Jump to content

startovanie za studena


tomililinko
 Share

Recommended Posts

Ahojte neviete mi prosim poradit, mam problem pri startovani za studena. Ked je motor zohriaty tak je vsetko ok, ale rano (a aj teraz v lete) rano musim startovat az na dva krat. neviete v com moze byt problem? baterku som vymenil za novu, ale nezabralo... mam skoda octavia Tour 1.4 16V, Benzin+LPG (Lovato) pravidelne servisovane so vsetkymi odbornymi prehliadkami a servisom.

naj. 96500 km

dakujem vam za kazdu radu

Link to comment
Share on other sites

ja mám presne taký istý problém a stále neviem čo tomu je. Už som vymenil všetko možné. V servise LPG vravia, že je všetko ok. Skúšal som štartovať núdzovo na LPG a chytilo mi to hneď. Nemôže to byť niečo spalivovým čerpadlom, alebo regulátot tlaku paliva? Na diagnostike mi vyhodilo len nejakú sporadickú chybu.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj kluci.

Měl jsem sice jiné auto,ale stejný problém.Zkuste natankovat alespon´ půl nádrže benzínu,pak by to mělo startovat na první otočení.Problém je v tom ,že ti co mají LPG tak jezdí stále na rezervu(i já jsem tak jezdil) a čerpadlo jim pak po určité době odejde,tak jako mi u dvou aut,u jednoho dokonce dvakrát.Nakonec jsem to vyřešil vypnutím čerpadla po přepnutí na LPG relátkem.(protože čerpadlo stále tlačí naprázdno+málo bezínu=špatné chlazení čerpadla) Ale to bylo u jiných aut,nevím jak u octávky,možná,že to pomůže.

Link to comment
Share on other sites

Dúfam, že to bude fungovať. Čerpadlo ma napadlo už skôr, ale zajtra ho idem premerať a dám vám hneď vedieť, kde bola chyba. Lebo sa s tým trápim už skoro mesiac :aggressive: Zatiaľ díky

Takže asi viem, kde bol problém, vymenil som čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Tak mi to ukázala diagnostika. Ale poviem vám, ten chlapík sa v tom hrabal asi hoďku, kým došiel na koreň problému. A nezobral odo mňa ani korunu. Zato v servise Škoda si vypítali 100 éčiek a mysleli si, že to vyriešili. :prc: Po takej skúsenosti do škodováckeho servisu maximálne pre náhradný diel.Zajtra budem múdrejší, ked to otestujem.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj stano37, vidim, ze nas trapia rovnake problemy na rovnakom aute, a rovnakej motorizacii a mozno aj km...

chcem sa len opytat, ze ci ta vymena cidla pomohla...mna asi caka to iste, teda zatial mi to nezdochyna, ale startuje to dost tazko, tak ako som spominal...

ale ak staci vyriesit to tymto cidlom teploty chladiacej kvapaliny, tak ti budem veeeeelmi vdacny :palec2:

Edited by tomililinko
Link to comment
Share on other sites

Ahoj stano37, vidim, ze nas trapia rovnake problemy na rovnakom aute, a rovnakej motorizacii a mozno aj km...

chcem sa len opytat, ze ci ta vymena cidla pomohla...mna asi caka to iste, teda zatial mi to nezdochyna, ale startuje to dost tazko, tak ako som spominal...

ale ak staci vyriesit to tymto cidlom teploty chladiacej kvapaliny, tak ti budem veeeeelmi vdacny :palec2:

Este nic nemen, nepomohlo to :aggressive: , dnes som odniesol auto k jednemu elektrikarovi. Dam ti hned vediet co tomu bolo.....uz som do toho vrazil dost prachov a stale nic. Ale raz sa to vyriesit musi....

Link to comment
Share on other sites

Este nic nemen, nepomohlo to :aggressive: , dnes som odniesol auto k jednemu elektrikarovi. Dam ti hned vediet co tomu bolo.....uz som do toho vrazil dost prachov a stale nic. Ale raz sa to vyriesit musi....

Ok nic nemenim, ale vidim, ze ani tebe to poriadne nedava spavat, ze? Ja som skusil zas to, ze som kupil pripravok na cistenie palivoveho systemu, natankoval plnu nadrz benzinu a idem vyjazdit ju celu...ale postrehol som jednu vec, ze startuje to o poznanie lepsie ak nie celkovo bez problemov...ale to je predcasne hovorit. Takze mozno je problem bud, ze ked je malo benzinu v nadrzi, alebo RJ splynovaca treba nejak doladit...no kazdopadne dam vediet, ked prejdem opat na plyn, co sa deje

zatim ahoj a daj vediet aj ty ak budes mat nieco new

Edited by tomililinko
Link to comment
Share on other sites

Takže, mne už to na benzín štartuje. Mechanik, ktorý bol ochotný sa na to pozrieť sa jednoznačne vyjadril, že ak tam nieje namontovaný plyn, tak ten motor vydrží strašne veľa. Ale na plyn? S tým plynom sa to všetko zasralo. Škrtiaca klapka bola strašne špinavá, musel ju vyčistiť. Ďalej bolo treba vymeniť prednú lambda sondu. Musel to na benzín vytáčať až na neuveriteľných 5000 ot/min, aby sa ventili rozbehali. Od plynu boli zalepené a tam bol asi najväčší problém. Ešte tam určite zohráva úlohu tlak v palivovom čerpadle. Ten musí byť aspn na min. hodnote 2,8. Možno bola chyba, že som väčšinou behal len na plyn, čiže som to nechal prepnuté v automatickom režime. A potom palivové čerpadlo ide na prázdno a tým sa kazí. Skús teda dlhší čas jazdiť len na benzín a ozvi sa, či sa to štartovanie upravilo.Poviem ti, že na plyn sa to aj bojím prepnúť, aby sa mi to všetko zasa nevrátilo naspäť. Uvažujem aj nad úplným odstránením LPG z auta :aggressive:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Podobné problémy sú s motormi 1.4 16V 63kw vo Fabiach,Seatoch,no robí to majiteľom,ktorý nemajú montáž LPG,ja napríklad mám a nemyslím si že je to plynom.Na jednotkovej fábii 1.2 47kw mám na plyne 130 000 km,celkovo 205 000 a nikdy som nemal problém so štartom a jazdím prevažne na LPG,preto som ho mám v aute,motory 1.4 16V 63 kw majú nejaký problém,no nik to nevie vyriešiť.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...