klepat tak su to na 100% silentbloky mne to tiez robilo iba za zimna tak vela zdaru.
Listopad 26, 200717 r Gumy stabilizatora a aj kosti su ok takisto som pozeral aj riadiace čapy a spodné guľové čapy, silen bloky ramena tiež nevidím nejaký problem. Ako som už písal mal som auto na jame dvihal som jednú stranu aj druhú no na problém som neprišiel, na STK majú taký zdvihák čo ma také pohibujúce sa platne pod pred. kolesami tam sme na to pozerali aj s dotičným čo mi robil STK no nič sme nevideli. Tak preto som dal túto tému či už nahodou nemal niekto podobný problem. Ešte som rozmýšlal dať auto na stroj čo testuje tlmiče či sa tam pri rozkivaní napravy nič neukaže. Ja som mal taky isty problem bol to zvuk ako keby bolo nieco uvolnene skoro ako keby buchalo zelezo na zelezo a tiez som behal pod autom a boli to silentbloky stabilizatora na pohlad ako nove auto ma najazdene 60000km a predsa to boli tie gumi ani ja som tomu neveril ze to mozu sposobovat taky randal.ak das auto do tepla na cca 3hodinky a vijdes snim potom vonku a nebude chvylu nic klepat tak su to na 100% silentbloky mne to tiez robilo iba za zimna tak vela zdaru. Taky bych se přiklonil k silentblokům stabilizátoru.
Prosinec 25, 200915 r Čeká mě asi výmněna sinentbloků ramen přední nápravy a byla mě nabídnuta značka DELPHI. Jeké máte zkušenosti s touto značkou?
Únor 3, 201015 r Ahoj,pokud chceš at ti to vydrží chvilu ,tak dej LEMFORDER nebo TRW,určitě vydrží jednou tak dýl než Febi nebo Delphi.
Únor 3, 201015 r Ja jsem koupil LEMFORDER za 430,-kc /ks A taky mi tu nejakej chytrak napsal....co jsem to prej koupil za čínu za tak malo penez? Zrejme se chytrolin vyznal. Upraveno Únor 3, 201015 r od bruno128
Únor 3, 201015 r lemforder jsem měl po 2 měsících utržený opět. Namontovaný správně,ramena dotažený po spuštění na kola. Natržený vydržel v pohodě ještě rok a netrhal se víc,ale stejně na to že se na některý modely prý davají jako origo.. Nevim no..
Únor 3, 201015 r Silentblok zadní (puk) LEMFORDER 300kč-Klasika a plnej na TT-460kč.No pokud někdo chce zanechat podvozek-standart,tak určitě není nic lepšího něž LEMFORDER.Pokud ano,zajimalo by mě co?
Únor 4, 201015 r A jake sylentbloky mas na mysli? Prorezane, nebo plne? stejný jako originál. Pokud bych místo TT volil něco jinýho, tak asi Moog
Únor 4, 201015 r No me rekl znamej jeho skusenost , namontoval plne silentbloky MOOG a rikal ze jsou tak tvrde ze kdyz mel kola vytocene do strany a parkrat se razneji rozjel, tak se mu ty silentbloky pomali vysouvali z ramene. Tak je prej dal pryc a poridil si jine, ktere nejsou az tak tvrde. Zatim nemohu hodnotit, nemam na nich jeste moc najezdeno ale jak budu prezouvat na letni kola , poradne si je prohlednu at vim zda je vse OK.
Únor 4, 201015 r No uvidíš já dával na golfa ,kterého jsem měl kdysi febi a asi po 50tis byli už hotové,čepy taky špatenka.Prostě je lepši dát o nějakej kačák víc a máš pokoj.Na Octávku dávám vše origo a mám klid.
Únor 5, 201015 r origo jsou trw. Já mám čepy moog a po 70 tisících bez vůle. A to se dírám nebo rozbitým silnicím zrovna nevyhybám a pomalu po nich taky nejezdím. Origo čepy jsem měnil asi ve 210 tis a vůli taky neměli,ale když už jsem předek dělal, udělal jsem všechno. 250 Kč za čep už mě nezabilo..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.